Ekonomika
[odkaz]
EDIT po 2 palcoch dolu😒br />
Zaujimalo by ma, ci 'diskuteri', ktori mi ich dali, clanok citali, a ci tie minusky su za to, ze som sem linku dal, alebo ci nesuhlasia s faktami, ktore nemecke medium uvadza.
Inymi slovami, rad by som vedel, ci ide o klasickych VAGinistas alebo len hlupakov.... 😄
EDIT po 2 palcoch dolu😒br />
Zaujimalo by ma, ci 'diskuteri', ktori mi ich dali, clanok citali, a ci tie minusky su za to, ze som sem linku dal, alebo ci nesuhlasia s faktami, ktore nemecke medium uvadza.
Inymi slovami, rad by som vedel, ci ide o klasickych VAGinistas alebo len hlupakov.... 😄
Gilgit
Dás link na zajímavý a kompetentní clánek na Spiegel Online bez jakéhokoliv komentáre a dostávás palce dolu. To je prece na AutoBlesku.cz zcela normální. Stací se podívat na ty retardy kterí reagují na muj príspevek.
Jinak co se týce VAGinistu a hlupáku, casto jsou tato dve slova synonyma. >😁 >😁
Jinak co se týce VAGinistu a hlupáku, casto jsou tato dve slova synonyma. >😁 >😁
Jistě, všichni s odlišným názorem a připomínkami ke tvým příspěvkům jsou retardi, ***i a odpadi. Jen ty jsi letadlo. 😄
Gilgit
Nejde o odlisné názory, jde o to kdy nekdo tvrdí neco co není pravda nebo nekomu za uvedení faktu nadává. Nauc se rozlisovat mezi pojmy "názor" a "skutecnost".
Ked som po dvoch palcoch dolu editoval prispevok, nebolo k nemu ani jedno vyjadrenie.
Takze NIKTO k mojmu prispevku nevyjadril SVOJ nazor.
NIKTO nemal pripomienku.
NIKTO mi neoponoval.
NIKTO tvrdenia v clanku Spiegel nespochybnil faktami.
Nehovoriac o tom, ze moj prispevok nebol o mojom nazore. Bol o clanku v Der Spiegel.
Takze aj tvoj prispevok, kde mi zosobnujes patent na rozum, je uplne vedla.
Skratka, reagujes nie na podstatu mojho prispevku, ale na nieco uplne ine.
Takze NIKTO k mojmu prispevku nevyjadril SVOJ nazor.
NIKTO nemal pripomienku.
NIKTO mi neoponoval.
NIKTO tvrdenia v clanku Spiegel nespochybnil faktami.
Nehovoriac o tom, ze moj prispevok nebol o mojom nazore. Bol o clanku v Der Spiegel.
Takze aj tvoj prispevok, kde mi zosobnujes patent na rozum, je uplne vedla.
Skratka, reagujes nie na podstatu mojho prispevku, ale na nieco uplne ine.
Však já taky nereagoval na tvůj příspěvěk.
Ale reagoval... na to nemusi byt tvoj prispevok hned nevyhnutne pod mojim.
Nehovoriac o tom, ze pod tento Gilgitov prispevok sa mozem podpisat, v podstate hovori inymi slovami presne to iste co ja.
Nehovoriac o tom, ze pod tento Gilgitov prispevok sa mozem podpisat, v podstate hovori inymi slovami presne to iste co ja.
Je mi líto, že tě musím zklamat, ale reagoval jsem jen a pouze na gilgitův příspěvek a tradiční flame výše.
Gilgit
Kazdopádne jsi hloupe reagoval na muj zcela korektní príspevek který ukazuje skutecný stav. >😁
Jinak si rád od tebe prectu neco k veci.
Jinak si rád od tebe prectu neco k veci.
Právě naopak. Já bych byl jen rád, když už se tedy tváříš, že automobilovému průmyslu tolik rozumíš, kdybych od tebe v diskusích nemusel v jednom kuse číst, kdo je retard, kdo odpad a jak moc čemu nerozumí, a napsal jsi radši něco skutečně hodnotného k tématu.
Gilgit
Kdyz je nekdo retard tak je zcela korektní to napsat.
Gilgit
Dneska to zacíná být trochu moc. Palce dolu za tvuj link na zajímavý clánek aniz bys ho jakkoliv komentoval (coz je na AutoBlesku.cz ovsem zcela normální), hloupé príspevky nekolika slintalu aniz by byli schopni napsal cokoliv k veci, Steficuv "názor" ze problémy znacky Volkswagen nemají nic spolecného se situací koncernu Volkswagen a nakonec jeste názor, a dokonce "dukaz" ze Der Spiegel není kvalitní médium. To je fakt síla. >😁
Priznavam, nedocital som to ani do polky. Kazdopadne moze to byt este zaujimave, je jedno co kto naklika ...povest to nezmeni ani tu ani v USA.
Mne je to jedno, koniec koncov, mat v komente pod clankom o VAG viac minusiek ako plusiek je na auto.cz prakticky Badge of Honor (US spelling) 😄
Skor ma to zaujima z hladiska sociologie a psychologie: Naozaj je na nete tolko kretenov?
Ale videl som aj horsie, tot nedavno mi jeden clovek v debate o fyzike a akustike tvrdil, ze aj 1+1=2 je vlastne len otazka konsenzu a ide teda o hypotezu, s ktorou sa da nesuhlasit 😄
Skor ma to zaujima z hladiska sociologie a psychologie: Naozaj je na nete tolko kretenov?
Ale videl som aj horsie, tot nedavno mi jeden clovek v debate o fyzike a akustike tvrdil, ze aj 1+1=2 je vlastne len otazka konsenzu a ide teda o hypotezu, s ktorou sa da nesuhlasit 😄
Gilgit
Presne tak. Badge of Honor je na to dobrý výraz.
K tvé otázce jen strucne: Je.
K tvé otázce jen strucne: Je.
pujde ciste a pouze o hlupaky co davaji palecky dolu (ale i nahoru) ciste podle nicku ktery vidi, media typu auto.cz a podobna proste nepochopila vyznam like a museli nasadit nesmyslny system kde jsou i palce dolu, pritom tento system jim dlouhodobe jen skodi a bude skodit co se navstevnoisti tyce a tedy moznych zisku z reklamy, treba to tem novatorum kteri tohle prosazuji jednou docvakne, a nebo snad to docvakne majitelum tech periodik ze diky nim prichazi o zisky 😄
nejsnazsi je proste ty palce ignorovat
nejsnazsi je proste ty palce ignorovat
Souhlas. Taky už je ignoruju pěkně dlouho :-! Co se tady pohybuje, to je někdy fakt síla. Placení diskutéři, importéři a dealeři francouzkých popelnic a tak podobně 8-s
Gilgit
A predevsím pacienti jako ty. >😁
Nechtěl jsem to napsat přímo.. ale, myslel jsem hlavně tebe. Pak pár dalších fanatiků, jako Ronault a spol.
Gilgit
Jasne, paciente. >😁 Ted jeste otázka co jsem já - placený diskutér, imporér nebo dealer? A pokud jsem placený diskutér tak by me zajímalo kdo me platí? >😁
Zaujimave citanie. Len je otazne, nakolko su informacie v nom uvedene aj pravdive, a do akej miery su to skor domnienky. Piech povedal toto, Winterkom povedal hento, Piech vysiel von, poslal tento email tymto ludom, atd...
Aby mohli nieco take tvrdit, tak bud museli na tie stretnutia byt pozvani redaktori Spiegel-u (o com v clanku nie je rec), alebo im to "doniesol" niekto, kto tam bol. Akosi nemozem uverit tomu, ze by bud rodina Piech alebo rodina Porsche, CEO VW Winterkom, pripadne zastupcovia zamestnaneckych odborov alebo dolno-saskej vlady takto vynasali, a svoj spor posuvali do novin. A s takymi detailnymi informaciami. To mi tam akosi nesedi. Ked uz teda odhliadnem od toho, ze Der Spiegel nie je zrovna etalon kvalitnej zurnalistiky...
Aby mohli nieco take tvrdit, tak bud museli na tie stretnutia byt pozvani redaktori Spiegel-u (o com v clanku nie je rec), alebo im to "doniesol" niekto, kto tam bol. Akosi nemozem uverit tomu, ze by bud rodina Piech alebo rodina Porsche, CEO VW Winterkom, pripadne zastupcovia zamestnaneckych odborov alebo dolno-saskej vlady takto vynasali, a svoj spor posuvali do novin. A s takymi detailnymi informaciami. To mi tam akosi nesedi. Ked uz teda odhliadnem od toho, ze Der Spiegel nie je zrovna etalon kvalitnej zurnalistiky...
" Der Spiegel nie je zrovna etalon kvalitnej zurnalistiky..."
Prepac, ale toto hadam nemyslis vazne.... Ospravedlnit ta moze len fakt, ze o svete medii a o ich fungovani nevies vobec nic.
Schvalne, ktore medium je podla teba etalon kvalitnej zurnalistiky?
Prepac, ale toto hadam nemyslis vazne.... Ospravedlnit ta moze len fakt, ze o svete medii a o ich fungovani nevies vobec nic.
Schvalne, ktore medium je podla teba etalon kvalitnej zurnalistiky?
[odkaz]
Treba nieco dodat?
Treba nieco dodat?
Gilgit
Ne. Ale jinak nez to myslís ty.
Chlape, znovu... to hadam nemyslis vazne.
Tebe na posudenie dlhodobej kvality media staci fakt, ze na wikipedii je pri hesle Der Spiegel podkapitola Kritika?
Si naozaj az TAKY naivny?
Mozno ta prekvapi, ale kritike pocas svojej existencie celilo kazde medium.
Bang, kritika BBC je dokonca na Wiki samostatne heslo.
[odkaz]
To musi byt asi hrozne medium, no bulvarny platok, nehodny nasej pozornosti.
Tebe na posudenie dlhodobej kvality media staci fakt, ze na wikipedii je pri hesle Der Spiegel podkapitola Kritika?
Si naozaj az TAKY naivny?
Mozno ta prekvapi, ale kritike pocas svojej existencie celilo kazde medium.
Bang, kritika BBC je dokonca na Wiki samostatne heslo.
[odkaz]
To musi byt asi hrozne medium, no bulvarny platok, nehodny nasej pozornosti.
Gilgit
>😁 >😁 >😁
Gilgit
1. Kvalitní novinári, vcetne nekterých novináru Spiegelu, mají dobré kontakty a dozvídají se ruznými zpusoby hodne zákulisních informací. To není jako na AutoBlesku.cz, kde je hlavním prvkem "novinárského" remesla.
2. Der Spiegel patrí ke kvalitním nemeckým médiím. Pokud povazujes ten odkaz za dukaz nízké kvality casopisu Der Spiegel tak ti není pomoci.
2. Der Spiegel patrí ke kvalitním nemeckým médiím. Pokud povazujes ten odkaz za dukaz nízké kvality casopisu Der Spiegel tak ti není pomoci.
sa rast neda.... pritom je vw voci minulemu roku opat na tom lepsie v sucte 4 mesiacov.... o to spominane 1% ..... suma sumarum.... stale je voci predoslemu roku v pluse a to nam klesa rusko, brazilia.. v usa sa im moc nedari..... nevidim dovod na paniku.... vw na tom nikdy nebol lepsie... april je uz za nami... som zvedavy na predaje v maji v juni... a cez letne obdobie... kedy firmy nakupuju menej... to nam moze napovedat viacej ... ci nahodou sa blizi nejaka dlhodobejsia stagnacia vw ......alebo slo len o kratkodoby mesacny utlm ktory nic neovplyvnil..... uvidime... vw je dost silny na to aby ho nejaka jedna mesacna stagnacia ( ci mierny pokles ) nevyviedli z dlhodobej rovnovahy 😉
kdy už bude ta akce Mezi ploty, minulý rok jsem si tam hézky zazpíval a našel nové kamarády. 😄
To asi myslíš tu akci jak Gilovnivál koulel tu svoji odpadovou kuličku? 😉
Gilgit
Vítej. Tuhle jsem si na tebe vzpomnel kdyz jsi popisoval jak se tvoje manzelka ucila rídit. Na to ze to je opice z dzungle tak to zvládala docela dobre. Gratuluji. >😁 >😁
jsi neskutečný prase
Gilgit
A ty jsi neskutečný pablb. Pokud nevís na jaké sprosté urázky nicku Bc. Gilgith vznesené vuci mé osobe pred nekolika dny mým príspevkem reaguji tak se k tomu nevyjadruj. A pokud to vís a schvalujes to tak jsi presne to co píses o me.
Kolouši to jsi trefil. >😁 On ten chudáček pozurážel mnoho lidí ,napad bezdůvodně kde koho a ted si hraje na ukřivděného.Začali ho mazat,tak se změnil. Na jeho psaní je to znát.Přejdi si jeho historii a je to na blití .Ostatně jako tento člověk. 😉Hlavně se nenech zatáhnout do jeho dvou až tří stejných vet,které opakuje jak pomatený papoušek.Kašlu na něj.Všimni si kolik se tu vyrojilo Gilgitů.Mnoho lidí si z něj dělá *. Bc není bakalář ale blbec.Měj se
Gilgit
Uz na tebe nebudu reagovat, takze jenom tolik: Más cástecne pravdu, jenom si to trochu pletes. Ten člověk na blití jsi ty.
Zároven jsi, jak uz to u vás odpadových diskutéru bývá zvykem, zároven lhár. To je takový vás zvyk ze krome primitivních nadávek jeste lzete i kdyz je lehké Vase lzi prokázat. Nikdo me mazat nezacal. O tom se muze kazdý presvedcit. Nastestí jsou vsechny príspevky tam kde mají být. Nastestí proto, ze se díky tomu zachovaly tvoje prasácké urázky.
To ze Bc. v tvém prípade není bakalár ale blbec jsi nemusel psát. Je to videt z tvých príspevku. Ale ocenuji tvoji sebereflexi.
>😁 >😁 >😁
A ted je konec. S odpadem tvého typu si nemíním dál spinit ruce.
Zároven jsi, jak uz to u vás odpadových diskutéru bývá zvykem, zároven lhár. To je takový vás zvyk ze krome primitivních nadávek jeste lzete i kdyz je lehké Vase lzi prokázat. Nikdo me mazat nezacal. O tom se muze kazdý presvedcit. Nastestí jsou vsechny príspevky tam kde mají být. Nastestí proto, ze se díky tomu zachovaly tvoje prasácké urázky.
To ze Bc. v tvém prípade není bakalár ale blbec jsi nemusel psát. Je to videt z tvých príspevku. Ale ocenuji tvoji sebereflexi.
>😁 >😁 >😁
A ted je konec. S odpadem tvého typu si nemíním dál spinit ruce.
[potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]Máš jich tam 5. Takže jsi lhář ty. Víc k tobě nemám co dodat.
Máš pravdu, koukám, že zcela výjimečně mazali. Moc ale nechápu, že nechali tvůj příspěvek, na kterej asi nejseš zrovna pyšnej : "Tá podoba je přesná. Já věděl ,že je to opičí potrat".
Gilgit
Presne tak, mazali. Zjistil jsem to az ted. Zároven radu príspevku nechali, vcetne tech jiných nicku které to odstartovaly, napríklad ten "Tá podoba je přesná. Já věděl ,že je to opičí potrat".
Takze redakce pripoustí aby nekterí vcetne nicku Bc. Gilgith aktivne zacali urázet jiné a maze kdyz se na ty urázky reaguje, Zrejme to budu s redakcí v blízké budoucnosti resit protoze tak to být nemuze.
Ale ted uz fakt konec, nestojí to za to.
Takze redakce pripoustí aby nekterí vcetne nicku Bc. Gilgith aktivne zacali urázet jiné a maze kdyz se na ty urázky reaguje, Zrejme to budu s redakcí v blízké budoucnosti resit protoze tak to být nemuze.
Ale ted uz fakt konec, nestojí to za to.
Jsem pro . Aspon bude klid.A taky se pochlub jak tituluješ diskutující.Ostatně si myslím ,že už vše ví. Ajťáci by s tím měli něco dělat.Týdenní dištanc za první porušení. Za druhé měsíc a za třetí nazdar bazar. 😉
Gilgit
Klidne. Napsat o nekom jako ty na základe tvých konkrétních príspevku které se vsechny dají dohledat co jsi zac je zcela korektní a rozhodne neporovnatelné se zvratky typu "opičí potrat" a radou dalsích tvého autorství. Takze s tebou by skutecne meli neco delat. S tím souhlasím.
Nejlíp to napsal pan Mička. Tvůj problém Gilgite je v tom,že víš všechno o všech 😉Nezapoměn tam přibalit opici,pablby,různé léčby atd atd. Tím jsi zde proslaven
Gilgit
Co píse Micka mi je celkem jedno. Tvuj problém je ze rozjízdís "diskuse" oznacováním jiných lidí za "opičí potrat" a podobne. To neokecás i kdyz sem napíses deset citátu "pan Mičky". Ja jsem jen zcela oprávnene reagoval na primitivní urázky. Tvoje specialita je zacínat hádky primitivními urázkami jak v této diskusi tak v rade predchozích diskusí, Zrejme si neuvedomujes ze to vse je na Auto.cz k dohledání takze je pekne videt kdo rozjízdí hádky a kdo reaguje. To bude treba predlozit redakci.
Fascinujíí je ze más vubec drzost pripomínat slovo "opice" které bylo jasnou reakcí na tebo puzitou urázku "opičí potrat". Evidentne ztrácís soudnost nebo smysl pro realitu a bude ti to treba s pomocí redakce pripomenout.
Fascinujíí je ze más vubec drzost pripomínat slovo "opice" které bylo jasnou reakcí na tebo puzitou urázku "opičí potrat". Evidentne ztrácís soudnost nebo smysl pro realitu a bude ti to treba s pomocí redakce pripomenout.
CHlape -přečti si ty ty svoje napadání. Tebe si někteří ani nevšímají a ty se hned připíšeš-Styl . Je to pro psychiatra,jsi pablb,slinty,rozoumek nepochopí.Atdatd. Ptal se tě kolikrát tebe někdo, Proč ty tvé reakce jsou tak stupidní?Není to vůbec třeba určené tobě,ale ty musíš tu svoji hovadinu připsat. Pak se nediv,že reakce na tebe jsou jaké jsou. V tom dohledávání hlavně připomen,at dohledají i tebe. Soudnost jsi ztratil především ty.Jenže ty jsi tak zaslepený,že si to ani neuvědomuješ. A pokud jak píšeš,že se mnou odpadem nebudeš psát,tak věř,že tvá hodnota v mých očích je asi jako šavle před hospodou.
Gilgit
Uz jsem ti napsal ze to muzes okecávat jak chces. Kdo pravidelne rozjízdí hádky a pouzívá pritom urázky jako "opičí potrat", "gilovnivál" a mnoho dalsích je evidentní a prokazatelné.
Jinak porád lepsí pouzívat slova pablb, slinty a rozoumek nez "opičí potrat" a jiné roztomilosti známé z tvých prispevku.
Dalsí komentár je zbytecný. Sám nejlíp ukazujes co jsi zac. >😁 >😁 >😁
Jinak porád lepsí pouzívat slova pablb, slinty a rozoumek nez "opičí potrat" a jiné roztomilosti známé z tvých prispevku.
Dalsí komentár je zbytecný. Sám nejlíp ukazujes co jsi zac. >😁 >😁 >😁
Gilgit
Takze bohuzel musím zareagovat jeste jednou😒br />
Ano, más pravdu. V té diskusi je nekolik mých príspevku skutecne smazáno. Predtím jsem si toho nevsiml. Takze za obvinení z toho ze jsi lhár se v tomto konkétním prípade omlouvám. V tech jiných to platí dál,
Ted tri body😒br />
1. "Začali ho mazat,tak se změnil. Na jeho psaní je to znát" je opet lez. Toho mazání jsem si vsiml az ted takze jsem se predtím kvuli tomu nemohl nijak zmenit.
2. Nekolik príspevku smazali ale vetsina príspevku ve kterých jsem se vyjádril podobne tam zustala takze zádný velký problém.
3. V dohledné dobe budu muset s redakcí resit otázku toho proc nekolik mých príspevku které jen reagují na tvoje urázky "zásadne odporuje pravidlum pouzití" a tvoje príspevky typu "Tá podoba je přesná. Já věděl ,že je to opičí potrat" které ty urázky odstartovaly a dalsí prasárny jsou jakoby v porádku. To bude treba vyresit vcetne tvých primitivních útoku z drívejsích diskusí,
Ano, más pravdu. V té diskusi je nekolik mých príspevku skutecne smazáno. Predtím jsem si toho nevsiml. Takze za obvinení z toho ze jsi lhár se v tomto konkétním prípade omlouvám. V tech jiných to platí dál,
Ted tri body😒br />
1. "Začali ho mazat,tak se změnil. Na jeho psaní je to znát" je opet lez. Toho mazání jsem si vsiml az ted takze jsem se predtím kvuli tomu nemohl nijak zmenit.
2. Nekolik príspevku smazali ale vetsina príspevku ve kterých jsem se vyjádril podobne tam zustala takze zádný velký problém.
3. V dohledné dobe budu muset s redakcí resit otázku toho proc nekolik mých príspevku které jen reagují na tvoje urázky "zásadne odporuje pravidlum pouzití" a tvoje príspevky typu "Tá podoba je přesná. Já věděl ,že je to opičí potrat" které ty urázky odstartovaly a dalsí prasárny jsou jakoby v porádku. To bude treba vyresit vcetne tvých primitivních útoku z drívejsích diskusí,
Gilgite,
podivam-li se na Tvoje prispevky, zjistuji, ze snad neni denni/nocni doba, kdy bys nereagoval (rozumej: nenapadal, neurazel). Nevim cim se zivis, pokud jsi ve svete automobiloveho prumyslu tak nepostradatelny jak se snazis dat najevo, klobouk dolu, ze jeste dokazes travit cele dny u diskuzi na auto.cz
Nesnazim se zpochybnovat tvoje znalosti z tohoto sveta, to ze vis prd o autech a technice zase kompenzujes znalostmi o automob.prumyslu. Vo tom zadna. To je ale asi tak vsechno.
O politice se bavit nehodlam, muj pohled je zcela odlisny od toho tveho a konecne nejsme na diskuzi parlamentnich listu, nebo halo novin, ale na auto webu.
Timto diskuzi s Tebou koncim, protoze se nechci pridat k zamindrakovanym chudakum, co svuj zivot ziji zbytecnymi hadkami ve virtualnim svete.
P.S.: stejne mam pocit, ze jsi zneuznany pofiderni pisalek, ktery po letech sveho angazma v halo novinach nabizel na tyto stranky svuj zarucene spravny pohled na informovani o automobilovem prumyslu vychodnich ekonomik... a byl odmitnut. Tak ted osamocen zahorkle sedi v garsonce pred svym notne zazloutlym stolnim pocitacem a od rana do rana klavesnici valci proti .... cemukoliv.
podivam-li se na Tvoje prispevky, zjistuji, ze snad neni denni/nocni doba, kdy bys nereagoval (rozumej: nenapadal, neurazel). Nevim cim se zivis, pokud jsi ve svete automobiloveho prumyslu tak nepostradatelny jak se snazis dat najevo, klobouk dolu, ze jeste dokazes travit cele dny u diskuzi na auto.cz
Nesnazim se zpochybnovat tvoje znalosti z tohoto sveta, to ze vis prd o autech a technice zase kompenzujes znalostmi o automob.prumyslu. Vo tom zadna. To je ale asi tak vsechno.
O politice se bavit nehodlam, muj pohled je zcela odlisny od toho tveho a konecne nejsme na diskuzi parlamentnich listu, nebo halo novin, ale na auto webu.
Timto diskuzi s Tebou koncim, protoze se nechci pridat k zamindrakovanym chudakum, co svuj zivot ziji zbytecnymi hadkami ve virtualnim svete.
P.S.: stejne mam pocit, ze jsi zneuznany pofiderni pisalek, ktery po letech sveho angazma v halo novinach nabizel na tyto stranky svuj zarucene spravny pohled na informovani o automobilovem prumyslu vychodnich ekonomik... a byl odmitnut. Tak ted osamocen zahorkle sedi v garsonce pred svym notne zazloutlym stolnim pocitacem a od rana do rana klavesnici valci proti .... cemukoliv.
Gilgit
Kolousi,
tvuj príspevek je cástecne a cástecne nesmysl. Jak je známo, automobilový prumysl me zajímá. Není to tak ze "o autech a technice vím prd", ono to ani moc nejde kdyz se v té oblasti clovek pravidelne pohybuje, ale proste me to nezajímá. Kazdý má své priority.
To ze tvuj politický pohled je zcela odlisný respektuji. To samozrejme neznamená ze ty más nutne pravdu a já ne.
Ten poslední odstavec je samozrejme pomlouvacný primitivní nesmysl. A co se týce tech "východních ekonomik" - já se zabývám automobilovým prumyslem v ruzných regionech sveta. Fakt je, ze rada regionu, které se oznacují za "emerging markets", lezí východne od Ceské Republiky.
tvuj príspevek je cástecne a cástecne nesmysl. Jak je známo, automobilový prumysl me zajímá. Není to tak ze "o autech a technice vím prd", ono to ani moc nejde kdyz se v té oblasti clovek pravidelne pohybuje, ale proste me to nezajímá. Kazdý má své priority.
To ze tvuj politický pohled je zcela odlisný respektuji. To samozrejme neznamená ze ty más nutne pravdu a já ne.
Ten poslední odstavec je samozrejme pomlouvacný primitivní nesmysl. A co se týce tech "východních ekonomik" - já se zabývám automobilovým prumyslem v ruzných regionech sveta. Fakt je, ze rada regionu, které se oznacují za "emerging markets", lezí východne od Ceské Republiky.
Takhle kdybys diskutoval pořád.
😄 :yes: Teď se pár dní snaží, to se musí nechat.
Gilgit
Ne, nesnazím se. Mé diskusní príspevky jsou reakcí na príspevky jiných. Se slusnými lidmi diskutuji slusne. S temi jinými nikoliv.
Stací se podívat na ty nicky které me atakují v této diskusi, na to jak komolí muj nick ve svém nicku, na jejich "argumenty", na nesmysly které písí, na to ze mi nejsou schopni vecne nic vytknout a zároven sami nejsou schopni nic vecného napsat.
To vsechno nejvetsím místním slusnákum nevadí.
Pokud nekdo pozaduje slusnost ode mne, musí ji pozadovat také od jiných diskutéru. Jinak to nefunguje.
Jinak vetsinou i tak reaguji mírneji nez by si to situace zaslouzila.
Stací se podívat na ty nicky které me atakují v této diskusi, na to jak komolí muj nick ve svém nicku, na jejich "argumenty", na nesmysly které písí, na to ze mi nejsou schopni vecne nic vytknout a zároven sami nejsou schopni nic vecného napsat.
To vsechno nejvetsím místním slusnákum nevadí.
Pokud nekdo pozaduje slusnost ode mne, musí ji pozadovat také od jiných diskutéru. Jinak to nefunguje.
Jinak vetsinou i tak reaguji mírneji nez by si to situace zaslouzila.
Říkej si co chceš, zhruba týden (po tvojí hádce s Bc.Gilgithem o opicích) reaguješ daleko normálněji a daleko víc skutečně diskutuješ nebo píšeš k věci. Ale to už tu bylo i po vánocích, kdy ses nějakou dobu snažil. Jenže setrvačnost je mrcha, dostávals (a dostáváš) :no: i za zcela normální příspěvky, tví "nepřátelé" pokračovali v dřívějších "bitvách" a asi tě to po nějaké době přestalo bavit a vrátil ses ke svýmu "starýmu dobrýmu" stylu. Tak to vidím já.
Že se s tebou dá bavit slušně, to vím. Ale musí vždycky chtít obě strany. Někdy nechce ten druhej, a někdy nechceš ty.
Že se s tebou dá bavit slušně, to vím. Ale musí vždycky chtít obě strany. Někdy nechce ten druhej, a někdy nechceš ty.
Gilgit
V podstate más pravdu az na to ze nekdy nehci já. Ukaz me prípad kdy se se mnou nekdo snazil slusne diskutovat a já jsem reagoval neslusne.
Ale uprímne, s nekolika lidmi v této diskusi (není tezké poznat se kterými) se nedá bavit slusne. Pokud by tito lidé se mnou souhlasili tak yb to znamenalo ze neco delám spatne.
No ale nechme toho, nestojí to za to.
Ale uprímne, s nekolika lidmi v této diskusi (není tezké poznat se kterými) se nedá bavit slusne. Pokud by tito lidé se mnou souhlasili tak yb to znamenalo ze neco delám spatne.
No ale nechme toho, nestojí to za to.
Sice není USA celá severní amerika, ale oprvadu je v článku správně napsáno že se VW daří v Západní evropě a Severní americe?
[odkaz]
[odkaz]
... a tam sa predavaju lacne modely. To iste plati aj pre Juznu Ameriku. Takze pre VW Group ziadna sláva. ;-\
Můžeš tu myšlenku rozvést? Proč je pro VW "žádná sláva", že se v Jižní Americe prodávají levnější modely?
odpoved je u Gilgita vyššie: "Nevím jestli to tvuj rozoumek dá ale pocet vyrobených automobilu není vsechno. To ze financní výsledky znacky Volkswagen jsou dost spatné a musí se zlepsit príznává i Martin Winterkorn (ono mu nic jiného nezbývá)."
P.S. Všade sa píše, že na lacných modeloch je nizka marža, EBIT ...
P.S. Všade sa píše, že na lacných modeloch je nizka marža, EBIT ...
Pretoze na lowcost vyrobky na rozvojovych trhoch su minimalne marze - a je jedno, ci ide o auta, telefony alebo chladnicky.
Ziadna firma nefunguje pre trhovy podiel, ale pre zisky.
Volkswagen tie marze nema bohvieake....
[odkaz]
Problem nastane, ked sa ti podiel vysokomarzovych produktov na vyspelych trhoch zacne znizovat - ako priklad moze sluzit Samsung, ktory je sice najvacsim vyrobcom telefonov, ale drvivu vacsinu predanych kusov tvoria low-margin low-end telefony.
Dosledok - Apple si uklada do vrecka 80-90 percent ziskov globalneho trhu s mobilmi. Samsung zvysok, ostatne firmy su v lepsom pripade na nule, pripadne predavaju zo stratou.
Ale spat k autam. Ak VAG preda viac lacnych modelov na rozvojovycht trhoch a menej drahsich (s vyssou marzou) na trhoch vyspelych, nie je to pre firmu dobra sprava. Keby predaval v Brazili svoje europske modely s vyssou marzou v rovnakom mnozstve (onych 5 milionov), bola by to sprava dobra.
Tot vsjo.
Ziadna firma nefunguje pre trhovy podiel, ale pre zisky.
Volkswagen tie marze nema bohvieake....
[odkaz]
Problem nastane, ked sa ti podiel vysokomarzovych produktov na vyspelych trhoch zacne znizovat - ako priklad moze sluzit Samsung, ktory je sice najvacsim vyrobcom telefonov, ale drvivu vacsinu predanych kusov tvoria low-margin low-end telefony.
Dosledok - Apple si uklada do vrecka 80-90 percent ziskov globalneho trhu s mobilmi. Samsung zvysok, ostatne firmy su v lepsom pripade na nule, pripadne predavaju zo stratou.
Ale spat k autam. Ak VAG preda viac lacnych modelov na rozvojovycht trhoch a menej drahsich (s vyssou marzou) na trhoch vyspelych, nie je to pre firmu dobra sprava. Keby predaval v Brazili svoje europske modely s vyssou marzou v rovnakom mnozstve (onych 5 milionov), bola by to sprava dobra.
Tot vsjo.
Ak VAG preda viac lacnych modelov na rozvojovycht trhoch a menej drahsich (s vyssou marzou) na trhoch vyspelych, nie je to pre firmu dobra sprava.
No a tak to právě není. Rozvojová Jižní Amerika není pro VW klíčový trh a jeho podíl klesá, naopak v Evropě VW roste... a daří se mu prodávat větší auta než konkurenci (C + D segment). Největším trhem je sice Čína, ale i tam VW prodává spíš dražší auta.
No a tak to právě není. Rozvojová Jižní Amerika není pro VW klíčový trh a jeho podíl klesá, naopak v Evropě VW roste... a daří se mu prodávat větší auta než konkurenci (C + D segment). Největším trhem je sice Čína, ale i tam VW prodává spíš dražší auta.
geograficky ano... ides na to dobre..... mexiko je severna amerika...... ale geograficky je aj nemecko stredna europa ale ono sa pritom vacsinou vsade berie ako ze je to uz zapadna europa .....
takze je dost mozne ze z tohto "ineho uhla" pohladu sa mexiko uz neberie ako severna amerika...... ale ako trh strednej latinskej ameriky.... neviem...
takze je dost mozne ze z tohto "ineho uhla" pohladu sa mexiko uz neberie ako severna amerika...... ale ako trh strednej latinskej ameriky.... neviem...
Gilgit
Plácás.
Ked uz sa auto.cz pustlilo do svojich resersi, tak mali pekne rozpisat tie americke predaje. 😉
Gilgit
Redakce zádné reserse nedelá jenom opisuje v lepsím prípade tiskové zprávy a v tom horsím cizí clánky.
Do Severní Ameriky samozrejme patrí Mexiko, USA a Kanada.
Do Severní Ameriky samozrejme patrí Mexiko, USA a Kanada.
Jinak jen pro informaci: Muj diskusní konflikt se Stefičem zacal svého casu tím ze jsem zde v souladu se skutecností napsal ze jsou na svete regiony ve kterých jsou prodeje koncernu Volkswagen na rozdíl od Evropy dost slabé za coz jsem si vyslouzil nadávky "inteligenta a odborníka" s nickem Stefičem. >😁 >😁 >😁
V podstatě jsi ale všem jenom k smíchu 😉
Jinak uz ten tehdejsí príspevek muj príspevek kvuli kterému jsme se svého casu dostali do sporu byl zcela korektní a pravdivý a ty jsi me kvuli nemu zacal nadávat. To jen k tomu kdo píse nesmysly a kdo ne.
A to ze jsem blbcum k smíchu je úplne v porádku. Problem bych mel s tím kdyby se mnou blbci jako napríklad ty souhlasili.
CO NA TO ŘÍCT, KONZERVA JEN SIMULUJE E-MOBILY [odkaz]
JE TO ŠPATNÁ FIRMA. MIZIVÝ ELEKTROPOKROK, KOUKÁ JEN PO PRACHÁCH JAK TOČIT SVOJE JEDOVATÝ SPALOVÁKY [odkaz] Vlastně podporuje svojí činností jak ničení lidskýho zdravý
= primárně formou emisí jedovatých výfukových plynů co lidi dýchají na ulicI
= sekundárně ve formě důvodu pěstování ŽLUTÝHO SAJRAJTU [odkaz] KVŮLI KTERÝMU LIDI SE DUSÍ, OTRAVUJÍ SE ANTIALERGIKY A VÝSLEDNÝ SAJRAJT POVINNĚ PŘIMÍCHAVÁNÁ BIOSLOŽKA V BENZÍNU/NAFTĚ LIKVIDUJE STARÝ DOBRÝ ATMOSFERICKÝ MOTORY ABYSTE SI KOUPILI NOVÉ AUTO. KROM SAMOZŘEJMĚ DRAŽŠÍCH POTRAVIN !!
PODPORUJEME JEN TO DOBRÉ SOUDRUZI [odkaz] 😉 MÁ TO SMYSL [odkaz] [odkaz] 😉
😄
😄 😄
😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄 :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :yes:
Jinak pro tvoji informaci hokej me moc nezajímá. Sborná to ve finále porádne projela ale pokud se nepletu tak získala strírbrnou medaili. Já titul Kanade preji a stejne bych ho prál i Rusku.
Na dovolenou na Krym se letos nechystám ale je tam hezky takze pro budoucnost to nevylucuji.
No a ted jsem zvedavý na nejakou tvou dalsí analýzu situace firmy Volkswagen kdyz ta poslední byla tak vynikající. >😁 >😁
kanadania boli proste rychlejsi vo vsetkych fazach.... takmer vsetky goly dali tak ze brankar proste ani nestihal sa premiestnit.... nie to este zakrocit ... neskutocne nieco
:yes😒br />
takuto silu nemala kanada hadam ani na olympiadach v 2010 a 2014 ktore obe vyhrala... vo finale spravili z protivnika ( a nebol to hocijaky protivnik ) doslova len statistu... ale je to len sport... o rok budu opat majstrovstva a zase sa moze tesit niekto iny
Pro tvoji informaci: Já neoslavuji kazdý vyrobený kus automobilu Lada. A automobily Lada se jaksi nevyrábejí na kolene. >😁
Jinak, Joudíku, to ze Volkswagen má nekolik problému které musí pomerne rychle resit je vseobecne známá vec. Nevím jestli to tvuj rozoumek dá ale pocet vyrobených automobilu není vsechno. To ze financní výsledky znacky Volkswagen jsou dost spatné a musí se zlepsit príznává i Martin Winterkorn (ono mu nic jiného nezbývá).
Jinak bych rád vedel co v mém príspevku na který reagujes není pravda. Dokázes to napsat?
[odkaz]
Pokusím se to napsat tak aby to pochopilo i malé díte: Clánek je o koncernu Volkswagen. Koncern Volkswagen vyrábí automobily ruzných znacek. Znackou s nejvetsím poctem vyrobených a prodaných automobilu v rámci koncernu Volkswagen je znacka Volkswagen (nikoliv Audi, Skoda nebo Seat). Vzhledem k tomu ze situace znacky Volkswagen není dobrá tak to ovlivnuje celký koncern Volkswagen.
Uf, nebylo to lehké ale ted uz to musí pochopit i houpací kun a snad i ty.
1.
Ten clánek je o výsledcích koncernu Volkswagen.
2.
Výsledky znacky Volkswagen jsou soucástí výsledku koncernu Volkswagen.
3.
V diskusi o výsledcích koncernu Volkswagen je zcela logické diskutovat i o podstatné cásti výsledku koncernu Volkswagen, tedy znacky Volkswagen.
Jinak más pravdu v tom co jsi napsal dopoledne, že blázen nikdy neuzná, že je blázen. Obdivuji tvoji sebereflexi.
Volkswagen jako značka - pokles ruského a brazilského trhu, turbulence měnových kurzů - to jsou externí vlivy. Vyšší investice do technologií jsou prorůstové opatření. Zbývají diskuse o prodejích v USA a o marži - ale pokud VW vyrábí za německé mzdy (na rozdíl od Škody) a prodává za mainstreamové ceny (na rozdíl od Audi)...
Je ještě jedno zajímavé téma - za jaké ceny se přeprodávají technologie v rámci koncernu. To se týká nejen VW - Škoda, ale třeba taky Renault - Dacia. Říká se, jak Dacia táhne Renault... ale je to opravdu tak?
Já tu nevidím žádnou krizi, která by si žádala nějaká drastická opatření.
Kazdopádne vedení Volkswagen AG vcetne Winterkorna jsou se situací znacky Volkswagen nespokojeni a vidí nutnost nekteré veci zmenit.
CEO musí vždycky usilovat o zlepšení, to je jeho práce... ale pokud jsi četl čtvrtletní bilanci koncernu, tak ta tedy zrovna nespokojeností nepřetéká 😉
Že zisk klesl z 2.9mld € na 2.5mld € je fakt, ale pořád je to zisk. Úspory samozřejmě můžou být téma vždycky, VW obecně hodně investuje a draze vyrábí, jenže ne všechno se dá měřit penězi - ořezání personálních nákladů a zvýšený tlak na dodavatele zase vyvolává negativní emoce. Koncern jako celek funguje výborně a VW je jeho nedílnou částí - jak by bylo možné zavřít SEAT, ušetřit přes 100M€ ročně a nic by se nestalo, tak bez VW by to prostě nešlo.
Mluví se o tom, že VW příliš investuje do technologií, klade velký důraz na výkon aut a málo se zabývá ekologií... ale jestli to je chyba těžko říct, z evropského pohledu to zatím vychází a třeba Renault se svou smělou vizí Z.E. zatím moc neboduje.
V prípade znacky VW se jedná o ruzné veci: Prílis mnoho variant, problémy s nábehy nových modelu atd. atd. Michael Macht, clen predstavenstva Volkswagen AG zodpovedný za výrobu, také v léte 2014 neopustil koncern z vlastní vule, a dalo by se pokracovat.