Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Covenant
Předváděčka
| 10. 6. 2015 18:25
A pak se objeví v Das WeltAuto jako zánovní..nikdy nejeté na okruhu >:-[]
Quattro
| 10. 6. 2015 22:34
RS3 má to plnohodnotné Quattro nebo je to jenom Audi haldex?
Quattro
| 11. 6. 2015 08:37
audi a3 a TT má haldex 5, takže místo 3 samosvorných difů má vícelamelovou spojku mezinápravama, ale RS3 má podle mého oba diferenciály se sníženou svorností, byť řízeny elektricky. Nejde tedy o brždění kol pomocí ESP..
Avatar - AUDIRS6
Quattro
| 11. 6. 2015 10:55
mam taky pocit, ze len zadný... ;-\
Takze ESP-torque vectoring cez brzdy bude aj tu, akurat ze vdaka tomu zadnemu diffu nebude mat az tak vela roboty. teda duuuufam... :-!
Avatar - white label
Quattro
| 11. 6. 2015 11:37
Myslíš díky uložení mezinápravové spojky vzadu (pře zadní nápravu)?
Avatar - AUDIRS6
Quattro
| 11. 6. 2015 11:52
myslim tak, ze ak bude mat vzadu ten chytry dif., tak k tomu stacavemu momentu - natlacenie do zatacky - bude pomahat on vdaka urychleniu vonk. kolesa o 5% ci 10% tak ako u inych väcsich modelov.
Vpredu je klasicky dif. s funkciou XDS+ a dufam, ze vdaka tomu zadnemu chytremu difu nebude mat tolko roboty na predku a tie predne brzdy nebude nicit tak moc, ako som daval ten odkaz na TTS - ak si to cital...
Avatar - white label
Quattro
| 11. 6. 2015 11:57
Nečetl, kdes dal ten odkaz?
Avatar - AUDIRS6
Quattro
| 11. 6. 2015 12:26
pod debatu o TTS
nasiel som to a tu mas ten odkaz:

[odkaz]%C3%BCr-das-E… />
vypada tak, ze chlap sa vyzna a je to dost smutne... :-!
Avatar - white label
Quattro
| 11. 6. 2015 12:49
Ale nevidím tam nic o údajném zadním chytrém diffu (na zadní nápravě) a nepíše o něm ani Audi u RS3, viz 11:03.
Avatar - AUDIRS6
Quattro
| 11. 6. 2015 15:16
Ved takto: ja som to praveze dal ako odkaz na to co sa stane, pokial tam asi chytry diferak nieje - vtedy XDS+ riesi vsetko na vsetkych 4 kolesach.
Musim este pozriet, ci a do coho sa da ten chytry dif. dokupit do RS3 napr., lebo ak ano, potom tipujem ze 50-80% bude vyriesenych, nakolko to stacanie zadku vdaka difu by bolo fakt riadne plus a predok by tomu uz nemusel tak strasne pomahat...
MLB-ckove Audi to maju za priplatok, nieco mi ale hovori, ze uz aj MQB-ckove...
Avatar - white label
Quattro
| 11. 6. 2015 16:23
Nic obdobného nemá RS 3 ani za příplatek.
Quattro
| 11. 6. 2015 20:07
Haldex 4 měl vzadu ještě diferenciál s omezenou svorností, v dorazu tuším 85 na 15% mezi levé a pravé kolo. Ale haldex 5 to podle mého nemá vůbec a má jen brždění kol ESP.

Mimochodem, to co má Seat Cupra R vepředu je fakt samosvor nebo zase nějaký elektronický podvod:-)?
Avatar - Hammunasakra
Quattro
| 11. 6. 2015 21:00
Bacha nevim jestli se tu smí řikat že Haldex 5 je horší než 4 ;-)
Avatar - white label
Quattro
| 11. 6. 2015 23:08
Nevím jestli se to tu dá i říkat, ale napsat se tu může téměř cokoli.
Každopádně je každý novější haldex méně nedotáčivý, což je dobře, viz i můj odkaz z 11:03.
Quattro
| 12. 6. 2015 12:27
Klidně bys to mohl napsat, ale ta diskuze nikam nepovede. Předpokládám, že myslíš chybějící akumulátor. Nebavili bychom se o tom poprvé a nepřijde mi vůbec pravděpodobné, že by někdo z nás reakční doby těch spojek změřil. Přitom měření výrobce prezentované v oficiálních materiálech vyznívají pozitivně (co jiného by člověk čekal, ale jak jsem napsal, nikdo z nás to měřit nebude).

Že vlastně přitakáváš nesprávné informaci (což bys měl poznat, pokud chceš diskutovat o tom, jak je Haldex 5 horší než 4), vypovídá samo za sebe.
Avatar - white label
Quattro
| 11. 6. 2015 23:05
Kdes na to na to přišel, že měl Haldex 4 vzadu navíc dif. s "omezenou" svorností?
Seat Cupra R je (zatím) pouze minulost a VAQ žádný "elektronický podvod" není...
Quattro
| 12. 6. 2015 12:20
Podle těch 85 % bych řekl, že si to pleteš se sportovním diferenciálem, jak mu Audi říká. Ten však k Haldexu nedávají. Haldex nabízí řešení se dvěma spojkami (XWD), má ho například Insignia.
Avatar - white label
Quattro
| 11. 6. 2015 11:03
U kterého quattra dostaneš 3 samosvorné diffy?
Když už, tak diferenciály se zvýšenou! svorností, ale podobnou informaci jsem zatím u RS3 neobjevil a pochybuji, že by se s tím Audi patřičně nepochlubilo.

RS 3 - "Permanentní pohon všech kol quattro®
Působivý výkon je doprovázen sebejistou jízdou díku permanentnímu pohonu všech kol quattro®, který spolehlivě vyrovnává sílu 2,5litrového motoru TFSI. Elektronicky řízená a hydraulicky ovládaná lamelová spojka je z důvodu rozložení zatížení na nápravy umístěná u zadní osy. Hnací moment je prostřednictvím softwaru vyvinutého speciálně pro Audi RS3 Sportback optimálně rozdělován mezi přední a zadní nápravu."

Každopádně to funguje lépe, než u minulé g.
[odkaz]
Quattro
| 11. 6. 2015 20:03
Ahoj,
myslel jsem původní Quattro z roku 1980, ale asi jsem se sekl, mělo to nějak uzamykatelný jenom jeden, ale samosvor to nebyl. Takže se omlouvám..
Quattro
| 12. 6. 2015 12:44
První generace quattra měla tři otevřené diferenciály s uzávěrkami uprostřed a vzadu, co si pamatuji.
Avatar - Hammunasakra
Quattro
| 11. 6. 2015 09:15
Jasně že Haldex [odkaz]
Pohon 4x4
| 23. 6. 2015 23:20
Auto krásné, ale ten haldex tam je strašná degradace označení Quattro.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku