Podle serveru Auto Express je ve vývoji ostřejší varianta hybridního sportovního kupé i8. Automobil s motorem před zadní nápravou má nově dostat čtyřválec a výkon okolo 335 kW.
Protoze: Trivalec v i8 byl do jiste miry prevratne reseni, jelikoz se jednalo o prvni pouziti trivalce v produkcnim seriovem sportaku. A vzhledem k zelenemu zamereni auta je kombinace trivalec+elektromotor docela zajimava. Kdyz nic jineho, tak trivalec jde alespon naladit na zajimavy zvuk (zde BMW zustalo tak na puli cesty). Dalsi vec je, ze i8 neni zase tak zbesile auto, co se parametru tyce, takze clovek toto novatorske reseni oceni vice, nez kdyby se jednalo o ultimatni nacini. No a ted tu mame i8 se ctyrvalcem. Ctyrvalce jsou samy o sobe nezajimave, jejich aplikace ve sportovnich vozech neni nic prevratneho, zvuku se od nich clovek nedocka (nepredpokladam, ze BMW hodla nasadit nejaky vysokootackovy polozavodni motor), z hlediska koncepce to proste bude docela obycejne auto, byt by jezdilo sebelepe. Jestli ma mit cela soustava 335 kW, tak z toho nejakych 100 bude pripadat na elektromotor (jako v pripade i8) a zbytek bude z benzinaku. No a pokud to bude dvoulitr, tak 235kW je hodnota, ktera neni tak vysoka, aby clovek zasl nad litrovym vykonem, ani tak nizka, aby cloveka potesilo, ze radeji zvolili vyssi objem a nizsi vykon v zajmu "starych dobrych casu". Navic v tomto provedeni bude nakukovat do sfery supersportu jeste vice, no a tam, jsou naroky taky trochu jinde. Navic uz nebude moct cerpat z te inovatorske aury, ale bude to jenom dalsi i8. Dokazu si predstavit ty nadsene recenze, "takhle to meli udelat od zacatku" atd., ale nevim, co by se muselo stat, abych zmenil nazor.
A to si jeste cvrknes minimalne jednou, az se dozvis, ze ten motor nebudou nakupovat v Rumunsku, ani ve Francii, ale normalne si ho sami vyvinou a vyrobi. :yes:
To nevim, asi to bude dost narocny. Sam bych si na to netroufl a vzhledem k tvym myslenkovym pochodum v tehle diskuzi bych i tobe doporucil rozcvicit se na necem snazsim...
Taky myslím, že ono zmatení pojmů, tedy to, že mnozí se dívají na i8 jako na supersport, pramení z jeho tvarů. Designově je to určitě víc ve stylu supersportu než klasického GT kupé.
Takze DoLorean je vlastne supersport, stejne jako ty ruzne "tuning" upravy dveri na celicach a podobnych autech, to jsou vlastne pak taky supersporty, ale jako to ma teda BMW i8 dobre, pac je pro 4 cestujici, no kdo by nechtel supersport pro ctyri, ba co vic, me prislo ze vzadu se me sedelo pri jizde lip nez v Audi TT, a to predemnou sedel typ co ma prez 190cm (ja 182) >:D
Protoze ono ma i8 tvar supersportu, takze nehlede na to ze jej tak BMW nikdy neoznacilo a naopak vzdycky vysvetlovalo ze o supersport nejde, tak se najde skupina lidi ktera proste vi lip co to je a co tim BMW chtelo postavit, vedi to lip nez BMW samotne. No a do supersportu 3 valce, nebo i ted valce 4, to je proste svatokradez.
A ty si je jeste dovolis urazit nabidkou aby to nejdriv projeli? By museli borci chodit mesic kanalama jen do toho sednout, jednoduse maji svou uroven a ze je i8 na nic vedi i od klavesnice.
Ja bych se svezeni nebranil, doufam ze nejaka k puceni bude ve Frankfurtu. :-)
...se nám rozepsali, "standartní" i8 ani nevyzkoušeli a už se remcá. Nepochopím absolutní skepticismus bez toho, aniž bych si danej vůz neprojel, byť v nižší specifikaci.
No vždyť je obrovský krok vpřed, o 33% válců víc. :-) On by se tam jiný motor nejspíše ani nevešel, protože v i8 je spalovací motor uložen napříč a to by asi v kombinaci s převodovkou bylo pro R6 mission impossible.
oznaceni M se na modely "i" jednou dostane tak jak tak, leda by BMW tuto divizy zrusilo/prejmenovalo a hybridni a elektricka auta zacali oznacovat jinak, pac jednou budou hybridni ci nejak elektricka proste vsechna auta a divizy M se to nevyhne ani nahodou :-!