chtel jsem fandit Nissanu a jejim ufo karam, ale od kvaldy bylo jasny ze ty budou souperit tak max s LMP2 a nebo jeste hloub, takze jsem jako minulej rok kdy to nevyslo fandil Porsche, a letos to vyslo :-)
Pohon výrazně ovlivňuje rozložení hmotnosti, proč myslíš, že nissanům tak extrémně brzo odcházely brzdy? Ne, pro závodní speciálů je koncepce vše vpředu prostě nevhodná, nějak to nakonec odladí, ale pořád to bude kompromis, který na primární rwd auta stačit nebude, takže klasická slepá ulička.
"Chtel jsem fandit cervenymu, ale ukazalo se, ze na to nema, tak jsem se mrknul, kdo je prvni - byl to modrej, a kdyz uz bylo jasny, ze modrej vyhraje, tak jsem zacal fandit modrymu. A vyslo to."
To je zajimavy rozhodovani - vzdycky si vyberes, komu budes fandit, podle toho, jestli ma sanci na vitezstvi?
vsude fandim vice teamum nebo pilotum, tak jako tak bych fandil Marku Webberovi ktery jel s Porsche, ale proste Nissan se me libil tim ze sli uplne jinou cestou nez ostatni
ostatne vloni jsem fandil Porsche a asi vime jak to dopadlo, ze neuspeli ;-)
no, Priusy akosi nestihali... >:-[]
Ja som smutny z toho, co vsetko postihlo nasich - aj chyby, aj technika... ;-\
Tak este hadam na buduci rok, a potom hor sa do F1 ;-)
hmmm..., aj ked neviem, ci pocas celej sezony F1 naratam tolko zaujimavych minut, ako tu pocas tychto 24 hodin... :-!:yes::yes::yes::yes:
nad tymi palcami sa mi niekedy rozum pozastavi, ale nejako extrea to neriesim, ale diky ;-)
Aj ked - pozeram na stav palcov, a v porovnani so vcerajskom mi UBUDOL 1 minusovy ! >:D - zeby nejaky skriatok v systeme, alebo nieco podobne...? :-O
Co sa F1 tyka - je mooooc komplikovana ( technicke pravidla ) , preto mozno je aj menej zaujimava pre mnohych divakov - ono je tam strasne vela suvislosti, ktore treba pochopit a potom tie zavody davaju vacsi zmysel. Lenze pokial ma byt tento druh motorsportu len pre maniakov, ktori maju nastudovane pravidla a chapu, preco ten cerveny ide teraz pomalsie a potom rychlejsie ako ten strieborny, tak je to proste zle - obycajny divak je pravom znechuteny, "akčnosť" pretekov poväcsinou oznamkovana ako "3-" ak teda vobec... :-!
Takze pokial sa radikalne nezmenia pravidla, bude to len defakto jednoducha rovnica:
vela €€€ €€€ na vyvoj = dobre vysledky ( Ferrari, Mercedes ) , ostatni maju smolu. :-!
A ti piloti - nenazyval by som ich tak hanlivo. Momentalne su to oni, na koho su kladene najvacsie naroky: pojdes ostrejsie - odfajcis brzdy, gumy, minies palivo, prehrejes ERS... 8-s - drviva vacsina z nich sa viac poti z toho aby spravne davkovali "plyn" a celkovo "menežovali" svoju jazdu, nez zo zavodu ako takeho.
A aj ked vsetko urobis spravne, a v Monaku ta zavolaju do boxov z 1. miesta, tak aj tak nevyhras... 8-s
cital som uz vcera ;-)
Aspon vidis, ze keby bolo treba silny len 3-liter TDi, tak nieje problem, ale u nas to riesime viac valcami a väcsim objemom :-)
přesně komentátoři na Eurosportu za jedna :yes: hlavně ty všemožný postřehy a zajímavosti od lidí co v Le Mans někdy byli osobně na závodech :yes::yes:
jinak u přenosu Le Mans jsem strávil cca 18 hod. a byl to super zážitek, ta trať má duši :yes::yes::yes:
Komentatori 1* a to kazdy rok. Vzdy dokazi pobavit, pridaji k tomu spoustu znalosti, neco z historie, vseho akorat, jak by to melo byt. Doufam, ze dalsi rocniky se slozeni komentagtoru menit nebude.
Tak oni tím dost žijou, Béla i (nebo možná "a hlavně") Martin Straka. Už hezkou dobu před závodem na svejch FB přinášej různý novinky a spekulace a živě debatujou s fanouškama atd. To není standardní příprava na práci, to je koníček a taky pak ten výsledek podle toho vypadá... :yes: Já bych se na to možná ani nedíval, ale oni mě tím svým entuziasmem ještě před závodem tak načnou, že to skouknu skoro celý... :-)
Martin Straka je výborný komentátor, bohužel o to horší psavec. V jeho článcích i příspěvcích na Facebooku běžně nacházím pravopisné chyby. Člověk, který píše profesionálně a živí se tím, případně "přiživuje", prostě pravopis ovládat MUSÍ.
auta jim šlapala jako hodinky, Audi rychlé, ale moc jezdeckých chyb, Nissan kolosální ostuda. Vítěz GT Pro Chevy Corvette absolutní jednička co se soundu týče, při jejím průjezdu pit-lane mechanikům ostatních stájí padal vercajk z ruky.
hodin čistého času jsem letošnímu LM věnoval a pěkně si to užil. Krásné závodění až do konce ve všech kategoriích, zvuky z budoucnosti zachraňovala vette a féra v gétéčkách, bezva komentář na Eurosportu. Gratulace Porsche! :-):yes: