Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf výzkumu a vývoje BMW chce, aby model 1 měl stále zadní pohon

Klaus Fröhlich, šéf výzkumu a vývoje BMW, se v rozhovoru pro americký Motor trend nechal slyšet, že rovněž BMW 1 by mělo být opravdovým vozem značky a ještě není rozhodnuto, jaká kola u něj budou poháněna.
Zpět na článek
22. 6. 2015 15:53
22. 6. 2015 16:51
22. 6. 2015 17:31
22. 6. 2015 17:54
22. 6. 2015 19:27
22. 6. 2015 19:59
23. 6. 2015 11:17
22. 6. 2015 15:45
Skvělá zpráva
Je super vidět, že si v BMW uvědomují, že si jejich auta lidi nekupují jen kvůli značce, ale že naopak ta značka má takové renomé jen a pouze díky tomu, jaká dělají auta. :yes:
Rozbalit vlákno
44
22. 6. 2015 16:16
Re: Skvělá zpráva
Bejvávalo,dnes už si BMW kupují lidi hlavně kvůli tomu,aby se ukazovali v tzv. prémiovém voze.Motory jsou sice pořád výborné,ale auto nedělá jen motor a zbytek za moc nestojí,vzhled většiny bavoráků je naprostá katastrofa,mizerné řízení,nudný vnitřek a "přimíchávání" zvuku motoru do repráků,to opravdu není nic pro "petrolheada".
Avatar - fOE
22. 6. 2015 17:24
Re: Skvělá zpráva
Tak si to postavme do souvislosti to co "za moc nestoji". Vzhled je subjektivni, tobe se nelibi, me treba ano. Rizeni je horsi nez byvali v minulych generacich, bez debat, stale ale nejlepsi co se da sehnat (neridil jsem nove XE), vnitrek orientovany na ridice, vse tam kde ma byt, nemam problem; zvuk (ci uz z repraku nebo jinou cestou) primichavat je trend, ne jen BMW, byt toto hlavni duvod nekoupi clovek za chvilku nic. Secteno podtrzeno ten kdo chce ridicske auto sebe nejlepe uspokoji stale u BMW. Rozdily uz nejsou tak velke jako v minulosti, ale furt jsou patrne.
22. 6. 2015 17:55
Re: Skvělá zpráva
Ano,je to prostě můj názor a je mi jasné,že se to mnoha lidem(denně člověk přece vidí mraky bavoráků) líbit nebude, prostě mi ta značka už dávno nic neříká.
23. 6. 2015 10:18
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
jj
JAKO V DNEŠNÍ DOBĚ AUTOPILOTŮ 2015 KDY MÁ UŽ STANDARTNĚ NÁHON NA 4x4 KDE JAKÁ TESLA [odkaz] JE DEGRADOVAT BMW [odkaz] ZE ZADNÍ NA PŘEDNÍ PŘECHOD DO DRUHÝ LIGY EVROPSKÝ SOUDRUZI
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Magister
23. 6. 2015 11:41
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Až se Tesla dokáže postavit na vlastní nohy (nebude prodělávat) a nebude podpírána dotacemi a zvýhodňována všemi možnými ústupky, pak se můžeme bavit. ;-)
Avatar - Magister
23. 6. 2015 08:22
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
BMW se naprosto zdiskreditovalo podporou německého ekošílenství. Jako první opustili své nejlepší atmosférické motory, vyrábějí elektrospotřebiče, triturba a 3válce rvou jako první (opět) do střední třídy. Všude v čele.... nevěřím, že toto se fandům značky líbí. Na sporťák úplně pozapomněli, kabrio Z4 už ani nemodernizují. O zvuku M modelů z repráků ani nemluvě. Z jejich politiky jsem akorát znechucen. Kašlou na všechny, kteří mají rádi opravdová auta.
Avatar - fOE
23. 6. 2015 09:24
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
A znovu to zasadme do souvislosti:
1) triturba jsou nejvykonejsi diesly aktualne k dispozici ve vyssi stredni tride, co by Mercedes za to dal mit alepson z 2/3 takovy motor, jeho zakaznici maji smulu a audi konci taky o level niz
2) zakladni motor je zakladni motor, furt muzes kupovat 6 valce, BMW jich nabizi nejvic ze stredni tridy, navic ti k benzinovemu R6 umozni stale i manual
3) z4 ceka dlouho na nastupce, pravda, na tom by melo BMW zapracovat
4) zvuk z repraku se ti nemusi libit, nic to ale neubere ze schopnosti aktualni M3, z toho ze M3/M4 je porad, tak jako v kazde z predeslych generaci, to nejlehci, nejsportovnejsi a na okruhu a pri sportovni jizde nejlepe fungujici z D3.

Jinak chystana M2 primo vyvraci tvou posledni vetu.
Avatar - Magister
23. 6. 2015 10:16
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
ad1 - velké diesely jsou nyní v Německu tak zdaněny, že už je tam skoro nikdo nekoupí (penále a dvojnásobek co za benzín). Nejprodávanější motorizace ve vyšší střední jsou 1,8 a 2,0 v benzínu. Vyvinout triturbo není problém, ale jeho váha a složitost předurčuje budoucí náklady na údržbu do astronomických výšin. I proto aktuální třída C už se nežene do dieslového 6válce...což je škoda.

ad2 - základní motor ve střední třídě s 3 válci je v pořádku? Není to tak dávno, co tu právě lidé jako ty mluvili o plebejském 4 válci. A teď je u BMW v příplatkové luxusní výbavě 8-s ... nikde jinde než v Evropě by si to nedovolili nabídnout. Smutné.

ad3 - nejen Z4, ale i pořádný sporťák k R8 nebo lépe zadokolku k AMG GT

ad4 - ze současného M3/M4 je každý majitel předešlého akorát rozpačitý a nejde jen o zvuk. Bohužel. A srovnání s konkurencí taky nedopadá...
23. 6. 2015 10:50
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Z kdysi celkem pohodovýho diksutéra se stal po koupi M-B někdo, kdo manipuluje, zobecňuje a plká...

Třeba k ad4 [odkaz]

Co podepíšu je fakt, že BMW nemá nic proti R8 a AMG GT a je to ostuda. Pokud se BMW spoléhalo na to, že díru zacelí i8, je to špatně. Jakkoliv je výborný.
Avatar - AUDIRS6
23. 6. 2015 10:50
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
1: najpredavanejsi motor vo vyssej strednej je benzin 1,8 - 2,0 ????? >:D >:D >:D >:D
Tak som asi trochu zaspal, ale v A6 tvoria vsetky verzie 3.0 TDi 2/3 predajov ;-)
U BMW je to tiez slusne percento R6 a R4 nafta.
A divil by som sa, keby nafta nedominovala aj v E-klasse.
Ano, triturbo uz je trochu ulet, ale je to ukazka ich technickej vyspelosti - kolko sa da vytlacit naftovych koni z 3-litra.
Aktualne C-cko caka na novu rodinu R6 a teda na taku naftu. ;-)
2: zaklad R3 v strednej triede mi tiez nevonia - tam zhoda :-!
3: noooo, konkurenciu pre R8 som si fakt predstavoval inac ako i8 8-s - aj ked sa snazia tvrdit, ze to konkurencia nieje - ale pozries sa na proporcie, umiestnenie motora, cenu...ale uspech ma. Lenze konkurencia to vraj nieje a asi ani tak rychlo ozajstna konkurencia R8 nepribudne.
4: kazda dalsia / nova M3 (M4) je po E46 CSL len trapna parodia na M3. Ale taka je doba - turbo + repraky = hanba pre BMW v tejto triede !
Ale to im nebrani aby bola kazda nova rychlejsia nez ta stara. A zakaznikom to asi staci / vyhovuje. ( nehodiace sa preskrtni ) :-!
23. 6. 2015 11:00
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
K bodu 4 ty vrtulohatere ;-) . Jestli něčí zákazníci požadují, aby auta byla sterilnější a rychlejší než předchůdce, pak se obvykle rekrutují z řad čtyř kruhů :-)

Novou M3/4 jsem ještě nejel, takže tu nebudu planě pindat, ale podobný kecy se vyrojí vždy po představení ikonickýho modelu a ke konci životního cyklu se následně ten samej model glorifikuje.

To, že M-B končí výkonově v naftě daleko před konkurencí je neoddiskutovatelnej fakt. Věřím, že s příchodem R6 ukáží svůj potenciál.

Jinak BMW nikdy nestavělo supersporty (pokud nebereme světlou vyjímku M1), fakt, že nemá sportovní GT je smutnej, tady není co omlouvat. Ale taky jako jediná automobilka drží zatím RWD v nižší střední...kdo to má? ;-)
Avatar - AUDIRS6
23. 6. 2015 11:11
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
ja niesom "vrtulohater" >:D >:D >:D >:D
Hmmm...keby si mal mat pravdu, dak RS3 ma dnes len R4 s vykonom ako treba. Oni ale chceli aby to auto malo ten charakter, ktory mu moze dat len ten R5 motor a preto je tam. Cital som interview s Reilom - koli R5 museli prekopavat cely predok MQB-cka - ono totiz s R5 predtym neratalo !!!! A oni to proste urobili ! ;-)
Takze nieje to len o sterilite a cislach ;-)
S tou M3/M4 - co ti na to poviem...kto chce, nech si ju kupi. U nas zatial dokazu urobit zvuk motora aj bez reprakov. Pockajme cca 2-3 roky na novu RS4/RS5, ze ako budu jazdit tie... ;-)
R6 nafta od MB - nech uz je tu !
a supersport od BMW ? - ano mal som na mysli prvu M1 a nejakeho jej ideoveho nastupcu...lenze zatial ( a ani v kratko/strednodobom horizonte ) nic... :-!
Pritom patrilo by sa !
23. 6. 2015 11:17
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
R5 fajn... souhrn M-B R4, Audi R5, BMW R6... ;-)

Repráky v M4 nechápu, R6 má malebnej zvuk sám o sobě a výfuky se dají krásně ladit, viz třeba Jag.
Avatar - fOE
23. 6. 2015 11:11
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Ajaj, audirs6 a jeho audiruzove videni sveta. Tady se podivej co si ta "trapna parodie na M3" udela s konkurenci s RS znackem na kapote co ma "vyhodu" 4x4, o 2 valce a 20k vykonu vic.
[odkaz]

PS: doufam ze ti neujde ani ten dovetek na konci, s Porsche Caymanem S.
;-)
Avatar - AUDIRS6
23. 6. 2015 11:15
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
ale ved joooo.... :-!
na naprave sa pracuje... :-!
Avatar - fOE
23. 6. 2015 11:22
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Ty si zvlastni typ cloveka. Az prehnane nekriticky k jedne (sve) znacce a prehnane kriticky (souhlasim s webpajou) ke vsemu ostatnimu a po vzoru sve adorovane znacky se vymezujes hlavne proti BMW. Jednoduse si strasne zapalenej pro vec.
Nevim jak to mas ty (nebo lidi zde obecne) ale vetsinova populace, takze i lidi co mam kolem sebe, se proste o auta v prehnane mire nezajima a potkat nekoho zapaleneho (jako byvaleho kolegu s sice ojetym, ale milovanym porsche) mi vzdy udela radost. U tebe by to ale asi dopadlo tak, ze bych mel radost kdyz bych te potkal, ale nakonec bych ti dal pesti. (to ber jako nadsazku / vtip) >:D >:D
Proste zapalenej, ale pokude jde o audi vs. cokoliv jineho tak je to s tebou obcas k nevydrzeni. >:D
Avatar - AUDIRS6
23. 6. 2015 11:35
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
>:D >:D >:D >:D :yes:
noooo, ak by som ti ju vykryl, alebo ustal, potom by si to mal tazke ty,,, >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ale OK, za Audi by som hadam aj 1 zniesol. ;-)
K meritu veci: Nie, neisom nekriticky k Audi - to si ma asi pleties s Edom >:D
Su ale veci, na ktorych budem bazirovat, a v ktorych vidim Audi jasne na vrchole. Ano - je ale rovnako vela veci, na ktore si v konkurencnom boji musia dat pozor, aby aj v mojich ociach udrzali TOP-status. Ak si si vsimol, tak tych vyhrad mam v poslednej dobe vcelku dost - Q7, R8 !!!! - a to o to viac, ze minule generacie sa mi vylsovene pacili !
Takze ak by sme sa mali my dvaja stretnut, a debatit, asi by sme prisli az k prekvapivo podobnym zaverom na vela veci ;-) a na tu "ranu" by si ani nepomyslel ;-)
A ja tiez nie, pokial by si nezacal nieco proti modelovej rade A6... >:-[]
23. 6. 2015 11:40
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
A6? To je formát papíru? ;-)
Avatar - fOE
23. 6. 2015 11:42
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
>:-[]
Avatar - AUDIRS6
23. 6. 2015 11:47
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
pre dnesok nech ti je odpustene... ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2015 13:11
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Jasně, A1 - A8 jsou formáty papíru... a označení 1er - 8er pro změnu udává počet vrstev u toaleťáku a papírových kapesníků. ;-)
Avatar - fOE
23. 6. 2015 13:20
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Zvlastni ze na podobnou "udicku" se vzdycky chytne ta stejna skupina lidi, rikejme jim treba...
... koncernisti. :-)
Avatar - white label
23. 6. 2015 13:34
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Tušil jsem, že tohle pro jistou "vrtulovou" skupinu už naopak vtipné nebude, proto jsem to adresoval webpajovi, který naštěstí podobnými předsudky netrpí... ;-)
Audi i BMW umí udělat výborná auta, stejně jako občas něco pokazit. V garáži máme i jednu E39 (koupená jako nová), tak nevím, jestli je to pro tebe taky koncernovwé auto? :-)
Avatar - fOE
23. 6. 2015 13:47
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Vrtulova skupina? Me podobna postouchnuti nechavaji klidnym, ja nereagoval na obsah tve reakce, ale na tvou potrebu reagovat jako takovou. Zbytek myslim sedi nehlede na kdysi koupenou e39. ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2015 14:03
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Proč bych na to nereagoval, bylo to vtipné a já to pouze dál rozvedl...
S webpajou se známe osobně, takže jemu k tomu nemusím nic "dovysvětlovat", aby to pochopil.
Avatar - fOE
23. 6. 2015 19:22
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Tak to uz je jina. ;-)
Avatar - fOE
23. 6. 2015 11:42
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
V A6 jsem ted v posledni dobe stravil docela dost casu (bohuzel jen malou cast za volantem), byla to sice jen 2.0tdi ultra, ale o to v audi a pri dalnicnich presunech stejne neslo, i tech 190k bylo dostatecnych. Ale ten "tah na branku" pokud jde o detaily uvnitr je vzdycky to co me na audi mile potesi. Clovek ma pocit ze za sve penize dostane produkt nad kterym se nekdo vazne zamyslel stylem "jak to udelat lepsi, luxusnejsi" a ne jen "jak to udelat aby to luxusne vypadalo, ale zaroven bylo co nejlevnejsi". Za to ma audi plusove body a je fajn ze nekdo jako audi je, sice ridicsky nic moc >:-[] ale nutici BMW zapracovat na svych interierech.
Ostatne byl bych rad kdyby audi nebo MB vystridalo BMW na trunu nejprodavanejsi premie, BMW by probiraci facku potrebovalo, ikdyz je zatim setrvacne v mnohem furt na spici.
23. 6. 2015 11:48
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
BMW se Audi začalo minimálně v jízdních vlastnostech a sterilitě Audi rovnat, pokud se bavíme o xDrive...a spíš je i horší z hlediska řidičskosti. Pokud chce dotahovat, pak v interiérech, tam souhlas. Ale přitom si stále držet svou fazonu.
Na druhou stranu z fotky palubní desky nové A4 je jasně patrná inspirace z F30... ;-)
Avatar - AUDIRS6
23. 6. 2015 12:01
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
a mna zase bavi pohlad na pristrojovku X3 - Q5 pozdravuje :-)
Avatar - AUDIRS6
23. 6. 2015 11:56
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
:-) no co uz, "ultra" nieje quattro, takze tipujem ze ani za volantom by to nebolo pre teba prave orechove, ale Nemci chvalia aj ju - ze na predokolku vo vyssej strednej jazdi fakt dobre ( moze mat alebo ma(?) tie kompozitove pruziny ) takze spravanie sa podvozku na nerovnostiach je vraj fakt gut...
Ano - hlavne interierom Audi doslova zabija konkurenciu. A to je to o com Audi vzdy bolo, je a (dufam) bude. Aj ked po prehliadnuti fotiek interieru Prologue-u zacinam trpnut aj v tomto smere... :-|
#1 ? - prajem im to. Lenze na to maju pred sebou este kus roboty - maju sice vyhodu v podobe A1 - velke pocty predajov, ktore v BMW zastava Mini, ale mali aj velke medzery v inych segmentoch - nieje nic proti X4, X6 - a to su strasne cisla. Q7 bola stara, A4 tiez...
Takze nech sa snazia dalej, len im prajem, aby sa pre nich nestala "Lichtovska" era to co pre BMW "Banglovska"... :-!
Avatar - fOE
23. 6. 2015 10:58
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
ad 1, To doufam nemyslis vazne, ze ve vyssi stredni (A6, 5er, E Klasse) jsou vetsinove 1,8 a 2l v benzinu? >:D Sorry, ale nikde se neproda tolik dieslu a jeste k tomu vicevalcovych dieslu jako prave v techto tridach, pokazde kdyz se nekde objevi nejaka statistika ukaze 80-90% prodeju v dieslu.
A o jakem zdaneni v Nemecku mluvis? Nevim o tom ze by mel diesel v Nemecku vyssi Mehrwertsteuer, takze silnicni dan?

ad 2 Nad 3 valcem nikdo nejasa, ale prijdou mi cca stejne tragicke jako zakladni 4 valce. Budou li mit rozumny hlukovy/vybracni komfort bude to kupcum zakladni premie sumak, ti jsou casto radi ze vedi co maji tankovat (odpozorovano od lidi kolem sebe).

ad 4 Tady mas srovnani s konkurenci co pry nedopada...
... pro mercedes. A to se jedna o AMG S, co ma o 80k vic a taky nemalo vyssi cenovku. Smutne. [odkaz]
EDIT: tak webpaja byl rychlejsi.
23. 6. 2015 11:00
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
;-)
Avatar - Magister
23. 6. 2015 11:47
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Pánové, zajeďte do Německa. Pobavte se s nimi, co se tam teď aktuálně děje. A nebo aspoň počtěte...

[odkaz]

[odkaz]

Mi se to nelíbí. V Německu skutečně blbnou, ale na nákupy dieselových 6 válců tam teď sere pes. U třídy E je nejprodávanější E 200.
23. 6. 2015 12:22
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Jasně a chceš tim říct, že Němci přestali kupovat šestiválce a víc >:-[] . Nech toho...M-B čeká na nový řadový, jak psal RS6. Nic jinýho v tom není!
Avatar - fOE
23. 6. 2015 13:17
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Tak tys vazne myslel silnicni dan >:D . Inu tady si ji muzes spocitat: [odkaz]

Modelovy priklad bmw F10 530d, CO2 139 g/km => silnicni dan za rok 373E.
Abychom to dostali do souvislosti, pritelkyne plati za svuj maloobjemovy benzinovy Nissan Juke myslim 45Euro, dieslovy golf je kolem 200E/rok.
Coz je ve vysledku uplne jedno, vzdyt jen za dobrou havarijni pojistku das v Nemecku u takto draheho auta 1500-2500E ani nemrknes a tyto ekologicke drobne (drobne ve vztahu k pojistce, ve vztahu k nakladum za palivo, nebo nedejboze ve vztahu k porizovaci cene samotneho auta) podle tebe zapricini (teda podle toho jak pises jiz zapricinilo), ze se ve vyssi stredni budou prodavat uz jen male benziny? Sorry, ale sam bys mel zaskocit do Nemecka. ;-)

Ad trida E, taky ji v Nemecku nejcasteji vidim jako taxik, tam E 200 je tak akorat. ;-)
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 14:41
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Ale koupí, koupí, chce to nebýt orientovanej na zprděnou aupadající evropu >:D >:D
Avatar - Kolouš
22. 6. 2015 17:28
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
"mizerné řízení a nudný vnitřek...." hmmm, rád bych věděl, která auta dle Tvého mají parádní řízení a perfektní vnitřek, když BMW v tomhle stojí za prd?
22. 6. 2015 17:59
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
No vnitřek mají parádní Mercedesy a Porsche k tomu skvělému vnitřku přidává i velmi dobré řízení nebo cit ve volantu,abych to upřesnil.Akorát má nový Cayman opravdu nepovedený zadek,což je zase samozřejmě můj subjektivní názor.
Avatar - ericho33
22. 6. 2015 19:51
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Parádny interiér v Mercedesoch máš na mysli ten tablet, ktorý auto degraduje medzí kórejsky odpad???
22. 6. 2015 20:15
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
ktery z korejcu ma podobne ladeny tablet?navic to je vec vkusu, me kuprikladu to jak ho zakomponovali do noveho C sedi a libi se me to

ostatne na tablety si zvikej, budou v autech jen pribejvat tak jak bude vymirat benerace pred tablety
Avatar - ericho33
23. 6. 2015 07:37
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Máš auto a auto. Máš tablet a tablet. Dizajn tých tabletov nijako nekorešponduje s dizajnom ostatného interéru. Príde mi to, akoby navrhli celý interér a potom tam dodatočne "niekde" umiestnili tú nevkusnú opachu.
Tablety ako také mi v autách nijako nevadia. Vadia mi len nechtne navrhnuté a pricapnuté do inak celkom vkusného interéru.
Avatar - Magister
23. 6. 2015 08:25
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Což ale rozhodně není případ Mercedesu C. :-!
Avatar - ericho33
23. 6. 2015 09:22
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Obzvlášť u Céčka. Veľmi vkusný a moderný interiér s množstvom farebných a materiálových kombinácií, ale vždy rovnako príšerný tablet.
Tu si niekto nechce priznať, že súdruhovia z NDR urobili niekde chybu. Určite sa to dalo vyriešiť aj vkusnejšie. A kto tvrdí opak, tak toho mi je ľúto.
Avatar - Magister
23. 6. 2015 10:20
Re: DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Majitelů C Klasse fakt není důvod litovat.
22. 6. 2015 15:48
Ještě je naděje...
Zdá se, že někteří lidé u BMW si začínají uvědomovat, že v poslední době se tato značka * do imageové záhuby. Ještě tu tedy je jistá naděje, že v Mnichově nebudou vše diktovat jenom cifršpióni a ekoteroristé...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
23. 6. 2015 08:26
Re: Ještě je naděje...
To bych si taky přál, ale už tomu moc nevěřím. BMW jde na ruku všem zeleným německým ekoteroristům.
Avatar - praděda7
22. 6. 2015 15:53
BMW
A jasné také je, že BMW marketing bedlivě sleduje vývoj prodeje 2 Active Tourer a rozhodnutí udělá dle dlouhodobých ukazatelů a trendu. BMW šlape na paty DE konkurence a ti disponují širokou nabídkou FWD vozů. Proto si myslím, že je v zájmu BMW rozšířit nabídku v tomto segmentu. A kdo jiný než řada 1 je momentálně nejvhodnějším kandidátem?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
22. 6. 2015 16:31
Predčasný optimizmus
Ja by som príliš nejasal, to, že inžinieri by chceli zadokolku ešte veľa neznamená, rozhodujú ekonomické a marketingové oddelenie a tam je jasné zameranie na rozširovanie značky, zvyšovanie predajov, čo je možné len cost cuttingom a zdieľaním techniky. Ak je už platforma pre malé predokolky, silne pochybujem, či budú adaptovať platformu pre veľké zadokolky á la 7er pre kompakt.
Možno nie ideálny prímer, ale koľko zaujívavých áut vyvinuli inžinieri Škodovky za socíku a čo sa reálne dostalo do výroby? Vždy je to primárne o investíciách a zisku a v BMW aktuálne nemajú žiadneho megalomala typu Piech. Takže si myslím, že súčasná 1er je posledná kompaktná zadokolka od BMW (resp. vôbec).
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
22. 6. 2015 16:37
Re: Predčasný optimizmus
presne toto isté som písal naraz s tebou, a takisto som chcel napísať prirovnanie so škodovkou - napr. takmer hotový model Tudor, ktorý sa ale do výroby vôbec nedostal.
Avatar - pallas
22. 6. 2015 16:35
BMW v slepej uličke
1-ka dostane predný náhon, to je už dnes bez debaty. Šéfkonštruktér môže chcieť čo chce, dôležitejší je ekonomický riaditeľ. A ešte že spomenul aj tú Z4 - v dnešnej podobe to teda má od šporťáku ďaleko, tie dvojlitrové štvorvalce nemajú ani temperament, ani zvuk.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Magister
23. 6. 2015 08:28
Re: BMW v slepej uličke
BMW bohužel na veškeré sportovní modely kašle 8-s
Avatar - Blue Sun
23. 6. 2015 09:12
Re: BMW v slepej uličke
Zelená je v kurzu, tak co by řešili sport? Moderní (nebo módní) image je být eko, tak jsou teda eko.
Avatar - Magister
23. 6. 2015 10:21
Re: BMW v slepej uličke
Bohužel. Máš pravdu. Hlavně v Evropě to zabírá... :'-(
22. 6. 2015 16:46
Budu hádat.
Šéf marketingu chce přední pohon.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Blue Sun
23. 6. 2015 09:13
Re: Budu hádat.
Šéf marketingu chce elektropohon (pro vlastní ohon?)
22. 6. 2015 16:51
Závazek
Pokud bude BMW chtit konkurovat Audi A3 a MB A klasse jednickovou predokolkou, tak nejde jen o prostou zmenu platformy, ale celkoveho pristupu ke konstrukci a vyrobe aut v teto kategorii. A3 i MB A maji ssice proti BMW "nevyhodu" v podobe motoru nekde metr pred predni napravou (byt neustale vyhlasuji, ze jsou jejich auta "perfektne" vyvazena), ale na styl a kvalitu interieru MB A, nebo na prostorny a az fanaticky vypilany interier Audi A3, si BMW zatim nema sanci ani sahnout. Pokud tedy jdu dnes pro BMW 1, jdu pro ni s tim, ze se vzdavam prostornosti a vydetailovanosti Audi, nebo luxusni a kvalitni atmosfery Mercedesu, vymenou za perfektni konstrukci a skvele vyvazeni uz v samotnem konstrukcnim zakladu vozu, pro radost z faktu, ze kdyz na auto tlacim, tak s narustajicim tlakem je porad rychlejsi, ochotnejsi a jizdne lepsi. A to uz od te nejzakladnejsi verze, ktera je dobrym zakladem pro pozdejsi upravy. Takze zavazek je jasny - pokud chce byt BMW i mezi kompakty na spici, musi pridat hlavne interierove, nebot jizda bude pouzitim platformy vsechno-vpredu degradovana na uroven mainstreamu, a duvodu, proc jit prave k BMW o to mene.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
22. 6. 2015 17:31
Re: Závazek
Mluvis z pozice puristy, cloveka co zadni nahon oceni. Ale kolik takovych je, myslim z radu kupcu BMW a hlavne 1er (A3/MB A?). Znam nekolik lidi co nedavno nizsi stredni premiovou kupovali a je tam jedina 1er, i to s xDrive a to po skusenostech majitelky z predesle generace kde cituji "zadokolku jiz nikdy". Dost lidi naopak pohon na zadek odlaka, precijen priplatit si za 4x4, ktere treba nepotrebujes proti audi/MB ktere ti daji "bezstarostny" pohon v zakladu, a to zvlast v teto tride relativne levnych aut, nemusi byt pro BMW vyhoda.
Je to smutne, 1er je jedinecna, a jeste smutnejsi bude kdyz sebou stahne i 2er coupe, coz je BMW v te sve nejpuristejsi podobe (male, relativne lehke zadokolkove coupe i s r6), ale vsadil bych se ze prodeje to spis zvedne.
22. 6. 2015 17:54
Re: Závazek
Mas pravdu, aj to v podstate ani nijak nepopiram, shodujem se. No ja jen pisu, ze pokud prejde 1er na predokolkovou platformu, znamena to udelat opravdu hodne na urovni (vzhledove i kvalitativne) interier, to je totiz i po faceliftu proti A3 / MB A ta nejvetsi slabina.
Avatar - fOE
22. 6. 2015 19:27
Re: Závazek
Ve faceliftu jsem nesedel, ale pokud si mel moznost srovnat tak souhlas. Zvlast A3 je interierem na urovni.
22. 6. 2015 19:59
Re: Závazek
O 1er po FL jsem psal tady: [odkaz]

Bohuzel nove musim rict, ze nema nejen na A3 + MB-A, ale ani na Volvo V40... Ale jak pisu - zadokolce se to zatim da odpustit.
Avatar - fOE
23. 6. 2015 11:17
Re: Závazek
Jop, to jsem cetl, ale pokud jde o vnimani interieru vzdy si to radeji osaham sam. Je to precijen trochu subjektivni vec (tvrdy plast bude tvrdym plastem vzdy, nekomu ale vadi kdekoliv, i na spodku sedadel, kde naopak nekoho jineho muze nechat uplne v klidu).
Takze se zeptam spis obecne, bylo tam nejake zlepseni proti predFL, nejake panely, vyplne atd. pokud jde o interier (krom panelu klimy)?
22. 6. 2015 16:58
Zeleným vdovám, které tvoří
podstatnou část kupců BMW,na nějakém pohonu vůbec nezáleží,takže proč ne?Je to jednodušší a levnější na výrobu a cena dolů moc nepůjde,je to přece prémiovej bavorák. >:-[]
Rozbalit vlákno
0