Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Group klesly prodeje, po více než čtyřech letech

Zatímco v západní Evropě nebo v Severní Americe se německému koncernu daří, na východě Evropy nebo v Jižní Americe je situace opačná.
Zpět na článek
19. 5. 2015 09:05
19. 5. 2015 09:26
19. 5. 2015 09:41
19. 5. 2015 10:22
19. 5. 2015 10:47
19. 5. 2015 10:55
19. 5. 2015 11:03
19. 5. 2015 11:09
19. 5. 2015 09:10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 12:05
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 13:25
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 10:51
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 12:02
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 13:23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 13:36
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 09:45
19. 5. 2015 16:34
19. 5. 2015 17:23
19. 5. 2015 17:34
19. 5. 2015 18:05
19. 5. 2015 18:40
19. 5. 2015 18:59
19. 5. 2015 19:34
19. 5. 2015 19:47
19. 5. 2015 21:07
19. 5. 2015 18:55
19. 5. 2015 10:27
19. 5. 2015 10:40
19. 5. 2015 12:33
19. 5. 2015 17:34
19. 5. 2015 17:43
19. 5. 2015 18:02
19. 5. 2015 18:14
19. 5. 2015 11:06
19. 5. 2015 19:24
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 09:05
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
52
19. 5. 2015 09:18
Re: No toto!!!
Gilgite, však se jich sám můžeš zeptat. Jinak jak si zapíjel hořkost z prohry sborné, nebo už si myšlenkama dál a plánuješ dovolenou na Krymu?
Avatar - Stefič
19. 5. 2015 09:26
Re: No toto!!!
Na Krym letos nejede. Von si chystá nějaké pěkně údernické představení na oblíbenou akci Meziploty. Ho zase primář pustí na chvilku na zahradu, tak se tam trochu provětrá
19. 5. 2015 09:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 09:50
Re: No toto!!!
Gilgite, nepřekrucuj to, s většinou lidí ses dostal do křížku kvůli arogantnímu chování, vlastně je to i můj případ. Na ostatní diskutéry jsem slušný.
19. 5. 2015 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
19. 5. 2015 10:47
Re: No toto!!!
no jo Gilgite, jenže ty nic jiného než nesmysly nepíšeš. Problém je v tom, že blázen nikdy neuzná, že je blázen. Proto si myslíš, že jsi něco jako světlonoš.
V podstatě jsi ale všem jenom k smíchu ;-)
19. 5. 2015 10:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
19. 5. 2015 11:03
Re: No toto!!!
a co lžu? Že jsi všem k smíchu? To snad poznáš sám podle reakcí, ne?
19. 5. 2015 11:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
19. 5. 2015 10:57
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
jj
CO NA TO ŘÍCT, KONZERVA JEN SIMULUJE E-MOBILY [odkaz]
JE TO ŠPATNÁ FIRMA. MIZIVÝ ELEKTROPOKROK, KOUKÁ JEN PO PRACHÁCH JAK TOČIT SVOJE JEDOVATÝ SPALOVÁKY [odkaz] Vlastně podporuje svojí činností jak ničení lidskýho zdravý
= primárně formou emisí jedovatých výfukových plynů co lidi dýchají na ulicI
= sekundárně ve formě důvodu pěstování ŽLUTÝHO SAJRAJTU [odkaz] KVŮLI KTERÝMU LIDI SE DUSÍ, OTRAVUJÍ SE ANTIALERGIKY A VÝSLEDNÝ SAJRAJT POVINNĚ PŘIMÍCHAVÁNÁ BIOSLOŽKA V BENZÍNU/NAFTĚ LIKVIDUJE STARÝ DOBRÝ ATMOSFERICKÝ MOTORY ABYSTE SI KOUPILI NOVÉ AUTO. KROM SAMOZŘEJMĚ DRAŽŠÍCH POTRAVIN !!

PODPORUJEME JEN TO DOBRÉ SOUDRUZI [odkaz] ;-) MÁ TO SMYSL [odkaz] [odkaz] ;-)
:-)
:-) :-)
:-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :yes:
Avatar - Hittman
19. 5. 2015 15:13
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
19. 5. 2015 14:56
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Sem rád že si napsal s většinou a ne se všema :yes: ;-)
Avatar - Kolouš
19. 5. 2015 09:51
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Koho zajima Tvuj virtualni svet, ktery ve dne v noci zijes na diskuzi a.cz... ?! Jenom plevelis diskuze. Jiny "prinos" pro spolecnost mit snad ani nemuzes.
19. 5. 2015 09:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
19. 5. 2015 10:44
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
na Mezi ploty nevystupují většinou chovanci, ale kapely, většinou renomovaní umělci české a slovenské hudební scény, je to festival, jako každý jiný... jedině se tam nečepuje alkohol a blázny pouštějí jen ty lehčí, normálnější, alkohol mají jen kapely :-)
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2015 10:52
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Takže to s Gilgitem není tak špatný?
Avatar - Ozzman
19. 5. 2015 11:08
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
To já nevim, já sem tam párkrát hrál a nějaké to pivko a cigára chovancům rozdal... třeba to byl někdo z místních diskutujících :D:D:D
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2015 14:07
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Jestli si někdo vzal cígo a řekl: "Díky odpade", ................... tak to byl von! ;-)
Avatar - Ozzman
19. 5. 2015 14:30
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
>:-[]
19. 5. 2015 14:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 09:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 09:37
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Nechápu, proč tady vytahuješ tu analýzu VW v USA. Psal jsem o tom, co je známý fakt. Jinak většinou tvé informace jsou opravdové šperky a výběr z hroznů.
19. 5. 2015 09:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
19. 5. 2015 10:45
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Nadměrná konzumace kukuřičných výrobků je zdraví škodlivá? >:D
19. 5. 2015 10:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 10:05
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Škoda, že nepřijel Putin. Ale asi tušil ten výprask a navíc nechtěl riskovat vypískání v hledišti. Jinak Rusáci zase ukázali "charakter" tím svým úprkem před hymnou. Zajímavý, že hráči působící v NHL měli snahu zůstat (je vidět, že prostředí, ve kterým člověk žije dělá svý), ale pokyn zněl jasně >:D
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2015 10:12
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
musime ocenit neskutocny vykon kanady... mne sa najviac pacil gol na 4:0 ... neskutocne spracovanie tazkeho puku a sup zadovkou za obranu na cihajuceho utocnika pred branou ... a bum do brany.... brankar ani nevedel kde je sever....... najkrajsia akcia celeho turnaja :yes:

kanadania boli proste rychlejsi vo vsetkych fazach.... takmer vsetky goly dali tak ze brankar proste ani nestihal sa premiestnit.... nie to este zakrocit ... neskutocne nieco
19. 5. 2015 10:25
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Pro mě to moc velký překvapení nebylo. Pokud pominu 4. útok, tak Kanada už moc silnější tým nasadit ani nemohla. A pokud hraje Kanada v nejsilnějším složení, tak se posledních pár let porážet prostě nedá.
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2015 10:33
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
giroux, spezza a crosby ... radost pozerat ;-) ti chlapci su o level vyssie ako vacsina z protivnikov.... su rychlejsi ako blesk
:yes:

takuto silu nemala kanada hadam ani na olympiadach v 2010 a 2014 ktore obe vyhrala... vo finale spravili z protivnika ( a nebol to hocijaky protivnik ) doslova len statistu... ale je to len sport... o rok budu opat majstrovstva a zase sa moze tesit niekto iny
Avatar - Ozzman
19. 5. 2015 10:46
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Kdyby přijel Putin, tak Kanadu rozstřílí s rozdílem nejméně 8mi gólů! Myslíš, že by seděl jen v hledišti? Naivko >:D
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2015 11:04
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
tiez si videl to video? ;-) >:D
Avatar - Ozzman
19. 5. 2015 11:09
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
U nás z toho snad udělali reportáž do TV >:D Nebo kde jsem to viděl... >:D
19. 5. 2015 11:30
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
To si jako myslíš, že by před ním Kanadští obránci uhýbali, Ovečkin a spol. mu nahrávali půl metru před okrytou bránu a brankář ještě teatrálně pouštěl puky za svoje záda? >:D
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2015 09:53
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Řekl o druhé největší /možná někdy první/ automobilce světa "ichtil" 8-s , který na druhé straně oslavuje každý na koleně vyrobený kus automobilu lada. Tomu říkám soudnost. :yes:
Avatar - Kolouš
19. 5. 2015 09:58
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
:yes:
19. 5. 2015 10:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
19. 5. 2015 10:07
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Poměrně rychle bys měl řešit zde svoji situaci na netu. Už to není "steping decrease", ale "sharp falling", řečeno slovy managerů koncernu VW. :-)
19. 5. 2015 10:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
19. 5. 2015 10:38
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Finanční výsledky? Myslíš zisk 18 bilionů € za rok 2014, rostoucí dividendy a tak?

[odkaz]
19. 5. 2015 10:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
19. 5. 2015 10:52
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
jenže článek je o koncernu VW. Takže zase vedle jak ta jedle. Emel má pravdu a ty zase jen vaříš z vody a píšeš bláboly
19. 5. 2015 11:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
19. 5. 2015 13:21
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
no vysvětluješ to hezky, ale nic to nemění na věci, že článek je o koze a ty píšeš o voze ;-)
19. 5. 2015 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
19. 5. 2015 11:14
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Článek je o VW Group.

Volkswagen jako značka - pokles ruského a brazilského trhu, turbulence měnových kurzů - to jsou externí vlivy. Vyšší investice do technologií jsou prorůstové opatření. Zbývají diskuse o prodejích v USA a o marži - ale pokud VW vyrábí za německé mzdy (na rozdíl od Škody) a prodává za mainstreamové ceny (na rozdíl od Audi)...

Je ještě jedno zajímavé téma - za jaké ceny se přeprodávají technologie v rámci koncernu. To se týká nejen VW - Škoda, ale třeba taky Renault - Dacia. Říká se, jak Dacia táhne Renault... ale je to opravdu tak?

Já tu nevidím žádnou krizi, která by si žádala nějaká drastická opatření.
19. 5. 2015 11:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
19. 5. 2015 11:44
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Mluví se zejména o dvou věcech - nízké marži (tj. vysokých nákladech) a špatných prodejích v USA.

CEO musí vždycky usilovat o zlepšení, to je jeho práce... ale pokud jsi četl čtvrtletní bilanci koncernu, tak ta tedy zrovna nespokojeností nepřetéká ;-)
19. 5. 2015 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
19. 5. 2015 14:36
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
Na internetu se toho dá najít spousta, jde spíš o to, jak si to člověk vykládá. Na jedné straně jsou výroční zprávy psané s motivem povzbudit investory, na druhé straně články hledající nějakou senzaci, obrázek si člověk musí udělat sám.

Že zisk klesl z 2.9mld € na 2.5mld € je fakt, ale pořád je to zisk. Úspory samozřejmě můžou být téma vždycky, VW obecně hodně investuje a draze vyrábí, jenže ne všechno se dá měřit penězi - ořezání personálních nákladů a zvýšený tlak na dodavatele zase vyvolává negativní emoce. Koncern jako celek funguje výborně a VW je jeho nedílnou částí - jak by bylo možné zavřít SEAT, ušetřit přes 100M€ ročně a nic by se nestalo, tak bez VW by to prostě nešlo.

Mluví se o tom, že VW příliš investuje do technologií, klade velký důraz na výkon aut a málo se zabývá ekologií... ale jestli to je chyba těžko říct, z evropského pohledu to zatím vychází a třeba Renault se svou smělou vizí Z.E. zatím moc neboduje.
19. 5. 2015 14:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
19. 5. 2015 15:11
Re: NEMÁME RÁDI KONZERVU !!
"Příliš mnoho variant" je ale filosofie VW, jeho evropský přístup k věci (který logicky funguje hlavně v západní Evropě). Vezmi si trend růstu prémie na úkor mainstreamu - před 15 lety ve vyšší střední, aktuálně ve střední, za 15 let... třeba i v kompaktech. Proti prémiové konkurenci je potřeba bojovat jejími vlastními zbraněmi. Podle mě VW nepotřebuje revoluci, spíš různé drobné optimalizace.
19. 5. 2015 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 09:10
Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
[odkaz]

EDIT po 2 palcoch dolu:

Zaujimalo by ma, ci 'diskuteri', ktori mi ich dali, clanok citali, a ci tie minusky su za to, ze som sem linku dal, alebo ci nesuhlasia s faktami, ktore nemecke medium uvadza.

Inymi slovami, rad by som vedel, ci ide o klasickych VAGinistas alebo len hlupakov.... :-)
Rozbalit vlákno
29
19. 5. 2015 10:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
19. 5. 2015 10:21
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Jistě, všichni s odlišným názorem a připomínkami ke tvým příspěvkům jsou retardi, idioti a odpadi. Jen ty jsi letadlo. :-)
19. 5. 2015 10:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 12:05
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Ked som po dvoch palcoch dolu editoval prispevok, nebolo k nemu ani jedno vyjadrenie.

Takze NIKTO k mojmu prispevku nevyjadril SVOJ nazor.
NIKTO nemal pripomienku.
NIKTO mi neoponoval.
NIKTO tvrdenia v clanku Spiegel nespochybnil faktami.

Nehovoriac o tom, ze moj prispevok nebol o mojom nazore. Bol o clanku v Der Spiegel.

Takze aj tvoj prispevok, kde mi zosobnujes patent na rozum, je uplne vedla.

Skratka, reagujes nie na podstatu mojho prispevku, ale na nieco uplne ine.
Avatar - twistedTSD
19. 5. 2015 12:26
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Však já taky nereagoval na tvůj příspěvěk.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 13:25
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Ale reagoval... na to nemusi byt tvoj prispevok hned nevyhnutne pod mojim.

Nehovoriac o tom, ze pod tento Gilgitov prispevok sa mozem podpisat, v podstate hovori inymi slovami presne to iste co ja.
Avatar - twistedTSD
19. 5. 2015 13:51
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Je mi líto, že tě musím zklamat, ale reagoval jsem jen a pouze na gilgitův příspěvek a tradiční flame výše.
19. 5. 2015 14:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
19. 5. 2015 14:55
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Právě naopak. Já bych byl jen rád, když už se tedy tváříš, že automobilovému průmyslu tolik rozumíš, kdybych od tebe v diskusích nemusel v jednom kuse číst, kdo je retard, kdo odpad a jak moc čemu nerozumí, a napsal jsi radši něco skutečně hodnotného k tématu.
19. 5. 2015 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 12:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CommonUser
19. 5. 2015 10:09
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Priznavam, nedocital som to ani do polky. Kazdopadne moze to byt este zaujimave, je jedno co kto naklika ...povest to nezmeni ani tu ani v USA.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 10:51
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Mne je to jedno, koniec koncov, mat v komente pod clankom o VAG viac minusiek ako plusiek je na auto.cz prakticky Badge of Honor (US spelling) :-)

Skor ma to zaujima z hladiska sociologie a psychologie: Naozaj je na nete tolko kretenov?

Ale videl som aj horsie, tot nedavno mi jeden clovek v debate o fyzike a akustike tvrdil, ze aj 1+1=2 je vlastne len otazka konsenzu a ide teda o hypotezu, s ktorou sa da nesuhlasit :-)
19. 5. 2015 10:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 11:01
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
pujde ciste a pouze o hlupaky co davaji palecky dolu (ale i nahoru) ciste podle nicku ktery vidi, media typu auto.cz a podobna proste nepochopila vyznam like a museli nasadit nesmyslny system kde jsou i palce dolu, pritom tento system jim dlouhodobe jen skodi a bude skodit co se navstevnoisti tyce a tedy moznych zisku z reklamy, treba to tem novatorum kteri tohle prosazuji jednou docvakne, a nebo snad to docvakne majitelum tech periodik ze diky nim prichazi o zisky :-)

nejsnazsi je proste ty palce ignorovat
Avatar - maros
19. 5. 2015 16:59
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Souhlas. Taky už je ignoruju pěkně dlouho :-! Co se tady pohybuje, to je někdy fakt síla. Placení diskutéři, importéři a dealeři francouzkých popelnic a tak podobně 8-s
19. 5. 2015 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
19. 5. 2015 17:25
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Nechtěl jsem to napsat přímo.. ale, myslel jsem hlavně tebe. Pak pár dalších fanatiků, jako Ronault a spol.
19. 5. 2015 17:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 18:22
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Lhář.který tvrdí ,že mu nemažou příspěvky.Našel jsem jich 5 ;-)
19. 5. 2015 19:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 11:51
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Zaujimave citanie. Len je otazne, nakolko su informacie v nom uvedene aj pravdive, a do akej miery su to skor domnienky. Piech povedal toto, Winterkom povedal hento, Piech vysiel von, poslal tento email tymto ludom, atd...

Aby mohli nieco take tvrdit, tak bud museli na tie stretnutia byt pozvani redaktori Spiegel-u (o com v clanku nie je rec), alebo im to "doniesol" niekto, kto tam bol. Akosi nemozem uverit tomu, ze by bud rodina Piech alebo rodina Porsche, CEO VW Winterkom, pripadne zastupcovia zamestnaneckych odborov alebo dolno-saskej vlady takto vynasali, a svoj spor posuvali do novin. A s takymi detailnymi informaciami. To mi tam akosi nesedi. Ked uz teda odhliadnem od toho, ze Der Spiegel nie je zrovna etalon kvalitnej zurnalistiky...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 12:02
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
" Der Spiegel nie je zrovna etalon kvalitnej zurnalistiky..."

Prepac, ale toto hadam nemyslis vazne.... Ospravedlnit ta moze len fakt, ze o svete medii a o ich fungovani nevies vobec nic.

Schvalne, ktore medium je podla teba etalon kvalitnej zurnalistiky?
19. 5. 2015 12:04
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
[odkaz]

Treba nieco dodat?
19. 5. 2015 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 13:23
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Chlape, znovu... to hadam nemyslis vazne.

Tebe na posudenie dlhodobej kvality media staci fakt, ze na wikipedii je pri hesle Der Spiegel podkapitola Kritika?

Si naozaj az TAKY naivny?

Mozno ta prekvapi, ale kritike pocas svojej existencie celilo kazde medium.
Bang, kritika BBC je dokonca na Wiki samostatne heslo.

[odkaz]

To musi byt asi hrozne medium, no bulvarny platok, nehodny nasej pozornosti.
19. 5. 2015 13:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 12:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 13:36
Re: Clanok Spiegel.de o pozadi krizy vo VAG (v anglictine)
Nehovoriac o tom, ze viaceri ludia z timu, co na clanku robil, maju na 99.9% sukromne mobilne cisla na cele vedenie VAG.
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2015 09:45
donekonecna
sa rast neda.... pritom je vw voci minulemu roku opat na tom lepsie v sucte 4 mesiacov.... o to spominane 1% ..... suma sumarum.... stale je voci predoslemu roku v pluse a to nam klesa rusko, brazilia.. v usa sa im moc nedari..... nevidim dovod na paniku.... vw na tom nikdy nebol lepsie... april je uz za nami... som zvedavy na predaje v maji v juni... a cez letne obdobie... kedy firmy nakupuju menej... to nam moze napovedat viacej ... ci nahodou sa blizi nejaka dlhodobejsia stagnacia vw ......alebo slo len o kratkodoby mesacny utlm ktory nic neovplyvnil..... uvidime... vw je dost silny na to aby ho nejaka jedna mesacna stagnacia ( ci mierny pokles ) nevyviedli z dlhodobej rovnovahy ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Misanick
19. 5. 2015 09:52
Re: donekonecna
Jednou to přijít muselo.
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2015 09:53
Re: donekonecna
pritom je voci minulemu roku po prvej tretine roka vw nadalej v raste ( z globalneho pohladu ) ... ;-) ....
co by dali ine znacky za taketo problemy ;-)
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
19. 5. 2015 10:15
Jééé
kdy už bude ta akce Mezi ploty, minulý rok jsem si tam hézky zazpíval a našel nové kamarády. :-)
Rozbalit vlákno
21
19. 5. 2015 16:25
Re: Jééé
To asi myslíš tu akci jak Gilovnivál koulel tu svoji odpadovou kuličku? ;-)
19. 5. 2015 16:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 17:11
Re: Jééé
Jééééééééééééééééé-ty jsi vůůůůůůůůl jéééééééééééééé ;-)
Avatar - Kolouš
19. 5. 2015 17:23
Re: Jééé
jsi neskutečný prase
19. 5. 2015 17:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 17:57
Re: Jééé
Kolouši to jsi trefil. >:D On ten chudáček pozurážel mnoho lidí ,napad bezdůvodně kde koho a ted si hraje na ukřivděného.Začali ho mazat,tak se změnil. Na jeho psaní je to znát.Přejdi si jeho historii a je to na blití .Ostatně jako tento člověk. ;-)Hlavně se nenech zatáhnout do jeho dvou až tří stejných vet,které opakuje jak pomatený papoušek.Kašlu na něj.Všimni si kolik se tu vyrojilo Gilgitů.Mnoho lidí si z něj dělá *. Bc není bakalář ale blbec.Měj se
19. 5. 2015 18:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 18:08
Re: Jééé
Nápodobně. Nevšímej si mě a já vynechám tebe. ;-)
19. 5. 2015 18:16
Re: Jééé
[potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]Máš jich tam 5. Takže jsi lhář ty. Víc k tobě nemám co dodat.
Avatar - _Karel_
19. 5. 2015 18:40
Re: Jééé
Máš pravdu, koukám, že zcela výjimečně mazali. Moc ale nechápu, že nechali tvůj příspěvek, na kterej asi nejseš zrovna pyšnej : "Tá podoba je přesná. Já věděl ,že je to opičí potrat".
19. 5. 2015 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 19:23
Re: Jééé
Jsem pro . Aspon bude klid.A taky se pochlub jak tituluješ diskutující.Ostatně si myslím ,že už vše ví. Ajťáci by s tím měli něco dělat.Týdenní dištanc za první porušení. Za druhé měsíc a za třetí nazdar bazar. ;-)
19. 5. 2015 19:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 19:36
Re: Jééé
Nejlíp to napsal pan Mička. Tvůj problém Gilgite je v tom,že víš všechno o všech ;-)Nezapoměn tam přibalit opici,pablby,různé léčby atd atd. Tím jsi zde proslaven
19. 5. 2015 19:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 20:48
Re: Jééé
CHlape -přečti si ty ty svoje napadání. Tebe si někteří ani nevšímají a ty se hned připíšeš-Styl . Je to pro psychiatra,jsi pablb,slinty,rozoumek nepochopí.Atdatd. Ptal se tě kolikrát tebe někdo, Proč ty tvé reakce jsou tak stupidní?Není to vůbec třeba určené tobě,ale ty musíš tu svoji hovadinu připsat. Pak se nediv,že reakce na tebe jsou jaké jsou. V tom dohledávání hlavně připomen,at dohledají i tebe. Soudnost jsi ztratil především ty.Jenže ty jsi tak zaslepený,že si to ani neuvědomuješ. A pokud jak píšeš,že se mnou odpadem nebudeš psát,tak věř,že tvá hodnota v mých očích je asi jako šavle před hospodou.
19. 5. 2015 21:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 19:38
Re: Jééé
Nápodobně.Tvůj problém je-jak to ostatně napsal pan Mička,Že víš všechno o všech. ;-)
19. 5. 2015 19:32
Re: Jééé
Jsem pro . Aspon bude klid. ;-)
19. 5. 2015 18:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kolouš
19. 5. 2015 10:27
Gilgitovi
Gilgite,
podivam-li se na Tvoje prispevky, zjistuji, ze snad neni denni/nocni doba, kdy bys nereagoval (rozumej: nenapadal, neurazel). Nevim cim se zivis, pokud jsi ve svete automobiloveho prumyslu tak nepostradatelny jak se snazis dat najevo, klobouk dolu, ze jeste dokazes travit cele dny u diskuzi na auto.cz
Nesnazim se zpochybnovat tvoje znalosti z tohoto sveta, to ze vis prd o autech a technice zase kompenzujes znalostmi o automob.prumyslu. Vo tom zadna. To je ale asi tak vsechno.

O politice se bavit nehodlam, muj pohled je zcela odlisny od toho tveho a konecne nejsme na diskuzi parlamentnich listu, nebo halo novin, ale na auto webu.

Timto diskuzi s Tebou koncim, protoze se nechci pridat k zamindrakovanym chudakum, co svuj zivot ziji zbytecnymi hadkami ve virtualnim svete.

P.S.: stejne mam pocit, ze jsi zneuznany pofiderni pisalek, ktery po letech sveho angazma v halo novinach nabizel na tyto stranky svuj zarucene spravny pohled na informovani o automobilovem prumyslu vychodnich ekonomik... a byl odmitnut. Tak ted osamocen zahorkle sedi v garsonce pred svym notne zazloutlym stolnim pocitacem a od rana do rana klavesnici valci proti .... cemukoliv.
Rozbalit vlákno
7
19. 5. 2015 10:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 12:33
Re: Gilgitovi
Takhle kdybys diskutoval pořád.
Avatar - _Karel_
19. 5. 2015 17:34
Re: Gilgitovi
:-) :yes: Teď se pár dní snaží, to se musí nechat.
19. 5. 2015 17:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
19. 5. 2015 18:02
Re: Gilgitovi
Říkej si co chceš, zhruba týden (po tvojí hádce s Bc.Gilgithem o opicích) reaguješ daleko normálněji a daleko víc skutečně diskutuješ nebo píšeš k věci. Ale to už tu bylo i po vánocích, kdy ses nějakou dobu snažil. Jenže setrvačnost je mrcha, dostávals (a dostáváš) :no: i za zcela normální příspěvky, tví "nepřátelé" pokračovali v dřívějších "bitvách" a asi tě to po nějaké době přestalo bavit a vrátil ses ke svýmu "starýmu dobrýmu" stylu. Tak to vidím já.

Že se s tebou dá bavit slušně, to vím. Ale musí vždycky chtít obě strany. Někdy nechce ten druhej, a někdy nechceš ty.
19. 5. 2015 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 12:35
Severní amerika
Sice není USA celá severní amerika, ale oprvadu je v článku správně napsáno že se VW daří v Západní evropě a Severní americe?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
19. 5. 2015 12:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 14:03
do Severnej Ameriky patri aj Mexico ...
... a tam sa predavaju lacne modely. To iste plati aj pre Juznu Ameriku. Takze pre VW Group ziadna sláva. ;-\
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
19. 5. 2015 14:38
Re: do Severnej Ameriky patri aj Mexico ...
Můžeš tu myšlenku rozvést? Proč je pro VW "žádná sláva", že se v Jižní Americe prodávají levnější modely?
19. 5. 2015 18:52
Re: do Severnej Ameriky patri aj Mexico ...
odpoved je u Gilgita vyššie: "Nevím jestli to tvuj rozoumek dá ale pocet vyrobených automobilu není vsechno. To ze financní výsledky znacky Volkswagen jsou dost spatné a musí se zlepsit príznává i Martin Winterkorn (ono mu nic jiného nezbývá)."
P.S. Všade sa píše, že na lacných modeloch je nizka marža, EBIT ...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
19. 5. 2015 19:24
Re: do Severnej Ameriky patri aj Mexico ...
Pretoze na lowcost vyrobky na rozvojovych trhoch su minimalne marze - a je jedno, ci ide o auta, telefony alebo chladnicky.

Ziadna firma nefunguje pre trhovy podiel, ale pre zisky.

Volkswagen tie marze nema bohvieake....
[odkaz]

Problem nastane, ked sa ti podiel vysokomarzovych produktov na vyspelych trhoch zacne znizovat - ako priklad moze sluzit Samsung, ktory je sice najvacsim vyrobcom telefonov, ale drvivu vacsinu predanych kusov tvoria low-margin low-end telefony.

Dosledok - Apple si uklada do vrecka 80-90 percent ziskov globalneho trhu s mobilmi. Samsung zvysok, ostatne firmy su v lepsom pripade na nule, pripadne predavaju zo stratou.

Ale spat k autam. Ak VAG preda viac lacnych modelov na rozvojovycht trhoch a menej drahsich (s vyssou marzou) na trhoch vyspelych, nie je to pre firmu dobra sprava. Keby predaval v Brazili svoje europske modely s vyssou marzou v rovnakom mnozstve (onych 5 milionov), bola by to sprava dobra.

Tot vsjo.
Avatar - Emel
19. 5. 2015 19:51
Re: do Severnej Ameriky patri aj Mexico ...
Ak VAG preda viac lacnych modelov na rozvojovycht trhoch a menej drahsich (s vyssou marzou) na trhoch vyspelych, nie je to pre firmu dobra sprava.

No a tak to právě není. Rozvojová Jižní Amerika není pro VW klíčový trh a jeho podíl klesá, naopak v Evropě VW roste... a daří se mu prodávat větší auta než konkurenci (C + D segment). Největším trhem je sice Čína, ale i tam VW prodává spíš dražší auta.
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2015 15:33
Re: do Severnej Ameriky patri aj Mexico ...
geograficky ano... ides na to dobre..... mexiko je severna amerika...... ale geograficky je aj nemecko stredna europa ale ono sa pritom vacsinou vsade berie ako ze je to uz zapadna europa .....

takze je dost mozne ze z tohto "ineho uhla" pohladu sa mexiko uz neberie ako severna amerika...... ale ako trh strednej latinskej ameriky.... neviem...
19. 5. 2015 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 18:45
Re: do Severnej Ameriky patri aj Mexico ...
Ked uz sa auto.cz pustlilo do svojich resersi, tak mali pekne rozpisat tie americke predaje. ;-)
19. 5. 2015 19:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
19. 5. 2015 19:00
Re: do Severnej Ameriky patri aj Mexico ...
Z tých čisiel je jasné, že keď poklesol odbyt v USA, tak to navýšenie nedohnala Kanada, ale Mexico. ;-)