Proč ne. Věřím, že to někoho dokáže oslovit. V této exotické oblasti mi ale vždy vyrazí dech Fisker Karma. Rozměry a design toho auta a hlavně jak působí v prostředí okolního provozu... Výborné.
>:D >:D >:D >:D
Na základě příspěvků toho pomatence mě vždycky zamrzí prodej benzínožrouta, který mě v průměru nešel pod 12,5 a při zábavě mnohem více a znovu mě chytají chutě na pořízení nějaké V8 ze za oceánu >:D
edit: Koukám opět nějakej zoufaleček s palečkem a bez názoru.
S Karhlem mě spojuje jedno: Budu mít radost z toho že Saudské Arábii budou klesat příjmy. To budu mít nesmírnou radost. Jsem zvědav co si ti mohamedáni počnou.
Tesla je průkopník sláva jí.
Infiniti nema v podstate zadne modely pouzitelne na evropskem trhu, takze je odsouzeno k paberkovani. Navic jako vsechny "ameriky" ma v EU mizernou poprodejni podporu. A to rikam jako nekdo kdo Infiniti vlastni. :-!
q 50 je jistě v eu velmi dobře použitelná a vzhledem k tomu, že má přijít qx30/q30 tak se situace výrazně vylepší. tímto by i prodejnost měla stoupnout. ale jde o marketing a redbull f1 je zatím málo...
Q50 je opravdu nejevropstejsi z nabidky, ale i tam je problem s mizernym sortimentem dieselu (1x 125 kW uz je dnes uplne mimo peloton) a celkove to auto nema moc nic cim by mohlo vyrazneji ohrozit evropskou premiovou konkurenci.
Zbytek nabidky je na tom jeste vyrazne hure, treba Mko s ted uz jedinym diesel zoufaleho vykonu je uz jenom auto k pousmani.
Ta nafta vod Mercedesu není špatná. Škoda že jim nepustili verzi C 250 BlueTEC. Lepší je benzínový turbo původem taky od MB. Bomba je hybrid :yes::yes:
Naftový třílitry včetně 50 se mužou jít klouzat ;-)
No kdyz vezmu v potaz to, ze vetsina lidi na nove modely teprve ceka, tak vim ze za cca 4 mesice to bude zase u tech znacek naopak...jelikoz se to nepocita z prodeju ale registraci. Takze ti co kupovali pred cca 4 mesici nove modely alfy atd....tak je logicke, ze ted jim lezou cisla....proste clanek o nicem....