Škoda Superb Combi třetí generace už sice není zahalena tajemstvím, na testování si však ještě musíme několik týdnů počkat. Nicméně staticky jsme vůz prozkoumali ještě před jeho oficiálním odhalením.
"Na vyklopené zádi si všímáme jednoduchých plastových výplní a zástupcem Škoda Auto jsme ujištěni, že nejde o finální podobu. Tento předvýrobní kus ještě není finální podobou, kterou si koupí zákazníci." :-)
Kombinace alcantara-kůže vypadá na sedadlech líp a z hlediska funkce bych je taky volil raději, než ty celokožené, které byly na prezentacích liftbacku :yes:
S těmi rozměry kufru jste se asi sekli ne?? Mám Megane II, ten sice nemá "mezipodlahu", ale šířku kufru má 115 cm(minimální mezi podběhy) a minimální délku 106 cm (ve výšce nakládací hrany). Nic proti Superbu,ale ty PR lži o obrovském kufru už mě nebaví..
Dalo se čekat, že ty narážky budou. Copak by jste tam přišli k autu a řekli, že je hnusný? Podle mého je to nejhezčí škodovka současnosti. A prostor uvnitř brzy posoudíte sami.
A ten student jsem prosím pěkně já. A rozhodně nejsem fanoušek značky Škoda. ;-)
nezajimavy, nula, nic. stary audi design. hezky pred 10 lety. je videt ze to designuje zoufalec z dalneho vychodu ktery nema zadny napad a pouze recykluje jiz pouzite myslenky. dohromady je to ovsem zoufale
Holden, hodně se mi líbí Peugeot 508 RXH. Trochu mi ho tahle Škoda připomínala. Jestli bude i Scout, tak možná budu mít doma první škodovku. Tedy druhou! Měl jsem Felicii pick-up! ;-)
Ten sem včera okukoval, z venku fakt parádní auto, uvnitř dobré, ale přesednutí do plně vybaveného Mondea mi vzalo trochu nadšení z Peugeotu, každopádně, za tu 508 se Peugeot vůbec stydět nemusí. Škoda, že francouzská střední třída je už na vymření. A navíc, když se dá 508 obyč sehnat kolem 500 tisíc, tak to už moc není ani snaha jít se podívat ke korejcum.
Slovensko je dálný východ? Tvoje přitroublý narážky plný nenávisti jsou jen odrazem nízkýho vlastního sebevědomí. Nejsem žádnej škodovkář, ale nedělá mi problém uznat, že se Sup poslední generace tvarově povedl. Nic moc lepšího ve třídě nevidím.
a v cem se povedl? vzdyt je absolutne nezajimavy. nema zadny napad je to takova splacanina vseho prumerneho. vyfasovat v praci a nebo jako taxik dobry ale ruku na srdce nikdo by si to tu z vas za svoje zdaneny penize nekoupil. patriotismus starnou, tohle se fakt zase moc nepovedlo.
Včera sem v takovém Mondeu jel, až na ten rámeček na středovém panelu umí působit opravdu "luxusně" včetně výplní dveří. Nicméně je to prostě otázka vkusu a určitě bych neřekl, že koncernové vozy jsou horší. Z Mondea čiší takový ten emerický kožený feeling, kdežto z koncernu německá strohost a preciznost. Ja bych volil Ford, líbí se mi, ale Škodovka je sakra pěkná.
Ako fakt velmi vypovedny clanok, hlavne majitelia Skodoviek budu v buducnosti brat utokom 3Ačka a hladat este niekde nejaky Saab >:D >:D >:D >:D
Sorry, ale toto je dobre iba tak na zasmiatie sa >:D
PS: ked si zase pozriem charakteristiku majitela Audi... ;-):-) >:D >:-[]:yes:
Tak bacha na mna >:-[] ( aj ked mam docasne pauzu - s tym Audi )
PS2: vidim, ze ale ani moja "aktualna specifikacia" nieje zase az tak vedla >:D >:-[]
Ja tiež radím Mondeo a Superb do jednej úrovne, viem si predstaviť v garáži obidve. Ale keď idem do detailov a chcel by som auto podľa svojich požiadaviek (lift, benzín 160-200k, manuál), tak Mondeo žiaľ vypadáva pre povinné vnucovanie automatu k dvojlitrom (to je daň za globálne auto a vplyv amerického trhu). Takže dosť dobre možné, že Sup III bude moje nasledujúce auto (ak sa nevyskytne nejaká vážna vada typu rozvody u starých TSI).
Styling kombíků se za posledních 10 let hodně změnil. Ano, jsou hezčí, jaksi sportovnější, ale u mě pořád "jezevčíci". :-! To je ale dáno účelovou karoserií a s tím se bohužel nedá nic dělat. :-!
Mondeo má ošklivý ten rámeček středového panelu, jinak alespon ve vyšších výbavách je to opravdu kvalitní interiér. Nese se akorát v jiném duchu, než koncern, ale určitě né v horším.
Na mondeu mi hlavne vadilo neco co me tlacilo do praveho kolene. Nevim jak se to vubec nekomu povede v tak velkem aute, ale mozna to bylo mnou a tim ze sem nastavovani posedu nevenoval nikterak dlouhy cas. Kazdopadne s tim rameckem souhlas, nevypada dobre, jinak jsem ale s interierem mondea nemel nejmensi problem. Prijde mi ze by se spolu s passatem meli prat o vrchol nepremiove stredni, a jsem zvedavy co na to insignie. Mazda 6 uz je v interieru zretelne skromnejsi (ne designove, ale materialove).
Na Novinkách píšou, že po otevření kufru je zarazil levnej tvrdej plast na pátých dveřích. Ale prý je ujistili, že to je pouze předsérie, a do prodeje půjdou jiné. Snad to nedopadne jako u výplně dveří.
Mimochodem o nelícování dílů tady nepadlo ani slovo. A na výtky, že jde o předsérii bych jen dodal, že jako předváděčka pro autoredakce je to docela fail.
Ale že to bude prodejně úspěšný auto, to snad nikdo nepochybuje.
Zrovna teď před domem stojí nový Passat Combi. Podle mého nejhezčí generace. Ale ten Superb vypadá ještě o něco líp. Nikdy bych neřekl, že tohle budu psát, ale koncern začal dělat auta, která se mi líbí.
Just kidding, right? Lebo ten študent bol dosť afektovaný, tá jeho prezentácia by sa hodila skôr do nejakého telešopingového predstavovania hrncov. ;-)
mne zajímalo, proč alespoň u Superbu nedali u všech verzí pohonu 2.0 TDI močovinu. Proč musí mít předokolka 110 kW složitý systém čištění, když 4x4 je s močovinou..
A mocovina komplikace neprinasi? Dalsi nadrz, vedeni, ohrev(?), dalsi duvod jezdit casteji do autorizaku pro napln, dalsi naklady navic za napln samotnou (ztrati se v provozu asi jako naklady za naftu navic pri vypalovani DPF), kdyz mocovina dojde tak uz nenastartuju...
Ze by zrovna vstrikovan i mocoviny bylo neco o v aute stojim se rict neda.
Někdy vážně nechápu,co my jsme za národ. Jestli jsme díky roku ´38 a 40 let vlády komančů tak zpustli či co 8-s nechápu to neustálé hatování škodovky. Ok, článků může být hodně, odhalování 1,5 roku dopředu po šrobku už je taky out. ALE buďme rádi, že Škoda šlape a že je tam,kde je. Nový Superb je krásný auto, věřím, že Passatu slušně zavaří, protože rozhodně není tak sterilní ikdyž inspirace A6kou je zjevná a ve Volfsburgu si zase budou trhat vlasy, jak Sup ukusuje z prodejního koláče pašíka.
Nejsem skalní Škoda fan, ale nadávat na vlastní úspěšnou značku?? No, Češi... Navíc je to český web, tak logicky informuje o domácí značce více.
Na ty premiove materialy si pockam nazivo. Bohuzel ale nadseni mistnich u skodovky je casto, no, jak to tak politicky korektne... nekriticke. Kdyz si i na novinkach vsimnou nelicujici kapotu a zde o tom ani zminka, jen obecne nic nerikajici fraze o luxusu tak si fakt radeji pockam na to co najdu ve Frankfurtu.
Tak na novinkách dělají machry. Kluci od škodovky na ty věci upozorňovali a omlouvali to prototypem, který půjde proti zdi. Samotný test sériového auta teprve bude.
Kdyz to otocim tak "Kluci od skodovky si pruseru vsimli a umne ho zakecavali a auto.cz jim skocilo na spek". A ted co z toho je pravda.
Jestli to auto nejake predprodukcni vady melo, meli jste to zminit, vse dobre jste totiz zminili a u toho taky nemate jistotu jestli bude ve stejne vkalite i v produkcnim voze. ;-)
U Oktávie je zvláštní uchycení dveří, které asi způsobuje jejich pohyb vůči karoserii na nerovnostech. Proto jsou asi dveře taky celkem menších rozměrů. Podle fotek to vypadá, že u SB to bude stejné.
Viděl jsem ho už naživo v Boleslavi, sice bylo kolem dvacet "tajných", ale stejně sem si ho musel vyfotit >:D Nejhezčí škodovka dneška, proti liftu má takovej větší šmrnc, inspirace A6 zjevná, ale myslím, že mu to jen prospělo :-) Siluetu má sportovnější, více skloněné zadní okno to jen podtrhuje :yes: Jak je ale exteriér dotažen do dokonalosti, interiér je pro mě a asi pro většinu společnosti zklamání :/ Neseděl jsem v něm, koukal jsem jen přes sklo, kvalitu posoudit nemůžu, ale na pohled je tam zjevná architektura z Octavie, pro mě spíše zklamání 8-s
hlavne tych "latentnych" trojuholnikov a roznych hran.... mi tam pride niekdy az moc... suhlas.. to co na rapide vyzera cool a sexy a dava mensiemu autu smrnc.... tu to uz na velkej lodi moc stylovo neposobi -- passat je jasne elegantnejsi... dizajnovo cistejsi a menej kostrbaty
že nový Superb dělá nepochybně ostudu svému jménu, hlavně, že má Superb tažné zařízení, utáhne těžký přívěs a má ohromný kufr. Má tedy všechny atributy nahradit Tatrovky na stavbě dálnice D8 a tak urychlit její dokončení. Jiný význam v tom nevidím. Nevím, jestli jsem někdy viděl Superba s nacpaným kufrem či táhnout přívěs nadměrných rozměrů. Myslím ale, že nikdy, že to auto je využíváno na úplně jiné věci, než v kterých dle redakce vyniká nad konkurencí.
Neviděl? Tak se podívej kolem sebe, ojeté kombiky II. generace už začínají být dostupné pro bazarové kovboje (jako jsem já :D) a ti v tom vozí cokoliv!
U nás třeba Superby nahrazují limuzíny v práci >:D I v kombiku >:D
Voziz vzduch... Superb (dost mozna i octavia) maji nejenom nejvetsi kufr, ale take nejvetsi vnitrni prostor pri zachovani rozmeru, jako ma konkurence. Tohle mozna platilo v prvni octavii pred fl., ktera mela kufr jako krava, ale vzadu si nebylo moc kam sednout.
Tak ono postavení Škodovky v ČR a ve zbytku světa je poněkud jiné. V Německu nebo v Británii se Superb opravdu nebude používat jako manažerská (případně prezidentská >:D ) limuzína. Ale bude tam od počátku složit k tomu, k čemu je primárně určený, tedy jako relativně levné velké auto pro rodiny (pro ty rodiny, které např. jezdí spíše po dálnici než po městě a tak preferují auto spíše dlouhé než vysoké (MPV/SUV)).
Škoda musí mít jiné priority v rámci koncenrnu než Audi, to dá rozum. Proto je na prvních místech kufr, kufr, kufr, tažný, atd. U Audi je to zase řidičův úsměv na rtěch po 1000 km v kuse. ;-)
Já bych ten kufr, kufr nepřeceňoval, hlavně co se týče jeho šířky pouhých 100 cm, to se mi zdá celkem málo, A6 i pasat mají kolem 105 cm,
předchozí mondeo 114 cm
bmw 5 110 cm
1. jediný zajímavý záběr, a sice jak vypadá (resp. jak (ne)sofistikovaně je vyřešeno) kombi po sklopení zadních sedadel, tam není
2. šířka kufru jeden metr (tj. stejně jako u Fabie) mi u auta širokého pomalu dva metry připadá velice, ale opravdu velice málo... (holt naplácat celou modelovou řadu na jednu platformu si žádá kompromisy
ano šířka kufru je pro mne taky zklamáním, moje stávající mondeo r.v. 2010 má 114 cm, tak 100 cm se mi zdá fakt málo na takovéto "velké" auto,
taktéž jsem čekal spíše dělení sedadel 40, 20, 40 jak to má nový pasat nebo např. bmw 5,
o novém superbu combi jsem uvažoval jako o náhradě mondea, asi to budu muset vše ještě zvážit po osobním seznámení se s celým autem
Úplně slyším tu diskusi projektového týmu:
"Hele, a když přední kapotu na blatníky jen tak plácneme tak nejen že ušetříme 15 vteřin na výrobní lince tím že nebudeme lícovat, ale taky všem novinářům a chytrolínům řekneme, že to je designová lahůdka, hotový český křišťál..."
"Super nápad. Lidi máte ještě něco podobného v kapse?.."
Posadte prosim pana studenta do nejakeho premioveho auta, lebo ocividne v novych radoch este nesedel. Alebo vlastne ani premia to byt nemusi, staci aj obycajny renault espace :-)
Tento superb sa vlastne s premiami porovnavat da, ale len s tymi, co zacali vyrabat 10 rokov dozadu, napr bmw 5 (2004-2011). Superb sa mi paci a kupil by som si ho radsej ako napr passat, ci akukolvek inu strednu triedu, vratane premii(vdaka priestoru vzadu - koli deckam kopajucim do sedadiel zozadu), ale do premie ma daleko.