Novinky
Překvapuje mě, že o něco takového Fiat vůbec usiloval.
Před dekádou spolu kooperovali a nevzniklo z toho nic dobrého. Vše co Fiat od GM dostal stálo za starou belu... viz. AR a Lancia.
Před dekádou spolu kooperovali a nevzniklo z toho nic dobrého. Vše co Fiat od GM dostal stálo za starou belu... viz. AR a Lancia.
Spojovat se s GM. Podle mě by větší smysl dávalo spojit se s někým z Asie. Třena Suzuki, se kterým už stejně spolupracují.
Šel bych vejš. FCA by se mělo spojit s Hondou nebo někym týhle úrovně
Suzuki taky není zrovna malý výrobce. Loni tuším vyrobili něco kolem 2,5M aut.
Tož idea pana Marchionneho je dozajista dobrá. Ať to vyzkúšá u VG, možná ho přivítají s otevřenou náručí, chlebem a kari párečky >😒]
Fůze nejdou dělat donekonečna, 2x víc značek nerovná se 2x víc prodejů natož zisku. To se museli pánové z Detroitu už taky bolestně naučit. Kdyby je GM nebo jiný multibrandový moloch koupil měl by takový přesah značek, že by musel nutně půlku nových značek odstřelit, resp. by chcíply při příští krizi. Ono v případě FCA to se značkami není úplně růžové:
Fiat-500něco a užikáče, o ničem jiném už to není.Dlouhodobě co?
Lancia-mrtvá
Alfa-zítra už ty nové modely opravdu přijdou, věřte nám
Maseratti, Ferrari-OK
Chrysler-3 auta z toho jedno ještě z předchozího manželství. Dlouhodobě co?
Dodge-OK
Jeep-OK
Mě z toho vychází, že by to GM musel udělat jako Chrysler s American Motors, už na bráně si vybrat ty zdravé značky a ostatní nechat dožít, jinak by za chvíli zase sepisoval kapitolu 11.
Fiat-500něco a užikáče, o ničem jiném už to není.Dlouhodobě co?
Lancia-mrtvá
Alfa-zítra už ty nové modely opravdu přijdou, věřte nám
Maseratti, Ferrari-OK
Chrysler-3 auta z toho jedno ještě z předchozího manželství. Dlouhodobě co?
Dodge-OK
Jeep-OK
Mě z toho vychází, že by to GM musel udělat jako Chrysler s American Motors, už na bráně si vybrat ty zdravé značky a ostatní nechat dožít, jinak by za chvíli zase sepisoval kapitolu 11.
Donekonečna ne ale pár posledních je myslim eště před náma 😉
To určitě, ale musíme se připravit, že řada tradičních značek postupně skončí. Třeba Alfu chce údajně už roky VW. Co by s ní udělal, nechal ji 20 let živořit jako Seata?
GM by se hodil max Jeep , Ferrari a Maserati, ostatní značky FCA GM vůbec nepotřebuju, má svoje daleko úspěšnější >😁 >😁
Njn, fiatu dochází prachy, aféry v USA s hořícími Jeepy GrandCherokee a ted s airbagy Takata jim rozhodně na prestiži nepřidávaj, mezitím zastarávají jak modely, tak motory a peněz na investice málo, zatímco projektů mnogo.
No budou to mít těžké kluci no
Neschopnost a nenazratost. (Narazam na Lanciu a Ferrari).
Vyčlenění Ferrari z koncernu je záchranou tohoto výrobce před případným vyčerpáním jeho peněz na jiné "důležité" úkoly v rámci záchranářských prací FCA.
Fakt ale je, že zveřejněná zpráva je dokladem nadále zhoršující se situace FCA... I přes zveřejněné pozitivní prodejní výsledky americké strany koncernu se zdá, že opravdu chybí provozní i investiční zdroje. Myslím, že pokud se akcionáři FCA nelekli dosud, nyní na tom bude tento koncern ještě hůře: opravdu nechápu záměr spojení Amerického endemitu s globálním gigantem jenž má navíc moře práce (a hromadu vydaných peněz) se sanováním Opelu v Evropě. Domnívám se, že signore SM má hadičky v botách....
[odkaz]
Preco nikdy neprisla posledna Lancia Delta Integrale ? Kde je prakticke kombi vo vsetkych moznych triedach ? Preco X verzii 500ky ? Spravit z Ferrari masovu podukciu ? Na to mal Maseratti a vidime kam to speje. V krize si skoro vsetci top manageri znizovali platy (casuy srotovneho), Sergio naopak.
Ten clovek nechape automobilovy priemysel ani z uhla nadrzaneho mafiana.
Ale vsak pozrime sa kam smeruje Taliansko.
Ako to, ze KIA a Hyundai prisli do EU a zobrali co sa dalo. A co Renault, ten zachranil Ludvik 16ty ?
[odkaz]
Napovím: Rozlišuj mezi značkou Fiat a mezi koncernem FCA a pak mezi tím, jakou roli měla značka Fiat před 30 lety a jakou by měla mít dnes. Jak se trh změnil.
Takymto spravanim si prevadzkovy zisk na splacanie nezvysi.
No aspon si sa vyjadril na rozdiel od klikacov. Neviem kde beries tu analyzu trhu za 30 rokov spat, ked este koncom 90tych bolo auto roka FIAT Bravo. A ak sa trh tak radikalne zmenil, preco FIAT nereagoval, tak ako H/K napriklad.
BTW Ja som vlastnil asi najdrahsi FIAT vsetkych cias. Ja som FIATu fandil, ale bizarna modelova ponuka ma zaviala inam. Ci uz ako modelove portfolio alebo interierove kreacie.
Ty musíš bejt tak chytrej že to až hezký neni. Takovej náš genius loci >😒]
vidíš, už ani počty ti nejdou, asi si ráno zapoměl prášek vid.
Ty spínačky si GM taky sama nedělala, že, někdo je pro ní musel vyrábět....Problém je ten, že zejména v USA půlka těch aut už nejezdí, protože nějakej Pontiac GranAm z 90. let je tam denska pasé nebo v tom jezdí mexikánci >😁
Stejně tak ty spínačky ve většině aut nějak fungují , ale někde prostě ne.
Já se nehdám o tom, že to GM zazdilo, a netvrdím, že o problému nevěděli. O tom žádná, jen říkám, že dneska už půlka těch aut není v provozu nebo sou to slepené šunky co dojíždějí mexikánci a černoši z ghett a dneska mj hodnotu pár bucks.
Zato problém Takata se týká podstatně novějších aut.