Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Palce hore
| 5. 6. 2015 09:07
Jak pro ctivy test tak pro Mercedes a auto samotne. Naprosta pecka. :yes:
Palce hore
| 5. 6. 2015 09:22
Ta záď vozu je taková zvláštní, asi bych šel do toho Porsche. Bohužel nejsem z Pardubic, takže si můžu jen nechat zdát :-)
Avatar - peprnik
Zavidim
| 5. 6. 2015 09:15
Zavidim autorovi, taky bych si chtel nekdy zkusit jet v teto krase.

Jen mala pripominka k prechodnikum:

"kapky vody hledajíc cestu na zem" slovo "hledat" je ve vztahu s kapkami v mnoznem cisle, tedy nikoliv koncovka -ic, nybrz -ice.

Ale jinak ocenuji pouziti :yes:
Zavidim
| 5. 6. 2015 09:22
Díky za upozornění a omlouváme se, již jsem to opravil. :-)
Avatar - Ozzman
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 09:30
Klobouk dolu před výkony, jízdou a technikou tohoto MB, ale přecijen si dovolím říct, že se mi nelíbí. Z Profilu mi nesedí tolik, jako SLS. Na druhou stranu, v této kategorii se já osobně budu pohybovat maximálně ve velikosti 1:48, takže... >:D
Avatar - J@...
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 09:57
A taky k mégane sport ta žlutá sedí, tady by byla lepší jakákoliv jiná barva. Jinak V8 vrní hezky.
Avatar - iudex
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 10:18
Ja som naopak rád, že Mercedes nedal na predsudky či ustálené obyčaje. Prečo by musel byť Mercedes nutne v nejakom odtieni šedej? Je to športiak s expresívnymi tvarmi, tak nech sa ukáže.
Avatar - J@...
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 10:21
Na gumball dobrý, to máš pravdu.
Avatar - iudex
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 10:40
Farba a to, či sedí práve na dané auto je samozrejme vec vkusu; za mňa je však samotná farba veľmi vydarená a odtieň správne trafený, pritom spraviť vydarenú jasnú žltú či oranžovú nie je rozhodne jednoduché, napr. poslednému Focusu ST s Tangerine scream sa to trafiť nepodarilo.
Avatar - Emel
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 10:37
Může být, ale pak třeba červená metla... ta žlutá se mi taky moc nezdá.
Avatar - iudex
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 10:41
To súhlas, viem si predstaviť aj v takej jaguarovskej Italian racing red. :-)
Avatar - J@...
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 10:43
Tak jasně, když tohle auto kupuješ, výběr barvy je ten nejmenší problém, a určitě se dohodneš na tom, co chceš. ;-)
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 11:16
V cervene videno a tomu autu to neuveritelne slusi. Za me asi nejhezci vuz dneska. :yes:
Avatar - Emel
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 11:22
Jak si na koníka obecně moc nepotrpím, tak za mě
[odkaz]
...a nebo dovedeno do extrému
[odkaz]

AMG... není úplně nejhorší, ale pro mě to úplně harmonické není, do top 10 by se nedostal
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 11:35
To AMG mi z boku připomíná divný mix Mercedesu s Porsche.. hlavně ta střecha.
Avatar - J@...
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 11:52
Spíš než porsche je to trochu pokus o zapracování tvarů z přelomu ´50 a ´60 let.
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 12:05
Ale jo, vydrzel bych to. >:D
Kazdopadne ta idea AMG GT, tedy GT, je mi kazdodenne blizsi nez idea supersportu. Vim ze s designem to nema mit co docineni, ale ja jsem ten typ cloveka co nikdy nedokaze dokonale oddelit design od funkce, mozna i proto ma volba.
Avatar - Emel
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 12:15
Každé kupé v téhle kategorii je hezké a AMG je u mě spíš u dna žebříčku. Když GT, tak za mě asi [odkaz]

...ale líbí se mi i R8 (minulá), 911, Maserati... a nakonec i plebejská 6er. Jo, a S kupé jsem teď potkal... :yes:
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 12:30
Ikdyz Aston vypada furt k svetu, uz je jeho design az moc recyklovany. U toho GT mi sedi rozmery (narozdil od SLS) a celkove proporce, v cervene nebo sede to auto navic vypada dostatecne vsedne a pritom dostatecne nevsedne. Je to takovy ten spravny mix toho co je zajimave (ale ne stylem "cumte na me") a zaroven decentni/retro. S S coupe souhlas, jen to pro me zabiji (krom ceny :D) pristrojovy stit.
Avatar - Emel
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 12:47
Recyklovaný kým? Jako že každé Mondeo... no dobře, jenže Aston je ten originál :-)

S kupé není dražší než AMG GT... a pokud chceš GT jako že opravdu pohodlné auto na dlouhé cesty, tak je mnohem spíš to S.
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 13:53
Nemyslim ford, myslim samotny aston. Uz je to proste prilis dlouho prilis stejne. AM pro me neni Porsche se svou 911. Mercedes se nekam za poslednich 10 let posunul, to same Jaguar, Aston ale zustava v roce 2004 kdy uvedl DB9, coz je bez pochyb do dnes krasne auto, jen uz proste v dnesnim svete neni tak krasne jakym bylo v tom roce 2004.
Avatar - Emel
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 14:11
Beru že už to je trošku okoukané.

Tvary DB9 nebyly ani v tom roce 2004 žádná revoluce, revoluce byla s příchodem DB7 ještě o nějakých 10 let dřív.
Benzínové absolutno
| 6. 6. 2015 10:09
DB7 sice posunula aston do tehda aktualni dekady, ale z DB9 v podstate do dnes u AM cerpaji z tvaru masky, prednich i zadnich svetel. DB7 a DB9 jeste od sebe nezaujaty clovek bude schopen rozeznat, vetsina toho co ale prisla po DB9 uz je spis jako Mpaket u BMW. Lehce jine plastiky, lehce jine to nebo tamto, ale zaklad furt stejny (ne jen podobny jako s DB7).
Avatar - Magister
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 09:59
Souhlasím, taky mě více oslovovalo SLS AMG. Vzhledem, zvukem, atmosférickým velkým motorem.
Avatar - iudex
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 10:19
Ani samotný Mercedes netvrdí, že GT je nástupcom SLS, oficiálne je o triedu nižšie. Hoci dynamiku má fakticky porovnateľnú.
Benzínové absolutno
| 5. 6. 2015 10:33
Dynamika? Jednoduše splašená ***. Takovýhle auta jsou potřeba, za to M-B všechny palce nahoru ;-)
Avatar - CHerokee
Benzínové absolutno
| 6. 6. 2015 12:09
AMG GT není nová generace SLS, to je pravda. Ale svým způsobem ho vystřídalo. A souhlasím, že předchůdce byl více charismatický a svůj. A ten motor...
Avatar - boost.
Aufrecht, Melcher, Großapach
| 5. 6. 2015 09:33
Text jak řemen, Ondro. Jen tak dál. A na AMG GT je vidět, jak se za posledních několik let, v podstatě od uvedení W204 C 63, otočil směr AMG více k M, více k řidičovi a zatáčkam.

Ještě jsem neměl šanci ho potkat, ale jakkoliv jsem byl při představení tak trochu rozpačitý, celkem mi design sedl a líbí se mi. A zvuk... Tady asi není co dodat. AMG a Eisenmann (pokud si pamatuji správně) umí a ostatní by se mohli jen učit.

Bravo. :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
Aufrecht, Melcher, Großapach
| 5. 6. 2015 10:25
Súhlas, ako obvykle výborný test a potvrdzuje moje tvrdenia, že športové autá by mal v redakcii testovať vždy Ondro. Pekne emotívne, pritom žiadne klišé a zároveň žiadne silné reči o tom, ako driftoval s prstom v nose, ale férovo priznaný rešpekt z ultrasilného auta, ktorý je namieste.
Mimochodom v aktuálnom AMS som čítal test tohto auta písanú niekdajším redaktorom ACZ Alešom Jungmanom a ten GT hodnotil veľmi podobne, takže vzácna zhoda. :yes:
Aufrecht, Melcher, Großapach
| 5. 6. 2015 12:09
Ano :yes:
Avatar - boost.
Aufrecht, Melcher, Großapach
| 5. 6. 2015 12:13
:yes:
Krasa...
| 5. 6. 2015 09:48
Krasne auticko, obdivujem ho odkedy som si precital vycerpavajuci test a chvalu na jednej stranke s forom o autach :-) Vy ste sa tu viacmenej zhodli, ale vypovedne hodnoty sa asi aj kvoli dlzke textu nedaju porovnat...

Ten volic prevodovky je naozaj uplne mimo, rovnako ako ten hruby ram na stredovom displeji, za take peniaze tam mohli prilepit nieco lepsie.

Bohuzial tolko penazi na AMG GT asi nikdy nebudem mat :'-(
Avatar - Emel
Jag?
| 5. 6. 2015 09:58
Docela by mě zajímalo přímé srovnání s F-Typem R... přece jen, Jaguar si kočky cení o mega míň a kupátko se mi líbí víc než AMG.
Avatar - Ham.
Jag?
| 5. 6. 2015 10:09
[odkaz]
Jag?
| 5. 6. 2015 10:13
Skvěle, díky...tohle chce ale osobně a naživo. ;-)
Avatar - iudex
Jag?
| 5. 6. 2015 10:30
Tá 911 s atmo šesťvalcom sa mi do partie fúkaných osemvalcov nejak nehodí, chcelo to dať do porovnania 911 turbo (hoci aj to GTS stačilo na víťazstvo).
Avatar - Ham.
Jag?
| 5. 6. 2015 10:51
911 je tam jenom do počtu, Emel chtěl srovnání F-Type vs AMG. Jinak 911 Turbo je srovnávaná s AMG GTS třeba zde
[odkaz]
Avatar - iudex
Jag?
| 5. 6. 2015 11:19
Veď to ani nebolo na Teba, len poznámka k tomu testu.
Avatar - CHerokee
Jag?
| 6. 6. 2015 12:11
Tak od příštího roku už budou bohužel téměř všechny 911 turbo :-(.... tuším 2,7 turbo... ;-\
Avatar - Emel
Jag?
| 5. 6. 2015 10:35
Jo, ale Jag tam je ve 4x4... a jak píše paja, chtělo by to zažít :-)
Jag?
| 5. 6. 2015 14:24
Dost dobrý, že je ta GTS podrtila. Čumim na to zrychlení, 0-60mph za rovný 3s zní u Mercedesu skoro neuvěřitelně, vzhledem k pohonu zadních kol. Za ty prachy, myslim.
Jag?
| 5. 6. 2015 10:22
Dlouho jsem přemýšlel, se kterým autem tento Mercedes srovnat, a nevím proč, ale F-Type R mě nenapadl, ačkoliv je to asi vážně nejbližší podobný stroj :-)
Avatar - iudex
Jag?
| 5. 6. 2015 10:28
Naopak mne to napadlo ako najbližší príbuzný súper (fúkaný osemvalec cez 500k, motor vpredu, zadný pohon, 2 miesta), určite skôr, ako 2+2 miestna 911 s motorom vzadu a B6.
Jag?
| 5. 6. 2015 10:32
Přesně tam ho vidím...ještě, že mi AMG GT nelahodí oku. Ale projet bude potřeba! ;-)
Avatar - iudex
Jag?
| 5. 6. 2015 10:36
Tak na vyváženú dravú eleganciu F-type určite nemá, trošku mi príde z profilu akoby bol kus auta medzi prednými kolesami a predným sklom dorobený, ako nejaká predĺžená verzia a pýta sa mi tam kratší predok, jednoducho mi neladí proporčne predná časť so zadnou, niečo, čo u Jagu sedí stopercentne. Ale to zvezenie musí byť intergalaktická liga.
Avatar - Hammunasakra
Jag?
| 5. 6. 2015 10:39
Ten dlouhém předek je kvůli uložení motoru takže vode mě naopak :yes:
Jag?
| 5. 6. 2015 11:11
Ok, ale F-T ho má taky spíš za nápravou
Avatar - Hammunasakra
Jag?
| 5. 6. 2015 11:38
Spíš ho tam maj všichni tady je úplně a díky tomu je rozložení hmotnosti 47 : 53 :yes:
Jag?
| 5. 6. 2015 11:24
To je výhoda F-T, je všeobecně krásnějším autem a dokonalej syčák...pak se dá něco málo odpustit ;-)
Jag?
| 5. 6. 2015 12:11
Co bys mu mel odpoustet? Vzdyt i kufr je dost velkej...na novej MacBook :-)
Jag?
| 5. 6. 2015 12:17
Kupé je na tom líp než Q50 ;-) Dáš do něj normální loďák, navrch oblek, lakýrky i tenisovou raketu a pod dno nacpeš zásoby banánů z Lidlu na rok dopředu :-)
Avatar - Dinar
Jag?
| 5. 6. 2015 13:47
>:D :yes:
Avatar - Ham.
Jag?
| 5. 6. 2015 21:47
Dlouhý čumák AMG je důsledek zvolené koncepce převzaté z AMG SLS. AMG GT má motor kompletně za přední nápravou, takže mezi kabinovou přepážku a přední osu kol se musí vejít kompletní V8 (před nápravou má jenom sání, filtry a další příslušenství), převodovka je u zadní nápravy (koncepce transaxle s tuhou rourou spojující motor/spojku a zadní osu s převodovkou).
F-Type má motor na přední nápravě (cca půlku před nápravou, půlku za nápravou), takže vzdálenost přepážky kabiny může být k ose předních kol daleko blíže.
Jag?
| 5. 6. 2015 10:35
Ano, souhlas :-)
Avatar - rimow11
amg
| 5. 6. 2015 10:03
pekný test :yes:
Jo!
| 5. 6. 2015 10:15
Přestože mi auto nepřijde hezký ani zajímavý, což by GT tohoto charakteru mělo být, tak zbytek mě moc láká. Tohle je potřeba dostat do ruky a pod zadek! ;-)

A další prima počtení Ondro :yes:
Avatar - Hammunasakra
Jo!
| 5. 6. 2015 10:35
Mě přijde naopak jako jedno z nejzajímavějších :yes:
Na dnešní dobu těžkej originál :yes:
Jo!
| 5. 6. 2015 10:43
Jiste, ale ten original vznikl smichanim kopii ruznych casti jinych (dle tebe asi neoriginalnich) vozu.
Avatar - Ham.
Jo!
| 5. 6. 2015 11:04
Proč kopií? Mě přijde dost originální a pokud AMG někde kopíroval, tak hlavně u AMG SLS. Jinak tam moc prvků z jiných aut jiných výrobců nevidím (snad lehoulinký závan zadku z 911, ale při podrobném zkoumání je to hodně jiné). Určitě nejkrásnější Mercedes současnosti.
Jo!
| 5. 6. 2015 11:13
Taky mi zezadu a obecně zadní částí klasiku od Porsche připomíná. Ale to je nepodstatný, na vzhledu se nedá v zásadě dohodnout.
Avatar - iudex
Jo!
| 5. 6. 2015 11:16
Tak ten zadok vykazuje nie "len ľahulinký závan 911", tá 911ka je tam do očí bijúca a každý jeden redaktor to spomína. [odkaz]
Každopádne podobnosť s 911 v zadnej časti neguje úplne svojská, originálna a na predchodcov jasne odkazujúca predná časť s ultradlhou kapotou. Paradoxne mne sa na GT najviac páči ten zadok. :-)
Jo!
| 5. 6. 2015 12:19
Moje kdysi ex měla lehoulinký závan vzhledu Cindy Craword a taková podoba to nebyla >:-[]
Avatar - Emel
Jo!
| 5. 6. 2015 12:20
Myslíš zadek?
Jo!
| 5. 6. 2015 12:25
Zavan ze zadku?
Jo!
| 5. 6. 2015 12:31
>:-[] >:-[] >:-[] To jsem nestudoval
Jo!
| 5. 6. 2015 12:31
Jsem si rikal, jak podle toho muzes poznat Cindy Crawford >:D
Jo!
| 5. 6. 2015 12:35
>:D Viz. story s kinem, Emanuelou a chcíplou myší
Jo!
| 5. 6. 2015 12:31
Spíš obličej... >:D
Avatar - AUDIRS6
Jo!
| 5. 6. 2015 14:50
Podobu s 911 dokonca pripustili priamo v MB a to prave po tom, ako sa snazili optimalizovat kasnu a porvnavali SLS a 911 a laborovali a laborovali az prisli na to, ze pre taketo auto je ten 911 zadok najlepsie riesenie.
OK, zadok teda fajn.
Predok, tam si nemozem pomoct, ale nenapada ma auto s motorom vpredu, kategorie GT alebo nejaky ostrejsi sportiak, ktory by to mal hnusnejsie! Ano - HNUSNEJSIE !
Astony, Ferrari, Corveta, Jag-F Type, hadam aj ten obycajny Mustang, pripadne aj 6er, a vestky podobne rarohy na mna z predu a pri pohlade z boku posobia sympatickejsie. Proste tu ta nekonecne dlha kapota so svetlami ako zo žaby tesne pred prasknutim - to proste nieje ono... 8-s
SLS aj ked sa mi tiez moc nepacil, tak aspon vyzeral dravo. Tieto vpredu az čudne oblé kudrlinky mi tu absolutne neladia.
No nic, hadam bude buduca generacia proporcne trosku lepsie zvladnuta a "oči" bude mat normalnejsie, potom to uz bude VEC ! :-!
Avatar - Hammunasakra
Jo!
| 5. 6. 2015 15:19
Prostě nahradili funkčnost nad vzhledem. Výsledkem je skvělá trakce díky rozložení hmotnosti 47 : 53 ;-)
Doufám že nepodlehnou a příští generace bude stejně pečlivě postavený auto :yes:
Jo!
| 5. 6. 2015 11:16
Když se o holce řekne, že je zajímavá...obvykle se tím nemyslí, že by byla hezká. U mě to směrem k AMG GT platí taky tak ;-)
Avatar - 3_diamanty
dizajn
| 5. 6. 2015 10:35
predne partie mi pridu az moc zvlastne, vobec ako celok to na mna nedycha tou zivocistnostou a dravostou aku by som asi cakal od auta s tymto vykonom ale asi to nebude zle auto...... ak by soim ale mal moznost volby ....volil by som jednoznacne corvette, tu nie je o com :yes:
Avatar - Hammunasakra
dizajn
| 5. 6. 2015 10:37
Naživo jo :yes:
Ale Corvetta je taky Dobrá ;-)
Avatar - 3_diamanty
dizajn
| 5. 6. 2015 10:39
ze vahas... a ma aj 7st manual [odkaz] ;-) riadne vyrysovane tvary :yes: AMG zrazu posobi len ako brambora z hviezdou na maske
Avatar - Hammunasakra
dizajn
| 5. 6. 2015 10:42
U menších sportovních motorů sem furt pro manuál tady už ani ne
Avatar - 3_diamanty
dizajn
| 5. 6. 2015 10:43
ak chces mozes mat 8st automat [odkaz] .. kazdy si vyberie.... ;-)

mna MB vobec nezuajal.... neviem.. ale akosi tomu chyba taka ta iskra ... ano je to sice super dokonaly stroj o tom nepochybujem .. bude to sleha.....ale stejne je corvette u mna jasna volba :yes:
dizajn
| 5. 6. 2015 11:31
GM automat i ten s 8° není žádná hitparáda, ale pro drtivou většinu lidí lepší než manuál.
Avatar - Hammunasakra
dizajn
| 5. 6. 2015 11:40
Jj sem drtivej :-)
dizajn
| 5. 6. 2015 11:54
Pokud chceš jezdit ostře a nemáš to pomalu jako denní chleba, tak tě manuál bude brzdit v rozletu. Občas si vezmu na cestu auto s kvedlačkou abych nezapomněl, ale jinak po něm stesky nemám. jedině, že by mě chytnul syndrom Porsche, propadnul bych meziplynům a krájení másla nožem.
dizajn
| 5. 6. 2015 11:14
Manuál u Corvette? By by jsi sakra rád za automat >:-[]
Avatar - Hammunasakra
dizajn
| 5. 6. 2015 15:22
Taky myslim :-)
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 10:42
...za jedna. Uz me to ani neprekvapuje, tohle jsou texty, jake mam rad.
Ale ted uz byste Ondrovi mohli dat nejake k uzoufani nudne auto, at se predvede, nebot napsat takovou odu na AMG GT jde samo, kdezto napsat neco podobneho o dieselovem MPV bude asi vorech, co? ;-) >:D
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 10:45
Žádný strach, i nějaká ta naftová SUV budou, MPV mě teď těsně minulo... >:D
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 10:57
Nic ve zlym, jste ziva voda tohoto webu, takze vam drzim palce a tesim se na dalsi pocteni od vas :yes:
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:00
O některých se píše s nadšením blbě...tomu rozumím >:-[]
Cteni, psani...
| 6. 6. 2015 10:03
Ondro, Vaše testy je radost číst. Jen tak dále :yes:
Cteni, psani...
| 6. 6. 2015 11:16
Děkuji :-)
Avatar - Hammunasakra
Cteni, psani...
| 6. 6. 2015 23:40
Rádo se! Hlavně nezpychnout a makat :-)
Avatar - Emel
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 10:51
Fabia 1.4TDI ti nestačila ;-) ?
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:12
Te se ani klackem nedotknu >:D
Avatar - Emel
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:16
Myslím ten test od Ondry... :-)
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:21
Ondra-Mariachi-klacek? To je děsná kombinace >:-[] >:-[] >:-[]
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:28
Ja bych muj klacek uz dnes nekomentoval a pokud mozno ne ve spojeni s jinejma klackama >:D
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:34
"A hnali ho milé děti s klacky v ruce až za les do sousedního království..."

Teprve teď a díky místní diskuzi mi došel jinotaj v klasickém zakončení pohádky >:D
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:44
Jojo, nektery pohadky by mely bejt s hvezdickou >:D
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:20
Asistentka tě už nechce? >:-[]
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:28
Ne, ze prej "radici tyc neni moc pevna v kulise" >:D
Cteni, psani...
| 5. 6. 2015 12:32
A co Fiat 500X? >:-[]
Slintám...
| 5. 6. 2015 10:43
ešte predtým než toto auto vyšlo na cesty som si vravel že to je proste pecka a jedno z najkrajších áut aké kedy uzreli tento svet...na GT som sa bohužial ešte neviezol no mal som možnosť si v ňom chvíľu posedieť a taktisto ho aj počuj naživo pri plnej náloži...a popravde? z toho auta sa trasiem a nemôžem sa dočkať dňa kedy ho budem môcť vyskúšať sám... :*) za toto auto pre Mercedes :yes:

čo sa týka konkurencie, tiež sa stotožňujem s názorom že ideálny konkurent pre GT bude F-type....preplňovaná V8, zadný náhon, dve miesta, krásny design,,, dovolím si tvrdiť že Jag s GT-čkom sú tak trochu dvojičky len v iných kabátoch... :-)
Investicia
| 5. 6. 2015 10:53
140tis. euro je celkom slusnych.

Kupit, zakonzervovat, dat do garaze a nechat pre vnuka ako veterana :-)
Investicia
| 5. 6. 2015 11:00
nápad nie zlý i keď pokial konzervovať Medveďa, myslím že vhodnejšie by bolo SLS-...netvrdím že GT-čko nebude mať hodnotu ale SLS je podla mňa ten model ktorý sa človeku vybaví skôr a plus v dobe preplňovaných motorov bude jeho atmo V8 o niekolko rokov skutočným klenotom.. :-) popravde mať tolko volných peňazí a mať možnosť si vybrať, siahol by som radšej po SLS..
Investicia
| 5. 6. 2015 11:03
pravda, ale na SLS by clovek musel este 100tis. euro pridat :-)
Investicia
| 5. 6. 2015 11:06
záleží od modelu ale ja by som sa vôbec nebránil možnosti kúpiť aj nejaký kus ktorý má 30 000km...také sa dajú zohnať do nejakých 160 000 eur..pokial nebol majiteľ hlupák a dal tomu auto všetko čo mal dať, to auto bude šlapať ako hodinky.. :-)
Investicia
| 5. 6. 2015 11:18
Tohle je auto, který se musí jezdit. Postup kterej si popsal je až zhovadilost. Pro tohle se mimojiné vydělávají peníze, ne pomocí podobných aut. :-)
Avatar - Emel
Investicia
| 5. 6. 2015 11:30
Pokud je někdo schopný si vydělávat pomocí investic do aut, baví ho to... tak proč ne. Asi bych taky nebyl proti :-)
Investicia
| 5. 6. 2015 11:36
tak ja by som urcite nezarobil. Ale keby som bol vnukom tak by som chcel mat po dedovi skor nieco taketo ako nejaky zdedeny maly byt :-)
Investice? Ano, ale jinak!
| 5. 6. 2015 11:59
Rozumím, ale koření života nebo alespoň jedna z ingeriencí v něm je možnost vejít do garáže, chytit v něm podobnýho "šuligána" pod krkem a za rozbřesku slunce ho na prázdných silnicích poškrábat po zádech, nechat ho nasát do nozder vzduch a sežrat obsah nádrže u zadní věčně se smýkající nápravy zanechávající na asfaltu gumový podpis. ;-)
Pak se lehce rozbušelej se spocenýma půlkama posadit na obrubník u benzinky a s capuccinem v ruce poslouchat jak s ťukáním chladne.

To je pro mě investice, investice do vlastního života :-)
Investice? Ano, ale jinak!
| 5. 6. 2015 12:29
:yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
Investice? Ano, ale jinak!
| 5. 6. 2015 13:06
:yes: :-)
Avatar - boost.
Investice? Ano, ale jinak!
| 5. 6. 2015 13:25
Přesně tak. :-) :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
Investice? Ano, ale jinak!
| 5. 6. 2015 13:37
:yes: :yes: :yes: :yes: nejde to popsat líp
Avatar - Dinar
Investice? Ano, ale jinak!
| 5. 6. 2015 13:49
Ty voe, petrolhedí romantik. >:D :yes:
5 star??
| 5. 6. 2015 11:14
Dobry den pane Chamilla. V ramci bezne testovanych vozu na auto.cz je to jiste 5 hvezd, ale sportovni auto,ktere je necitelne (jak chapu z Vaseho textu) a musite davat kontra pri najezdu na dalnici,neni dle meho nazoru na 5 hvezd. A u Vas nepredpokladam,ze jste jel "jako hovado" Stejne tak Vase finalni myslenka,ze majitele budou jezdit jen na hladkych silnicich,je nerealna-pokud ne na okruhu,budou mit pred sebou stejne cesty jako kdokoliv...obzvlaste kdyz se profiluje jako GT.

A mala rypava na zaver-audio znacka se nejmenuje Burmeister,ale Burmester.

Brzy budu mit k dispozici na kratke otestovani,tak uvidime zda zmenim nazor :)
Jinak diky za testy i takovych lepsich vozidel na auto.cz!
5 star??
| 5. 6. 2015 11:22
Podívej, chceš-li 500 krotkých koní pak tohle není auto pro tebe. To, že je na mokru problém výkon přenést snad pochopí i děti na škole. Stejně tak dát podobnýmu raubíři do vínku schopnost utlumit jámy zvící na některých našich cestách znamená se vzdát jeho přesnosti a sportovních jízdních vlastností.
Avatar - Lukixe
Ondro
| 5. 6. 2015 13:41
Ty si ten ktorý v redakcii búcha po stole? :-) Pretože v poslednom čase máš pod krídlami všetky chuťovky :yes: :-) Myslíš že komfort jazdy je ako mínus oprávnený?Alebo je to len z dôvodu,že sa niečo negatívne musí napísať?Podľa mňa to nie je mínus auta.Podľa mňa je to mínus pre majiteľa z postkomunistickej diery v ktorej sa o neho štát nestará.
Ondro
| 5. 6. 2015 13:53
V tomto případě není ono minus myšleno ve smyslu komfortu, ale spíše toho, že auto na nerovnostech velmi znejistí, ztrácí trakci a tak podobně. V Porsche se vám tohle nestane, v tomto ohledu jsou jejich podvozky ještě dál, ačkoliv mohou být z hlediska komfortu podobně tvrdé. :-)
Avatar - Lukixe
Ondro
| 5. 6. 2015 14:30
Neúplná odpoveď ale Ď. :-) Jasné,tam to asi bude ešte lepšie,pretože koncepcia u Porsche má predpoklad zvládať to lepšie.Podľa mňa je to aj tak vyladené na najlepšej možnej úrovni.Určite taká zásadná vec nie je sfušovaná.
Ondro
| 5. 6. 2015 14:34
K tomu zbytku, v tomto ohledu o rozdělení akcí či testovacích aut nerozhoduji a i kolegové mají naplánované zajímavé stroje a okruhové ježdění. Je na co se těšit :))
Avatar - Dinar
Pár pěkných tex(s)tů
| 5. 6. 2015 13:50
se objevilo na ACZ v posl. dnech. Dobrá práce, redakce. :-) :yes:
Avatar - Kolouš
Pradni auto, paradni test, paradni diskuze
| 5. 6. 2015 17:04
Alespon ted, v 5 odpoledne...
Radeji Jaguar F-Type
| 6. 6. 2015 12:47
za polovicní cenu a ještě svezu 2 lidi navíc . :-!
Radeji Jaguar F-Type
| 6. 6. 2015 12:53
4 lidi v F-type? jakože dva syrské běžence v kufru?
Avatar - Hammunasakra
Radeji Jaguar F-Type
| 6. 6. 2015 23:39
No nevim [odkaz] [odkaz] >:-[]
Radeji Jaguar F-Type
| 7. 6. 2015 05:24
Hmmm, devátý příspěvek a hned taková darda ;-) :yes:
Este len
| 8. 6. 2015 21:29
vyslo a uz vyzera staro. A to myslim staro a nie retro, ako napr camaro. Stary e-type s faceliftom.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku