Díky za každou konkurenci... ;-) Vzhledově (třeba mě utlučte) míří právě 308 na Golf nejvíce, výkonově spíše na Cupru nebo budoucí GTI Clubsport. Osobně vítám každého, kdo se chce na silnici s použitím mozku pobavit. Tímto zdravím majitele červeného Twinga RS, s kterým jsme se včera náhodně potkali, "zbytečně" spálili nějakej benzín a pak bezuzdně tlachali jak baby na trhu. >:D
Vzhledově možná ano, ale technika z RCZ-R je spíš konkurencí pro Golf R. Jen pro připomenutí, třeba na okruhu Contidrome RCZ-R nadělilo Golfu sice jen necelou sekundu, ale přesto je to cenný skalp. I když je motor jen 1.6 THP ;).
To si řekneme za mokra... ;-) A navíc nechci předjímat, ale samotná technika z kupátka ti u hatchbacku zřejmě nezajistí tutéž jízdu. Uvidíme, každopádně 308 GTi bude zajímavej přírůstek mezi horký poklopy. :-)
Za mokra RCZ-R trhá ruce >:D . GTi bude vzhledem k rozměrům a velikosti o fous pomalejší než RCZ. To se dá asi očekávat. I přes parametry blízké Golfu R, bude charakterem více neurvalé směrem k Fordu. Tak bych ho viděl.
Když jsem si zvětšil fotku předních brzd a uviděl PLOVOUCÍ KOTOUČE se čtyřpístkovými třmeny, tak mi srdce zaplesalo. To se dnes už skoro nevidí.
A jelikož to zase bude Alcon [odkaz] , tak se bude na co těšit stejně jako u RCZ-R, který má jedny z nej brzd v sériovkách vůbec.
BRAVO Peugeot :yes:
Takove kotvy uz snad budou blbovzdorne i pro hmotnostni kategorii HH :-)
O dost horsi uz to bude s cenou spotrebnich dilu na ne, i vynikajici brzdy jdou zabit levnymi aftermarket kotouci a deskami.
Tak cena by mě taky dost zajímala.
Sice předpokládám, že Starline se vyjímečně do náhrady pouštět nebude >:D , ale rozhodně máš pravdu.
Teď jsem se díval na kelly.cz a náhradu na RCZ nabízí pouze na zadek.
Na předek ani kotouče ani desky a to od žádného výrobce.