Novinky
Řídí se skvěle, tedy neporovnatelně s konkurencí ve třídě...otázka je, kolik zákazníků o to stojí.
Naopak, važme si této. Další už bude možná po vzoru jiných značek (jež právě začínají představovat v této třídě své nástupce) unylý počítačový samohyb. Tohle se dá nazvat ještě pořád autem a lze z toho mít i nějaký požitek.
"All-Surface Progress Control enables smooth, effortless drive-away on low-friction surfaces such as snow and ice - all the driver has to do is steer." 😄
Detz džast bejzyk ynglyš, gájz. :-!
Detz džast bejzyk ynglyš, gájz. :-!
"Elektronická funkce All-Surface Progress Control zajišťuje hladkou a efektivní jízdu na hladkém povrchu."
Kluci to co vylezlo z překladače asi není to, co chtěli v Coventry sdělit? Myslím, že se jedná o kontrolu na povrchu se sníženou přilnavostí 😉
Kluci to co vylezlo z překladače asi není to, co chtěli v Coventry sdělit? Myslím, že se jedná o kontrolu na povrchu se sníženou přilnavostí 😉
[odkaz] ... ( ak neratam rolls a bentley ) tak v tejto triede mam vybrate , jaguar :yes:
Nebral bych to optikou prodejních čísel. Na Jaguaru je nejlíp vidět, že v tradičních segmentech (třeba sedany) se usnout v koutku nevyplácí.
V SUV sektoru se dá mnohem líp fungovat i s druhdy pošramocenou pověstí (LR).
V SUV sektoru se dá mnohem líp fungovat i s druhdy pošramocenou pověstí (LR).
Jeden známej řiká že žlutý auto si kupuješ navěky a s červenou limuzínou to asi nebude o moc lepší 😄
Na QP se často zapomíná i když viz já včera 20😁2 je to průkopník a zakladatel kategorie :yes:
Na QP se často zapomíná i když viz já včera 20😁2 je to průkopník a zakladatel kategorie :yes:
Vidíš, na QP jsem úplně zapomněl.
To je otázka. Já jich už pár viděl, ale moc to nebude. A záleží jaká červená. Mně osobně jdou víc ke kupé než k sedanům. Kdyby jich jezdilo více, možná by si to sedlo.
To je otázka. Já jich už pár viděl, ale moc to nebude. A záleží jaká červená. Mně osobně jdou víc ke kupé než k sedanům. Kdyby jich jezdilo více, možná by si to sedlo.
A XJ sou nejvíc vidět ty z 80-90. let let, sem tam nějaká X350 a tahle nová generace. Aspon po Praze k vidění občas sou.
Důstojná červená je Rosso Folgore na Quattroporte nebo Moreno Red na Lexusu LS. Italian Racing Red může konkurovat Melbourne Rot u Alpiny. Taky by mě zajímalo kolik aut týhle kategorie se s těmahle barvama prodá. Nějak si nevybavuju že bych nějaký potkal a to bych asi nezapoměl 😄
U A8 je to Classicrot z exclusive nabídky za exclusive peníze (cca. 3k €). 😄 Počítám ho, protože je zařazený v nabídce, individuálně jich umí více. Mívají tahle Daytonagrau, kterou zrovna u A8 nemají.
U S-Klasse je to rubinschwarz zhruba za třetinu (není to designo lak). Dalo by se asi debatovat, nakolik je to červená.
Pokud se ti líbí Italian Racing Red, tak na tebe budou asi příliš umírněné. Ale rozbíjí tu šeď (u A8 mají snad pět černých laků >😁 ).
U S-Klasse je to rubinschwarz zhruba za třetinu (není to designo lak). Dalo by se asi debatovat, nakolik je to červená.
Pokud se ti líbí Italian Racing Red, tak na tebe budou asi příliš umírněné. Ale rozbíjí tu šeď (u A8 mají snad pět černých laků >😁 ).
lenže XJ sa nikdy nevyrábalo tak masovo ako S, 7er alebo A8...za celý svoj život som nezažil že by som na ceste videl nejako veľa XJ čo sa mi ale pri A8 alebo S stáva často...ja skúsenosť s XJ mám konkrétne s 3.0d na predvádzacích jazdách a s 5.0. V8 ktorú mal kedysi kamarát a popravde toto auto je proste výnimočné..infotainment je trochu zastaralý uznávam ale inak to auto nemá chybu...je proste výnimočné tak ako každý iný Jaguar, nepredá sa ich tolko možno preto pretože ludia naučení na Nemeckú trojku sa proste boja presedlať na niečo iné...
čo sa týka ale schopností, v dobe ked toto XJ prišlo na svet prekonalo veškerú konkurenciu vrátane vtedajšieho S...proste kto chce zapadnúť nech si kúpi Nemca, kto chce byť iný kúpi si Jag.. 😄
čo sa týka ale schopností, v dobe ked toto XJ prišlo na svet prekonalo veškerú konkurenciu vrátane vtedajšieho S...proste kto chce zapadnúť nech si kúpi Nemca, kto chce byť iný kúpi si Jag.. 😄
Quattroporte se dělá od roku 1963-64
Jaguar XJ od roku 1968
S-Kláda od 1972
BMW 7 od 1977
Lexus LS od 1989
Audi A8 od 1993 (V8 od 198😄
Jaguar XJ od roku 1968
S-Kláda od 1972
BMW 7 od 1977
Lexus LS od 1989
Audi A8 od 1993 (V8 od 198😄
Já si ji vážím, že vůbec Jag ještě velký sedan udělal. Ovšem stejně tak se těším, až se prvky z nového XE/XF promítnou do designu XJ, hlavně tedy vpředu. Boční linie ani zadní část vč. tm. sloupků mi nikdy nevadili.
Vnější linie světel je asi stejná, a ten led pás končí na vnitřní straně také tam, kde před fl. Řekl bych, že naživo bude ta bílá pořád lepší, ten efekt modré bude jen na sluníčku, stačí trochu méně světla a tvary v ní zanikají.
No mě se z tohoto úhlu docela líbí. [odkaz] , ale jinak je Jég na můj vkus moc protažený. Ano, já vím, je to v této třídě trendy. ale tyto "protáhliny" mě zkrátka nesedí. Když dlouhé auto, tak SUV nebo SAV 😉
Jaguar XJ zatím nic moc, možná nový XF a XE zase více lidí přesvědčí, že Jaguar znovu vyrábí konkurenceschopná auta. Zatím je XJ jen o kousek lepší než Phaeton a ten navíc, má omezený počet motorizací. [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A8 i S-Klasse mají v nabídce červený lak. Navíc je tu samozřejmě možnost individuálních laků, kdyby ti ta jedna červená nevoněla. 😉
kazdemu sa ten predok pacit nemoze.... a ani zadne partie... mas pravdu... na tejto foto mi to pride krajsie ... [odkaz] a podla mna prave nazivo je to ok.... fotky skresluju ale nazivo pecka... :yes:
Každopádně na fotkách v modrý lepší, přitom je to jedno z mála aut, kterýmu naživo bílá bezvýhradně sekne.