Novinky
Gilgit
Renault Kwid je zajímavý model který by se mohl objevit také v Evrope. Uvazuje se o výrobe v marockém Tangeru v továrne kde se vyrábí Dacia Sandero, Dokker a Lodgy.
Jinak je to docela zajímavé: Renault je jen po nekolika letech samostatné pusobnosti na indickém trhu (bez partnera Mahindra&Mahindra) nejúspesnejsí evropská znacka na indickém trhu, Hyundai uvazuje o výstavbe tretí indické továrny a soused Skoda Auto a.s. z Boleslavi, který jiz delsí dobu provozuje montázní závod v indickém Aurangabadu a zároven prodává místní Rapid vyrábený v továrne VW v Pune, se potácí, není spokojen s prodeji a neví kam v Indii dál.
Jak je toto mozné? Zdá se ze indictí kupci automobilu nejsou ti správní indicko-cestí vlastenci.
Jinak je to docela zajímavé: Renault je jen po nekolika letech samostatné pusobnosti na indickém trhu (bez partnera Mahindra&Mahindra) nejúspesnejsí evropská znacka na indickém trhu, Hyundai uvazuje o výstavbe tretí indické továrny a soused Skoda Auto a.s. z Boleslavi, který jiz delsí dobu provozuje montázní závod v indickém Aurangabadu a zároven prodává místní Rapid vyrábený v továrne VW v Pune, se potácí, není spokojen s prodeji a neví kam v Indii dál.
Jak je toto mozné? Zdá se ze indictí kupci automobilu nejsou ti správní indicko-cestí vlastenci.
Je to prosté, v "Mladá Delhi dnes" vyšel před časem článek se zprávou Amnesty International o diskriminaci jejich soukmenovců v ČR a naopak dokonalé multiculturel společnosti ve Francii, a proto teď Indiáni jednoznačně preferují francouzské vozy, jsou z nich správní indicko-francouzští vlastenci.
Gilgit
Nejak nevím ze by v Indii zili Indiáni. Asi mi neco uslo.
Neušlo, jen ti prostě chybí... smysl pro humor. 😉
Nad kazdym neuspechem Skodovky se uplne rozplyvas a tesi te pouze uspech zahranicnich automobilek - rad bych pochopil pohnutky takovych "Cechu"....a nebo radeji ne.... :-!
Gilgit
Vlastence. Predevsím ti muze být jedno nad cím se rozplývám nebo ne.
A ted neco co tvuj pidimozek nedá: Já proti Skode vubec nic nemám, naopak, preji té firme úspesný rozvoj jako vsem jiným (na rozdíl od tebe). Duvod proc to tak formuluji je ze se tesím jak se na to vzdycky chytí nejací prihlouplí vlastenectí Skoda-Fans tak jako treba ty. A to strasne baví.
Takze jeste jednou: Firme Skoda Auto drzím palce (jako vsem jiným) a doufám ze se jim bude darit i v Indii. Naopak fanatictí Skoda-Fans jako ty jsou pro me smesní slintalové.
A ted neco co tvuj pidimozek nedá: Já proti Skode vubec nic nemám, naopak, preji té firme úspesný rozvoj jako vsem jiným (na rozdíl od tebe). Duvod proc to tak formuluji je ze se tesím jak se na to vzdycky chytí nejací prihlouplí vlastenectí Skoda-Fans tak jako treba ty. A to strasne baví.
Takze jeste jednou: Firme Skoda Auto drzím palce (jako vsem jiným) a doufám ze se jim bude darit i v Indii. Naopak fanatictí Skoda-Fans jako ty jsou pro me smesní slintalové.
Indický trh je opravdu o dost jiný než evropský a migranti tu úspěch neslaví, viz Ford Ecosport nebo Nissan Micra. V téhle kategorii aut pro pár ušetřených stovek € půjde málokdo do primitivní piksly pro rozvojové trhy. Vždyť i "indové" tu holdují BMW a Mercedesu.
Gilgit
Uvidíme, tak jisté jak píses to není. Jinak Ford EcoSport je primárne brazilský projekt, ne indický.
Já bych ho dovezl i zde pod názvem Dacia
Je docela pěkný 😄
Je docela pěkný 😄
Jo, jako Dacie ještě pod Sanderem za 99 999 před slevou by to mohlo fungovat. Navíc je to pro Indii, tzn.😒br />
- střecha uveze dalších 15 cestujících
- zadní sedačky jsou připraveny na hromadná znasilnění.
Fuj, jsem netaktnější než Clarkson.
- zadní sedačky jsou připraveny na hromadná znasilnění.
Fuj, jsem netaktnější než Clarkson.
Gilgit
Vsechno je mozné.
Podľa agentúri JPP bude Dacia ( Kwid) aj 4x4, čo u Sandera Stepway nie je možné.
Digitálne budíky sú lacnejšie ako klasicke hodinky. >😁 To isté platí aj o švihadlách.
Digitálne budíky sú lacnejšie ako klasicke hodinky. >😁 To isté platí aj o švihadlách.
Tak tato novinka vypadá velmi zajímavě - přestoře je auto hodně úzké, tak působí velmi sympaticky - prostě naprostý protipól Fordu Ecosport. Řekl bych, že se tento podicrossover brzy objeví v Evropě s logem Dacia a super cenou. A pak bych o jeho komerčním úspěchu na starém kontinetu vůbec nepochyboval!
v eu by o taketo nieco bol iste velky zaujem.... tak drzim palce... vobec by som sa nebranil takemuto autu ..... kludne by som si vedel predstavit taketo nieco .... moc pekne.... tak dufajme ze to pride aj k nam.... renault sa uz nesie na tej spravnej vlne.... aj dizajnovej.... 😉 ... :yes:
Ten design mi přijde zvláštní - předek jak z Dacie, jinak jasný Renault. Ale ošklivý není, to ne.
P.S. A skoč sa pozrieť do Rakúska na tie ich mopedkáry za 10.000 € s nálepkou 45 km/h.