Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šéf výzkumu a vývoje BMW chce, aby model 1 měl stále zadní pohon

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 22. 6. 2015
77
63
Zobrazit náhledy (77)
BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1 BMW řada 1
Klaus Fröhlich, šéf výzkumu a vývoje BMW, se v rozhovoru pro americký Motor trend nechal slyšet, že rovněž BMW 1 by mělo být opravdovým vozem značky a ještě není rozhodnuto, jaká kola u něj budou poháněna.

Většina fanoušků značky mnichovské značky bude pravděpodobně nyní nadšena, protože Klaus Fröhlich z BMW v rozhovoru přiznal, že ještě není jasné, jaká kola bude mít poháněna příští řada 1 a on sám by chtěl, aby to byla ta zadní. Dřívější zprávy totiž říkaly, že rovněž nejmenší vůz značky dostane platformu modelu 2 Active Tourer s pohonem předních kol.

Fröhlich k tomu říká: „Pokud má BMW 1 dostat pohon zadních kol, přijdeme o prostor v zavazadelníku. Jenže ten, kdo chce prostor, může stále zvolit 2 Active Tourer.“ Zároveň dodává, že do konce roku ještě nemusí padnout finální rozhodnutí, v BMW tedy mají čas vše přehodnotit. Nejmenší model značky navíc stále musí být to „pravé BMW“.

To je přesně to, co chtějí mnozí fanoušci značky slyšet, protože platforma s pohonem zadní nápravy pořád nabízí zábavnou jízdu, a to se řidič ani nemusí dostat k limitům přilnavosti.

Fröhlich se navíc rozpovídal rovněž o budoucnosti modelu Z4. „Přeji si, aby nástupce Z4 byl opravdu ostrý a sportovní.“

Jasné rovněž je, že všechna příští BMW budou využívat dvou modulárních platforem. UKL je vyhrazena pro vozy s motorem vepředu napříč a pohonem předních kol, kupříkladu Mini a 2 Active Tourer či nová X1. Další platforma CLAR má primárně poháněna kola zadní a motor podél, přičemž nové BMW 7 G11 je první, které ji využívá.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
fOE
| 23. 6. 2015
Tak to uz je jina. ;-)
Avatar - Barrichello
DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
Barrichello
| 23. 6. 2015
Ale koupí, koupí, chce to nebýt orientovanej na zprděnou aupadající evropu >:D >:D
Avatar - white label
DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
white label
| 23. 6. 2015
Proč bych na to nereagoval, bylo to vtipné a já to pouze dál rozvedl...
S webpajou se známe osobně, takže jemu k tomu nemusím nic "dovysvětlovat", aby to pochopil.
DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
fOE
| 23. 6. 2015
Vrtulova skupina? Me podobna postouchnuti nechavaji klidnym, ja nereagoval na obsah tve reakce, ale na tvou potrebu reagovat jako takovou. Zbytek myslim sedi nehlede na kdysi koupenou e39. ;-)
Avatar - white label
DRUHÁ LIGA EVROPSKÁ BMW NÁHON NA PŘEDNÍ
white label
| 23. 6. 2015
Tušil jsem, že tohle pro jistou "vrtulovou" skupinu už naopak vtipné nebude, proto jsem to adresoval webpajovi, který naštěstí podobnými předsudky netrpí... ;-)
Audi i BMW umí udělat výborná auta, stejně jako občas něco pokazit. V garáži máme i jednu E39 (koupená jako nová), tak nevím, jestli je to pro tebe taky koncernovwé auto? :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku