Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Dinar
Nic proti
| 10. 6. 2015 10:47
tomu autu jako takovému, znak dacie může nést hrdě, unese i ten kosočtverec, ale jestli MB bude lepit svou hvězdu i na něco takového, pak debaty o konci smysluplnosti výrazu "prémiová značka" opravdu začínají dávat smysl. :-!
Avatar - Emel
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:08
V té long verzi to vypadá fakt "parádně". To se pak ani člověk nediví, že srovnatelné Tourneo je o 70k dražší... holt za auto se platí ;-)
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:32
Ten testovany Citan z tveho C klasse, E klasse nebo nedejboze S klasse udela horsi auto? MB si mozna zahrava s casti sveho image, ale premiova znacka to byla, je a bude nehlede na citan. ;-)
Avatar - Emel
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:41
Neudělá horší auto z S-Klasse, ale udělá horší značku z M-B. Koukni na to pohledem laika - značka Mercedes přestává být sama o sobě zárukou nadstandardní kvality.

On Citan nebude stát vedle eSka na showroomu, pořád ještě tu je rozdělení na užitkáče a osobáky, takže jo, nic tak strašnýho se neděje... ale jak říkáš, zahrávají si.
Avatar - KANKUNEN
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:52
Nevím proč by tato užitková budka měla kazit image více než BMW3 s tříválcema nebo předokolní A4 - okroužkovaný Passat s méně místa. Naopak vnímám řadu C jako nejlepší a nové E to určitě potvrdí. Naopak předokolní CLA je pouťové a vadí mi více než Kangoo.
Avatar - Emel
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:56
Můžeme zabřednout do filosofické diskuse o image a motoru z Renaultu, ale pro mě je hlavní důvod jeden: vypadá strašně.
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:00
tak nějak >:-[]
Avatar - Blue Sun
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:34
To ale celá současná mercedesí produkce.
Avatar - Emel
Nic proti
| 10. 6. 2015 13:15
To nesouhlasím. Mercedes opustil své konzervativní vody, někde mi to voní víc a jinde méně, ale i když třeba není úplně vzorem harmonie, tak ten design vypadá hodnotně a propracovaně (tj. ne jako že někdo splácal dvě krabice dohromady).

Za mě [odkaz]
Avatar - Blue Sun
Nic proti
| 10. 6. 2015 14:29
A to je přesně, co se mi nelíbí. Mercedes dělá naprosto nesourodá auta, předek neladí k zadku a zadek ke zbytku těla. Tohle je na jedné straně pokus o tvarování, na druhou je to stejně unylé a bez jiskry.
Jenže já nejsem prémiový jezdec, takže u mě je to samozřejmě dané tím, že si takové auto nemůžu dovolit...
Avatar - twistedTSD
Nic proti
| 10. 6. 2015 23:20
:yes: Souhlas. Vždy když vidím Áčko či GLÁčko, nezbývá mi než kroutit hlavou. Tolik tvarů a patvarů, ale tak hrozně nesourodých, jakoby je designéři jen tak nějak narychlo splácali, aby to vypadalo dynamicky. Divím se, že se tolika lidem líbí...
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:58
Proti subjektivnímu vnímání nic...jen u C by to objektivně oproti jak ty říkáš okroužkovanýmu Passatu neviděl tak jednoznačně a narozdíl od spousty ostatních mě aktuální E nikdy nepřipadlo lepší než konkurence. Třeba se to s novou generací změní, ale mám obavu, že neschopnost naladit podvozek bude maskována opět pomocí vzduchovýho pérování.
Avatar - AUDIRS6
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:36
zase niekto zaspal dobu o vyse 10 rokov, kedy Passat vychadzal z A4/A6 a nie naopak ! :-!
Sa uz konecne spamätaj !!!! A prestan pisat taketo dristy ! Mozes pisat ze A3 stoji na cca podobnom MQB ako Golf, ale od A4 hore, je to MLB, ktoru VW uz nepouziva na nic !
Prve co na nej bude, bude novy Phaeton.
Ale naco to ja vobec tebe pisem, ze... 8-s ma to 4 kolesa, je to koncern, tak je ti to zjavne jedno, ci je to Fabia, alebo Mulsane. 8-s
Avatar - woody-alien
Nic proti
| 10. 6. 2015 18:35
A tak to by ses sakra spletl. ;-) Uznávám, že jsme poněkud rázovitý kraj, ale u nás jsou v showroomu aktuální C a E obšancovaný pohlednými Citany. >:D S-kládu jsem tam neviděl, možná jsem ji přehlídl, protože místní dealerství MB začalo prodávat taky Ligiery. >:D :yes:
Nic proti
| 11. 6. 2015 07:53
Cože - likéry?
Kolik toho do člověka nalejou, než toho pohlednýho Citana koupí? >:D
Avatar - Dinar
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:17
Řeč je o výrazu "prémiová značka", nemyslím, že by třeba Lexus nalepil svůj znak např. na toyotu hiace, ani jsem neviděl čtyři kroužky audi třeba na pickupu z felicie. O tom píšu. ;-)
Nic proti
| 10. 6. 2015 15:01
Lexus nalepil svuj znak na RAV4, pokud si pamatuju :-)

No, tak musime oprasit jiny termin a rict o Mercedesu, ze je to "plnoformatova" znacka. Od sroubku po letadlo cokoliv :-)

BTW.: MB dela i nakladaky, popelarska auta, nedavno jeste uzitkove Unimogy, a slavny G-wagen je v podstate ve dnou verzich - luxusni pro arabske sejky a pracovni pro RWE, a nevsiml jsem si nejen nahlodani image znacky jako takove, ale ani nejakeho znicujiciho vlivu na model samotny.

Za mne je mnohem horsi pohromou soustava motor od jinud + mizerny automat + mizerny podvozek ve tride C...
Avatar - Emel
Nic proti
| 10. 6. 2015 15:38
G-Klasse je ale legenda... a to i v té pracovní verzi... zejména v té pracovní verzi. Auto které je fakt dobré v tom co dělá. Proč by něco takového mělo nechávat kaňky na pověsti MB?
Nic proti
| 11. 6. 2015 07:52
Zadne kanky, slo mi o to, ze pracovni auto proste u MB nekazi povest premie.
No Dinar to myslel jinak, to mi doslo pozdeji - mu jde o to, ze to pracovni auto je v podstate jen preznackovany vyrobek nekoho jineho, neni k nemu zadna pridana MB hodnota, jen je radne priceneny - tak to beru, to je faux-pas, stejne jako motor v cecku, nakoupeny odjinud...
Avatar - Dinar
Nic proti
| 11. 6. 2015 08:41
Chytrej kluk. >:D ;-)
Nic proti
| 10. 6. 2015 22:18
Vaneo posobilo premiovo ?
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:32
Souhlas, je sice pravda, že MB má dlouhou tradici v užitkových vozech, ale do něčeho menšího než Vito se neměl pouštět, zvláště když má partnerství s aliancí RN. I ohledně těch naftových motorů jsem trochu na vážkách. Do A a B bohatě stačí benzín a nějaký malý diesel by mohli udělat.
Avatar - Hajzlík
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:40
Desítky let tu hvězdu lepí třeba sem
[odkaz]
nebo na ***cucy a děje se co? No houno. Prémie není o dnu, ale o vrcholech a ty má MB v cajku (AMG GT, S-klasse). :-)
Avatar - Emel
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:45
Prémie není ani o dnu ani o vrcholech, ale o tom, že za nadstandardní peníze dostaneš vždycky nadstandardní produkt. A to u Citanu neplatí. Základem prémie je E-Klasse v naftě, to je to těžiště.

Náklaďáky jsou vnímané odděleně od osobáků a navíc i tam si dává Mercedes záležet, aby si držel svou úroveň, ten Econic je taky dobré auto. LUV už je ale těm osobákům nebezpečně blízko, stejně jako Vito, které možná nějaké šrámy na pověsti MB taky zanechalo.
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:49
Dostanes s MB A opravdu nadstandartni produkt? U BMW 2er AT taky nadstandart?

Premie umi vyprodukovat "cerne ovce" i v relativne klasickych radach, ze je pak cernou ovci i prebrana dodavka pro me osobne uz nic nemeni. Image mercedesu u me neutrpelo, mercedesy stejne zacinaji az radou C. :-)
Avatar - Emel
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:54
To áčko - podle mě jo. Design se počítá a áčko umí být působivé, interiér je parádní, nabídka motorů slušná, je tu AMG jako imagemaker... nic co by na první pohled bilo do očí. Občas projede nějaký test s Golfem, no dobře, většina stejně testy nečte. Ten Citan ale bije do očí na první pohled.

2AT... no, BMW si taky zahrává. Zatím se nic neděje, ale salámovou metodou by se za chvíli mohli dostat někam, kde být nechtějí.
Avatar - Dinar
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:32
Nemyslím, že premiovost značky nutně musí utrpět expanzí do nižších nebo užitkových segmentů. Jde o to, že áčko nebo 2AT nejsou přelepené dacie, jsou to svébytné, značkou vyvinuté modely.
Avatar - boost.
Nic proti
| 10. 6. 2015 13:09
Asi tak. Motory Renault mi v A i B zas tak nevadí, ale na Citan a jeho celkovou modelovou (ne)filozofii potřebuji kbelík.
Avatar - wakantanka
Nic proti
| 11. 6. 2015 12:23
Filozofia Citanu stojí a padá na fleetoch hlavne na západ od nás. Nie je málo firiem, kde si potrpia na to aby všetky užitkáče boli z jednej rodiny. Takže vezmú od MB Citany, Vita, Sprintery, Atega a Actrosy a management k tomu podľa objednávky dostane nejaké E-klasse a majiteľ S-kládu zadara ako bonus. A toto u Mercedesu dobre vedia a robia aj u nás.
Avatar - Emel
Nic proti
| 10. 6. 2015 13:29
Každé BMW by mělo být o kousek lepší než jeho ekvivalent od... Fordu, třeba. U 2AT si tím nejsem úplně jistý.
Avatar - Dinar
Nic proti
| 10. 6. 2015 13:45
Každé bmw by mělo být o kousek lepší... ale citan je ok. Nějak téhle diskusi přestávám rozumět.
Avatar - Emel
Nic proti
| 10. 6. 2015 14:03
Píšu snad že je Citan ok?

Jediná klika je že to je LUV, tím se dostává trošku mimo záběr.
Nic proti
| 10. 6. 2015 14:11
Možná, na to by si je člověk musel projet a protože to třeba není voda, kde lovím rybky, mohlo by ze mě vypadnout něco nesmyslnýho ;-)
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:53
Jasně, jde o to jak si stojí v hierarchii M-B jako truck nebo i ***cuc a jak si stojí oproti konkurenci Citan.

Btw...jsem rád, že redakce využívá širší spektrum hodnotících hvězd ;-)
Avatar - Hajzlík
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:04
Ano, Citan vypadá jako žebrák i proti konkurenci v dané třídě, to může být oříšek pro prodeje Citanu (on se také prodává mizerně), ale není to oříšek pro image hvězdy, ta prostě svítí podle AMG GT, S-klasse, trochu méně energie jí dodávají E-klasse nebo CLS a směrem dolů je pak už úplně jedno jestli je ten jejich ***cuc špička nebo padesátý ve třídě (samozřejmě z hlediska image, nikoliv z hlediska finančáka odpovědného za divizi užitkové vozy). :-)
Avatar - Dinar
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:12
Ten náklaďák z tvého odkazu, resp. ty ***cucy jsou rebadgeované dacie a renaulty? Minul ses s pointou. ;-)
Avatar - Hajzlík
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:32
Jestli je Citan rebadgeovaný Renault nebo Dacia je úplně jedno, je to auto z třídy, která image MB prostě nemůže nijak ovlivnit (to je pointa). Image MB začíná s C, pokračuje s E a vrcholí na S a AMG. Ano kdyby AMG byl rebadgeovaný Megan RS, tak by to byl kolosální problém, jestli je Citan koupený od Renaultu nebo třeba od Taty je lauter ganz egal. :-)
Avatar - Dinar
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:39
Image nezačíná a nekončí nějakým modelem, možná pro tebe konkrétně to tak je, image je ale komplexní záležitost. Jde o to, že otázka, proč si v této třídě kupovat mercedes, když identické auto koupíš (a levněji) se znakem dacie je už legitimní a logicky mohou následovat úvahy ve smyslu, má výraz "prémiová značka" ještě nějaký obsah, nebo už jsou jen prémiová auta, modely (v některých segmentech) a značka nehraje roli.
Avatar - Hajzlík
Nic proti
| 10. 6. 2015 13:30
Image je sice komplexní záležitost, ale vliv na něj mají jednotlivé činnosti a výrobky firmy velmi rozdílný. V určitých oblastech minimální nebo prakticky nulový v jiných oblastech zcela zásadní až kritický. Image každé značky je logicky spojován s nějakými typickými produkty daného výrobce, tedy zdaleka ne se vším co dělá. Image MB není spojován se vším co má kola, ale především s luxusními auty. A Citan je prostě užitkové auto, což je kategorie o kterou se zajímá jenom pár lidí, kteří potřebují dodávku. Myslíš, že když se Apple rozhodne dělat co já vím třeba varné konvice a udělá to tak, že nalepí znáček na šmejdy od Sencoru, že tím nějak utrpí jeho image? Já myslím, že ani o milimetr, image Applu muže totálně zlikvidovat třeba skutečnost, že iPhone 7 bude propadák ve srovnání se Samsungem G7, ale na varné konvice od jablka hází bílej tesák bobek, stejně jako na užitkáče od MB. :-)
Avatar - Dinar
Nic proti
| 10. 6. 2015 13:48
Ta srovnání nesedí, auto není varná konvice, image značek výrobců spotřebních věcí, a elektroniky obzvlášť, se tvoří i mění podstatně rychleji než u aut. Jiné zákonitosti tu platí hlavně proto, že za produkt se platí řádově jiné částky.
Avatar - Hajzlík
Nic proti
| 10. 6. 2015 16:05
Auto je pořád spotřební věc, drahá je možná v našich končinách, ale to je tak jediný rozdíl, konec konců pořádnou elektroniku není problém nakupovat v cenách slušně vybavené auto prémie.
Avatar - rohYpnol
Nic proti
| 10. 6. 2015 17:46
auto má na západ od nás k té varné konvici hodně blízko. Koneckonců automobilky samy svým přístupem vytváří z auta pouze "spotřební záležitost". Ale je to přirozené a logické - všichni musí neustále růst, vykazovat vyšší a vyšší prodeje. Jenže jak toho docílit, když trh je nasycený a lidí víc není? No jedině že docílím častější obměny vozového parku. A auto stavěné na 3 roky leasingu prostě a jednoduše nemusí mít kvalitu dříve vyráběných vozů, "půl milionu km" s tím nenajede takřka žádný první majitel...
Avatar - Dinar
Nic proti
| 11. 6. 2015 09:05
Jedno, na co je auto stavěno, image značky se tvoří léta, a jakékoliv faux pass s jedním modelem má vliv na celkovou image značky, těch, kteří by o tom mohlli vyprávět, a bohužel už jen vyprávět, je kolem dost. Pokud nevidíš rozdíl mezi varnou konvicí a autem, pak není o čem debatovat.
Avatar - rohYpnol
Nic proti
| 10. 6. 2015 17:40
Otázku proč si v této třídě kupovat Mercedes je u Citanu velmi jednoduše obhajitelná. Zkrátka proto, že dalších 150 vozů ve firmě jsou Mercedesy... :-!

Ten, na koho Citan cílí, nebude mít naprosto žádný problém obhájit logo na kapotě či cenu. Jediný, kdo bude muset rozdejchávat, budou majitelé S-klád >:-[] Jenže když vedle nich zastaví 3-hrnek BMW 2AT, tak si hned řeknou, že Medvěd je zkrátka Medvěd >:-[] :-! :-!
Nic proti
| 10. 6. 2015 11:44
Ono by to šlo, kdyby na něm trošku zapracovali. Prolezl jsem obě a pokud pominu cenu, tak Kangoo je uvnitř hezčí a dokonce i materiálově příjemnější. Citan má strašně obyčejnou palubní desku, více hladkého plastu, a člověk si tam připadá jen užitkově = laciněji. Kangoo je příjemnější.
Zbytek auta je naprosto identický, což je poměrně dobrá vizitka pro Renault i MB. Je to pro svůj účel dobré auto.
Avatar - boost.
Nic proti
| 10. 6. 2015 13:07
Ještě k tomu... Horší plasty než v Rencku.
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:12
Nevoní ti hvězda?
Copak se ti nezdá?
Stačí hnouti pr.delí,
nakoupit si vrtuli.
Jenže místo dodávek,
budeš drandit tříhrnek.
To se tady neodpouští,
Dinar se nám pěkně spouští.
Jdou mu k duhu tříválce,
a diví se dodávce.

>:-[]

Kdyby aspoň Citan vypadal k světu... ;-)
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:21
[odkaz]
Avatar - Dinar
Nic proti
| 10. 6. 2015 12:29
>:D :yes:
Avatar - boost.
Nic proti
| 10. 6. 2015 13:05
[odkaz]

[odkaz]

Z někoho se nám tu klube poet. >:-[]
Nic proti
| 10. 6. 2015 15:15
>:D :yes:
Avatar - maros
Absolutní ztráta image pro Mercedes.
| 10. 6. 2015 10:54
Tímhle Renóóó Kangóóó 8-s
Absolutní ztráta image pro Mercedes.
| 10. 6. 2015 11:44
Nie si kategorii bazar
prodej
| 10. 6. 2015 12:01
o uspechu toho auta rozhodnou jen a jen prodejni cisla, zajedte si do nemecka do nejake obchodni ctvrti a schvalne kolik za hodku napocitate Citanu a kolik ostatnich podobne velkych konkurecnich dodavek vcetne "sesterskeho" Renaultu, Citan na svem domacim a zrejme nejdulezitejsim trhu vede :-)
prodej
| 10. 6. 2015 15:22
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

Specialne pro Nemecko to nemam, ale osobne o tom, cos napsal, hoooodne pochybuju.
To, zes na ulici videl vdle sebe dva Citany a zadne Kangoo, jeste nedokazuje celkove prodeje...
Avatar - wikinko
pre Adu
| 10. 6. 2015 12:23
v podstate auto pre Adu - diesel, manual, rucna brzda. Tu spriaznenost s rendlikom uz nejako prekusne :-)
Avatar - AUDIRS6
zeby pekny Renault ... ?
| 10. 6. 2015 14:37
Renault A4 / A6 ? >:D >:D >:D >:D
[odkaz]
Avatar - rohYpnol
Krutá realita pro všechny
| 10. 6. 2015 17:11
1) Příznivci Mercedesu musí ustát ten pocit, že hvězda na kapotě neznamená nic víc než iluzi lepšího, hodnotnějšího světa.

2) Renault-hater musí zkousnout, že Renault nabízí natolik vytříbenou techniku a kvalitu, že po ní je ochotný sáhnout i prémiový výrobce.

3) Test ACZ sotva obhájí nelichotivé 2,5* hodnocení vozu. Tedy ne že by takovéto hodnocení nebylo na místě, jenže pouze při zohlednněí ceny. Jinak se totiž vesměs nejedná - tedy alespoň podle toho, co zaznělo v textu - o podprůměrný vůz. Kvalitní jízdní projev, výborný motor a příznivá spotřeba v prostorné karoserii sotva může být zhozena do podrpůměru pár nelogickými detaily v ergonomii...

Sečteno podtrženo - Citan se těžko může někomu zavděčit. Pro firemní fleety složené z užitkových Mercedesů to ale může být zajímavým řešením a právě a jen tenhle pohled dává tomuto vozu smysl. Koneckonců, vždyť právě tohle nepochybně stálo u začátku toho krutého nápadu nalepit na Kangoo trojcípou hvězdu.

Tak snad nám nezačnou černé přestavby Kangoo na Citany v bazárech pro zvýšení ceny ojetiny >:D

Za mě - lehce nadprůměrný van za vysoce nadprůměrné peníze. Nicméně pohledem hodnocení hvězd ACZ (tj. bez ohledu na cenu) bych to viděl přinejmenším na 3,5* :-! :-!
Avatar - Emel
Krutá realita pro všechny
| 10. 6. 2015 17:32
2.5* může Citan obhájit jen proto, že míň než 2.5* se prostě nedává.
Avatar - rohYpnol
Krutá realita pro všechny
| 10. 6. 2015 17:36
Proč jej vidíš tak negativně? V testu nezaznívá kritika na nic než pár prohřešků v ergonomii.
Avatar - Emel
Krutá realita pro všechny
| 10. 6. 2015 18:40
V první řadě protože [odkaz] [odkaz]

Value for money je tragická... jaké auto už by mělo skončit s jednou hvězdou když ne tohle?
Avatar - rohYpnol
Krutá realita pro všechny
| 10. 6. 2015 21:27
1) interiér hnusný je
2) boční profil hnusný je

Jenže hvězdy hodnotí jaké auto je a ne jestli se líbí nebo ne. Navíc tady je hledisko líbí/nelíbí značně podružné a třeba boční profil je nevyvážený je a jen proto, že si sám zákazník dobrovolně vybere prodlouženou verzi.

A hvězdy NEzohledňují cenu. A to není můj výmysl, ale výmysl redakce. Takto si to nastavili. A pokud si odmyslím naprosto zoufalou cenu, tak tu mám solidní van, který má hnusný interiér, pár drobých přehmatů v ergonomii a vypadá ja jezevčík kvůli prodlouženému rozvoru. Tohle by měly být ty důvody na jednu hvězdu? To rozhodně ne :-!
Avatar - Emel
Krutá realita pro všechny
| 11. 6. 2015 21:42
Hvězdy zohledňují členění prémie / mainstream.
Krutá realita pro všechny
| 12. 6. 2015 13:57
Můžu se zeptat, kde jste vyčetl, že v hodnocení nepočítáme s cenou? Právě poměr cena: výkon je totiž u Citanu hodně špatná, kdy ovlivňuje celkové hodnocení.
Premia v uzitkovej triede. Ma zmysel?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
| 10. 6. 2015 19:33
Vyzera to ako Renault, jazdi to ako Renault, ma to motor ako Renault...

Ak ma moje informacie neklamu, jedinou fyzickou pridanou hodnotou Citanov je lepsie odhlucnenie. Metafyzicka pridana hodnota spociva v znaku Mercedes a je viac nez pravdepodobne, ze na niektorych jedincov a fleet manazerov to zabera.

Z financneho hladiska je ale situacia zaujimavejsia, pretoze ak firma ma flotilu uzitkovych Mercedesov, tak bezi na vyhodnom servisnom plane, a pridat nejaky ten Citan ma obrovsky zmysel.

Znacku ako taku to v tomto pripade nedevalvuje - toto auto ma totiz len jeden velmi uzky a specificky ciel - rozsirit ci nastartovat fleety. A ani v naznaku sa totiz neusiluje byt premiovym autom - to, ze si ho kupi aj par snobov, je pre Mercedes len pridana hodnota.

Takze ano - uzitkove auto s premiovou znackou ma zmysel - ak sa nehra na premiu. A to tento preznackovany Renault splna dokonalo.
Avatar - rohYpnol
Premia v uzitkovej triede. Ma zmysel?
| 10. 6. 2015 21:35
tak nějak.

Marketing zkrátka vyhodnotil přínos v podobě počtu fleetových odběrů za pro značku Mercedes podstatnější hledisko než další jemná vráska na pověsti značky. A já s tím verdiktem souhlasím. Sotva někdo zruší objednávku eSka či éEčka protože znak Medvěda je na nějaké dodávce od Renaultu...

Koneckonců stará Vita reznou snad víc jak Š105L a kdo se nad tím pozastaví... Navíc Sprintery beztak jezdí polovina vietnamské naplaveniny na tržnicích.
Premia v uzitkovej triede. Ma zmysel?
| 10. 6. 2015 22:02
A ten Sprinter je taký dobrý, že ho sdokonca kupuje aj Volkswagen! >:D
Avatar - wakantanka
Premia v uzitkovej triede. Ma zmysel?
| 11. 6. 2015 12:27
Pokiaľ mám ja dobré info, tak to funguje skôr opačne. Kúpiš do fleetu Citany, Vita, Sprintery či Actrosy (vyberieš si v každej kategórii) a k tomu dostaneš S-kládu zadarmo alebo za cenu Á-čka.
Avatar - Auto-fan
Nový Roomster
| 10. 6. 2015 20:25
[odkaz]
Avatar - pumpkin
Nový Roomster
| 10. 6. 2015 21:05
Paráda, už sa teším na verziu Monte Carlo. >:-[]
Nový Roomster
| 10. 6. 2015 21:47
Až na to, že keby tam bol rovnako zabalený Caddy, nespoznáš to. Obstarožná technika v obstarožnom kabáte. Na pár vrchných plechoch spravia trošku iný prelis, dajú nové svetlá, vylisujú novú palubku a hľa, svetová novinka je tu! A hneď porazí v testoch celú plejádu konkurencie. Uskákaný podvozok s tuhou zadnou nápravou, jednoduché čierne plasty a 1.2 TSI v 1,5-tovom aute meter osemdesiat vysokom, to je ten jediný správny ideál rodinného MPV!
Avatar - twistedTSD
Nový Roomster
| 10. 6. 2015 23:26
1.0 TSI. ;-)
Avatar - wakantanka
Nový Roomster
| 11. 6. 2015 12:29
Keby len tuhou zadnou nápravou, ale tá je na listových perách. Že to inde vedia aj s multiprvkom je podružná informácia.
Nový Roomster
| 11. 6. 2015 17:23
a už jsme zase u roury vzadu, jak to že se to nikdy neřeší pod autem roku, pod Renaultem, pod Hondou, pod Toyotou, atd....
K těm list. pérům vzadu - když srovnám užitnou nosnost caddyny a konkurence a opravdu ji naložím to se pak ukáže.
Nový Roomster
| 11. 6. 2015 21:19
Akurát že tu nepíšeme o užitkáči ale o osobnom aute. V roku 2015 listové péra a tuhú nápravu na osobnom aute neospravedlní nič
Avatar - wakantanka
Nový Roomster
| 13. 6. 2015 20:57
Ak by tie listové pružiny boli len u úžitkovej verzie nemal by som s tým žiaden problém. Ale voziť v tom trebárs rodinu ... ani náhodou.
Avatar - rohYpnol
Nový Roomster
| 10. 6. 2015 21:38
Caddy se škrabkou ve víčku od nádrže? To bude opravdu pecka pro české živnostníky >:-[]
Avatar - MadPete
Rychlovka
| 11. 6. 2015 09:40
Zvenku i vevnitř je vidět, že je to jen rychlý badge engineering, obzvláště ty divně klenuté A-sloupky jdou k hvězdě na čumáku jak šlehačka na ho... Tahle protažená verze je obzvláště nehezká. Možná udělají ještě jednu, o 10 čísel delší a bude se jmenovat Pullman. Za 999 000 Kč. b. DPH.
Jestli s tímhle sdílením chtějí pokračovat měli by to u příští generace zohlednit už při společném vývoji.
Avatar - 3_diamanty
Rychlovka
| 11. 6. 2015 10:30
.... ta hviezda na tom aute ozaj posobi ako slehacka na ho ....... a keby sme tu slehacku zobrali..... tak cena tohto auta iste padne na polovicu.... to je moc draha slahacka ... taku nemaju ani v najluxusnejsej parizskej restauracii
Rychlovka
| 11. 6. 2015 11:46
Je pravděpodobné, že při další generaci Kanga budou brát ohledy na MB, ale tato generace se vyvýjela v době, kdy neměl Renault podepsanou dohodu s MB. Ono teda ani to Kangoo není vyslovený fešák ;-\ .
Avatar - 3_diamanty
takuto nepeknu splacaninu
| 11. 6. 2015 10:15
si dnes uz nedovoli ani dacia..... nakolko vie ze co je to mat uz istu dostojnost..... iste meno a serioznost

mercedes zda sa uz dnes tiez viac pozera na plne vrecka ako na imidz a meno ktore hadam vyse 100 rokov budoval ... co k tomu dodat .... to je bez komentara

vedla toho hviezdneho kusku je aj dokker perfektna premiovka ..... a za polovicnu cenu :yes:
Avatar - wakantanka
takuto nepeknu splacaninu
| 11. 6. 2015 12:31
očividne si nevidel a neviezol ani v jednom, a skús sa najprv zamyslieť na akú cieľovú skupinu cieli ktorý produkt.
Avatar - KLAS
Citan a image
| 11. 6. 2015 16:09
Ja celkom nerozumiem diskusii o tom, že Citan ničí image Mercedesu-Benz. Mercedes-Benz už predával aj autá ako Viano, dokonca aj Vaneo. A úplne prvá A-trieda teda tiež veľmi prémiová nebola. Len dajte vedľa seba prvú A-triedu a Golf IV. Veď ten Golf IV a hlavne v interiéri, vyzerá oproti A-triede ako prémiové auto. Tie úbohé plasty v Benze, to lajdácke spracovanie, to sa nedá vôbec porovnávať s Golfom. A to ešte bolo auto osobné.
Citan je predovšetkým auto užitkové, to znamená, že nepatrí pod divíziu Mercedes-Benz Cars. A k divízii Mercedes-Benz Vans patria aj autá ako Vito či Sprinter. Nepopieram, že Sprinter je prémiová dodávka, to isté aj Vito, ale proste dôraz na image modelu a jeho urozdený pôvod je tu omnoho menší. Nevidím dôvod, prečo by mal Citan kaziť image celej značky Mercees-Benz, potažmo divízie Mercedes-Benz Cars.
Naviac, čo tu bolo spomenuté, že image môže poškodiť aj jeden model. Tak o tom fakt pochybujem. Treba si uvedomiť, že dnes sa dosť zarába na tom, že predchodcovia kedysi, pred desiatkami rokov, pracne vybudovali image nejakého brandu a dnes to využívajúú biznizmseni na to, aby predali mainstreamový produkt za prémiové prachy. Myslíte si, že napríklad každá kabelka Louis Vuitton je z kože? Nie je. Je z plastu. Ale je to Louis Vuitton. A ľudia za to dajú tisíce korún, lebo je to Louis Vuitton. Obodne to platí aj pre tento tento Citan. A ako hovorím, je to auto z divízie Mercedes-Benz Vans, takže fakt nechápem, prečo by malo nejako uškodiť imagu značky.
Avatar - wakantanka
Citan a image
| 12. 6. 2015 08:11
Prémiová dodávka? To vážne? Potom Actros je prémiový kamión? >:D Možno sa tak navonok tvária a podvedomie spojené s trojcípou hviezdou pracuje, ale sú to úžitkové autá ako hociktoré iné. Možno v top verzii je to určitý nadštandard, ale to ponúkajú aj ostaní.
Avatar - MichalSVK
Citan a image
| 12. 6. 2015 09:50
Keď porovnáš Sprinter s Daily tak jednoznačne môžeš označiť Sprinter ako prémiovú dodávku... Potvrdí ti to každý kto s týmito autami jazdí alebo jazdil.
Avatar - wakantanka
Citan a image
| 13. 6. 2015 20:58
Sprinter je taký mäkší, poddajnejší, Dailyna mi prišla trochu ako taký neotesánek, hlavne prázdna. Sprintera si vieš lepšie dovybaviť, ale za akú cenu. Ak si len jeho šofér a nie majiteľ tak budeš jazdiť v holom-bosom (väčšinou). Záleží akou optikou sa na to človek díva. Nakoniec obe sú to primárne úžitkáče ak sa bavíme o cargo verziách a nie osobných na prevoz pasažierov.
Avatar - Ada je tady
Mysleli jste si, že je to mercedes
| 14. 6. 2015 10:42
a on to je zase jenom rendlík :no:

Ta kreatura se mohla jmenovat spíše Titan, než Citan. K velkohubým vyjádřením firmy rendlík a syn, že patří mezi světové automobilky, by to sedělo...
No to je liga
| 18. 6. 2015 19:08
Za 726000 si to může koupit jen blázen, ale třeba jsem blázen já.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku