2.0 HDI osobně neznám. Negativní zkušenosti mám jen s 2.2HDi. K tomu navíc přistupuje vyjádření lidí od Mitsubishi (protože do některých typů Outlanderů se montovaly motory 2.2HDi), kteří mi opakovaně říkali: buďte štastný, že máte v autě 2.0TDI PD, protože ty francouzské 2.2HDi jsou oproti tomu vašemu strašně poruchové.
Tak doufejme, že ten 2.0HDi už bude alespoň napůl cesty ke spolehlivosti 2.0TDI ;-)
A jak moc je známej? Tobě upadl? Nebo někoho takového znáš (skutečně znáš)? Zajímavé je, že o tomto "známém problému" ví jen p.Petřík a p.Vaculík. Stejná vahadla používá VW od 1.6 po 4.2 TDI. Tento známý problém se totiž objevil až otištěním v SM.
Nepletu. Že se to dolívá v kufru, je jedno, ale vždycky po dolití se musí zajet na diagnostiku, aby se softwarově nastavilo dolití. Jako by tam nemohli dát plovák.
Jenže v tom to právě je, PSA se rozvedlo s Fordem a tak to co chystá Ford nemusí mít žádný dopad na motory koncernu PSA. Motor 2,2 HDI je první oběť rozvodu a co si pamatuju ,tak PSA prohlásilo, že chce na dalším dieselovém dvoulitru dělat samo,zatímco Ford plánuje dál používat i zmíněný 2,2HDI ale třeba se pletu a dvoulitr ještě pořád bude společný.... ( ono přece jenom se na tom vývoji pracuje několik let dopředu a některé jednotky už jsou dávno hotové, otázkou je co zahrnují příslušné dohody a know how )
On ten Forďácký motor má být biturbo,
2.0 TDCi/154 kW Bi-Turbo (turbodiesel),zatímco původní 2,2HDI byla single turbo, tak uvidíme.
2.0 Duratorq TDCi 1.997, 154 kW (210 k) při 3600 min-1 450 Nm při 2000 - 2500 min-1
bylo tam hodně potenciálních variant včetně spolupráce s Opelem/GM, ale to nejspíš taky padlo spolu s použitím platformy Epsilon II pro vozy PSA a vedení přestalo cpát hlavu do zadku GM. Ty dohody se mění v podstatě za pochodu.
co je mi známo, tak zatím jedniý motor s 154kW bude nová 1,6 THP Euro 6 , což je benzínový motor. Není ale vyloučeno, že 132kW není strop dieselové nabídky, jen se mi zatím nic podrobnějšího nedoneslo....