Ekonomika
Na tyhle pseudostudii je vidět ze se autoři ani trosku ne snažili podívat na věc globálně ale pouze z americký úhlu pohledu. Jinak by nissan a honda nemohli byt nad Vw. Vw neni moc solná značka v USA ale globálně je to mega značka. A to nemluvím o tvůrci nejvíc shitty produktu IBM. Ty nemaji byt v prvni petistovce.
A proč by ne? Kolik jezdí Hond a kolik VW? Honda to jsou auta, motorky, roboty, spalovací motory do čehokoliv (největší výrobce spalovacích motorů na světě). Nikoliv Američané, ale ty prezentuješ vidění omezeného středoEvropana pod působením německých značek.
chytraku, dal jsem ti lajk
tvůj nick koresponduje s obsahem, co píšeš 😄
Ty samozřejmě víš víc než lidé, kteří vytvořili zmíněnou studii..
Jinak odpověď na otázku😒br /> 2014 VW 6.156.256 osobních aut
2014 Honda 4.323.000 osobních aut
Honda nicméně vyrobila v 2014 ještě 17 :yes: milionů motocyklů a 6 milionů ''power products'' 😉
Možná je ten americký pohled globálnější, než Tvůj český 😄
''... z americký úhlu pohledu. Jinak by nissan a honda nemohli byt nad Vw. ''
tvůj nick koresponduje s obsahem, co píšeš 😄
Ty samozřejmě víš víc než lidé, kteří vytvořili zmíněnou studii..
Jinak odpověď na otázku😒br /> 2014 VW 6.156.256 osobních aut
2014 Honda 4.323.000 osobních aut
Honda nicméně vyrobila v 2014 ještě 17 :yes: milionů motocyklů a 6 milionů ''power products'' 😉
Možná je ten americký pohled globálnější, než Tvůj český 😄
''... z americký úhlu pohledu. Jinak by nissan a honda nemohli byt nad Vw. ''
ono to nesedi ani s tim co uvadi ruzne zdroje o danych spolecnostech ohledne jejich jmeni ktere maji k dispozici na uctech, kde u Apple se uvadi cifra cca 200 miliard dolaru, takze 247 miliard jako hodnota spolecnosti by pak pusobylo celkem smesne
Distinction of BrandZ™
BrandZ™ is the only brand valuation tool that peels away all of the financial and other components of brand value and gets to the core — how much brand alone contributes to corporate value. This core, which we call Brand Contribution, differentiates BrandZ™.
- See more at: [odkaz]
Audi: 10,1 mld, VW: 9,3 mld, LR 5mld, Lexus: 4,3mld