Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Citroën C5 přešel na motor 2.0 BlueHDi splňující Euro 6

29 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Možná, že v tom už nebudou tak praskat vačky jako u 2,2 HDI :no:
FOFO
2.0 HDI je jeden z těch nejvetších držáků
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
2.0 HDI osobně neznám. Negativní zkušenosti mám jen s 2.2HDi. K tomu navíc přistupuje vyjádření lidí od Mitsubishi (protože do některých typů Outlanderů se montovaly motory 2.2HDi), kteří mi opakovaně říkali: buďte štastný, že máte v autě 2.0TDI PD, protože ty francouzské 2.2HDi jsou oproti tomu vašemu strašně poruchové.
Tak doufejme, že ten 2.0HDi už bude alespoň napůl cesty ke spolehlivosti 2.0TDI 😉
-------
Pamatujte si říkáte, že pod kapotou do auta diesel nepatří :yes: :-!
Avatar - Hittman
Hittman
Určitě v tom nebudou padat ventily jako u 2,0 TDI >😒]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Padá listí, psát o padání ventilů je hezká básnická konstrukce. 😉
Avatar - Hittman
Hittman
Tobě už to z hlavy také popadalo, že?
FOFO
Tenhle problém je známej u 2.0 TDI-CR že po 150tkm občas updane ventil
PavelK_
A jak moc je známej? Tobě upadl? Nebo někoho takového znáš (skutečně znáš)? Zajímavé je, že o tomto "známém problému" ví jen p.Petřík a p.Vaculík. Stejná vahadla používá VW od 1.6 po 4.2 TDI. Tento známý problém se totiž objevil až otištěním v SM.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Seš fakt hodně špatně informovanej. Zkus třeba takovej moderní vynález menuje se GOOGLE 😄

Málokterej redaktor je tak in tak schopnej a tak trapně pravdomluvnej jako zrovna Vaculík 😉
Avatar - Hittman
Hittman
mne šoklo to zdražení u výběhového modelu, to mi připomíná Lagunu, která také nedávno zdražila a pak šla zase dolů...
Standa77
Pokud je to identický motor s tím, který mám v C4 GO, pak ten motor není špatný. Na pytel je u něj způsob dolévání AdBlue.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Motor je to možná dobrej [odkaz] ale za stejnou cenu byl před pár lety vrcholem nabídky V6 177 kW pak byl vrchol 2,2 HDI 150 kW a teď 2,0 133 kW >😒]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Na podzim bude 154 kW, stačí?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fakt? Z čeho? 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
2,0 HDI ale i u Fordu. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nepleteš si způsob dolévání ad blue s doléváním aditiva do nafty?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
AdBlue se v Picassu dolévá někde v kufru. Vim že se to tady před časem diskutovalo..
Avatar - del42sa
del42sa
neplete ...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A s těma 154kW se WinDiesel plete nebo ne? 😄
Avatar - del42sa
del42sa
co je mi známo, tak zatím jedniý motor s 154kW bude nová 1,6 THP Euro 6 , což je benzínový motor. Není ale vyloučeno, že 132kW není strop dieselové nabídky, jen se mi zatím nic podrobnějšího nedoneslo....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já dnes 9😁6 současnejch 132 kW mi přijde docela málo. Zvlášť když před 8 lety začínal se 177 kW 😉
Avatar - del42sa
del42sa
já osobně jsem doufál, že PSA vezme ten 2,2 HDi motor co má těch 150kW a udělá z něj verzi se 177kW jako náhradu toho V6 HDI.....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo to by mi narozdíl od snížení výkonu přišlo logický

Když o tom tak uvažuju těch 154 kW by mohla bejt silnější verze toho Blue HDI. Náhrada za V6 by to teda nebyla ale aspoň něco
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
VW z 2,0 vytáhnul ještě víc. 154 kW o tom už se ví a bude ještě víc.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
2,2 je první oběť nastávajícího rozvodu mezi Fordem a PSA v dieselových motorech. Ford už má svůj vlastní motor 1,5 TDCi atd.
Avatar - del42sa
del42sa
Jenže v tom to právě je, PSA se rozvedlo s Fordem a tak to co chystá Ford nemusí mít žádný dopad na motory koncernu PSA. Motor 2,2 HDI je první oběť rozvodu a co si pamatuju ,tak PSA prohlásilo, že chce na dalším dieselovém dvoulitru dělat samo,zatímco Ford plánuje dál používat i zmíněný 2,2HDI ale třeba se pletu a dvoulitr ještě pořád bude společný.... ( ono přece jenom se na tom vývoji pracuje několik let dopředu a některé jednotky už jsou dávno hotové, otázkou je co zahrnují příslušné dohody a know how )

On ten Forďácký motor má být biturbo,
2.0 TDCi/154 kW Bi-Turbo (turbodiesel),zatímco původní 2,2HDI byla single turbo, tak uvidíme.

2.0 Duratorq TDCi 1.997, 154 kW (210 k) při 3600 min-1 450 Nm při 2000 - 2500 min-1

bylo tam hodně potenciálních variant včetně spolupráce s Opelem/GM, ale to nejspíš taky padlo spolu s použitím platformy Epsilon II pro vozy PSA a vedení přestalo cpát hlavu do zadku GM. Ty dohody se mění v podstatě za pochodu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Co se týče dieselů tak se WinDiesel nikdy neplete. 😄 Mimo moji sféru zájmů jsou pouze motory BMW a Fiatu.
Standa77
Nepletu. Že se to dolívá v kufru, je jedno, ale vždycky po dolití se musí zajet na diagnostiku, aby se softwarově nastavilo dolití. Jako by tam nemohli dát plovák.