Novinky
že bude kombík na okruhu rychlejší než hatch se stejným motorem bych teda nečekal :-!
To záleží na dráze. Zjednodušeně na hodně klikatý by byl asi lepší hatch na rychlý bude ve výhodě kombi
NS je hodne rýchly okruh, na dlhých rovinkách sa dosahujú vysoké rýchlosti a tam môže mať vplyv tá aerodynamika, ako hovoril ten pretekár.
Judexi, on to ale hovoril v suvislosti s hmotnostou, ktora trosku pribudla na zadnej naprave a ze vdaka tomu je auto lepsie zbalansovane, ze si mozes v utiahnutych zatackach trosku aj "nadhodit" a ze ta zadna naprava ti v tom s tymi pridanymi kilami pomoze. 😉 ( ak myslis to vysvetlenie pri GR variant )
Lepsia aerodynamika z hladiska V-maxu je uz len podruzne plus. 😄
Lepsia aerodynamika z hladiska V-maxu je uz len podruzne plus. 😄
Lepší aerodynamika z hlediska V-maxu bude na okruhu asi fakt jen podružný plus, lepší aerodynamika ale funguje i v nižších rychlostech 😉
zacina sa prejavovat od 100ky vyssie, ale vyraznejsie s pribudajucou rychlostou...
PS: nezahovaraj a ries veci, nech mozeme fungovat normalne :-!
PS: nezahovaraj a ries veci, nech mozeme fungovat normalne :-!
Na konkurenci jsou data prodejů a rozděleno na firmy a "občany"😒br />
*/skodovky-kupuji-hlavne-firmy-u-hyund…
Pro ty co by chtěli vidět odkaz, je to na autorevue. Ale asi žádné velké překvapení - lepší auta na firmy, větší podíl soukromých je u japonských a korejských značek, celkově 75% aut na firmu.
jo, směšná a agresivní korejská reklamní masáž dovede se stádem zázraky >😁 >😁
Cupra ST je na pohled hodne peknej kombik a jak vidno umi to i na silnici 😄
suhlas... moc pekne kombi..... snad najkrasjie vo svojej triede... ale priznam sa ze v "beznej verzii" s nejakymi 180 konikmi sa mi paci jednoducho viacej ako toto troska uz vytunene delo..... 😉
leon je nadherny :yes:
leon je nadherny :yes:
Mě by úplně vyhovoval Leon FR, i když samozřejmě Cupra je "trochu" někde jinde 😄 , ale třeba takový Top Gear označil to FRko 2,0 Tdi za nejlepší sportovní hatchback s naftovým motorem
údaj, ale při rychlostních limitech 50/90/130 km/hod. naprosto nepodstatný 😉
tiez mi pride ze v beznej realnej premavke su tieto 500 - 600 - 700 konove vytunene masinky k nicomu... toto bude asi nejaka nova moda.... nahanat super casy kdesi v zelenom pekle 😉
menej naslapany leon s nejakymi 150-180 konikmi mi je daleko sympatickejsi .. povedzme kombik Xperience s 1,8 TSI 😉 to uz je ine kafe :yes:
menej naslapany leon s nejakymi 150-180 konikmi mi je daleko sympatickejsi .. povedzme kombik Xperience s 1,8 TSI 😉 to uz je ine kafe :yes:
S touhle logikou by měla mít všechna auta asi 60koní...to přece na 130km/h stačí...
Seat to robí vynikajúco, nenechá "železo" vychladnúť a kuje to stále, rozumej dávkuje nové a nové info na podporu image Cupry. A viditeľne to pomáha, ako predajom samotného Leonu, tak i jeho image a image celej značky. Vo veľmi krátkej dobe sa z Cupry stal referenčný hotheč a uznávaný pojem (napr. podľa Autoe😜ressu najlepší súčasný hotheč) a premieta sa to i do predajov (na Cupru sú dodacie doby snáď dlhšie, než na bestseller Golf).
Leon ST pre mňa najkrajšie kompaktné kombi a vo verzii Cupra aj aktuálne najrýchlejšie.
Takže slovami neprítomného klasika: BRAVO CUPRA! :yes:
Leon ST pre mňa najkrajšie kompaktné kombi a vo verzii Cupra aj aktuálne najrýchlejšie.
Takže slovami neprítomného klasika: BRAVO CUPRA! :yes:
mna by seat ovela viac potesil nejakym SUVeckom a povedzme nejakym sikovnym malym kabriom ktory by zautocil povedzme na mazdu mx5 ... a ktory by dokonale naplnal kredo znacky: auto emocion .... je fajn ze seat kuje zelezo kym je horuce.. . otazne je ci ho nekuje uz trosku zbytocne dlho a stale to iste zelezo... a ci nie je lepsie miesto toho uz zacat kut ine a nove zelezo ( SUV, kabrio, nove MPV miesto altei )
Koho zajima co by potesilo Kia mana... Auto emocion se nepouziva uz asi 4 roky, takze vubec nevis o cem mluvis.
tvoj nazor ti neberiem 😉 ... ja zase som povedal svoj .. nemusis suhlasit :yes😒br />
je to diskusia... ja by som radsej prijal kabrio od seatu ... miesto tuningu roznych kombikov .. 😉
je to diskusia... ja by som radsej prijal kabrio od seatu ... miesto tuningu roznych kombikov .. 😉
Seat se potřebuje dostat z problémů a aktuální cesta je zvolena velmi vhodně. Ani mateřský VW si nedovolí malej roadster apod. SUV s vnitřnostmi novýho Tiguanu a Yeti je na cestě.
keby mali SUVecko par rokov ako uz ma skoda Yetinu tak by mozno nejake eura uz boli aj na kabrio... je mi stale zahadou preco sa s vyrobou SUV v seate tolko otala ked je to zlata bana na prilakanie zakaznikov a aj zisk penazi... cesta seatu totiz stale nie je u konca.... len nadherny leon k zachrane nestaci.... o rok o dva boom leona uz opadne a bude to prave nove SUV ktore podla mna seat zachrani a postavi znacku seat uz konecne pevne na nohy.... bez SUV to nepojde... ale dockame sa.... snad uz o rok 😉 :yes😒br />
PS: a ja sa vsadim ze nove SUVecko od seatu bude v eu predavat viac aut ako leon 😉
PS: a ja sa vsadim ze nove SUVecko od seatu bude v eu predavat viac aut ako leon 😉
Sám sis odpověděl...za rok za dva boom Leonu opadne a nastoupí SUV. Víc se ho prodávat nebude, ale že bude mít značný vliv na prodeje, to ano.
SUV su v kurze.... leon je nadherny ale sam to s ibizou neutiahne.... ani skoda by s fabiou a octaviou nemala tolko uspechov ako ma ked ma viac modelov... superb a yetina jej urcite hodne pomohli pred par rokmi s rastom nielen predajnych cisel ale aj imidzu a zisku novych zakaznikov v novych segmentoch.... kde by dnes napriklad bola kia v eu nebyt sportagu... alebo dacia bez dustera.. .porsche bez macana ci cayenne.... ale aj take bmw uz hadam polovicu vsetkych aut predava v SUVeckach ... 😉
Officialne je Seat Leon Cupra (ST) rychlejsi ako Boxter S a dokonca ako M3 E92.. oboje tazko uveritelne, cele to je o jazdcoch a podmienkach na trati, sukromni jazdci ktori maju videa na youtube vedia dat aj o vyse polminutu lepsie casy ako tie officialne a potom vidno realnu rychlost / pomalost Leonu.. tieto casy su dolezite asi len pre Civic R ktory ma vyrazne aerodynamicke vylepsenia, o 30k viac a aj tak je okolo jeho casu stale ticho.. asi sa im nedari..
Jen pro info😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Jen pro info: porovnavaju sa casy produkcnych aut.. nie konceptovych aut so slickmi, bez sedaciek, s ramom atd.. pre Civic R su uz zname ceny pre SR/CR a este nemaju cas produkcneho vozu? S nadbytkom vykonu a aerodynamiky to musi dat s prstom v nose pod 7:58 a znemoznit taketo nadpisy a vyborne PR pre Seat/VW. Seat musi byt velmi rad ze im to tak dlho trva.
A no cem ten rekord udelal Leon, ten se slikama zacal, rovnez tak vykuchanim klimy a buhvi ceho vseho 😉
Vsude se uvadi, ze ty sedacky u Hondy byly vyndane prave kvuli tomu ramu, aby eliminovali hmotnost ramu navic. Rovnez tak cas, Hondy ktery je u prototypu lepsi nez u Leona je za cil jeste u produkcni verze zlepsit.
Tyhle nadpisy jsou jen z nouze cnost 😉Honda cas nedava proto, ze uto neprodava. Nemelo by smysl mluvit o necem, co si nemuzes koupit.
Vsude se uvadi, ze ty sedacky u Hondy byly vyndane prave kvuli tomu ramu, aby eliminovali hmotnost ramu navic. Rovnez tak cas, Hondy ktery je u prototypu lepsi nez u Leona je za cil jeste u produkcni verze zlepsit.
Tyhle nadpisy jsou jen z nouze cnost 😉Honda cas nedava proto, ze uto neprodava. Nemelo by smysl mluvit o necem, co si nemuzes koupit.
Videl si tam to slovo "vývojový prototyp"? Videl si na videu ten trubkový rám?
Tento čas je z mája 2014 s prototypom; sériovka je už nejaký ten piatok na svete a o čase produkčnej verzie je veľké ticho. Ak teda sériová verzia nedokázala odvtdy ten čas prototypu potvrdiť, je zrejmé, že sa to Honde zatiaľ nepodarilo.
Tento čas je z mája 2014 s prototypom; sériovka je už nejaký ten piatok na svete a o čase produkčnej verzie je veľké ticho. Ak teda sériová verzia nedokázala odvtdy ten čas prototypu potvrdiť, je zrejmé, že sa to Honde zatiaľ nepodarilo.
Zrejme je akorat to ze nevis o cem mluvis. Honda nechce dopadnout jako Seat, ktery predstavil auto a nez ho zacal skutecne nabizet tak uz rekord davno neplatil >😁
Skor ty nevies o com pises.. je lepsie nikdy nemat ziadny rekord ani na chvilu so svojim autom? To zviditelny znacku? 😄 Ach jaj.. inac rekord Seatu stale plati a teraz ma aj celkovy rekord pre kombi.. Honda nema nic.. ale pre takych ako ty to je lepsie 😄
A s jakym autem by ho Honda mela drzet? Vzdyt Honda jeste nic neprodava? Jak nikdy nemit? Snad nemyslis, ze Honda ten rekord neda, kdyz ted avizuji 7:50, tak bude rekord 100% pod tuto hodnotu. Koukam ze nevis o cem pises 😄
Leona rekord plati pouze pro Leona, pro predokolky plati rekord Meganu 7:54 😉
Leona rekord plati pouze pro Leona, pro predokolky plati rekord Meganu 7:54 😉
A zase vidno ze nevies o com pises 😄 Mozem ti najst x aut s prednym nahonom ktore su rychlejsie ako Megane na NS, my vsak porovnavame produkcne kompaktne auta na kazdodenny zivot. Ten tvoj Megane ma specialny podvozok, specianlne pneumatiky, skrupinove sedadla v predu a zadne sedadla dokonca vobec nema! >😁 Takze sa zase mylis. Seatu moze konkurovat akurat tak Civic R kedze Golf R je 4kolka a pritom je pomalsi ako Leon a novy Focus RS bude tiez 4kolka.. jedini konkurenti su Megane RS s beznou vybavou ako Leon ktory je pomalsi a Honda R ktora este nedala cas.. a riesime preco asi. Leon dal tento cas predtym ako sa zacal predavat.
Souhlasím že je to o podmínkách na trati , ty jezdci který vidíš na yt z track days na NS co jezdí takový časy ale nejezdí na seriových autech ale upravených . A taky nejdou úplný kolo ta dlouhá rovinka už se nepočítá , možná že používají nějakou telemetrii která jim tu rovinku dopočítá nebo tak něco to nevím . Jinak taky se divím že se honda ještě nepochlubila s časem seriovýho civicu .
Hovorim o jazdcoch co jazdia na standardnych neupravenych autach, vikendovi nadsenci, standardne jazdene gumy.. auta s ktorymi jazdia kazdy den. Vsak logika nepusti aby BMW M3 E92 420k zadny nahon vybalancovane nizke coupe s rozlozenim vahy 50:50 a proste legenda auto bolo pomalsie ako iba 280k podobne tazka prednokolka..
je pomalšia o 11s.... to sú tie hatche také dobré,alebo veľké výkoné limuzíny také neohrabané??To ma teda dosť prekvapilo,príp rovnaký čas ako porsche
joooo noo, su proste take tazke... :-!
v zatackach su kilogramy vacsi problem, ako nedostatok vykonu na vyjazde z nich.
Ale uz sa pracuje na PS6 plus - ma trochu schudnut a posilit ( tipoval by som to na 605 PS podla motora v Prologue-u, a podla rozhovoru s S.Reilom, ze verziu "plus" o 50 PS silnejsiu si vie predstavit...) Uz boli aj nejake fotky mask. prototypu nafotene...tak uvidime, ci sa potom dostane pod 8 min...
v zatackach su kilogramy vacsi problem, ako nedostatok vykonu na vyjazde z nich.
Ale uz sa pracuje na PS6 plus - ma trochu schudnut a posilit ( tipoval by som to na 605 PS podla motora v Prologue-u, a podla rozhovoru s S.Reilom, ze verziu "plus" o 50 PS silnejsiu si vie predstavit...) Uz boli aj nejake fotky mask. prototypu nafotene...tak uvidime, ci sa potom dostane pod 8 min...
seat by mi urobil vacsiu radost keby radsej nieco spravil s tou alhambrou na ktoru sa sotva mozem pozerat ako na seat.... a takisto by som uvital nejake pekne SUV... ktore je hadam uz na ceste... a coskoro pride.... a miesto 500 konovych kombikov by ma seat ovela viac potesil nejakym 200 konovym sikovnym emociami nabitym kabrioletom 😉 ... ten by znacke slusal viacej.... hold taka je doba... chapem ze malo co z toho sa mi splni ale nadej umiera posledna 😉
Jako prvek aktivní bezpečnosti při každým předjíždění.
Jízda podle předpisů (ne brzda provozu) cca 230 km z toho cca 120km slovenká dálnice s částečným omezením na 110km v hodině a konečná průměrná spotřeba za 6,6l .
Na druhou stranu pokud takové auto dostane do ruky Petr Fulín na okruhu v Sosnové, kde jede za dva a jen na rovince dáš za tři, zatáčky na ručku, tak pak ti na palubáku svítí i 31 litrů, jenže taky jdou uplné nové gumy za 3/4 hodiny do kopru a takhle s autem nikdo soukromě jezdit nebude 😉
Seat tu proda par aut a tohle kombi mozna tak jedno za rok >😁
Urcite se ale najde hodne tuzeru, co do kombi v zakladu k te sede sezenou i ta ruzova kola.