jj
Na první pohled vypadá hezky že :-) , však je to taky účel ;-)
NEDOSTATKY:
1) absence méně výkonného a méně ztrátového elektrického pohonu všech 4x4 AWD [odkaz] [odkaz] [odkaz]
2) nízký výkon spalovacího motoru plnícího pouze NORMU €JRO6 [odkaz] [odkaz] [odkaz]
3) NÁHON NA PŘEDNÍ KOLA a tomu odpovídající JÍZDNÍ VLASTNOSTI [odkaz] [odkaz]
4) VYSOKÉ PROVOZNÍ a SERVISNÍ NÁKLADY [odkaz] [odkaz]
PS: KONTROLNÍ OTÁZKA SOUDRUZI:
Taky si myslíte, že jakmile vývojový tým automobilky dokončí nový model, naběhně úderná skupina inspektorů kvality, která prověří životnost jednotlivých dílů. A kde se jeví přehnaná kvalita součástky nastane její tzv. downgrade, češi tomu říkají instalšidítka
PS: i malýmu dítěti je jasný že 4L/100km papírově je reálne 6L/100 a za 8L/100 jezdí dnešní 20tiletý atmosféry. Předělaný na LPG za 17kč/litr jezdí z 10L LPG/100 km = 10L*17Kč = 170Kč/100km = reálně LPG JEZDÍ jako 5L benzínu /100km a k tomu NEPRÁŠÍ jako TSI BEZ FILTRU DPF [odkaz] TAKŽE RUKU NA SRDCE SOUDRUZI, KDE JE POSLEDNÍCH 20LET VÝVOJE TSI?? LEDA VE SNÍŽENÝM CO2 A ZVÝŠENÝCH PM10 [odkaz] ;-) :-) :-):-) :-):-):-) :-):-):-):-) :-):-):-):-):-) :-):-):-):-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :yes:
Zdravím návštěvníka z budoucnosti >:D Pro tvoji informaci je rok 2015 a norma EURO 6 nedávno vstoupila v platnost a nově homologovaná auta ji musí plnit
Nebuť taková trubka co €jrokrocanům všechno sežere i s navijákem ;-) Oni mají moc dobře spočítáno co chtějí abys věděl a dělal.
MUSÍŠ SE ODPROSTIT OD ZÁVISLOSTÍ, DEMAGOGIÍ A NELPĚT TOLIK NA DROGÁCH ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
"1) absence méně výkonného a méně ztrátového elektrického pohonu..."
méně výkonný znamená horší...
"3) NÁHON NA PŘEDNÍ KOLA a tomu odpovídající JÍZDNÍ VLASTNOSTI..."
Co to meleš? Tady je řeč o Audi v Quattru....
"4) VYSOKÉ PROVOZNÍ a SERVISNÍ NÁKLADY..."
No nevím jak ostatní ale ja miluju cpát prachy do aut. je to super:-D
nojo čoveče, sám koukám kde se to tam vzalo 8-s ja jen mačkal ctrl+c a ctrl+v a moc to nekontroloval >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
TAK SI TO PŘELOŽÍM HEJ !!
1) absence VÍCE výkonného a méně ztrátového elektrického pohonu...
3) MOTOR V PŘEDU a tomu odpovídající JÍZDNÍ VLASTNOSTI... ROZLOŽENÍ VAH, ***lehk, kardan jakštakš
4) VYSOKÉ PROVOZNÍ a SERVISNÍ NÁKLADY... no to jo, dyt to žere jak tank!!! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
ty miluješ cpát prachy do aut?? no však právě, jenže to jen za €jrosocialismu, potom tě legrace přejde tomivěř ;-)
Čtu to už potřetí a furt mi nějak uniká, o čem ten článek je. Béžový Audi. Hm:)
Jinak todle auto je tak fantasticky nesmyslný, že ho mám rád. Až na ten hroznej "quattro" nápis, teda.
Tak, Chorvatsko je kombíkové nebe českého motoristy, jistěže tam! >:D A cestou bych se usmíval na všechny blbce v naftových Oktávkách, Passatech a Mondeiích >:D
na horske priesmyky v slovinsku a italii bude evoque ako stvoreny.... lepsi ako 5m limuziny ... mne by vyhovoval ;-) .. samozrejme nejaky s benzinom by som chcel
Na to je nejlepsi HotHatch, ne? Taková Cupra, GTI nebo STčkovej Fokus... to by byla větší paráda, ale tam nedáš všechno na dovču u moře :D:D:D Třeba skříň a lednici >:D
Mluvíš o průsmykách předpokládám v Alpách... to neni jako průsmyk na východě Slovenska, kde cestu od polňačky rozeznáš jen tim, že tam je občas dopravní značka >:D
No, už to bohužel nemá desetiválec z Lamba, to byl ještě větší úlet. Je to prostě takový sympaticky na palici, narvat do rodinnýho kombíku 570 koní a keramický brzdy.. ještě s tou nešťastnou nádrží na tuším 75 litrů:)
ano, ale nie v tejto generacii... :-!
Na sedan cakam ako na spasenie, je totiz realna sanca, ze to by bolo najkrajsie Audi vsetkych cias, lebo s tymi Lichteho nezmyslami do buducnosti si vobec niesom isty... 8-s
Pořád mám o 200 kg lehčí starší S4 se stejným motorem ( a trochu méně koní). A mimo sucho je to neustálý boj, abys to neposlal někam ven, hlavně sníh. To auto ti nic neodpustí.
verim tomu...... ja by som taketo nieco vykonne uz ani nechcel... netuzim ani po tom.......nie som narocny na vykon ani luxus.... a aj taka vitara by mi stacila na vsetko co potrebujem ;-)
ale taka sikovna motorka na obcasne vychadzky s partiou .. to uz je ina rec... ;-)
Proto ta cesta audi pořád jít s váhou nahoru mi nepřipadne až tak dobrá, byť se nové modely zlepšují a elektronika ledasco vychytá, ale hmotnost se nedá obejít. Proto si myslím, že např. u posledních S4 přechod na 3,0 TFSI je dobrý nápad, i když přijde o V8.
prechod na mensie motory ma dozaista pozitivny vplyv aj na vahu ... pri zachovani podobneho vykonu ..... ano dnes je trend uz u vacsiny znaciek auta odalhcovat a ist vahou smerom dole.... aj kvoli spotrebe a teda aj emisiam a aj kvoli zlepseniu dynamiky.... je to spravna cesta podla mna... a co viem tak nove audi Q7 uz dost zhublo.... a mozno takato procedura bude cakat aj nasledujucu A8 a A6tku....
tie V8 u starych RS4riek dokonca co som cital mali aj nejake problemy spociatku .. mozno kvoli zlemu chladeniu... v tak malom priestore ... dam ruku do ohna ze som taketo nieco cital... ale dokazat to dnes uz neviem ... ale mozno nieco najdes ak by si hladal a googlil ... takze tie dnesne mensie objemy nie su urcite vzdy len na skodu, niektorym autam viac pomozu ako uskodia
uz aktualna A6/S6/RS6 je lahsia ako minula ! Plus, ma lepsie rozlozenie hmotnosti, motor lahsi a o cosi viac vzadu...uz to fakt nieje take strasne.
Bud si pozri nejake testy na YT, alebo ak mas moznost skus osobne.
Ja som este osobne tiez nemal moznost ju zobrat pod krk, ale referencie su dobre. ;-)
Věřím, v rodině je ještě jedna nová S4, zlepšilo se to. Možná to špatně vyznělo, rozhodně nenadávám, když prohrábneš V8 na té starší, tak je vše odpuštěno ;-) , jen to nejsou auta, která by tě vybízela hledat jejich hranici v zatáčkách a vlásenkách a vyžadují hodně soustředěný přístup, pokud je chceš vzít pod krk na členité silnici.
Jo noooo, starsie S a RS boli potvory >:-[] , ale prave zvuk starsej 4.2 - asi ako ta tvoja, ale v RS4 - predsalen vyssio otackova - to je vec, na ktoru sa proste nezabuda !!!! :yes:
A nie ako tato nasilu bublajuca bublina :-!
Proč? Větší hmotnost znamená větší přilnavost (ten vztah není úplně lineární, protože reálná pneumatika není ideální). Podstatné je, jak snadno je motor ovladatelný. A jak se chová převodovka, pokud není manuální. Větší setrvačnost se může zdát jako nevýhoda, je však prospěšná při prorážení si cesty sněhem (rychlost je hlavním faktorem v brzdné dráze, na kluzkém povrchu tak bude silně omezená).
Mám s tím naježděno v zimě celkem dost. Průchodnost sněhem celkem dobrá, trakce výborná, ale na uježděném sněhu pořád řešíš, jestli nejsi do zatáček moc rychlý, negativní sklony vozovky, nebo z kopce musíš být opatrný jaxsviňa, jinak není problém to poslat mimo silnici, nebo do protijedoucích.
O to nejde, prostě ta váha si hledá pořád nejschůdnější cestu, ty auta na vodě a sněhu vyžadují zvláštní přístup /úplně jiný, než u většiny aut/ a velkou opatrnost.
Nemám moc najeto na lehkých autech, zato mám na sněhu a ledu dost najeto na autech mezi dvěma až třemi tunami a něco málo s cvalíky přes pět tun (upravené G a LC) a nepřijde mi, že by těžší znamenalo záludnější. Jak jsem napsal na začátku, základní pravidlo je, že čím větší hmotnost, tím větší přilnavost. Těžší auto má sice větší hybnost (a ze svahu na něj působí větší síla), ale díky vyšší hmotnosti jeho pneumatiky zvládnou přenést větší sílu. Takové zjednodušené tvrzení je, že brzdná dráha nezávisí na hmotnosti vozidla.
Má zkušenost je, že víc záleží na pneumatikách než na hmotnosti auta. Záleží také samozřejmě na podvozku, kde máš těžiště atp. Samotná hmotnost, ač to zřejmě není moc intuitivní, není zase tak zajímavá. Projeví se spíš nepřímo jako například v tom, že ovlivní konstrukci pneumatiky. Možná příště vyzkouším něco lehkého, jestli náhodou neobjevím nový svět. ;-)
Na fotkách, kde to vypadá jako béžová to vypadá hrozně, na jiných, kde to vypadá jako slonová kost mi to naopak nevadí, naprosto nevkusná je ovšem ta kombinace se sněhobílými výplněmi dveří... 8-s
....v tak drahém autě nemají možnost seřízení opěrek hlavy ? A na můj vkus jsou ještě docela hnusné, byly by první na řadě, pokud je možnost nějaké "individualizace", jak se píše v textu. Druhá na řadě by byla jiná barva. Jinak OK. (Tedy pokud bych nutně potřeboval kombíka.)
A ty nevies ze dizajn im ale diktovalo Audi ?
Pozri si Recara ake bere Opel pre OPC, alebo ini...Tie Audinacke su vzdy proste Audinacke :-)
A najlepsie boli tie "schalensitze" pre niekdajsiu RS4, RS6, R8 ale aj do RS3 ich davali.
V tejto gen. som ich ani v konfiguratore nenasiel.. :'-(
jo recara su svetovy pojem..... ja len dufam ze tie recara v pro_ceede nebudu made in bangkok ;-) .... urcite nepochybujem o tom ze audi ma top recara :yes:
ale moc chvalia v testoch aj tie v peugeote v RCZ R... , vraj su peckove :yes:
Recara v proceedu GT, stejne jako v ceedu GT jsou made in Germany, ostatne pokud se nepletu (Gilgit by to mohl vedet), tak jinde, nez v Nemecku ani Recaro tovarnu na sedadla nema.
Mozno budu dokonca made in Žilina :-)
Firma Recaro je totiz uz sucastou firmy Jhnson Controls a ta ma pobocku aj u nas, robi mi tam kamarat a dalsi znami tam obcas chodi na kontroly kvality... ;-)
ved prave... Johnson Controls pri Trencine dodava uz komponenty do sedaciek svetovym znackam... ako kia skoda hyundai... tiez tam mam kamarata ;-) .. ktory nastupoval este v casoch ked sa firma rozbiehala, to je tusim rok 2004 ;-) a uchytil sa
:-)
Veru, nenapadlo ma spytat sa ho, ci tam uz robili aj nejake ine nez standardne sedacky pre cedniky a sportage a spol...., a to verim, ze keby tam robili alebo kontroloval tie Recara, tak by sa mi pochvalili... ;-)
Johnson vyrába asi iba polstrovanie.Recara sa robia už veľmi dlhú dobu v Bošanoch pri Topolčanoch.Má to jeden Turecký Nemec.Tam sa komletujú niektoré modely,asi tie nižšie rady...Inak je to tam super zašité v areáli bývalých koželužní.Vie o tom málo ľudí.Asi preto že Turek :-)
Pokud má řidič +/- konfekční postavu, mohou mu klidně vyhovovat a ani nerozporuji že mohou být, jak říkáš, hodně dobrá. Mně vadí nemožnost seřízení hlavových opěrek a nelíbí se mí vzhledově, ať jsou to Reacara nebo ne.
ja mam konfekcnu postavu a na autosalone ( uz davno ) lepsie sa mi sedelo na sedackach yarisu ako tych drahych v saabe 9-3 ktore ta obopnu ako kazajka.... ale asi by som inak vravel po 400km jazdy ;-) ... vazne si moc neviem predstavit nejakeho silenjsieho nabiteho za volantom 9-3ky ... ten by tam hadam do nich ani nevosiel
To mně víc vadí, že nemají odvětrávání. Oboje se však dá vyřešit objednáním komfortních sedadel místo sportovních (nebo v mém případě objednáním Alcantary). Integrované opěrky jsou u sportovních sedadel rozšířené. Ono, u skořepin si ji také nenastavíš.
Pokud vím, nejde. Možná to s nějakým čalouněním jde, ale nevím o takové kombinaci. Pokud ta sedadla opravdu chceš, pořád je tu možnost Alcantary, jak jsem napsal. V rámci téhle individualizace máš široký výběr barev, netřeba se omezovat na černou ze standardního ceníku.