Po německých silnicích jezdí desítky tisíc elektromobilů a přes 100.000 hybridů, kabinet by jich chtěl mít do roku 2020 desetinásobek. Zavedení prémie za nákup, které navrhují některé spolkové země, však vláda odmítá.
Vláda, sem, vláda tam, stát sem, stát tam. Kdo dal té vládě právo rozdávat miliony z kapes daňových poplatníků na dotace pro soukromé společnosti? Ať si sami automobilky zafinancují vývoj, výrobu a prodej. A dotace nula. Každý skvělý produkt se bude prodávat a zaplatí se investorovi. Pokud ne, tak není tak skvělý jako stávající auta. Tečka
Klasická ukázka socialistických spádů - uměle lidem vnucovat něco, co nechtějí. Elektromobily jsou nesmyslně drahé a energie pro ně se taky musí někde vyrobit (zdaleka ne jen ve větrných či vodních elektráránách). Pak tu máme ještě značnou ekologickou zátěž při likvidaci starých baterií, které nevydrží věčně. A už vůbec nemluvím o prozatím krátkém dojezdu a hlavně nulové radosti z řízení (chybí řazení a radost z vytáčení motoru a jeho zvukového projevu, vysoká pohotovostní hmotnost elektromobilu atd.). Dalším problémem je málo energie na provoz klimatizace v létě a topení v zimě + dalších komfortních systému... Prostě slepá ulička vývoje!
vybavit auta indukcnym nabijanim. vybavit parkovacie miesta v nakupnych zonach, v zbernych parkoviskach, na cerpacich staniciach a na sidliskach moznostou dobitia elektriny. vobec nie nemozny scenar. a aby to bolo "eko", vacsiu cast z nich prave solarnym nabijanim.
BODKA
tech 160 milionů eur at radsi daji na vystavbu rychlonabijecek, o baterky se tak jak tak postaraj ostatni, zadnych 160 milionu eur tomu do roku 2020 nepomuze ikdyby se Mrklova na hlavu postavila :-!
anej citim z toho zase jen lobing Nemeckych automobilek ktere natahli paraty po milionech eur ktere "jakoze" budou na vyzkum baterii, a veskutecnosti se za ne vyzkouma tak maximalne sek na 160 mega pro konkretni lidi co jen nekde sedi a zkoumaj obsak sveho nosu na spicce prstu :-)