Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW připravuje ostrou verzi hybridního sporťáku i8, má dostat čtyřválec

24 komentářů

IPace
oznaceni M se na modely "i" jednou dostane tak jak tak, leda by BMW tuto divizy zrusil👋prejmenovalo a hybridni a elektricka auta zacali oznacovat jinak, pac jednou budou hybridni ci nejak elektricka proste vsechna auta a divizy M se to nevyhne ani nahodou :-!
XTad
Tybrdo, ctyrvalec, tak to uz jde do tuhyho >😁
Gvick2
No vždyť je obrovský krok vpřed, o 33% válců víc. 😄 On by se tam jiný motor nejspíše ani nevešel, protože v i8 je spalovací motor uložen napříč a to by asi v kombinaci s převodovkou bylo pro R6 mission impossible.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jak jsem četl ten nadpis, tak jsem si málem cvrnknul. 😄 Tak velký motor bych od BMW v dnešní době nečekal. 8-s
Avatar - hedvin
hedvin
kde BMW válec přidá (i😄 tak jeden vezme (418i)
Avatar - Warrual
Warrual
Taky lapám po dechu >😁
MariAchi
A to si jeste cvrknes minimalne jednou, az se dozvis, ze ten motor nebudou nakupovat v Rumunsku, ani ve Francii, ale normalne si ho sami vyvinou a vyrobi. :yes:
Avatar - JohnST
JohnST
Toto je zly sen. U BMW sa uvazuje o az stvorvalci??? :-!
webpaja
...se nám rozepsali, "standartní" i8 ani nevyzkoušeli a už se remcá. Nepochopím absolutní skepticismus bez toho, aniž bych si danej vůz neprojel, byť v nižší specifikaci.
Avatar - fOE
fOE
Protoze ono ma i8 tvar supersportu, takze nehlede na to ze jej tak BMW nikdy neoznacilo a naopak vzdycky vysvetlovalo ze o supersport nejde, tak se najde skupina lidi ktera proste vi lip co to je a co tim BMW chtelo postavit, vedi to lip nez BMW samotne. No a do supersportu 3 valce, nebo i ted valce 4, to je proste svatokradez.
A ty si je jeste dovolis urazit nabidkou aby to nejdriv projeli? By museli borci chodit mesic kanalama jen do toho sednout, jednoduse maji svou uroven a ze je i8 na nic vedi i od klavesnice.
Ja bych se svezeni nebranil, doufam ze nejaka k puceni bude ve Frankfurtu. 😄
IPace
BMW i8 ma tvar GT, kde ma tvar supersportu?
webpaja
Široký, nízký, placatý a nůžkový dveře. Sedíš pár cm nad zemí. Ano spíš tvary Ssportu než GT.
IPace
Takze DoLorean je vlastne supersport, stejne jako ty ruzne "tuning" upravy dveri na celicach a podobnych autech, to jsou vlastne pak taky supersporty, ale jako to ma teda BMW i8 dobre, pac je pro 4 cestujici, no kdo by nechtel supersport pro ctyri, ba co vic, me prislo ze vzadu se me sedelo pri jizde lip nez v Audi TT, a to predemnou sedel typ co ma prez 190cm (ja 182) >😁
webpaja
Vzadu se nevešel nikdo ani za mě...a to mám lehce pod 180. Ale bavíme se o tvaru ne?
Avatar - Dinar
Dinar
Taky myslím, že ono zmatení pojmů, tedy to, že mnozí se dívají na i8 jako na supersport, pramení z jeho tvarů. Designově je to určitě víc ve stylu supersportu než klasického GT kupé.
XTad
Tak to je potom tuzing, ne? Vypada to jako supersport, ale neni to supersport... :-!
XTad
O supersportu v teto diskuzi nikdo nepsal.
XTad
Ctyrvalec zustane ctyrvalcem bez ohledu na to, jestli s nim clovek jel, ci nikoliv. Naopak o trivalci zde taky nepadlo ani slovo.
webpaja
Aha, takže se dá predikovat dopředu jak to pojede? Jak se to dělá pls? >😒]
XTad
To nevim, asi to bude dost narocny. Sam bych si na to netroufl a vzhledem k tvym myslenkovym pochodum v tehle diskuzi bych i tobe doporucil rozcvicit se na necem snazsim...
webpaja
Nebavme se tu o zástavbě 1,2 TSI, ale o kombinaci R4 a elektromotorů, nevím proč ta dávka pesimismu...
XTad
Protoze: Trivalec v i8 byl do jiste miry prevratne reseni, jelikoz se jednalo o prvni pouziti trivalce v produkcnim seriovem sportaku. A vzhledem k zelenemu zamereni auta je kombinace trivalec+elektromotor docela zajimava. Kdyz nic jineho, tak trivalec jde alespon naladit na zajimavy zvuk (zde BMW zustalo tak na puli cesty). Dalsi vec je, ze i8 neni zase tak zbesile auto, co se parametru tyce, takze clovek toto novatorske reseni oceni vice, nez kdyby se jednalo o ultimatni nacini. No a ted tu mame i8 se ctyrvalcem. Ctyrvalce jsou samy o sobe nezajimave, jejich aplikace ve sportovnich vozech neni nic prevratneho, zvuku se od nich clovek nedocka (nepredpokladam, ze BMW hodla nasadit nejaky vysokootackovy polozavodni motor), z hlediska koncepce to proste bude docela obycejne auto, byt by jezdilo sebelepe. Jestli ma mit cela soustava 335 kW, tak z toho nejakych 100 bude pripadat na elektromotor (jako v pripade i😄 a zbytek bude z benzinaku. No a pokud to bude dvoulitr, tak 235kW je hodnota, ktera neni tak vysoka, aby clovek zasl nad litrovym vykonem, ani tak nizka, aby cloveka potesilo, ze radeji zvolili vyssi objem a nizsi vykon v zajmu "starych dobrych casu". Navic v tomto provedeni bude nakukovat do sfery supersportu jeste vice, no a tam, jsou naroky taky trochu jinde. Navic uz nebude moct cerpat z te inovatorske aury, ale bude to jenom dalsi i8. Dokazu si predstavit ty nadsene recenze, "takhle to meli udelat od zacatku" atd., ale nevim, co by se muselo stat, abych zmenil nazor.
maTooB
Uff, az stvorvalec? 😲 Nebude to auto premotorovane? :😉
webpaja
Pro spoustu lid by přemotorovaný byl i nynější tříválec 😉