Videa
vrkuboy
0
dneska sem se u toho hodně ale hodně nasmál 😄 hlavně ten závěr :yes: >😁 jen tak dál
Dobré video. Absence Haničky mu jedině prospěla. Zůstaňte prosím u papírové verze, má příjemnější projev 😄
Musím nesúhlasiť. Aj keď nie som na blondíny a s touto papierovou to bolo aj vcelku nekorektne vtipné, som chlap a na peknú ženskú sa chcem pozerať.
Pěkný tam máš auto a Zezulku, to ti je málo? >😁
Som po sviatkoch nejaký rozožraný, tak áno, je mi málo. >😁
Měl sis napsat Ježíškovi o Andulu s kompresorem >😁
Dokonalé video. A dokonalé auto. Je od Mercedesu, proto je dokonalé. Mercedes totiž jiná auta než dokonalá ani neumí.
BRAVO :yes😒br />
P.S. [odkaz] [odkaz]
BRAVO :yes😒br />
P.S. [odkaz] [odkaz]
Všichni už asi tvé příspěvky bereme trošku s nadsázkou, proto nebudu zmiňovat poznámku na dokonalá auta 😄
Jinak máš pravdu, je to krásné dokonalé auto. I když, co mě zamrzelo, bylo uvíznutí na tom menším přehupu 😒 kdybych byl majitelem tohohle naleštěného Médi s písmenem G v názvu, asi bych se bál vzít ho někam mimo (a to jsem člověk co má terén raději než silnici).
Jinak máš pravdu, je to krásné dokonalé auto. I když, co mě zamrzelo, bylo uvíznutí na tom menším přehupu 😒 kdybych byl majitelem tohohle naleštěného Médi s písmenem G v názvu, asi bych se bál vzít ho někam mimo (a to jsem člověk co má terén raději než silnici).
Odkaz na dokonalost Mercedesu není žádnou nadsázkou. Platí to sto let a nepochybně sto let platit bude. Skutečnost, že se pohybuješ především v zatopených lomech, dolech a písečných dunách je sice krutá, leč ber prostě na vědomí, že většina, která jezdí s auty se tankodromům tak nějak zcela přirozeně vyhýbá. Tahle auta jsou dělaná pro ty, co jezdí - v létě v zimě, po silnici a pár metrů na chatu po polňačce. Plejstejšnovej kritik, na něhož při driftech lítá z monitoru bahenní halda za haldou, to je úplně jiná kategorie. Chci věřit, že do ní ovšem nepatříš...
Škoda, že to neplatí sto rokov. Alebo áno, ak vynecháš dobu temna z deväťdesiatých rokov? Predtým, aj teraz sú to dokonalé autá. Takmer.
Kdepak, nepatřím. Chápu to tedy správně že je na tom, co se polí a luk týče, stejně jako řada ML?
S klidnym svedomim muzu rict, ze GLK se v terenu chova nejlip ze vsech malych SUV, ktere jsem mel moznost vyzkouset. Dokonce bych rekl, ze mu vetsina nesaha ani po kolena. Jiste, najezdove uhly papirove nejsou nic moc, ale plus minus stejne jsou na tom i ostatni SUV a verte tomu, ze kdyz budete vyjizdet do 25° stoupani, vetsina ostatnich SUV, ktere maji manual, se v nem ani nerozjedou. Svetla vyska muze byt 20,8cm, coz je standart a prejezdovy uhel 20° taky. Navic tohle je jedine SUV, ve kterem jsem jel, ktere se dokaze bez problemu rozjet do kopce i kdyz ma krizem povesena kola ve vzduchu. Tam kde si novy Forester se zadnim samosvorem ani neprdne, se tohle rozjede jak po rovine(plati pouze s offroad paketem). Takze na rozdil od ostatnich SUV, tam kde nestaci najezdove nebo prejezdove uhly si muzete pomoct sikmym najetim coz u jinych SUV nelze. Takze za sebe podle toho co jsem zkusil, bych rekl, ze tady byl Libor prilis prisny, problem dle meho zpusobily spis gumy se silnicnim vzorkem.
Není to s tím forester(em) až trochu "přehnané"? 😄
Mám s ním malinkou zkušenost v terénu i na dálnici a FYZIKA (těžiště) hraje HODNĚ v jeho prospěch ... prostě symetrická čtyřkolka má "z principu" náskok, který jiní musí "fintami" a "elektronikou" dá se říci "dohánět" .. takže "elektronika" dnes zvládá "neskutečné" věci, ale možná je přeci jen "lepší" to udělat rovnou "správně" ... řekla bych já 😉
Tím NEchci "shazovat" vámi propagovaný model GLK, ale čistě z pohledu teorie JE horší (byť to možná "šikovně" a dobře "obchází")
NEzkoušela jsem (NEměla dosud možnost), ale prý se také volvo xc60 povedlo ... (já bych "sympatiemi" zůstala u té symetrické 4kolky) 😄
Mám s ním malinkou zkušenost v terénu i na dálnici a FYZIKA (těžiště) hraje HODNĚ v jeho prospěch ... prostě symetrická čtyřkolka má "z principu" náskok, který jiní musí "fintami" a "elektronikou" dá se říci "dohánět" .. takže "elektronika" dnes zvládá "neskutečné" věci, ale možná je přeci jen "lepší" to udělat rovnou "správně" ... řekla bych já 😉
Tím NEchci "shazovat" vámi propagovaný model GLK, ale čistě z pohledu teorie JE horší (byť to možná "šikovně" a dobře "obchází")
NEzkoušela jsem (NEměla dosud možnost), ale prý se také volvo xc60 povedlo ... (já bych "sympatiemi" zůstala u té symetrické 4kolky) 😄
I ja jsem velky fanda znacky Subaru a ver ze netvrdim nic co jsem sam nezkusil nebo na vlastni oci nevidel. Zkouseli jsme podobne manevry s Forestery 98, 2007 a 2009D. A v podobne situaci neuspel zadny. Nemluvim o vyhybacich manevrech nebo o jizde na dalnici, mluvim o jizde v terenu. Mimochodem mercedes pouziva elektroniku pouze na regulaci prokluzu kol. Mezi napravami je diferencial, ktery standartne rozdeluje toc. moment mezi napravy v pomeru 45:55, takze tady se bavime o relane 4kolce ne o haldexu, nebo necem podobnem.
NEtvrdím, že to NEní možné (NEzkoušela/NEviděla jsem - jste 1ní od koho něco podobného slyším), ale čistě "teoreticky" jsem "zmatena" (ostatně ta dávná kamarádka subaru symetrického pohonu s plochými motory jménem FYZIKA jistě také).
JAKPAK si tuto "podivnost" vysvětlujete? Čím toho MB "dosáhl", že TAK drtí vůz s jinak "lepší" koncepcí? 😉
JAKPAK si tuto "podivnost" vysvětlujete? Čím toho MB "dosáhl", že TAK drtí vůz s jinak "lepší" koncepcí? 😉
Bez urazky, ale rekl bych ze moc ctes reklamni materialy... V danem pripade vubec nejde o symetricky pohon, nebo motor typu boxer. Je to dane tim, ze Mercedes, narozdil od ostatnich vyrobcu SUV, pridal GLK do vinku FUNKCNI system regulace prokluzu kol.
Symetricky pohon Subaru vyuziva mezinapravoveho differencialu pro rozdelovani sily motoru mezi predni a zadni napravu, nikoliv mezi jednotliva kola jedne napravy. V pripade Outbacka, nebo forestera je tento system doplneny o differencial s omezenou svornosti na zadni naprave, ale ten neni vsemocny, je jen o neco malo ucinejsi nez system rizeni prokluzu kol treba na mem Outlanderu. A v pripade novych vozu jeste muze castesne pomoct VDC, bez nel Legacy, nebo Impreza zustanou stat i kdyz najedou jednou stranou auta na dostatecne kluzky povrch presto, ze druha strana bude stat treba na suchem asfaltu.
Nicmene vsechny tyto systemy ladi Subaru spise na silnici nez do terenu. A jeste jednou pripominam, bavim se o situaci, kdy se v terenu dve kola krizem dostanou do vzduchu...
Symetricky pohon Subaru vyuziva mezinapravoveho differencialu pro rozdelovani sily motoru mezi predni a zadni napravu, nikoliv mezi jednotliva kola jedne napravy. V pripade Outbacka, nebo forestera je tento system doplneny o differencial s omezenou svornosti na zadni naprave, ale ten neni vsemocny, je jen o neco malo ucinejsi nez system rizeni prokluzu kol treba na mem Outlanderu. A v pripade novych vozu jeste muze castesne pomoct VDC, bez nel Legacy, nebo Impreza zustanou stat i kdyz najedou jednou stranou auta na dostatecne kluzky povrch presto, ze druha strana bude stat treba na suchem asfaltu.
Nicmene vsechny tyto systemy ladi Subaru spise na silnici nez do terenu. A jeste jednou pripominam, bavim se o situaci, kdy se v terenu dve kola krizem dostanou do vzduchu...
Tak to ano - teď už to CHÁPU! Tak pokud je TOTÁLNí prioritou terén, možná bych do "souboje" s GLK Defender, nebo jiný Land Rover "nasadila" ... 😉
Nikoliv, prioritou je univerzalnost, bez dramatickeho ubytku pohodli na silnici se slusnymi terenimi schopnostmi. A to vse zabalene a kastli takove velikosti aby se s tim dalo rozumne pohybovat i po meste... 😉
Tak jsem na vaši radu ODHODILA katalogy a reklamní materiály a "mrkla" na (německé/domácí) testy Mercedes(u) GLK. V auto moto und sport byla testována verze GLK 280 4matic a ... byť dopadla "slušně/dobře", tak až TAK nadšeni z terénních vlastností (jako vy) nejsou. S "komercí" typu Peugeot 4007 si ještě poradí, ale nájezdové úhly 23 a 25´ spolu s nízkou světlou výškou (pro zájemce o terén je doporučována příplatkový "Offroad-Paket s terénními pneu - pak ale příjde zase určité "omezení" na silnici/dálnici) pouhých 20 cm z GLK žádný "teréňák" NEdělají (preferujete-li spíše terén, trochu lépe dopadá Land Rover Freelander.
Moje zkušenosti jsou, že "kompromis" že vždy JEN kompromis, takový šampon+konditioner 2v1.
Závěrečné hodnocení GLK je KLADNÉ a pokud vám vyhovuje přesně TENTO mix/poměr silničn👋terénních vlastností - věru PROČ NE? Ale to že by "drtil" konkurenci ať na silnicích či v terénu, to testy NEnaznačují (aby NEdošlo k NEdorozumění, není ani o nic HORŠí - záleží spíše na konkrétní motorizaci a přesném/konkrétním využití).
PS: Já tuto kategorii vozů NEvyhledávám, je-li možno, preferuji použití šamponu a konditioneru či ještě vlasové masky, každé zvlášť
PPS: Na zábavu třeba Lotus či Cayman(ka), na delší cesty něco pohodlného typu Citroën C6, do hor "pravý" off-road (kombinace a mixy jsou /musí být/ vždy trochu kompromis(y) - ale ten váš NEní špatný 😉
Jaký motor jste vybral pro váš "kompromis" 😄
Moje zkušenosti jsou, že "kompromis" že vždy JEN kompromis, takový šampon+konditioner 2v1.
Závěrečné hodnocení GLK je KLADNÉ a pokud vám vyhovuje přesně TENTO mix/poměr silničn👋terénních vlastností - věru PROČ NE? Ale to že by "drtil" konkurenci ať na silnicích či v terénu, to testy NEnaznačují (aby NEdošlo k NEdorozumění, není ani o nic HORŠí - záleží spíše na konkrétní motorizaci a přesném/konkrétním využití).
PS: Já tuto kategorii vozů NEvyhledávám, je-li možno, preferuji použití šamponu a konditioneru či ještě vlasové masky, každé zvlášť
PPS: Na zábavu třeba Lotus či Cayman(ka), na delší cesty něco pohodlného typu Citroën C6, do hor "pravý" off-road (kombinace a mixy jsou /musí být/ vždy trochu kompromis(y) - ale ten váš NEní špatný 😉
Jaký motor jste vybral pro váš "kompromis" 😄
Tohle uz je debata nekam jinam a hlavne na dyl...
Jde o to, ze jsem s SUV najezdil za necele dva roky pres 70tis. km a behem te doby jsem si doujasnil co od toho auta chci.
Freelander asi docela dobry, ale... Zere jak tank na 2.2D a zadny kufr. Navic na silnici je znat vysoka hmotnost a teziste, srovnal bych ho na silnici s velkymi offroady. Proste zabava a svizne projizdeni zatacek se k tomu autu nehodi. Takze i kdyz by byl lepsi v terenu, tak je z meho pohledu o vic horsi na silnici. Kde co si budeme povidat, bude vetsinou jezdit.
Motor urcite diesel, 320CDI je super, ale 220CDI papirove taky vypada hodne dobre, navic nizsi spotreba, naklady na servis a o 150 tisic nizsi porizovaci hovori spis pro slabsi variantu.
Ale jeste nekupuju a nez nadejde cas, treba se objevi jeste neco lepsiho. Nebo koupim WRX a bude... 😄
Jde o to, ze jsem s SUV najezdil za necele dva roky pres 70tis. km a behem te doby jsem si doujasnil co od toho auta chci.
Freelander asi docela dobry, ale... Zere jak tank na 2.2D a zadny kufr. Navic na silnici je znat vysoka hmotnost a teziste, srovnal bych ho na silnici s velkymi offroady. Proste zabava a svizne projizdeni zatacek se k tomu autu nehodi. Takze i kdyz by byl lepsi v terenu, tak je z meho pohledu o vic horsi na silnici. Kde co si budeme povidat, bude vetsinou jezdit.
Motor urcite diesel, 320CDI je super, ale 220CDI papirove taky vypada hodne dobre, navic nizsi spotreba, naklady na servis a o 150 tisic nizsi porizovaci hovori spis pro slabsi variantu.
Ale jeste nekupuju a nez nadejde cas, treba se objevi jeste neco lepsiho. Nebo koupim WRX a bude... 😄
Ano, u freelander je onen "mix" laděn maličko více ve prospěch terénu. Je škoda, že se do něj dává jen "kompromisní" verze onoho 2.2 HDi - "plná" verze s dvěma turby je VÝRAZNĚ zajímavější! (takové "smutné" vítězství "marketingu/politiky" nad technikou ;-\ )
A šestiválec 2.7 HDi tam měl již DÁVNO k dispozici být - myslím si já ..
320 CDi se mi zdá jako "nej-" volba a "chápu", že jste spokojen.. :yes: 😄
Jak jsem již řekla, mně tento typ vozů až tak NEimponuje (já vím že "měl by", abych "do škatulek" zapadala 😉 ). Nicméně teď nedávno v "chnusném" počasí jsem jízdy v ML63AMG "ocenila" a "průjezd" neočekávaným "rybníčkem" na dálnici, kdy ostatní vozy zoufale přibržďovali snad na městské rychlosti, při NEzměněné plynulé jízdě na tempomat, kdy se mohutný "příval" vody uboze "roztříštil" o 2,5 tuny oceli mi "vyhovoval/líbil se/imponoval" 😉
PS: Ale mým HLAVNíM "přibližovadlem" zůstává Citroën C5 V6 a "spokojenost s ním" :yes: 😄
Pěkný den
A šestiválec 2.7 HDi tam měl již DÁVNO k dispozici být - myslím si já ..
320 CDi se mi zdá jako "nej-" volba a "chápu", že jste spokojen.. :yes: 😄
Jak jsem již řekla, mně tento typ vozů až tak NEimponuje (já vím že "měl by", abych "do škatulek" zapadala 😉 ). Nicméně teď nedávno v "chnusném" počasí jsem jízdy v ML63AMG "ocenila" a "průjezd" neočekávaným "rybníčkem" na dálnici, kdy ostatní vozy zoufale přibržďovali snad na městské rychlosti, při NEzměněné plynulé jízdě na tempomat, kdy se mohutný "příval" vody uboze "roztříštil" o 2,5 tuny oceli mi "vyhovoval/líbil se/imponoval" 😉
PS: Ale mým HLAVNíM "přibližovadlem" zůstává Citroën C5 V6 a "spokojenost s ním" :yes: 😄
Pěkný den
auto super, o tom zadna.. zmereno stejnym metrem jako ostatni, taky ferove.
je tady ale jedno "ale": zacinam si delat starost o postavu hanicky dobudoucna.. cekam, kdyz budete natacet takhle, ze ji brzy nahradite nejakou jinou "moderatorkou". velka skoda !!
ja vim, vy ted hlavne musite nakrmit cetecko..
je tady ale jedno "ale": zacinam si delat starost o postavu hanicky dobudoucna.. cekam, kdyz budete natacet takhle, ze ji brzy nahradite nejakou jinou "moderatorkou". velka skoda !!
ja vim, vy ted hlavne musite nakrmit cetecko..
... tady u nás na západě (od Zlína) je za jízdu se zakrytou SPZ (nebo bez) pokuta 10k a půl roku zákaz řízení. A ještě se při tom natáčí kameru a fotí... >😁 :-!
fajn video ale posadil by som ju za volant GLK a poslal do terenu,mozno by bola este vecsia sranda... inak chcel by som ju vidiet ze ako sa tvarila ked to video videla
Koukám co je tu světáků, bonvivánů s kritickou notou na adresu slečny (paní) Haničky. No, především je nutno si napsat - hele, kdyby tvoje holka byla co k čemu, nikdy by si s tebou nic nazačala. Samozřejmě, že by si s tebou nic nazačala ani Hanička. Narozdíl od tebe totiž umí... vypadat, umí mluvit, a umí jezdit. Jak vypadáš ty, to zjistíš letmým pohledem do zrcadla. Šacuju to na sandero hadr... S jízdou to bude obdobné. Prostě pochop, jsou dva světy, v jednom se pohybují ti co umí, ti co ví, tam svítí slunce a jezdí pěkný Haničky v pěknejch vozech, no a pak je svět tvůj, takříkajíc perónový akapulko, ale nakonec, máš recht, když si nezapomeneš občas utřít slinu v koutku úst, možná to s tebou tvá holka dva tři roky přetrpí. Ale hele, nakonec, když tu redakce kdysi mohla pozvat k testíku geteička a estéčka diskutéry, proč bys zase ty nemoh´nabídnout svou holku do videa, prostě ji prodat, samo na chvilku, ať tu máme taky trochu srandy, no ne?
Zbyněk Merunka byl v motoristických pořadech pro někoho ikonou. Kdyby ovšem někdo z diskutujících nabídl své děvče, klidně ho natočím zdarma!
Merunka moderoval nějaké motoristické pořady? 😲 No, to muselo být vzrušující, taková elektrizující osobnost, a určitě jezdil i dveřma napřed. >😁 😉
Ty si přesně ten, co čumí jen po holkách a motoristický osobnosti jdou kolem tebe >😁
Autosalon na Primě.
No, to musel být Hňup Gear! >😁
no tak aspoň to nebylo tak nudný jako automoto revue >😁
Ale kvalita byla asi jako ty jeho dortíky v Mníšku
Ale uklidnite sa. Autosalon bol mnoho rokov veľmi kvalitný. Roadlook je oproti jednému testu z Autosalónu len para z odvaru. Boli tam tiež blbinky, ale bol to štýlový magazín. A aj teraz, hoci je dizajn zlý, tak má stále vysokú úroveň. :yes:
......tedy pro me a zaroven pouze kdyz sedim vpredu. Dospelym nedoporucuji delsi cestu na zadnich sedackach. Zadni lavice je pohodlna, mista pro kolena i nad hlavou je dostatek. Problem GLK je v miste pro nohy, pro narty. Nedavno se kritizovala nova Laguna, ze v ni neni dostatek mista pro narty pod prednim sedadlem. Zde je podobny problem, jen zduraznely umistenim kolejnic pro predni sedadla.Nohy, narty jde stezi nasoukat pod predni sedadlo, navic je to mozne pouze mezi kolejnicemi. V praxi potom sedi dospely muz jako -nactileta divka v minisukni, s koleny prinucenymi k sobe. Jde o polohu dosti nepohodlnou.
Na prednich sedadlech je mista vsude dost. Sedadla jsou dostatecne vysoka i siroka, pristrojova deska vyborne kvality. Pouze to typicky Mercedesove umisteni volicu pod volantem.... Kdyz sectu pozitiva a negativa, jde o vynikajici kus techniky, ktery ma mezi konkurenci pouze jednoho rivala, ktery je v mnoha aspektech lepsi. Zde bych volil Volvo XC60.
Na prednich sedadlech je mista vsude dost. Sedadla jsou dostatecne vysoka i siroka, pristrojova deska vyborne kvality. Pouze to typicky Mercedesove umisteni volicu pod volantem.... Kdyz sectu pozitiva a negativa, jde o vynikajici kus techniky, ktery ma mezi konkurenci pouze jednoho rivala, ktery je v mnoha aspektech lepsi. Zde bych volil Volvo XC60.