Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Leon Cupra ST je nejrychlejší kombi na Severní smyčce

Španělské kompaktní kombi s výkonem 206 kW je na Nordschleife stejně rychlé jako Porsche Boxster S.
Zpět na článek
14. 5. 2015 10:49
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 5. 2015 10:57
14. 5. 2015 11:55
14. 5. 2015 18:22
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 5. 2015 11:34
14. 5. 2015 14:17
14. 5. 2015 17:58
14. 5. 2015 15:01
15. 5. 2015 16:07
14. 5. 2015 11:08
14. 5. 2015 13:46
14. 5. 2015 11:40
14. 5. 2015 15:21
14. 5. 2015 13:30
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 5. 2015 22:11
14. 5. 2015 22:36
15. 5. 2015 18:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 5. 2015 10:49
Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
Myslim, ze tento primat je rovnako dolezity ako primat najrychlejsieho kombi.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2015 11:57
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
je verim tato mania za desatinkami kdesi v pekle raz skonci..... ono kazda sranda sa casom okuka.... ;-)

seat by mi urobil vacsiu radost keby radsej nieco spravil s tou alhambrou na ktoru sa sotva mozem pozerat ako na seat.... a takisto by som uvital nejake pekne SUV... ktore je hadam uz na ceste... a coskoro pride.... a miesto 500 konovych kombikov by ma seat ovela viac potesil nejakym 200 konovym sikovnym emociami nabitym kabrioletom ;-) ... ten by znacke slusal viacej.... hold taka je doba... chapem ze malo co z toho sa mi splni ale nadej umiera posledna ;-)
14. 5. 2015 12:06
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
:-) S kabrioletem by me manzelka hnala... ale tady tohle rodinne auto by zkousla...rozhodne jsem hodne nahlodanny ohledne jeho koupe >:-[]
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2015 12:10
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
no aspon je prakticke, aj ked ten jeho vykon asi malo kde vyuzijes ;-) za to spotrebu to musi mat ... no ani to radsej nezistujem ;-)
14. 5. 2015 12:56
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
To je přesně ono, kluků co s tímhlem autem mají reálný zkušenosti je dost a ani pro tebe není problém si zajít do Seatu a ozkoušet ho. Tenhle dvoulitr se při běžný jízdě chová velmi střídmě a i ještě při dynamičtějším pohybu je úsporný. V tomhle problém není a pokud se ptáš, kde výkon využiješ?
Jako prvek aktivní bezpečnosti při každým předjíždění.
14. 5. 2015 13:12
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
Topper nechápe, že maximální výkon (těch 500 koní, o kterých pořád píše) nemusíš využívat pořád.
Avatar - Covenant
14. 5. 2015 13:29
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
Spotřeba je podle toho co od auta momentálně chceš...okreskové šílenství 9,5-13.

Jízda podle předpisů (ne brzda provozu) cca 230 km z toho cca 120km slovenká dálnice s částečným omezením na 110km v hodině a konečná průměrná spotřeba za 6,6l .
14. 5. 2015 15:01
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
;-) :yes:
Avatar - JDM
14. 5. 2015 15:30
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
okrskové šílenství za 13\100 ???
Avatar - Covenant
14. 5. 2015 16:24
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
Je to tak, 13 je spíš extrém brzda plyn, v normální provozu buď někoho dojedeš před plnou, nebo je už zase vesnice a zvolníš.....a spotřeba padá dolů.

Na druhou stranu pokud takové auto dostane do ruky Petr Fulín na okruhu v Sosnové, kde jede za dva a jen na rovince dáš za tři, zatáčky na ručku, tak pak ti na palubáku svítí i 31 litrů, jenže taky jdou uplné nové gumy za 3/4 hodiny do kopru a takhle s autem nikdo soukromě jezdit nebude ;-)
Avatar - JDM
14. 5. 2015 17:54
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
to je pěkný , tak okruh chápu tam to je extrém . Na okrsce při ostré jízdě bych čekal klidně 15 a víc
14. 5. 2015 15:53
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
Při zkušenostech s podobným vozítkem nevidím důvod, aby se spotřeba pohybovala vysoko. Tipuji 8 +/- 1 litr. Z 7 střední a delší trasy "normálním" tempem, za 9 již velmi svižně.
Avatar - iudex
14. 5. 2015 12:03
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
Myslím, že sa mýliš. ;-) Evidentne tu je trh pre hotkombi a ľudia takúto ideálnu kombináciu rodinného a športového auta chcú. Mať iba jedno auto, jazdím práve na podobnom hot-kombi.
14. 5. 2015 20:28
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
A kde je ten trh, u vas nebo snad u nas?
Seat tu proda par aut a tohle kombi mozna tak jedno za rok >:D
Urcite se ale najde hodne tuzeru, co do kombi v zakladu k te sede sezenou i ta ruzova kola.
15. 5. 2015 01:19
Re: Najrychlejsie sive auto s cervenymi kolesami
Tak to se mýlíš, jejich prodeje v ČR jdou nahoru, před pár lety měli na autosalonu doslova "pár" aut, teď vidíš plné parkoviště, třeba 30-40 aut tam stojí. Prodeje samozřejmě nejvíce dělají levnější modely. Dražší kupuje málokdy. Jel jsem zatím ve 3 cuprách, s automatem spotřeba kolem 10-ti, jinak pro zábavu tak kolem 12-13 l (manuál). Úsporně se dá jezdit kolem 8 l
14. 5. 2015 10:57
překvapení
že bude kombík na okruhu rychlejší než hatch se stejným motorem bych teda nečekal :-!
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 11:34
Re: překvapení
To záleží na dráze. Zjednodušeně na hodně klikatý by byl asi lepší hatch na rychlý bude ve výhodě kombi
Avatar - iudex
14. 5. 2015 11:55
Re: překvapení
NS je hodne rýchly okruh, na dlhých rovinkách sa dosahujú vysoké rýchlosti a tam môže mať vplyv tá aerodynamika, ako hovoril ten pretekár.
Avatar - AUDIRS6
14. 5. 2015 12:29
Re: překvapení
Judexi, on to ale hovoril v suvislosti s hmotnostou, ktora trosku pribudla na zadnej naprave a ze vdaka tomu je auto lepsie zbalansovane, ze si mozes v utiahnutych zatackach trosku aj "nadhodit" a ze ta zadna naprava ti v tom s tymi pridanymi kilami pomoze. ;-) ( ak myslis to vysvetlenie pri GR variant )
Lepsia aerodynamika z hladiska V-maxu je uz len podruzne plus. :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:38
Re: překvapení
Lepší aerodynamika z hlediska V-maxu bude na okruhu asi fakt jen podružný plus, lepší aerodynamika ale funguje i v nižších rychlostech ;-)
Avatar - AUDIRS6
14. 5. 2015 12:42
Re: překvapení
zacina sa prejavovat od 100ky vyssie, ale vyraznejsie s pribudajucou rychlostou...

PS: nezahovaraj a ries veci, nech mozeme fungovat normalne :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:43
Re: překvapení
No a proto sem tě upozornil že o V-max tady nejde žejo ;-)
Avatar - AUDIRS6
14. 5. 2015 12:54
Re: překvapení
nechapes, ale nevadi... :-!

a uz neotravuj. :-!
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 12:57
Re: překvapení
Nechápu co bych jako měl nechápat? A tvuj slovník se mi docela nelíbí ;-\
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 5. 2015 18:22
Re: překvapení
Volvo jazdilo v BTCC s kombikmi....

https://www.media.volvocars.com/global… />
14. 5. 2015 20:31
Re: překvapení
Na tak dlouhem okruhu, je 0,4s o nicem, staci nekde drobna chyba a je hotovo. Takze to kombi nemusi byt vubec rychlejsi, jen se mozna povedlo jedno kolo lepe
14. 5. 2015 11:08
mimo téma
Na konkurenci jsou data prodejů a rozděleno na firmy a "občany":
*/skodovky-kupuji-hlavne-firmy-u-hyund…
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
14. 5. 2015 11:34
Re: mimo téma
Pro ty co by chtěli vidět odkaz, je to na autorevue. Ale asi žádné velké překvapení - lepší auta na firmy, větší podíl soukromých je u japonských a korejských značek, celkově 75% aut na firmu.
14. 5. 2015 12:12
Re: mimo téma
jo, směšná a agresivní korejská reklamní masáž dovede se stádem zázraky >:D >:D
14. 5. 2015 14:17
Re: mimo téma
Přání otcem myšlenky? ;-)
14. 5. 2015 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
14. 5. 2015 15:01
Re: mimo téma
Ten poměr je i u Kie +- stejný... je to spíš o pozici ve fleetech.
15. 5. 2015 16:07
Re: mimo téma
Není to spíš na IČO? SDA má pod "firmami," pokud se nepletu, i podnikající FO. Podíl PO by měl být mnohem menší.
14. 5. 2015 11:08
moc pekne
Cupra ST je na pohled hodne peknej kombik a jak vidno umi to i na silnici :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2015 11:40
Re: moc pekne
suhlas... moc pekne kombi..... snad najkrasjie vo svojej triede... ale priznam sa ze v "beznej verzii" s nejakymi 180 konikmi sa mi paci jednoducho viacej ako toto troska uz vytunene delo..... ;-)

leon je nadherny :yes:
14. 5. 2015 12:52
Re: moc pekne
Mě by úplně vyhovoval Leon FR, i když samozřejmě Cupra je "trochu" někde jinde :-) , ale třeba takový Top Gear označil to FRko 2,0 Tdi za nejlepší sportovní hatchback s naftovým motorem
14. 5. 2015 13:46
Re: moc pekne
no me uz naftaky neberou... mam 3ti auto...tedka naftak...a vzhledem k poctu najetych km, bych chtel benzin... a kdyz benzinak...tak, at to trochu jede...a tohle mi prijde hodne ok :yes:
Avatar - Well-being
14. 5. 2015 11:40
Zajímavý
údaj, ale při rychlostních limitech 50/90/130 km/hod. naprosto nepodstatný ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2015 11:42
Re: Zajímavý
tiez mi pride ze v beznej realnej premavke su tieto 500 - 600 - 700 konove vytunene masinky k nicomu... toto bude asi nejaka nova moda.... nahanat super casy kdesi v zelenom pekle ;-)

menej naslapany leon s nejakymi 150-180 konikmi mi je daleko sympatickejsi .. povedzme kombik Xperience s 1,8 TSI ;-) to uz je ine kafe :yes:
Avatar - Emel
14. 5. 2015 15:21
Re: Zajímavý
Otázka je, jestli z toho výkonu plynou nějaké kompromisy... tohle může klidně fungovat jako rodinný kočár a nikdo tím nebude trpět.
Avatar - poterienko
14. 5. 2015 12:38
Re: Zajímavý
S touhle logikou by měla mít všechna auta asi 60koní...to přece na 130km/h stačí...
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2015 12:57
Re: Zajímavý
nebud moc narocny ..... ved 130 da aj skoda 105.... a ta nema zdaleka ani 60 koni ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 5. 2015 13:30
Re: Zajímavý
Amen.
Avatar - iudex
14. 5. 2015 12:01
Kuť horúce železo
Seat to robí vynikajúco, nenechá "železo" vychladnúť a kuje to stále, rozumej dávkuje nové a nové info na podporu image Cupry. A viditeľne to pomáha, ako predajom samotného Leonu, tak i jeho image a image celej značky. Vo veľmi krátkej dobe sa z Cupry stal referenčný hotheč a uznávaný pojem (napr. podľa Autoexpressu najlepší súčasný hotheč) a premieta sa to i do predajov (na Cupru sú dodacie doby snáď dlhšie, než na bestseller Golf).
Leon ST pre mňa najkrajšie kompaktné kombi a vo verzii Cupra aj aktuálne najrýchlejšie.
Takže slovami neprítomného klasika: BRAVO CUPRA! :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2015 12:07
Re: Kuť horúce železo
mna by seat ovela viac potesil nejakym SUVeckom a povedzme nejakym sikovnym malym kabriom ktory by zautocil povedzme na mazdu mx5 ... a ktory by dokonale naplnal kredo znacky: auto emocion .... je fajn ze seat kuje zelezo kym je horuce.. . otazne je ci ho nekuje uz trosku zbytocne dlho a stale to iste zelezo... a ci nie je lepsie miesto toho uz zacat kut ine a nove zelezo ( SUV, kabrio, nove MPV miesto altei )
14. 5. 2015 12:21
Re: Kuť horúce železo
Koho zajima co by potesilo Kia mana... Auto emocion se nepouziva uz asi 4 roky, takze vubec nevis o cem mluvis.
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2015 12:40
Re: Kuť horúce železo
tvoj nazor ti neberiem ;-) ... ja zase som povedal svoj .. nemusis suhlasit :yes:

je to diskusia... ja by som radsej prijal kabrio od seatu ... miesto tuningu roznych kombikov .. ;-)
Avatar - Emel
14. 5. 2015 15:23
Re: Kuť horúce železo
Dát do kombíku který už vyrábím silný motor který už taky v koncernu existuje je ale řádově jednodušší než vývoj nového modelu. Navíc SEAT mimo Evropu prodává minimálně a Evropa není kupátkům a roadsterům moc nakloněná, viz prodeje Toyobaru.
14. 5. 2015 12:41
Re: Kuť horúce železo
Seat se potřebuje dostat z problémů a aktuální cesta je zvolena velmi vhodně. Ani mateřský VW si nedovolí malej roadster apod. SUV s vnitřnostmi novýho Tiguanu a Yeti je na cestě.
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2015 12:44
Re: Kuť horúce železo
keby mali SUVecko par rokov ako uz ma skoda Yetinu tak by mozno nejake eura uz boli aj na kabrio... je mi stale zahadou preco sa s vyrobou SUV v seate tolko otala ked je to zlata bana na prilakanie zakaznikov a aj zisk penazi... cesta seatu totiz stale nie je u konca.... len nadherny leon k zachrane nestaci.... o rok o dva boom leona uz opadne a bude to prave nove SUV ktore podla mna seat zachrani a postavi znacku seat uz konecne pevne na nohy.... bez SUV to nepojde... ale dockame sa.... snad uz o rok ;-) :yes:

PS: a ja sa vsadim ze nove SUVecko od seatu bude v eu predavat viac aut ako leon ;-)
14. 5. 2015 12:58
Re: Kuť horúce železo
Sám sis odpověděl...za rok za dva boom Leonu opadne a nastoupí SUV. Víc se ho prodávat nebude, ale že bude mít značný vliv na prodeje, to ano.
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2015 13:06
Re: Kuť horúce železo
SUV su v kurze.... leon je nadherny ale sam to s ibizou neutiahne.... ani skoda by s fabiou a octaviou nemala tolko uspechov ako ma ked ma viac modelov... superb a yetina jej urcite hodne pomohli pred par rokmi s rastom nielen predajnych cisel ale aj imidzu a zisku novych zakaznikov v novych segmentoch.... kde by dnes napriklad bola kia v eu nebyt sportagu... alebo dacia bez dustera.. .porsche bez macana ci cayenne.... ale aj take bmw uz hadam polovicu vsetkych aut predava v SUVeckach ... ;-)
14. 5. 2015 14:59
Re: Kuť horúce železo
V pořádku, nevím co si vysvětlovat. Píšu v zásadě to samý ;-)
14. 5. 2015 13:18
Re: Kuť horúce železo
V jedné diskusi blekotáš, že lidi nekupují MPV a kupují zbytečná SUV (konkrétně v té dnešní o Alhambře) a že je to hloupost a pak tady zase hýkáš jak vzteklý osel o SUV od Seatu, jak by ti udělalo radost a pod. To je pak těžké tě nemít za joudu :-!
Avatar - .StenLi.
14. 5. 2015 13:26
Cele to je o jazdcoch a podmienkach
Officialne je Seat Leon Cupra (ST) rychlejsi ako Boxter S a dokonca ako M3 E92.. oboje tazko uveritelne, cele to je o jazdcoch a podmienkach na trati, sukromni jazdci ktori maju videa na youtube vedia dat aj o vyse polminutu lepsie casy ako tie officialne a potom vidno realnu rychlost / pomalost Leonu.. tieto casy su dolezite asi len pre Civic R ktory ma vyrazne aerodynamicke vylepsenia, o 30k viac a aj tak je okolo jeho casu stale ticho.. asi sa im nedari..
Rozbalit vlákno
10
14. 5. 2015 13:49
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
Jen pro info:

[odkaz]
Avatar - .StenLi.
14. 5. 2015 13:54
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
Jen pro info: porovnavaju sa casy produkcnych aut.. nie konceptovych aut so slickmi, bez sedaciek, s ramom atd.. pre Civic R su uz zname ceny pre SR/CR a este nemaju cas produkcneho vozu? S nadbytkom vykonu a aerodynamiky to musi dat s prstom v nose pod 7:58 a znemoznit taketo nadpisy a vyborne PR pre Seat/VW. Seat musi byt velmi rad ze im to tak dlho trva.
14. 5. 2015 21:02
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
A no cem ten rekord udelal Leon, ten se slikama zacal, rovnez tak vykuchanim klimy a buhvi ceho vseho ;-)
Vsude se uvadi, ze ty sedacky u Hondy byly vyndane prave kvuli tomu ramu, aby eliminovali hmotnost ramu navic. Rovnez tak cas, Hondy ktery je u prototypu lepsi nez u Leona je za cil jeste u produkcni verze zlepsit.
Tyhle nadpisy jsou jen z nouze cnost ;-)Honda cas nedava proto, ze uto neprodava. Nemelo by smysl mluvit o necem, co si nemuzes koupit.
Avatar - iudex
14. 5. 2015 14:43
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
Videl si tam to slovo "vývojový prototyp"? Videl si na videu ten trubkový rám?
Tento čas je z mája 2014 s prototypom; sériovka je už nejaký ten piatok na svete a o čase produkčnej verzie je veľké ticho. Ak teda sériová verzia nedokázala odvtdy ten čas prototypu potvrdiť, je zrejmé, že sa to Honde zatiaľ nepodarilo.
14. 5. 2015 20:36
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
Zrejme je akorat to ze nevis o cem mluvis. Honda nechce dopadnout jako Seat, ktery predstavil auto a nez ho zacal skutecne nabizet tak uz rekord davno neplatil >:D
Avatar - .StenLi.
14. 5. 2015 21:11
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
Skor ty nevies o com pises.. je lepsie nikdy nemat ziadny rekord ani na chvilu so svojim autom? To zviditelny znacku? :-) Ach jaj.. inac rekord Seatu stale plati a teraz ma aj celkovy rekord pre kombi.. Honda nema nic.. ale pre takych ako ty to je lepsie :-)
15. 5. 2015 00:46
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
A s jakym autem by ho Honda mela drzet? Vzdyt Honda jeste nic neprodava? Jak nikdy nemit? Snad nemyslis, ze Honda ten rekord neda, kdyz ted avizuji 7:50, tak bude rekord 100% pod tuto hodnotu. Koukam ze nevis o cem pises :-)
Leona rekord plati pouze pro Leona, pro predokolky plati rekord Meganu 7:54 ;-)
Avatar - .StenLi.
15. 5. 2015 11:56
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
A zase vidno ze nevies o com pises :-) Mozem ti najst x aut s prednym nahonom ktore su rychlejsie ako Megane na NS, my vsak porovnavame produkcne kompaktne auta na kazdodenny zivot. Ten tvoj Megane ma specialny podvozok, specianlne pneumatiky, skrupinove sedadla v predu a zadne sedadla dokonca vobec nema! >:D Takze sa zase mylis. Seatu moze konkurovat akurat tak Civic R kedze Golf R je 4kolka a pritom je pomalsi ako Leon a novy Focus RS bude tiez 4kolka.. jedini konkurenti su Megane RS s beznou vybavou ako Leon ktory je pomalsi a Honda R ktora este nedala cas.. a riesime preco asi. Leon dal tento cas predtym ako sa zacal predavat.
Avatar - JDM
14. 5. 2015 15:52
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
Souhlasím že je to o podmínkách na trati , ty jezdci který vidíš na yt z track days na NS co jezdí takový časy ale nejezdí na seriových autech ale upravených . A taky nejdou úplný kolo ta dlouhá rovinka už se nepočítá , možná že používají nějakou telemetrii která jim tu rovinku dopočítá nebo tak něco to nevím . Jinak taky se divím že se honda ještě nepochlubila s časem seriovýho civicu .
Avatar - .StenLi.
14. 5. 2015 21:14
Re: Cele to je o jazdcoch a podmienkach
Hovorim o jazdcoch co jazdia na standardnych neupravenych autach, vikendovi nadsenci, standardne jazdene gumy.. auta s ktorymi jazdia kazdy den. Vsak logika nepusti aby BMW M3 E92 420k zadny nahon vybalancovane nizke coupe s rozlozenim vahy 50:50 a proste legenda auto bolo pomalsie ako iba 280k podobne tazka prednokolka..
Avatar - speedfred
14. 5. 2015 22:11
RS6
je pomalšia o 11s.... to sú tie hatche také dobré,alebo veľké výkoné limuzíny také neohrabané??To ma teda dosť prekvapilo,príp rovnaký čas ako porsche
Rozbalit vlákno
2
Avatar - AUDIRS6
14. 5. 2015 22:36
Re: RS6
joooo noo, su proste take tazke... :-!
v zatackach su kilogramy vacsi problem, ako nedostatok vykonu na vyjazde z nich.
Ale uz sa pracuje na PS6 plus - ma trochu schudnut a posilit ( tipoval by som to na 605 PS podla motora v Prologue-u, a podla rozhovoru s S.Reilom, ze verziu "plus" o 50 PS silnejsiu si vie predstavit...) Uz boli aj nejake fotky mask. prototypu nafotene...tak uvidime, ci sa potom dostane pod 8 min...
15. 5. 2015 18:50
Re: RS6
RS6 snad nemá oficiální čas, ne? A tyhle splašené tanky nejsou laděné zase tak extrémně (co se podvozku, volby pneumatik atp. týče).