Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Transit Connect a Tourneo Connect: Nový turbodiesel 1.5 TDCi

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 10. 6. 2015
9
8
Zobrazit náhledy (9)
Ford Transit Connect Ford Transit Connect Ford Transit Connect Ford Transit Connect
Ford u dvojice modelů Connect nahrazuje dosavadní pohonnou jednotku 1.6 TDCi motorem 1.5 TDCi.

Ford představil modely Transit Connect a Tourneo Connect v jejich aktuální podobě v roce 2012 a na trh je uvedl v roce následujícím jako součást rozsáhlé generační výměny svých lehkých užitkových modelů.

Oba modely byly doposud nabízeny s přeplňovaným vznětovým čtyřválcem o objemu 1,6 litru a výkonu 55 kW, 70 kW a 85 kW. Ten ovšem Ford u Tournea Connect i Transitu Connect začíná nahrazovat motorem 1.5 TDCi.

V případě osobního modelu Tourneo Connect je tato pohonná jednotka od začátku k dispozici ve dvou provedeních. První z nich nabízí výkon 74 kW a je spojeno s pětistupňovou manuální převodovkou, zatímco druhá verze disponuje výkonem 88 kW a spolupracuje standardně s šestistupňovou manuální převodovkou.

Na českém trhu je již Tourneo Connect s motorem 1.5 TDCi nabízeno za ceny od 466 560 Kč bez DPH v případě výkonu 74 kW, základní výbavy Trend a pětimístného provedení karoserie.

Vedle nového motoru zůstává v nabídce pro pětimístné Tourneo Connect i zážehová jednotka 1.0 EcoBoost s cenou od 433 560 Kč bez DPH. Zájemci o sedmimístné Grand Tourneo jsou nyní odkázaní jen na dvojici nových vznětových agregátů.

V případě Transitu Connect dorazí během letošního léta nejprve provedení ECOnetic s motorem 1.5 TDCi o výkonu 74 kW a točivém momentu 250 N.m, které doplní stávající paletu tří výše zmíněných verzí motoru 1.6 TDCi.

Kompletní generační výměna vznětových motorů pod kapotou Transitu Connect se má odehrát až na jaře příštího roku. Všechna provedení motoru 1.5 TDCi samozřejmě splňují normu Euro 6.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

turbodiesel 1.5 TDCi
| 29. 7. 2015
Škoda, že k motoru není více informací (nenašel jsem ani na Ford.cz) protože parametry se jistě (doufám mírně a k lepšímu) změní pro starší 1.6
no EURO 6 se taky někde projevit musí....
Nenašel někdo z vás něco?
V téhle kombinaci - Grand s 88kW vypadá zajímavě.
Avatar - pumpkin
Slyšíte?
| 11. 6. 2015
To by už potom predávali za milión korún...
Avatar - WinDiesel
turbodiesel 1.5 TDCi
| 10. 6. 2015
Naopak, spousta much byla vychytána, motory vydrží víc než dřív, ročníky 2010 a výše vůbec netrpí poruchami vstřikování a o poruchách dvouhmoťáků a turb také není slyšet.
Avatar - WinDiesel
1,5
| 10. 6. 2015
To už je Ford, PSA dál jede svoje 1,6 HDI. Mazda má teď svůj 1,5 SKY-D, Volvo místo 1,6 D bude používat podladěný 2,0 D i-ART. Myslím že ještě zbývá v jedné aplikaci Fiat, a to je všechno.
Ford jede s PSA 2,0 HDi/TDCi ale i to by mělo do 2 let skončit.
turbodiesel 1.5 TDCi
| 10. 6. 2015
ty nové motory to není to co bývalo... doufám že mi současné auto moc rychle neshnije a když tak zajdu do bazaru, nové auto ztrácí příliš mnoho na ceně a kvalita poslední dobou čím dál horší...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku