Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Potvrzeno: Nová generace Renaultu Mégane se ukáže ve Frankfurtu

28 komentářů

Avatar - maros
maros
doufám, že u nových řad již budou držet slib, že zlepší kvalitu. Tak uvidíme 😉 Nedávno tu bylo několik článku, o tom, že už by to do budoucna neměli být takové popelnice.
Střelec
Tak jejich kvalita je srovnatelna s TOP prodejci v EU. Uz nekolik clanku tady drive bylo o tom ze Megane patri na spici 😉
spojka
S Meganem ll mám přes 300000km,bez závad,no a s IV plánuju to samé 😉 Renault :yes: :yes: :yes:
Avatar - miromen
miromen
jj članky apod. to je tvuj revir a pak smoliš jednu ptakovinu za druhou
Somewhere je už preč
To si si pomýlil so svojimi príspevkami.
Avatar - miromen
miromen
Ani omylem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale copak? Předjel tvého Golfa někdo v Méganu?

I když to ty neuznáš, tak Renault dávno dotáhl na ostatní evropskou konkurenci, je to model od modelu a divil by ses i některé modely od VW, konkrétně ty s TSI jsou na tom o dost hůře s kvalitou a spolehlivostí, než ten nejlevnější Renault....

Mlácení pusou naprázdno tu jde hlavně tobě velmi dobře, ti dva nahoře možná fandí Renaultu, ale vesměs si nevymýšlí...
Avatar - miromen
miromen
Ja měl Megana ve vyběru a neprošel takže asi tak.
Renault dosahl........ to maš taky z nějakych članku ? Vaše zavěry mě opravdu nepřestavaji udivovat. A ti dva nahoře prej fandove. Fanda a fanatik je u mě sakra rozdil.
pogo26
Abych tě uklidnil, tak Renault se ve spolehlivosti na evropskou konkurenci nedotáhl. On ji předehnal.
Avatar - miromen
miromen
Takova kumulace Renault fanatiku jako je zde to se opravdu jen tak nevidi.
Jinak ja vim je to na ukor interieru. Takže zustat na urovni Clia a nebude se to sr.at. :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tak sem nechoď.

Materiálově ani zpracováním v době uvedení na trh se Megane za interiér nemusel stydět a materiálově dodnes, pravda, některé detaily u nových modelů jsou dál, ale skok to není obrovský. Co by např. nová Octavia dala za materiály palubní desky Meganu... Teda co by dala za materiály i své předchůdkyně.
Avatar - miromen
miromen
S tim určitě souhlasim. Ja rozhodně nepatřim ke kritikum interieru Megana. Ani jako celek mě to auto určitě nezklamalo spiš naopak. Nějakou dobu už mam ale u Megana jeden problem a to zastaralost což samozřejmě neni vada a je to čistě muj poblem. Řešit ale cenu tak je to kandidat ktereho by byla chyba vynechat. U koncernu jsou ty rozdily bohužel dost markantni. Nedavno jsem si dukladněji prolezl hned po sobě Golfa v HL a Leona FR což jsou nejvyšši vybavy. Ten rozdil je tem v ramci třidy prostě obrovsky. Octavia mě upřimně vubec nezajima ale podle toho co se piše tak svou urovni odpovida zruba tomu Seatu. Jen u Octavie je mi bliže architektura přistrojovky.
Avatar - grifith
grifith
Až někdy nějaký současný Renault vyzkoušíš, tak se z té kvality samou radostí zblážníš...
Avatar - pumpkin
pumpkin
My ostatní už žijeme v tej budúcnosti, to len ty si nejak pozadu.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Stojí vám to za to se bavit s trollem?

Co brání redakci udělat BAN...? na odbornem fóru by ho měl už dávno.

DNFTT
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
O ban jsem tu žádal už několikrát, nejen pro marose, ale i pro jiné exoty... Bez jakékoli reakce.
webpaja
Pravda je, že s tupci podobnýho charakteru, kteří bez opodstatnění plivou na něco kolem se člověk dobrovolně nesetkává. Proč by pak měl chodit sem a vy.sírat nechápu... Přestože pro banování nejsem. 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Kdyby to byla diskuze někde na novinkách.cz, asi by to bylo běžné a tolerovatelne, ale tohle je web spíše odborný, nevidím pro něj prostor.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Proč ban? Za to, že napsal pravdu? To je přece obecně známá věc, že rendlíky jsou křápy. Mám vlastní zkušenost ... :no😒br />
Takže pamatujte: rendlík? simply never!
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ty jsi druhý kandidát, Adiku. Uz tvůj nick je za hranicí toho, co je zde povoleno, nemluvě o tvem vyrazivu. Tak mlc a soupej nohama.

Mimochodem, tvá zkušenost je olitana R19 z počátku 90. let...jestli Maros nebude tvůj příbuzný nebo kolega z pokoje.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Tá skúsenosť je natoľko traumatizujúca, že to tu roky za$ieraš svojimi zvratkami na adresu Renaultu? Že ťa to stále baví, to musíš mať pestrý život.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Nestojí, ale niekedy si neviem pomôcť...
Davislee
avizovalo sa už dávno ale či to bolo vierohodné... že nový megane chce spracovaním rovno súperiť s Mercedesom A alebo Audi A3... už boli prve fotky z testovania a vyzera slubne 😄 športové verzie maju dostať system 4 control... myslím že to bude pecka..
webpaja
To jsou obchodnický kecy u každýho novýho modelu většiny automobilek... 😉
Velkoodběratel_kukuřice
Přesně tak, nebo si myslíš, že nový Persil je opravdu ten revoluční.
Avatar - woody-alien
woody-alien
To ano. Nicméně na Megoše jsem dost zvědavej. Nižší střední je nabitá a bude to chtít něco navíc než má současná generace. Ta není špatná, ale nemá až na vyjímky (RS, GT220) nic moc, čím by mě přesvědčila dát jí přednost před konkurencí. A doufám, že se Renault vyvaruje low-cost verze, jakou byla v současné generaci Generation. To ať přenechá Dacii.
Avatar - Emel
Emel
Přesně.

Chtělo by to vrátit se k motorům větším než 1.2TCe, nabídnout pár vychytávek a hlavně to hezky zabalit...
Avatar - Ronault.
Ronault.
To zaměření už Renaultu došlo a v podstatě nové modely jsou cenově plně mainstream, jestli nabídne tak širokou paletu jako třeba VW nebo Opel, to si netroufnu tvrdit, každopádně něco silnějšího (ať je 1,2 TCe jakkoliv výborný motor) než 1,2 TCe by měl nabídnout 😐 Kéž by zůstal věrný v tom dobrém, R.S. a GT220