Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar XFR: Anglická M5 má premiéru v Detroitu

Jaguar ukončí na detroitském autosalonu spekulace ohledně nejvýkonnější verze modelu XF premiérou sériového provedení XFR. Pod kapotou má přeplňovaný osmiválec 5,0 l o výkonu 380 kW.
Zpět na článek
12. 1. 2009 14:54
12. 1. 2009 15:22
neregistrovaný "Horways"
12. 1. 2009 22:52
12. 1. 2009 17:18
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 17:25
12. 1. 2009 17:59
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 17:47
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 1. 2009 17:58
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 17:56
12. 1. 2009 17:59
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 19:00
12. 1. 2009 21:45
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 11:52
12. 1. 2009 18:07
12. 1. 2009 18:54
12. 1. 2009 20:44
12. 1. 2009 19:13
neregistrovaný "Horways"
12. 1. 2009 20:28
12. 1. 2009 20:31
12. 1. 2009 21:47
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 09:58
12. 1. 2009 21:47
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 22:35
neregistrovaný "Donovan"
13. 1. 2009 15:14
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 22:27
neregistrovaný "Donovan"
12. 1. 2009 22:54
12. 1. 2009 23:09
12. 1. 2009 23:21
13. 1. 2009 07:53
13. 1. 2009 09:11
12. 1. 2009 23:39
neregistrovaný "Donovan"
12. 1. 2009 23:47
12. 1. 2009 23:50
13. 1. 2009 01:50
13. 1. 2009 09:59
13. 1. 2009 11:55
14. 1. 2009 10:34
13. 1. 2009 00:45
13. 1. 2009 10:32
13. 1. 2009 11:04
neregistrovaný "carmik"
13. 1. 2009 10:52
13. 1. 2009 16:28
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 16:31
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 14:54
Parametry RS6
Jen tak mimochodem RS6 nema V8, jak je uvedeno v tabulce, ale V10. Vykon je pak 427 kW v 6250 az 6700 ot./min. a nejvyssi tocivy moment 650 Nm v 1500 az 6250 ot./min.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Horways"
12. 1. 2009 15:22
Re: Parametry RS6
426 kW. ;-)
12. 1. 2009 22:52
Re: Parametry RS6
Jojo mas pravdu, nejak jsem spatne zaokrouhlil prepocet z 580k.
Jinak autorovi, V8 v tabulce je uz spravne prepsano na V10, o radek niz je ovsem stale 8/4 :-) .
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 17:18
JAGY
JAGUAR už dávno nie je JAGUAR. Stratila sa noblesa, stratil sa lesk. Tento XF, to je akýsi JAGY. Jaguar, to bolo synonymu športového automobilu. Aler tiež luxusného krížnika. Je smutné, že tento XF akosi nemá športový dizajn. Ale pritom z neho nedýcha neho ten pocit luxusu aký dýcha napríklad z Audi A6. A tá športová verzia, no, nesedí mu. A v tej bielej farba, ach, vyzerá ako manekín. Škoda. Nesedí mu to až tak veľmi ako konkurentom.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - DBS
12. 1. 2009 17:25
Re: JAGY
No tak já bych naopak řekl,že mu to sedí ze všech konkurentů nejvíc.Sportovně vypadá až dost a luxusní je určitě taky dost.Tohle auto se mi moc líbí.Rozhodně bych šel raději do tohohle než do tria němců.
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 17:59
Re: JAGY
Ale kľud.
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 1. 2009 17:47
Re: JAGY
Jag je a zustane Jaguarem at si zdejsi pseudoodbornici rikaji co chteji- ti by si ho totiz mohli koupit max. jako model od Bburaga a tihle " zakaznici" automobilku neberou
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 17:58
Re: JAGY
Zato zákazníci sa len tak hrnú do showroomov, že. >:D
Avatar - Ghostyx
12. 1. 2009 17:56
Re: JAGY
Zaplat panbu, ze uz to neni ta typicka anglicka poruchova kraksna minulych let, za kterou jsi vysolil nekrestansky prachy a vetsinou jsi misto jezdeni lital po servisech, v tom lepsim pripade s prkotinama, podobne jako treba s Rangem... ;-\ Sice nekdo tvrdi, ze je to porad jenom a jenom tak akorat predrazenej Ford, ale ja musim zaroven rici, ze tohleto je snad druhej Jaguar po XK do kteryho bych i sel a to bez jakychkoliv vycitek, ze jsem koupil spatne... :yes: ;-)
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 17:59
Re: JAGY
Lepšia kvalita nemusí znamenať zmenu dizajnu. Pozri sa na Lagunu. Tá ma byť dokonca vzor v kvalite, ale vyzerá snáď nekvalitnejšie ako minulá.
Avatar - Ghostyx
12. 1. 2009 19:00
Re: JAGY
Za playstationem s joystickem v ruce vsechno obcas "vyzera" tak nejak jinak, to mi ver, ale to je OK. ;-)
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 21:45
Re: JAGY
Akým playstationom, ty tupec.
13. 1. 2009 11:52
Re: JAGY
"vyzerá nekvalitnějšie"...hmm to je zaujímavý pojem

prečo musíš hneď každého nazývať tupcom. Ak ťa niekto naštve, možeš ho predsa odfajčiť aj slušne. Veď aj ty vieš byť niekedy celkom pekne ironický, tak čo keby sme vynechali tie urážky?
Avatar - Andromeda
12. 1. 2009 18:07
Re: JAGY
Je "vymazlenej" ;-) ,a Jag snad vystrkuje drápy... :yes:
Avatar - DBS
12. 1. 2009 18:54
Re: JAGY
Tenhle jaguar je prstě parádní kára a co na tom,že už to není ten klasickej jaguár,stejně je moc lidi nekupovali,tohle se mi líbí mnohem víc :yes:
Avatar - Andromeda
12. 1. 2009 20:44
Re: JAGY
Pokud Jag,potažmo majitel(však víme - tata,tatatata tata tata tatá ->Buty ...)splní a udrží "revitalizaci" značky,máme se na co těšit :yes: ...
neregistrovaný "Horways"
12. 1. 2009 19:13
Re: JAGY
Odborník promluvil. >:D >:D
12. 1. 2009 20:28
Re: JAGY
Omyl. Pako promluvil. A navyše je slepý jak patrón, keď nevidí športovú vizáž tohto Jaguaru, ktorý je jaguarom každým cólom.

Vida, Porsche môže dať motor dopredu, môže byť SUV, a stále je to Porsche. Jaguar trošku modernejšie strihne karosériu, a už to nie je Jaguar.

Ach Bože, prečo si dal dušu volovi?
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 21:47
Re: JAGY
To je pekné, ak niekto prizná, že je vól.
13. 1. 2009 09:58
Re: JAGY
To bolo o tebe >:-[].
Ale nič si z toho nerob, neočakával som, že to pochopíš.
Avatar - jurajos
12. 1. 2009 18:32
Kríze naproti...
...alebo najlepšia obrana je útok. J-gate síce chýba a aj chrómu je o malé množstvo viac než by som vítal, ale kára je to parádna. Go Jag Go...teším sa na stretnutie a hlavne na ten zvuuuuuuuk. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - element5
12. 1. 2009 20:44
Re: Kríze naproti...
Mluvíš mi z duše. Do tohoto eRka bych se bych se nechal ukecat a ani by se prodejce nemusel moc snažit. Vzhledem k mé finanční situaci se ale obávám, že se snažit vůbec nebude. ;-)
Avatar - jurajos
12. 1. 2009 21:59
Re: Kríze naproti...
Nahoď svadobný oblek, vylešti kopytá, tvár sa povýšene a tak nejak samozrejme a potom možno...nakoniec, ja by som Ti to ako výmenu za Tvoju káru žral. >:-[]
13. 1. 2009 11:55
Re: Kríze naproti...
správně! Takže postupuj presne podla návodu od jurajos-a ja som ochotný ťa zbaviť tvojho Volva, dokonca ešte ti aj nejaký groš za neho zaplatím, berieš? >:D
12. 1. 2009 22:01
Re: Kríze naproti...
V Autocaru Jag roznese M5 na kopytech i s tim nafťákem >:D a ten zvuk >:D
Avatar - jurajos
12. 1. 2009 23:09
Re: Kríze naproti...
Huš Ty komediant! ;-) >:D
12. 1. 2009 19:57
PREMIOVY ARISTOKRAT
XF je jednim z poslednich automobilovych aristokratu brazdici svetove silnice. Bezchybny vzhled, interier, ktery jak vzhledem, tak i funkcnosti nechava konkurenci za sebou.
XF je tim nejpovedenejsim, co evropska premie v posledni dobe nabidla. Uzasny kus techniky. :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "507--"
12. 1. 2009 21:47
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
A čo v tom interiéry takto Audi A6?
neregistrovaný "Donovan"
12. 1. 2009 22:35
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Audi A6 je v interiéru dokonalá. Etalon, chtělo by se říci. Ale XF rozhodně nezaostává a třeba takové BMW 5 nechává v tomto směru daleko (daleko) za sebou. Audi A6 (řidičsky poněkud impotentní vůz) zase tenhle Jag nechává za sebou v jiných ohledech. Akorát to nový Ečko, no.. to mu zatopí :-) A to je dobře.
12. 1. 2009 22:42
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Pětka je taky o téměř generaci zpět a nová se určitě zase předvede. Je to ale pořád jen kolotoč novinek. Ale pro mě je Jag uvnitř až moc fordovsky přeplácanej. Neříkám, že vyloženě hnusnej, ale nelíbí se mi. Věc názoru a asi i výběru materiálů, který se daj doufám ovlivnit při koupi.
12. 1. 2009 22:47
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Danieli interier v Audi mi vubec nevyhovuje. Rad by zduranil "sportovnost" absolutne nesportovniho vozu, umisteni spinacu klimatizace je prilis hluboko, MMI je za jizdy doslova nebezpecne. Materialy jsou vyborne, ale to neni to nejdulezitejsi. Audi je pro me, jakzto ridice, velice neprijemne.
Zde je XF o mnoho dale, hrave strci A6 do kapsy. Hlavne jizda v nem. Na nic si na rozdil od Audi nehraje. A pod kapotou neni motor z obycejneho maistreamu.
12. 1. 2009 22:54
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Tak to s tebou naprosto souhlasím! Klimatizaci u Audi si nastavíš tak 1-2x za život, ale jestli si hraješ tátovi s čudlíkama, tak chápu, že je pro tebe celá palubka na ho.no >:D Dneska boduješ, fakt boduješ! :yes:
12. 1. 2009 23:20
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Zato ty jsi neskoroval. Co to podrbani, dopadlo ti?
12. 1. 2009 23:25
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Já nepotřebuju nijak skórovat, to spíš ty koukám se na jedný diskusi "507" snažíš stírat a tady mu máš potřebu něco vysvětlovat. Přitom 507 tě (DOKONCE) strčí do kapsy v podstatě ve všem ;-)
12. 1. 2009 23:44
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
To mi uz tvuj vzor psal mnohokrat. Vidim jak jsi sklamany. Priste promazes a zaskorujes Navtechu.
Ja se Danielka nijak stirat nesnazim, snaha je na jeho strane. Ja ho neoslovil. :-!
12. 1. 2009 23:52
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Už to ze sebe netlač, sám si se tu dneska setřel, jak hadr na nádobí >:D
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 15:14
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Až mi začalo srdce tĺcť rýchlejšie. Veľmi si to vážim. :yes:
13. 1. 2009 11:22
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Knoflíky klimatizace, hmmm.
Každý kdo ma klimu, má tam nastavenu konstantní teplotu.
Nehraje se stím.
MMI? Co za jízdy děláš s MMI? Nebo s jakýmkoli jiným rozhraním?
A absolutně nesportovní vůz? Já si myslel, že absolutně nesportovní je třeba Mercedes ;-)

Samé novinky tu od tebe čtu. Leč to vypadá jako od člověka, který s aute nejel, spíše si s ním "hrál" na parkovišti. ;-)

K XF: Vcelku pěkný auto, ale není tak vyvážený, jak by si Jag zasluhoval. Motory nijak neoslňují. Aspoň současná nabídka. Bude to mít v prémii hodně těžké, ale výchozí materiál tak špatný není. :yes:
14. 1. 2009 14:38
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
To, ze s klimatizaci netocis kazdy den, ale neomlouva jeji umisteni v Audi. I tak si nekdy pri jizde chces pustit chladnejsi vduch na nohy, jindy vice do prostoru. Tvoje krecovite objajovani Audi je dosti komicke.
Kazde rozhrani je pri jizde skoro nepouzitelne, odvadi prilis pozornosti. MMI je ale primo nebezpecne, postradajici logiku napr. Idrivu.
Zde je clanek o Jaguaru. Kdyz uz chces porovnavat s Audi, Jaguar je designove mnohel dale. Modely od sebe hrave rozeznas, pritom vis, ze jde o Jaguar. Zde i XK je interier velice vkusny, ergonimicky temer nekritizovatelny. Posaz, prostor, vse je o tridu vyse nez u Audi.
Co ale stavi Jaguar vzdy nad Audi? Image.
14. 1. 2009 21:39
Re: PREMIOVY ARISTOKRAT
Klimu už nechám být, očividně si žádnou fungující neviděl a tu z Audi jen na obrázku.

K MMI: vše základní, přelaďování stanic, skladeb, hlasitost apod. funguje bezproblému a po paměti. Ostatní věci za jízdy nebude dělat nikdo, kdo si váží života.

K designu tohodle XF. Designově není dále, je na začátku. A těžká práce celý Jaguar teprve čeká.
Vytvořili novou tvář, která není nijak zažitá a XF nenavazuje na žádný stávající model. Vykrádá něco ze vzhledu Astonu, ale i tak design nedotahuje. Navíc má velké rezervy ve vyváženosti. Auto, které jsem měl možnost shlédnout a prozkoumat, a už jsem to zde psal Kylii, mělo velmi mnoho rozporů. Některé prvky vyzařovaly charizma, jiné působily doslova levně. Nepoměr. Vnitřní prostor není o žádnou třídu výše (pokud tedy nesrovnáváš A4 a XF), je plně srovnatelný, stejně jako sedadla, která (v Audi A6 oceněna jako jedny z nejlepších ve třídě) nikterak nevybočují.
Jaguar ma image kterou si sám dobrovolně snížil na uroveň německé prémie, v mnohých případech i subprémie. Vyklidil prostor, kde se mohl rovnat Maserati, zcela dobrovolně se degradoval. A anglické vozy mají image dosti pochybnou. Tedy spíše lidé, kteří s nimi jezdí.

;-)
neregistrovaný "Donovan"
12. 1. 2009 22:27
Renesance
To, co teď Jaguar zažívá díky XF, v to ještě před dvěma lety nemohl doufat ani ten nejzarytější fanda. Němci, kteří doposud tak suverénně kralovali vyšší střední, jsou poraženi na hlavu. Audi A6 nemá dost charakteru, BMW 5 není dost luxusní a Mercedes E... na ten, který se bude moci utkat s tímto Jaguarem, si budeme muset ještě chviličku počkat. Tenhle Jaguar, to je renesance britského automobilismu, renesance Jaguaru se vším všudy. Využitý potenciál, chycená šance. Design šelmy (slepci tvrdí, že to není Jaguar... ale ti samí slepci taky tvrdí, že z boku vypadá jako Lexus GS), luxusní interiér (proč jen podobný neumí BMW?), špičkové motory... Jaguar is back. Good job, gentlemen. :yes:
Rozbalit vlákno
21
Avatar - da_b0mb
12. 1. 2009 23:09
Re: Renesance
Napsal jsi to hezky...optimisticky. Bohuzel, co se prodeju tyce, tak uz to tak ruzovy neni ;-\ Bezny zakaznik by v tehle kategorii vozu stale radeji sahl po nemecky trojce...a tuplem v dobe krize, kdy nevis, co muzes druhej den cekat. I pres nespornou financni tata-injektaz, bych se bal...a to mam Jag hodne rad. Doufam, ze kazdej neuvazuje jako ja...a najdou se taci, kteri pomuzou Jag zvednout. Snad novy motory budou dost velkym impulsem...tim Jag pomalu maze jedno velky minus, ktery doposud mel :yes:
12. 1. 2009 23:21
Re: Renesance
Tak to si napsal skvěle! :yes: Přesně bych to tak, jako potentní zákazník Jagu, ale i LR cítil. Taky jim nic špatnýho nepřeju, ale v dnešní době "krize" vlítnout do káry kolem a nebo víc než 2 mega a hned po prodeji Tatovi už musíš mít velký srdce. Bohužel a to si nemyslim, že by tě to jako produkt mělo něčim zásadně zklamat.
Avatar - T613
13. 1. 2009 07:53
Re: Renesance
Tata netata ser na tatu!
Avatar - Pierro
13. 1. 2009 09:11
Re: Renesance
Pro tatu jeď leda na chatu... ;-)
neregistrovaný "Donovan"
12. 1. 2009 23:39
Re: Renesance
Máš nějaký prodejní čísla? Já teda ne, ale už jsem několikrát tak porůznu četl, že XF se prodává nad očekávání výborně...

edit: viz třeba tady něco málo: [odkaz]
12. 1. 2009 23:47
Re: Renesance
Já to někde najdu zítra, ale to "nad očekávání" tam trochu zpochybňujou, co si pamatuju. S náběhem modelu to bylo OK, ale i díky světový situaci to pokulhává. Víš jak to je...skalní fandové to naberou tak, jako tak...asi, ale co dál a dneska? Je blbá doba bez ohledu na to, jestli je to klenot, nebo ne.
12. 1. 2009 23:50
Re: Renesance
Podívej tady, ale nevim...

[odkaz]
Avatar - Andromeda
12. 1. 2009 23:39
Re: Renesance
Onen Tata-impuls by se měl projevit i v kvalitě prodejní a servisní sítě(nemluvě o marketingu),čímž narážím na místní zastoupení Jagu ;-) ...
Je nesporným faktem,že německé trio prodejně vévodí vyšším třídám delší čas a to je mimo "nejisté časy" pro Jag další komplikace ;-\ ,nicméně jiná cesta než "úspěšný lov zákazníků" (ať už od konkurenčních značek,nových či přesvědčení těch z vlastní stáje) JAGU nezbývá...V kolonce "PRO" se argumenty najdou a nové motory (ropa i benzín)včetně mírných designových úprav představují první krůčky k úspěchu...
Možná-nejspíš určitě-je v mém postoji kus sentimentu(Jaguar býval "pojem")a téhle značce s dávkou šarmu a noblesy v krvi prostě držím pěsti... ;-)
Avatar - da_b0mb
13. 1. 2009 01:50
Re: Renesance
Ten sentiment je na miste...kdo ze zdejsich diskuteru by tuhle kocku nemel rad :-) Ja se na to akorat snazim nahlizet trosku vic...ehm, s nohama na zemi. O to vic se budu radovat az bude Jag opet v plny sile ;-)
Tohle by byla dobra diskuze...nejsem zadnej ekonom, ale soucasna krize urcite roli hrat bude, dal si myslim, ze prodejni narusty nejsou dostacujici vzhledem k tomu, ze do Jagu napumpovali vic nez 800m liber...no a v neposledni rade i neduvera lidi v noveho majitele a brzky nastup E a 5er. No nic, cas jit spat...Ztracim schopnost formulovat vety ;-)
13. 1. 2009 09:59
Re: Renesance
Človeče, ty aj žiješ? ;-) >:D
Avatar - da_b0mb
13. 1. 2009 11:55
Re: Renesance
To vis ze ano :-) Akorat mam posledni dobou problemy s prohlizecem (firefox) a jsem liny to nejak vyresit...takze prispevky muzu psat pouze s IE a ten nerad pouzivam:-) Ale jinak se neboj, neustale to tu sleduju :-!
14. 1. 2009 10:34
Re: Renesance
už sa nebojím :-)
Avatar - Pjenkava
13. 1. 2009 00:45
Re: Renesance
Tenkrát se Jaguaru přisuzoval titul barokního auta. Jak může přijít renesance až po baroku?! >:D Vtipkuju.
Avatar - euro89
13. 1. 2009 10:32
Re: Renesance
s renesancí Jaguaru máš naprostou pravdu... :yes: ;-) bohužel ale nesouhlasím s renesancí "britského automobilismu"... ta už bohužel asi nikdy nepřijde.. :'-( :'-( jedna vzkříšená značka nemůže změnit nic na tom, kde byli britské značky v 50.-70. letech a kde jsou teď... stačí si vzpomenout na Rover, Austin, Leyland, Morris, Reliant, MG (číňany, který koupili práva na značku MG už nepočítám)... to jsou značky, který se svý renesance už nikdy nedočkaj... :-( je to obrovská škoda, protože britové dělali podle měli jedny z vůbec nejlepších aut...
neregistrovaný "carmik"
13. 1. 2009 11:04
Re: Renesance
Britové, kdysi motoristická velmoc jsou (po ztrátě kolonií >:D ) v háji. Nejdříve to odnesly slavné motocyklové značky, ketré dnes zastupuje již jen Triumph. V posledních letech to postihlo i automobilový průmysl. Dnes mají namále i americké automobilky, kdo bude další na řadě a kdo nakonec ovládne automobilový svět? ČÍNA! ;-\
13. 1. 2009 10:48
Re: Renesance
Davam ti za pravdu, jaguar je proste peckovy. A6 je to len trosku vylepseny VW, BMW 5 je sidce dobre auto ale je osklive. Z tych aut "tam hore" by som sa ja aj napriek mojej anglofilii co sa tyka aut rozhodol pre CLS-ko, je to nadherne auto, ma nadherny interier , dobre spracovanie a hlavne: ma atmosfericky osemvalec! a to je premna to rozhodujuce :-)
1. Mercedes
2.Jaguar

a nikdy M5 ani RS6
Avatar - Dinar
13. 1. 2009 10:52
Re: Renesance
Tak každý autofanda se musí radovat jen z toho, že XF jagu vyšel, a že tu nemáme už jen další mrtvou legendu. Ale Němci poražení na hlavu? Trochu moc optimismu, technologicky ani jízdně XF pětku nijak neporáží, že s ním prohraje při srovnání vnitřků, pět let rozdílu věku je znát, minimálně faktor neokoukanosti, ale přesto souhlasím, interier E60 nevstoupí do dějin BMW jako trefa roku. Ale že neumí BMW udělat interier, omyl, od trojky dál je to jeden lepší než druhý X5, nová 7er jsou absolutní špičkou svých tříd, a teď naprosto excelentní vnitřek Z4. Nová pětka XFku předvede to nejlepší z BMW, neboj. Jinak, ano, XF je velmi povedené, až na motory, tedy zatím, a také s výjimkou této vrcholné verze, ta má motor, který určitě bude patřit k naprosté špičce.
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 16:28
Re: Renesance
A prečo by nemalo byť BMW 5 dosť luxusné?
13. 1. 2009 22:51
Re: Renesance
Sadni si do BMW a do Mercedesu a uvidis rozdiel. BMW je skor sportove nez luxusne auto.
neregistrovaný "507--"
13. 1. 2009 16:31
ČO TOTO MÁZNAMENAŤ
Tak to, že Jaguar XF je pokrok pre Angličanov a že ho majú fanúšikovia Jaguaru radi má znamenať, že je to pokrok v segmente? Pripadá mi to ako to isté, keď Fiat či Renault zahajuje novú éru v kvalite. Ale leda u seba. Z prepadáka sa vyšvihol na úroveň ostatných. Ale žeby pre pokrok samého seba prekonával aj iných?
Rozbalit vlákno
0