Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - m.z.
m2
| 18. 6. 2015 20:15
Hmmm...
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 20:20
:yes:
Avatar - white label
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 21:16
Snad...
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 21:57
Zbytecny pesimismus.
Avatar - white label
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 22:52
Ve slově "snad" může být minimálně stejně optimismu, jako pesimismu..., takže to co jsi napsal platí trefně především pro tvou reakci... ;-)
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 23:02
Tak vzhledem k tomu kolik spatnych ///M bmw kdy vydalo (zvlaste pak malych coupe) to vyznelo spis negativne. Precijen dobre ///M je standard, spatne vyjimka. Napsat na to "snad" evokuje pochyby, coz mi rozhodne neprislo jako "minimalne stejne optimismu jako pesimismu". ;-)
Avatar - white label
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 23:08
Ano, "dobré ///M je standart", ovšem ty jsi psal rovnou o "legendě"!, nikoli "pouze" o dobrém standartu (v rámci ///M modelů)... ;-)
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 23:20
Svym spusobem je legendarni kazda M3. e30 co to odstartovala, e36 jako prvni s r6, pak e46 dodnes mnoha povazovana za nejhezci a nejlepsi ze vsech (a prave ji bude mit M2 velice blizko rozmerama, hmotnosti, vykonem), e92 jako posledni atmosfera a jedina s V8 (coz je docela vtipne vzhledem k tomu jak se prijimala kdyz prisla na trh) a nepochybuji ze casem uznani dosahne i aktualni generace. No a obrovsky ohlas mela i 1M coupe, kterou na forech adoruji jako navrat ke korenum. M2 by mela byt hezci a dotazenejsi a tim i schopnejsi 1M coupe, velikosti bude tim cim M3 byla ve sve 2. a 3. generaci. Po vetsi F80 prichazi pokracovatel tradice malych rychlych baworaku, prichazi v rozmerech z "devadesatek" v case kdy vsechno kolem mozna az nepekne narostlo. Na legendu tu tak mas podle me vsechny ingredience, ted jen jestli vidis moznost v tom ze BMW v necem co dela nejlip na svete selze, anebo jako ja veris ze ne a pak je vicemene hotovo.
Avatar - white label
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 23:46
Avatar - white label
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 23:50
-
Avatar - white label
Rodi se nam nova legenda
| 18. 6. 2015 23:53
Pokud chceš tvrdit, že všechny/skoro všechny ///M modely (v případě M2 jde o budoucí čas) jsou obecně automobilovými legendami, pak je třeba automobilovou legendu přesněji definovat a napsat, kde je ta hranice, kdy, kde a jak se konkrétní automobil stává legendou, a kdy jí naopak ještě není.
Hodnocení "nejlíp na světě" je subjektivní záležitost, která se nedá objektivně změřit/prokázat/dokázat, protože vždy bude záležet na prioritách a "vkusu" jednotlivce při celkovém hodnocení.
Nehledě na to, jsem také přesvědčený o tom, že M2 má výborné předpoklady k tomu, stát se skvělým autem, ale ani to k "legendě" nemusí vždycky stačit, to ukáže (jako obvykle) čas. Už to, že M2 jako budoucí legendu (slovem "snad") připouštím, svědčí spíš o mém optimismu v tomto směru, slovem snad v to prakticky doufám, pokud bych tomu nepřál, napsal bych logicky spíš "snad ne...". :-)
BMW M2
| 18. 6. 2015 21:04
Proporčně se to auto jeví v mých očích naprosto bezchybně! Design také nádherný, to autíčko prostě nemá chybu! :yes: A nemůžu si pomoct, ale celkově mi svým zevnějškem hodně připomíná legendu M3 e46 ...
Avatar - white label
BMW M2
| 18. 6. 2015 23:03
Ano, ve srovnání s M4 bude mít M2 k M3e46 designově blíž. Hodně dělá samotná linie střechy (z profilu), kdy M2 ji má více "sedanovskou" (než M4), což bylo pro M3e46 kupé (a starší M3 kupé) typické, podobně jako (u kupé netypicky) přiznaný Bé sloupek, přičemž úplně první M3 byla ještě dvoudveřový sedan.
M2
| 18. 6. 2015 22:06
Podle zvuku při přeřazování tipoval bych to na automat... :-!
M2
| 18. 6. 2015 23:26
Přesně. No snad bude jen příplatkovou alternativou, ne :-)
Avatar - boost.
M2
| 18. 6. 2015 23:57
6MT & M-DCT.
Avatar - white label
M2
| 19. 6. 2015 00:28
Jj, vypadá to na dvojspojku, předpokládám, že manuál bude alternativně taky, ale konkurence (v rámci D3 - RS3/A45 AMG) dnes nabízí výhradně dvojspojky, takže dobrá dvojspojka bude v tomto pohledu hodně důležitá.
Osobně bych bral u M2 DKG + RWD.
M2
| 19. 6. 2015 08:51
No jo, to je pěkné, ale když ti v autě řadí automat, tak to je jako by tě při souloži nějaký cizí chlap nadzvedával... ;-)
Avatar - Dzakobo
M2
| 19. 6. 2015 09:22
Proč sis teda kupoval X5, kde je AT standard, líbí se ti nadzvedávání? >:D
M2
| 19. 6. 2015 10:10
V mém věku to už potřebuju... ;-)
Hmotnost
| 18. 6. 2015 23:14
Sam jsem zvedav co BMW udela s hmotnosti. Potencial ma to auto obrovsky, na druhou stranu ale pujde na trh v cenach podobnych 1M coupe, takze 1,3mil? Co za tu cenu muze BMW proti M235i nabidnout cim by srazilo hmotnost dolu... karbonovou strechu? Vic hliniku? Skorepiny v zakladu? Nebo se budeme tocit kolem 1450kg jak se pohybuje M235i, coz by vedle 1,5t M4 bylo trosku sklamani vzhledem k tomu o kolik je 2er proti 4er mensim autem.
100kg niz proti M235i by byla naprosta parada, ale hlavne kvuli cene tomu spis neverim. :-|
Avatar - boost.
Hmotnost
| 18. 6. 2015 23:57
O Karbondach se mluvilo, ale myslím že byla zamítnuta. Co se týče hmotnosti, tak pár kilo by dolů jít mohlo, ale víš jak to je. Větší brzdy, kola, bodywork... Si vem, že F80 6MT váží 1595 kg dle BMW, a ta má lightweight věcí habaděj. :-)
Hmotnost
| 19. 6. 2015 00:33
F80 je sedan, srovnaval bych spis s coupe, takze s F82 a ta by podle BMW s keramikou mela vazit 1498kg (pohotovostni, ne provozni). M235i vazi podle prevodovky od 1455kg (pohotovostni). U M2 bych rad videl cislo mensi, ale jak pises, budou vetsi brzdy, bude vice plechu, vice chladicu... tak aby nakonec nebyla jeste tezsi nez auto z ktereho vzejde. Jestli je uz jiste ze je karbonova strecha mimo hru je to docela skoda.
Hmotnost
| 19. 6. 2015 10:03
Váha vozu je součástí celé rovnice. Výkon, váha, chování se vozu v různých situacích. Designéři si musí dávat pozor, aby byl vůz bezpečný ve většině z nich, protože jde stále o cestovní vůz. Jestliže mluvíme o 370 koních, tak při 1500kg nám to dává 247 koní na tunu. To už je solidní nářez na rozměrově malé auto. Řekl bych, že těch 1500-1550kg je taková rozumná hmotnost. M235i M/T s 326 koni váží 1530kg. Soudě s videa a pravděpodobnosti automatu, tak vidím M2 s xDrive, 1545kg. :-!
Hmotnost
| 19. 6. 2015 11:50
Nizsi hmotnost je pro auto vzdycky lepsi. Nebavime se to tune kterou by rozhodil bocni vitr na dalnici, ale o aute co by se v tom nejlepsim pripade mohlo podivat na hmotnost E36 M3 a nevidim duvod (krom financnich a politickych) proc auto udelat umyslne tezsi. V jakem rezimu by takove auto melo lepe fungovat krom mozna rovne po dalnici? Lehci M2 by dozajista byla lepsi M2. A ten xDrive doufam BMW ani skouset nebude, prave v M2 to bude vubec nejzbytecnejsich ze vsech ///M.
Avatar - white label
Hmotnost
| 19. 6. 2015 12:23
Taky doufám, že tam xDrive cpát nebudou, i když ho dali i do M135i/M235i, kde je podobně "zbytečně".
Hmotnost
| 19. 6. 2015 12:50
No právě. M123i i M235i xDrive mají. M3 sice xDrive nemá, ale zase je o dost těžší. Opravdu mám podezření, že si vezmou příklad z Focusu RS a půjdou 4x4 cestou. No a pro tento systém nemají M/T, tak to bude asi ta DKG. :-!
Hmotnost
| 19. 6. 2015 12:59
V M135i a M235i to chapu, precijen trosicku vylepsene seriove auta na kazdy den, pro nekoho kdo chce 4x4 proc ne. Ale prave proto ze existuje M235ix bych m2 s xDrivem nepochopil. Snad jen ze by M2 pouzili jako sveho casu 1M coupe, jako tester (prvni foukane ///M) a na tomto nejmensim ///M otestovali neco co pak nasadi do vetsich ///M. Logiku v tom ale postradam.

@deda
CTR je Civic Type R? To je prece predokolka. Jedine ostre HB s 4x4 je FoFo RS, Golf R, Audi S3/RS3 a MB 45 AMG. Zadne ///M krom SUV do ted nikdy nemelo pohon 4*4 a prave v nejmensim ze vsech soucasnych ///M dava 4x4 nejmensi smysl. Do M5 casem asi bude muset prijit, bohuzel, ale M2 jej nepotrebuje. Nebude s nim rychlejsi, a urcite ne ani lepsi, mozna univerzalnejsi, kdo ale chce univerzala sup pro Audi.
Hmotnost
| 19. 6. 2015 13:44
To CTR jsem již opravil. Sorry!
Avatar - AUDIRS6
Hmotnost
| 19. 6. 2015 13:53
Tych protichodnych informacii je na webe tolko, ze vylustrovat pravdu je takto pred uvedenim na trh a zhliadnutim cennika / konfiguratora takmer nemozne.
Ja uz som cital "zarucene" informacie, ze M2 bude mat 375 PS a bude na vyber vsetko:
RWD / AWD, MT / AT... Pritom odmaskovanu ju uz nafotili v US, takze ak bude mierit primarne tam, tak MT a AWD by som fakt videl realne, nakolko prave po tychto veciach aktualne Amikom pistia srdcia >:D
A ano, ako pokusny kralik pred M5-kou by mi to tiez davalo zmysel. Tam je to uz vraj "hotova vec" v ramci dalsej generacie.
Z mojho pohladu to teda zmysel dava. Otazka je, ako to odstupnuju financne, nakolko homologizovat 4 verzie / kombinacie, miesto dvoch, to chce dalsie peniaze, a ak sa niektora verzia bude predavat minimalne, potom to budu musiet cenovo zohladnit v tych zvysnych... ;-\
Aby nenastal taky paradox, ze v US sa budu MT predavat viac ako v EU... :-!
A AWD viac v EU ako v US >:D ..........noooo, bude to zaujimave... :-)
Hmotnost
| 19. 6. 2015 14:04
4x4 v takovem aute smysl nedava, nebo jinak, v jakemkoliv vetsim ///M by to davalo vetsi smysl. Uvidime, i vzhledem k tomu ze M2 bude "budget ///M" spis doufam ze se budou veci snazit drzet jednoduse a nez cpat penize do xDrive verze nacpou je spis jinam.

Jinak manual se v US prodava lepe nez v evrope dlouhodobe. Jeden, ne li ten hlavni, z duvodu proc M5/M6 do dnes v US s manualem k sehnani a v EU nikoliv. Smutny pribeh.
Hmotnost
| 19. 6. 2015 13:59
M235i má již 340 koní. 370 pro M2 už je zase o pěknou kapku víc a to ještě nevíme nic o krouťáku. I když bych raději viděl M2 pouze v RWD a s M/T (M/T z M3), tak hádám, že když mají v M2 A/T (video), tak to bude s xDrive. Budu rád, když se nakonec zjistí, že jsem hádal špatně. ;-)
Hmotnost
| 19. 6. 2015 14:06
Tak nabidka automat / manual prece nema s xDrive nic spolecne. I pokud budou davat jak manual, tak automat (a jedno jaky automat) nic je nenuti zahrnout i xDrive.
Osobne bych ale tipoval kdyz uz resime automat 8hp spis nez DCT, precijen jej montuji i do M235i racing, jezdi s nim 24h zavody tak te prevodovce asi veri a taky bych se tomu nedivil i jelikoz pro pristi M5 spis uz ocekavam automat misto DCT.
Hmotnost
| 19. 6. 2015 14:27
Aby bylo jasno. Pro mě, vše po M/T je A/T. Jak to nemá spojkový pedál, tak je to u mě A/T. Je to tak jednoduší.
Dále. Teď jsem dočetl article o M2 2015 na Autocaru. I tam připouští, že by M2 mohlo použít A/T, ale snad později. Zrovna tak jako i xDrive na některých trzích. Zatím ovšem samé spekulace. Zrovna tak jako ta, že koncept by měl být k vidění v září ve Frankfurtu a prodej začít již ve čtvrtém čtvrtletí tohoto roku. Kabriolet příští rok.
Avatar - m.z.
Hmotnost
| 19. 6. 2015 16:13
Asi už nejsem ten správný driver, ale já bych si M2 vybral s AT.
Nejspíš jsem už líný, ale řazení mě nějak přestává bavit a po vyzkoušení bavoráckého automatu si jej dovedu představit ve svém autě (nikdy jsem AT předtím neměl).
Hmotnost
| 19. 6. 2015 16:55
Záleží na tom jaký jsi driver. Pokud nejsi opravdový enthusiast a nikdy nejezdil okruhy a většinu drivování děláš po městě, tak A/T je určitě pohodlnější. :-! Ano, ZF 8sp. A/T, kterou používá i BMW, je opravdu povedený design. :-!
Přísně maskovaná karoserie?
| 18. 6. 2015 23:24
Tak nevím, ale já jsem na záběrech testovaného auta viděl jen maskovací fólii a to ještě jen na bocích. Zajímalo by mě proto, co je na tom autor článku spatřuje "přísného"? Přísné maskování je pro mě stav, kdy je prototyp olepen papundeklem tak, že vůbec nelze ani odhadnout vnější tvary a proporce :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku