Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

General Motors nemá zájem o spojení s Fiatem

35 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
než že ho rovnou vyhodí, tak byl ale hodně naivní. GM nikoho dalšího narozdíl od fiatu nepotřebuje, navíc už se ejdnou s fiatem spálilo. Takže tak.

Njn, fiatu dochází prachy, aféry v USA s hořícími Jeepy GrandCherokee a ted s airbagy Takata jim rozhodně na prestiži nepřidávaj, mezitím zastarávají jak modely, tak motory a peněz na investice málo, zatímco projektů mnogo.

No budou to mít těžké kluci no
Avatar - CommonUser
CommonUser
Co ineho si zasluzia ? Vypratat pozicie korejcom ...a este sa tym chvalit (Sergio - nieco na styl - FIAT uz nikdy nebude velkym vyrobcom).
Neschopnost a nenazratost. (Narazam na Lanciu a Ferrari).
Avatar - Bubáq
Bubáq
Čau, si poněkud dezorientovaný, což nemyslím nijak zle...Ony ty informace byly přece jen dostupné v poněkud matoucím provedení.
Vyčlenění Ferrari z koncernu je záchranou tohoto výrobce před případným vyčerpáním jeho peněz na jiné "důležité" úkoly v rámci záchranářských prací FCA.
Fakt ale je, že zveřejněná zpráva je dokladem nadále zhoršující se situace FCA... I přes zveřejněné pozitivní prodejní výsledky americké strany koncernu se zdá, že opravdu chybí provozní i investiční zdroje. Myslím, že pokud se akcionáři FCA nelekli dosud, nyní na tom bude tento koncern ještě hůře: opravdu nechápu záměr spojení Amerického endemitu s globálním gigantem jenž má navíc moře práce (a hromadu vydaných peněz) se sanováním Opelu v Evropě. Domnívám se, že signore SM má hadičky v botách....
Avatar - CommonUser
CommonUser
Ako moze BIG BOSS vypustit nieco taketo z huby ?
[odkaz]

Preco nikdy neprisla posledna Lancia Delta Integrale ? Kde je prakticke kombi vo vsetkych moznych triedach ? Preco X verzii 500ky ? Spravit z Ferrari masovu podukciu ? Na to mal Maseratti a vidime kam to speje. V krize si skoro vsetci top manageri znizovali platy (casuy srotovneho), Sergio naopak.
Ten clovek nechape automobilovy priemysel ani z uhla nadrzaneho mafiana.
Ale vsak pozrime sa kam smeruje Taliansko.
Ako to, ze KIA a Hyundai prisli do EU a zobrali co sa dalo. A co Renault, ten zachranil Ludvik 16ty ?
[odkaz]
wolff
Je to poměrně jednoduché sdělení, jen ty si ho ani nebyl schopen elementárně pochopit. Myslím, že není chyba na straně Sergia, ale tebe. Zkus se zamyslet..., jak to je.

Napovím: Rozlišuj mezi značkou Fiat a mezi koncernem FCA a pak mezi tím, jakou roli měla značka Fiat před 30 lety a jakou by měla mít dnes. Jak se trh změnil.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Vsetko so vsetkym suvisi, tak neviem co si nepochopil ty. Jednoducha sprava, ktora sa dala predikovat uz davno. Len neznaly to berie ako jasnu novinku.
Takymto spravanim si prevadzkovy zisk na splacanie nezvysi.

No aspon si sa vyjadril na rozdiel od klikacov. Neviem kde beries tu analyzu trhu za 30 rokov spat, ked este koncom 90tych bolo auto roka FIAT Bravo. A ak sa trh tak radikalne zmenil, preco FIAT nereagoval, tak ako H/K napriklad.

BTW Ja som vlastnil asi najdrahsi FIAT vsetkych cias. Ja som FIATu fandil, ale bizarna modelova ponuka ma zaviala inam. Ci uz ako modelove portfolio alebo interierove kreacie.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MadPete
MadPete
A hořící Jeepy?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Průšvih Jeepu je drobnost proti [odkaz]
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo bez slintů by to nešlo. Teď eště nějakej odpad. Třeba tenhle [odkaz] je skoro čítankovej >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
GM je jedním z těch, co jsou postiženi naprosto minimálně, prakticky se jedná jen o Pontiac Vibe, což je překabátěná Toyota >😁 >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bez nějakýho slintu vodpadu pablbu by mi už snad ani nechutnalo ranní kafe >😁

Ty musíš bejt tak chytrej že to až hezký neni. Takovej náš genius loci >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Toho si nevšímej, hádá se ti už asi s 200 lidma, kdo není rovnou šílenec je odpad a slintal a pablb. Njn, náš inteligent Gilgit, o jeho pouplaritě svědčí asi ty 4 nicky nebo kolik, co ho parodují >😁 >😁 >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele pamutuješ tu společnou fotku Gilgite? Ty seš uprostřed, Kylie vpravo a já vlevo [odkaz] >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
budu ti dělat čárky až se budu nidit, pobavíme se s kolika lidma se hádšá, možná že sám budeš zírat, jak velké číslo to je a jak pořád a stabilně roste >😁 >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele ty tady máš někde kameru že vidíš jak přitakávám? >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Máš v tom chybu gůůglítku, nejsem majitel jednoho, ale hend dvou olítaných automobilů od GM >😁
vidíš, už ani počty ti nejdou, asi si ráno zapoměl prášek vid.

Ty spínačky si GM taky sama nedělala, že, někdo je pro ní musel vyrábět....Problém je ten, že zejména v USA půlka těch aut už nejezdí, protože nějakej Pontiac GranAm z 90. let je tam denska pasé nebo v tom jezdí mexikánci >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Podívej se na ten odkaz z 09:24 a nezlob nebo tě vezmu k nám domu >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Ty airbagy taky splnovaly požadavky výrobce a ve většině aut fungují, někde prostě ne.

Stejně tak ty spínačky ve většině aut nějak fungují , ale někde prostě ne.

Já se nehdám o tom, že to GM zazdilo, a netvrdím, že o problému nevěděli. O tom žádná, jen říkám, že dneska už půlka těch aut není v provozu nebo sou to slepené šunky co dojíždějí mexikánci a černoši z ghett a dneska mj hodnotu pár bucks.

Zato problém Takata se týká podstatně novějších aut.
RS
Překvapuje mě, že o něco takového Fiat vůbec usiloval.
Před dekádou spolu kooperovali a nevzniklo z toho nic dobrého. Vše co Fiat od GM dostal stálo za starou belu... viz. AR a Lancia.
zlysoused
Spojovat se s GM. Podle mě by větší smysl dávalo spojit se s někým z Asie. Třena Suzuki, se kterým už stejně spolupracují.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Šel bych vejš. FCA by se mělo spojit s Hondou nebo někym týhle úrovně
zlysoused
Suzuki taky není zrovna malý výrobce. Loni tuším vyrobili něco kolem 2,5M aut.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Skoro 3M [odkaz] a docela dobře by se jim doplňovalo i portfolio. Myslim že Marchionne má ohledně globální výroby a úspor pravdu a spojenim Hondy a FCA by vzniknul plnohodnotnej konkurent VAGu, Toyotě a GM
Avatar - donPedro
donPedro
Tož idea pana Marchionneho je dozajista dobrá. Ať to vyzkúšá u VG, možná ho přivítají s otevřenou náručí, chlebem a kari párečky >😒]
Avatar - MadPete
MadPete
Fůze nejdou dělat donekonečna, 2x víc značek nerovná se 2x víc prodejů natož zisku. To se museli pánové z Detroitu už taky bolestně naučit. Kdyby je GM nebo jiný multibrandový moloch koupil měl by takový přesah značek, že by musel nutně půlku nových značek odstřelit, resp. by chcíply při příští krizi. Ono v případě FCA to se značkami není úplně růžové:
Fiat-500něco a užikáče, o ničem jiném už to není.Dlouhodobě co?
Lancia-mrtvá
Alfa-zítra už ty nové modely opravdu přijdou, věřte nám
Maseratti, Ferrari-OK
Chrysler-3 auta z toho jedno ještě z předchozího manželství. Dlouhodobě co?
Dodge-OK
Jeep-OK
Mě z toho vychází, že by to GM musel udělat jako Chrysler s American Motors, už na bráně si vybrat ty zdravé značky a ostatní nechat dožít, jinak by za chvíli zase sepisoval kapitolu 11.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Donekonečna ne ale pár posledních je myslim eště před náma 😉
Avatar - MadPete
MadPete
To určitě, ale musíme se připravit, že řada tradičních značek postupně skončí. Třeba Alfu chce údajně už roky VW. Co by s ní udělal, nechal ji 20 let živořit jako Seata?
Avatar - Anonym
Anonym
GM by se hodil max Jeep , Ferrari a Maserati, ostatní značky FCA GM vůbec nepotřebuju, má svoje daleko úspěšnější >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo to asi skončí a určitě dál posílí unifikace výroby. A obávám se že vize Audi že během desetiletí přestane záležet na jízdních vlastnostech je taky správná 😐