Ekonomika
Hittman
7
Určitě v tom nebudou padat ventily jako u 2,0 TDI >😒]
Přejít do diskuze
mne šoklo to zdražení u výběhového modelu, to mi připomíná Lagunu, která také nedávno zdražila a pak šla zase dolů...
2.0 HDI osobně neznám. Negativní zkušenosti mám jen s 2.2HDi. K tomu navíc přistupuje vyjádření lidí od Mitsubishi (protože do některých typů Outlanderů se montovaly motory 2.2HDi), kteří mi opakovaně říkali: buďte štastný, že máte v autě 2.0TDI PD, protože ty francouzské 2.2HDi jsou oproti tomu vašemu strašně poruchové.
Tak doufejme, že ten 2.0HDi už bude alespoň napůl cesty ke spolehlivosti 2.0TDI 😉
Tak doufejme, že ten 2.0HDi už bude alespoň napůl cesty ke spolehlivosti 2.0TDI 😉
A jak moc je známej? Tobě upadl? Nebo někoho takového znáš (skutečně znáš)? Zajímavé je, že o tomto "známém problému" ví jen p.Petřík a p.Vaculík. Stejná vahadla používá VW od 1.6 po 4.2 TDI. Tento známý problém se totiž objevil až otištěním v SM.
Nepletu. Že se to dolívá v kufru, je jedno, ale vždycky po dolití se musí zajet na diagnostiku, aby se softwarově nastavilo dolití. Jako by tam nemohli dát plovák.
Jenže v tom to právě je, PSA se rozvedlo s Fordem a tak to co chystá Ford nemusí mít žádný dopad na motory koncernu PSA. Motor 2,2 HDI je první oběť rozvodu a co si pamatuju ,tak PSA prohlásilo, že chce na dalším dieselovém dvoulitru dělat samo,zatímco Ford plánuje dál používat i zmíněný 2,2HDI ale třeba se pletu a dvoulitr ještě pořád bude společný.... ( ono přece jenom se na tom vývoji pracuje několik let dopředu a některé jednotky už jsou dávno hotové, otázkou je co zahrnují příslušné dohody a know how )
On ten Forďácký motor má být biturbo,
2.0 TDCi/154 kW Bi-Turbo (turbodiesel),zatímco původní 2,2HDI byla single turbo, tak uvidíme.
2.0 Duratorq TDCi 1.997, 154 kW (210 k) při 3600 min-1 450 Nm při 2000 - 2500 min-1
bylo tam hodně potenciálních variant včetně spolupráce s Opelem/GM, ale to nejspíš taky padlo spolu s použitím platformy Epsilon II pro vozy PSA a vedení přestalo cpát hlavu do zadku GM. Ty dohody se mění v podstatě za pochodu.
On ten Forďácký motor má být biturbo,
2.0 TDCi/154 kW Bi-Turbo (turbodiesel),zatímco původní 2,2HDI byla single turbo, tak uvidíme.
2.0 Duratorq TDCi 1.997, 154 kW (210 k) při 3600 min-1 450 Nm při 2000 - 2500 min-1
bylo tam hodně potenciálních variant včetně spolupráce s Opelem/GM, ale to nejspíš taky padlo spolu s použitím platformy Epsilon II pro vozy PSA a vedení přestalo cpát hlavu do zadku GM. Ty dohody se mění v podstatě za pochodu.
Co se týče dieselů tak se WinDiesel nikdy neplete. 😄 Mimo moji sféru zájmů jsou pouze motory BMW a Fiatu.
2,2 je první oběť nastávajícího rozvodu mezi Fordem a PSA v dieselových motorech. Ford už má svůj vlastní motor 1,5 TDCi atd.
Jo to by mi narozdíl od snížení výkonu přišlo logický
Když o tom tak uvažuju těch 154 kW by mohla bejt silnější verze toho Blue HDI. Náhrada za V6 by to teda nebyla ale aspoň něco
Když o tom tak uvažuju těch 154 kW by mohla bejt silnější verze toho Blue HDI. Náhrada za V6 by to teda nebyla ale aspoň něco
já osobně jsem doufál, že PSA vezme ten 2,2 HDi motor co má těch 150kW a udělá z něj verzi se 177kW jako náhradu toho V6 HDI.....
Viz já dnes 9😁6 současnejch 132 kW mi přijde docela málo. Zvlášť když před 8 lety začínal se 177 kW 😉
co je mi známo, tak zatím jedniý motor s 154kW bude nová 1,6 THP Euro 6 , což je benzínový motor. Není ale vyloučeno, že 132kW není strop dieselové nabídky, jen se mi zatím nic podrobnějšího nedoneslo....
Motor je to možná dobrej [odkaz] ale za stejnou cenu byl před pár lety vrcholem nabídky V6 177 kW pak byl vrchol 2,2 HDI 150 kW a teď 2,0 133 kW >😒]
Pokud je to identický motor s tím, který mám v C4 GO, pak ten motor není špatný. Na pytel je u něj způsob dolévání AdBlue.