To už je Ford, PSA dál jede svoje 1,6 HDI. Mazda má teď svůj 1,5 SKY-D, Volvo místo 1,6 D bude používat podladěný 2,0 D i-ART. Myslím že ještě zbývá v jedné aplikaci Fiat, a to je všechno.
Ford jede s PSA 2,0 HDi/TDCi ale i to by mělo do 2 let skončit.
ty nové motory to není to co bývalo... doufám že mi současné auto moc rychle neshnije a když tak zajdu do bazaru, nové auto ztrácí příliš mnoho na ceně a kvalita poslední dobou čím dál horší...
Naopak, spousta much byla vychytána, motory vydrží víc než dřív, ročníky 2010 a výše vůbec netrpí poruchami vstřikování a o poruchách dvouhmoťáků a turb také není slyšet.
Škoda, že k motoru není více informací (nenašel jsem ani na Ford.cz) protože parametry se jistě (doufám mírně a k lepšímu) změní pro starší 1.6
no EURO 6 se taky někde projevit musí....
Nenašel někdo z vás něco?
V téhle kombinaci - Grand s 88kW vypadá zajímavě.