Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Fiat Ægea: Jak by mu slušel tovární tuning od Abarthu?

15 komentářů

Avatar - boost.
boost.
Vykašlete se už na toho maďarskýho photoshop boye. :no:
ericn
No nesjpíš je hooodně levný nebo to dělá zadarmo 😉
Arese
Použitá ilustrace je moc pěkná a díky za její zveřejnění na stránkách auto.cz, jenom nechápu, jak může odborný automobilový novinář auto s rozměry 4500 x 1780 x 1480 mm a rozvorem 2640 mm řadit do kategorie "malých sedanů"?! Vždyť Agea se nachází na vrcholu nižší střední třídy, rozhodně nepatří do kategorie Seatu Cordoba nebo Renaultu Thalia! 8-s 8-s 8-s
XTad
Na vrcholu sice ne, ale slovo "kompaktni" by bylo trefnejsi. Jinak ilustrace fakt pekna, skoda, ze neudelal i zadni pohled. Rozhodne lepsi, nez ty jeho vize skodovek a volkswagenu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uz teraz to citim v kostiach..... dostupne velke rodinne auto... s peknym dizajnom.. neokukane... fiat opat moze oprasit zaslu slavu modelu marea ( co bolo kedysi defakto brav👋brava sedan a kombik len s inym menom, lebo razvor marey aj interier bol tusim zhodny s bravom/brava ) :yes:
JayDeeSq
pochybuju, že fiat s něčím udělá v evropě nějakej úspěch, zvlášť v kategorii kterou už víceméně vyklidil..
Avatar - dal
dal
Já o tom nepochybuju, kvality tam určitě budou a design je OK.
Arese
"Na vrcholu nižší střední" jsem samozřejmě myslel těmi vnějšími rozměry, rozhodně ne tou spíše skromnější motorizací. :-! A ano, termín "kompaktní sedan" zde naprosto sedí, autor článku jej ale bohužel nepoužil. Pozn.: Omlouvám se za špatné vlákno, tento příspěvek měl samozřejmě reagovat na nic XTad.
XTad
Jo, tak jsem to pochopil a na to jsem take reagoval. Na vrcholu je Jetta, Octavia, Astra Sedan atd., tj. auta kolem 4,65 delky, 2,65 rozvoru a 1,8 sirky.
Arese
S předpokladem, že tento Fiat bude úspěšný, naprosto souhlasím. Ovšem podvozková spřízněnost staré řady Brav👋Brava s Mareou se ovšem týkala opravdu jen střední části podlahy, rozvoru a řízení, naopak nápravy měla Marea řešené mnohem lépe (pomocné rámy, jiné naladění pružin, tlumičů a stabilizátorů), díky čemuž jezdila daleko lépe. To platilo jak pro její jízdní komfort (k němu přispívalo i zlepšené odhlučnění), tak i stabilitu v zatáčkách. Dodnes si vzpomínám, jak jsem jezdil s Mareou 1.6 16V/75 kW (řada čtyřválců Torq, Euro 2), to bylo naprosto skvělé svezení! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
😄
To je fakt.
JayDeeSq
já s Mareou jezdím dodnes a sedám do ní nejradši, ale stačí se podívat kde byl fiat tenkrát, já bych fiatu úspěch přál, ale obávám se, že to v evropě už je nereálné
XTad
Mareu Weekend mam taky moc rad, ale pokud se nepletu, tak zrovna v tomto obdobi (prelom tisicileti) vyeskalovaly problrmy se spolehlivosti a nekvalitou, protoze, ruku na srdce, ty auta mely svoje mouchy. No a dalsi generace na to doplatily.
Arese
Je třeba rozlišovat mezi Brav👋Bravou a Mareo před a po modernizaci. Ty novější byly mnohem kvalitnější!
IcePickLodger
...len mierne prepracovany Dodge Dart? dvakrat nepoviem, ze ano