auto to bude jistě krásné s vášnivým designem :yes: , ale hlavně aby ta spolehlivost šla oproti 159 nahoru ;-\ Známý měl 2,4JTDM, kupovaná jako funglovka, opečovávaná a pořád s tím něco měl ;-\
Očekával jsem design více á la Alfa... zmenšené Ghibli, i když originál je úchvatný, se mi na Alfě moc líbit nebude... Z mého pohledu byly odklady uvedení do výroby způsobené údajnou snahou o vylepšení vozu kontraproduktivní: očekávání se zatím příliš nenaplňují.... A poznámka ke spolehlivosti je na místě; i když poslední modely fiatů se určitě zlepšují, Alfa by měla být někde na úrovni Audi, jinak znovu dojde na trhu ke zklamání.
z boku to teda moc jako Alfa nevypadá ;-\ spíš jako rozpláclá veka. Z boku to vypadá spíše jako Honda nebo nějaký Hyundai. Kde je nějaký klínovitý profil ?
[odkaz]
Interiér to je pěkná kopie BMW s kulatými vzuchovými průduchy.
počkám ale na oficiální fotky. Snad to aspoň jízdně a motorově bude stát za to.
Kopie BMW s kulatými vzuchovými průduchy? Alfa má v okrúhlych výduchoch oveľa dľhšiu tradíciu! :-! A skôr sa čudujem, že ich nemá aj 3 klasické v strede.. zrejme ustúpili štíhlosti palubovky a displayu..
je to, tohle vůbec nevypadá na průser. Počkejme na ofiko fotky, ale už teď je jasné, že julča bude mít štíhlý profil, mírně těžší prdýlku (alfí DNA) a předek s horizontálně tvarovanými světly. Vnitřek vypadá skvěle. Jsem natěšenej! :-):-):yes:
Co je podle me nejdulezitejsi bude cena, ta nesmi byt "pruser" a nasazena az prilis ambiciozne. Nerikam ze se alfa ma podbizet, bude li mit produkt na urovni smele do toho, ale precijen by nemela byt nad D3, toho se bojim.
Zatím to vypadá suprově. Jméno je Giulia, což je dobře, že se odliší od předchozích očíslovaných předohrabů. Víčko nádrže bude atypicky vlevo, což se hodí, když je na benzínce fronta na stojany zprava.
Jde vidět, že máš už něco v autech odkrouceno a Tvá zkušenost není viděna optikou zmaštěného Favorita Sline Jedu na Castrol a Folow Me. Vidím to stejně. Těším se, bude nádherná...o tom žádná. :yes: jsem zvědavý na interiér. Někde vzadu se trochu bojím, jestli to něčím nepokazí....
Něčím to zkopou určitě, bez toho by to nebyli Italové :-)
Hlavní je, aby to nepodělali moc. Zatím mám největší obavy z motorizací - Biturbo V6 je sice pěkný, ale měla by to být jen třešnička na dortu z malých R4 naft.
Kdyby mi někdo řekl, že na fotkách je třeba nová Honda Accord, tak bych tomu i věřil. Z boku mi chybí nějaký výraznější prolis, karoserie je moc uhlazená a k italskému stylu třeba chromované kliky nebo lišty kolem oken. Tohle bude v levnějších verzích bez velkých kol a spoilerů snadno přehlédnutelné auto. Od auta, kvůli němuž (mimo jiné) pan účetní zrušil nejslavnější italskou automobilku a které chce patřit ke špičce segmentu bych čekal rozhodně víc. :-!
Nevím, jestli jsi mě těmi prolisy správně pochopil. Já měl na mysli takový ten zlom karoserie, který měla třeba 159 v úrovni klik dveří nebo z historie třeba Alfetta... Tohle italům v minulosti vždycky slušelo.
Jooo takový ten zlom... najdi si číslo na markioneho a zavolej mu, případně nafaxuj, o jaký ten takovýtenzlom se ti jedná. Snad se to bude dát dobouchat na lince >:D >:D >:D ty jsi bavič, takovýtenzlome >:D >:D >:D
Lancie sice škoda je, ale byla vyžilá a zaměřená na pohodlí. Od lepších italských aut se očekává sportovnost. Pokud bude Fiat vyrábět auta do nižší střední třídy, tak vše nad může být Alfa a Maserati. Jasně, objemu prodeje jako u Passatu se od Alfy asi nedočkáme nikdy, ale to jí ani nepřísluší.
Lancia byla čistě na pohodlí zaměřená až od 90. letech, kdy jí to nařídil Fiat, aby moc nekonkurovala jeho nově pořízené hračce - Alfě. Do té doby Lancie nabízeli ideální rovnováhu mezi luxusem a sportovností. Až právě kvůli zpropadené Alfě začal úpadek Lancie. Tyhle dvě značky nikdy neměli skončit v jednom koncernu. To je stejné, jako by dostalo třeba BMW a MB nebo Opel a Ford stejného majitele. Prostě tradiční rivalové nemůžou nikdy fungovat jako sourozenci. :-!
Ani u jednoho z tebou jmenovaných koncernů nevidím žádné rivaly. Audi a VW si moc nekonkurují. U luxusní značek to samé. Bentley s Lamborghini míří na odlišnou klientelu. Škoda a Seat jsou běžné spotřebáky na hranici low-cost a mainstreamu, kde hraje roli jen poměr cena/prostor. Tam je každýmu šumák, že Rapid a Toledo jsou stejný auta. Žádnou extra konkurenci tam nikde nevidím.
Nissan už před lety prakticky vyklidil tradiční segmenty. Maximu nekoupíš, Primeru taky ne. Pulsar i Micra hrají ve svých segmentech druhé housle. V Evropě prodává prakticky jen crossovery a SUV, jinak jsou hlavní trhy pro Nissan Asie a Amerika, kde zase téměř neoperuje Renault. Co tam máš dál?
Co dál, nic dál.... pokud vidíš značku Škoda a Seat jako hranici lc a ms tak už dál nic asi.V tomhle případě je jakákoliv další diskuze zbytečná. Zpropadená alfa zničila lancii... hm. 8-s >:-[]:yes:
pockajme na vecer..... ale zatial to vyzera na take talianske bawo.... uvidime.... tazko uz cakat nieco nove.... ked vsetko uz tu bolo.... aj dizajn je dnes uz vsade moc podobny asi to nezmenime ... a cakat ze to bude vyzerat ako reinkarnovana alfa 156 uz asi tiez nemozeme.... co je inak vcelku skoda
kazdpadne ako celok to bude urcite fajn auto a kazdy si v nom ten svoj kusok alfy najde .... :yes:
Musim souhlasit, vypada to jako dalsi z rady beztvarych rejzovaru. S italskou skolou designu to ma bohuzel pramalo spolecneho. V tomto ohledu zlata 159.
Alfa si nemohla dovolit žádné designové experimenty, které se budou líbit pár fajnšmekrům. Museli udělat lehce agresivní , ale líbivý styl a věřím že tak to bude a hlavně prodávat !!!!!
Nesouhlasim, Alfa mela postavit auto, co na prvni pohled vypada jako klasicka Alfa citujici nektere prvky ze slavnych modelu jeji historie. Na tohle Americani slysi. Misto toho se vytasili s dnes jiz nikterak originalnim, snadno zamenitelnym designem, kterym uz je trh presycen (alespon zad se nese v tomto duchu). Tento tah se da jeste pochopit u zavedene mainstreamove automobilky, ale ne u automobilky, ktera chce v podstate z niceho bojovat o zakazniky s temi nejlepsimi z oboru. Promarnena sance.
ale vy výše vypsavší se plácalové, co už vidíte zlomy, siluety, celkovou rozlazenost a hlavně, což je pro náš národ tak typické, jen žvástání plné negací aniž byste měli tu možnost to auto vidět. Takovým jako vy nas.t a žádné nové auto, technologii... vám stačí do 4. cenové odvézt na žebřiňáku a natáhnout šlauch s levným pivem. ... 8-s:-!
...není na místě. Boční profil jasně odhalí drobnou reminiscenci na AR156 a zároveň definitivní deklaraci, že se pohánějí zadní kola. Dozadu posunutá kabina, prolis šikovně v úrovni klik dveří (nevím, že ho někteří nevidí), agresivní detaily, výdechy za předními koly. Zadní lampy sice mají málo AR DNA, ale jinak jsou povedený. Ještě slušný motory, dobře naladěnej podvozek i řízení a hurá na D3 stejně tak jako na XE.
Pokud se talián s anglánem budou stabilně snažit, pak to nám všem přinese jednoznačný ovoce. D3 se bude muset zaměřit nejen na boj mezi sebou, ale i na nový vetřelce. Pro nás by tím pádem měly nastat zlatý časy... ;-)
Vybrat se dá, pokud máš 2 mega vid - ted ještě kdo si to vybere. Hlavně ty benzínové šestiválce a V8 >:D >:D
Většinou je to základ v ropě, lepší ropa nebo základ v benzínu, což už sou i deska v týhle třídě R4 >:D
Koupím atmosférický šestiválec s manuální převodovkou, mechanickou ručkou, trvale vypnutelným S/S (abych ho nemusel po každém nastartování znovu deaktivovat), startováním pomocí klasického klíčku (jak příjemný to je pocit otočit klíčkem místo nějakých karet a tlačítek), analogovými budíky či vypnutelným ESP, ASR a pod.? Nekoupím. Takže jak psal Barichello, pořádná auta ze zlaté éry automobilismu jsou muzeu nebo na srazech youngtimerů/oldtimerů. :-!
Jj, v listopadu je naplánovaný start výroby a březen duben 2016 prodej. Ale četl jsem, že někteří dodavatelé tvrdili, že zatím mají Taliáni problémy s NVH a že se produkce možná odsune na pozdějš. >:D
Podobne prodlevy nechapu. Kdyz zacnu produkovat auto po tisicich v listopadu, proc cekat se zahajenim prodeje mozna az do dubna 2016? A obecne zacit prodavat auto skoro rok od jeho predstaveni mi prijde uplne spatne. ;-\
Kolik kusu alfa planuje mesicne vyrobit a kolik prodejcu po svete muze mit ze zazasobit prodejce bude trvat skoro pul roku? Chapu nejake zdrzeni od predstaveni po vyrobu a od zahajeni produkce po prodej, ale aby to v souctu dalo rok mi prijde jednoduse moc.
Záleží, jak moc dopředu to auto chtějí ukázat. A také, co to znamená zahájení výroby a prodeje. Znamená to, že do té doby nepřijmou žádnou objednávku? Nepřijmou zálohu? Nebudou ceníky? Nebudou předváděčky? Nebo začnou dodávky zákazníkům? Tři měsíce by mi nepřipadaly zvláštní. Co napsal pleaseSMILE, je tři až šest. Kromě předváděček si musí také něco nasekat na sklad (kolik, záleží, kde ji začnou prodávat).
Tak uvadeni na trhy byva casto postupne, stejne tak zavadeni vice a vice motorizaci, a snad by nemuselo byt od veci ani si predvadecky mezi prodejci pujcovat, taky snad relativne bezny jev. To rozpeti 3 az 6 mesicu mi prijde v poradku budou li to ty tri, a dost v neporadku bude li to mesicu sest. Kdyby vyroba navazovala hned na predstaveni nedivil bych se, ale jednoduse novou Audi A4 jsme taky jeste nevideli, odhalena ma byt cca stejne jako tato alfa a do prodeje jit jeste letos (audiRS6 me kdyz tak opravi), takze to evidentne jde. Pral bych si aby to slo i u te alfy (dost si od ni slibuji).
U Audi to bývá něco jako září představení na autosalonu, listopad prodej a prosinec/ leden dodávky (v Německu). Výroba však může jet už od července/ srpna. Zrovna A4 byla myslím připravená už pro Ženevu a odsunuli ji z "politických" důvodů. Takže náběh může být pěkně zostra.
Když to auto představují, tak ještě ani nemusí být hotové (stačí, že je design konečný). Není problém nahrát správný software až u prodejce, ale hardware problém je. To se pak těžko vyrábí. :-) Samozřejmě to můžeš risknout a problémy odstranit až za pochodu/ v druhém modelovém roce. Zákazníci ti však za to nepoděkují.
Nevím, proč se tu furt řeší, na co je podobná. Nejvíc je důležité, že vůbec něco vypotili. Třeba i toto je nějaký fake, jen aby si lidi mohli s polu povídat a tím zvedli zájem o tuto značku. Že klika není v C sloupku, u 159ky taky není a co. Nebo že to světlo je podobné na KIU a bok na BMW. Vždy bude na něco podobné. Kolik značek na světě je a kolik už vylezlo modelů?
Podle mě je krok jedna udělat líbivé auto, zvednout prodeje, udělat si základnu zákazníků a pak se může zase experimentovat a dělat legendární auta :-) Lidi mají z netradičních věcí strach. Takže líbivé auto je cesta společně se zajímavou cenou a pak to půjde. Jen je třeba věřit a ne furt plivat. Alfa má spoustů fandů, tak fanděte a ikdyby byla z ho**ven, tak super, že tu máme po těch letech nějaký progres.. :-)
No auto je to moc pěkné, o tom žádná, ale fak je ten, že tam příliš nevidím designové DNA Alfy. Z toho úhlu, ze kterého je ta fotka udělaná to silně připomíná Seat Toledo II. generace lehce šmrncnuté novým baby Jagem a posledním Saabem 9-3.... Mě by se více líbily hranatější tvary s prvky alfáckého retrodesignu....
P.S. Největší zklamání pro mě představuje el. P brzda, snad bude možné zvolit mechanickou klasiku alespoň na přání. Proč se tady Alfa neinspirovala současným BMW3? :-(
keby som to napisal ja toto co ty tak mam za pat minut 10 minuska ;-) .... inak uznavam ze mas moc moc dobry pohlad a skvele oko ...... ja v zadnych svetlach vidim este nieco... ale uz nechcem nikoho drazdit... tesim sa na vecer... ako celok to ale bude urcite super auto..... niet pochyb..... ale vazne to chce lepsie fotky .... tato alfa uspech mat bude... jej globalne tvary by uz tentokrat fungovat mali podstatne lepsie ako pri 159tke ..... a kusok alfy si v tom tiez kazdy najde.... len treba pozerat pozorne ............. drzim palce.... alfa si rozhodne svojich vernych zakaznikov najde vsade vo svete... odlivu sa teda asi netreba bat..... prave naopak.... tato nova by mohla prilakat aj tych ktori chceli bmw alebo infiniti...... ale hlavne nech moc v alfe neotalaju s nabehom aby sme na nu necakali este dalsi rok ako je pri alfe alebo fiate zvykom..... konkurencia nespi..... vecer budeme mudrejsi..... ja verim v uspech tohto auta :yes:
@Arese: mám úplně stejný názor , tohle není typický designový jazyk Alfy Romeo, to je nějaký podivný kočkopes a splácanina BMW/Maserari/Astonu/ a nějakého korejce/japonce. Chybí mi takový ten na první pohled elegantní a zároveň dravý vzhled, který všechny předchozí povedené modely od Alfy měly. Z tohoto auta na fotkách to ale jaksi na pohled nevyzařuje (s ohledem na to že má jít o fotky nejsilnější verze), je to spíše konzervativní design, což ale nutně neznamená, že to musí být špatné auto...
Já se na to auto taky moc těším a hrozně mu fandím, ale přiznejme si, že designové DNA Alfy to (alespoň zezadu) moc nemá. Možná, že ty tvrdší linky a výrazně klínovitý profil měl ten původní návrh, který Marchionne bohužel zamítl...
Vidím to stejně, chybí tam DNA Alfy, ale je třeba brát v potaz, že toto už je nová globální Alfa, která se má líbit v USA, v Evropě a třeba Číně a nevím kde ještě.... takže už to není taková ta "domácí" Alfa jak jsme byli zvyklí.....škoda. Hezké to je, nedá se ale říct, že by to byl nějaký disproporční hnusný zmetek, ne? A že je v tom vidět více značek, určitě není záměr, to nemají Taloši ve zvyku někoho kopírovat...holt je těch aut už dnes tolik, že být originální a přitom se zalíbit všem nejde...tož můj názor.
Nová Giulia je prostě typický globalizovaný produkt, který se musí líbit hlavně v Číně a USA a nějaká Evropa je až na třeřím místě... :-O:-O:-O ¨
Ale jak už jsem řekl, chvála bohu, že je vůbec tady! :-):yes:
No tak tady už je vidět vše, i když jsou ty snímky nějaké tmavší. Je to jak už jsem řekl, vypadá velmi zajímavě, ale nebýt tam ta typická trojúhelníková maska, vůbec bych neřekl, že je to Alfa... ;-\ Je to všechno hrozně kulaté, jak ocucaný bonbón, něco podobného kdysi razila Mazda Xedos6, mě by na sedanu AR mnohem víc seděly energické hrany a pořádně klínovitá boční linie...
V tom máš jistě pravdu, ve všem. Stejně jako kolega s Infiniti Q50. Doba je ovšem jiná a trendy se mění, pokud má plán revitalizace Alfy vyjít, design musí být co nejvíce líbivý na první pohled, proporce musí být familiérní, přílišná originalita by mohla nějaké optimistické prodejní odhady klidně zazdít ;-\
Mě se ale líbí hodně a velmi, je to takový agresivní, přesto ladný, smyslný a elegantní požírač silnic, s tou V6 bude QV naprostá lahůdka, cítím, že se blíží důstojný nástupce 156 GTA.
Ak to bude ako na tych renderoch tak klobuk dolu, inak velmi sa tie rendery podobaju na uniknute fotky, predok je nezamenitelny, zad je tiez specificky, akurat bok vyzera ako kopia 3-koveho BMW decentne smerom dozadu skrizena s kamosovou starucickou cervenou hondou accord.
Interier nieco medzi bmw, audi a alfou - ten stredovy displej je ako kopia z 5-rocnej a starsej A6-tky.
Ako celok to vsak je velmi pekne, aj exterier, aj interier. Zadny nahon je velke plus. Ostava otazka pomeru cena/hodnota, inak je hned aj vrcholova motorizacia, kombinacia sestvalca a zadneho pohonu sa dnes len tak nevidi...
Najvacsim problemom sa mi zda byt ten rozmer - 4,6 metra je dnes v podstate nizsia stredna, oktavia ma viac, mazda 3 sedan prakticky rovnako, nebude to auto prilis male na strednu triedu?
No, pokud to bude dlouhé 4,6 m, tak při zadním pohonu a posunutí motoru až za přední nápravu je nevyhnutelné, že na zadním sedadle bude hodně těsno. Ale k takto koncipovanému sedanu určitá vnitřní stísněnost prostě patří, že?
Ano, otázka ceny bude naprosto klíčová. Pokud to přeženou někam směrem k Maserati, tak ty prodeje asi nebudou níc moc, tedy v Evropě. Boháči v USA a v Číně by ale s vyšší cenou problémy pravděpodobně neměli...
Tak to by neměli ani problémy boháči v Evropě...britský, německý, italský, švýcarský i francouzský trh je jich plný. Pokud se udrží QV pod 2 melouny v top specifikaci, tak nevidím problém. Uvidíme, jak na tom budou obyčejnější verze.
156 před faceliftem byla ještě o level výš než 159, ale proti nové Giulii ta stopadesátdevítka alespoň působí jako echt italské auto. S jinou maskou a koly by totiž nová Giulia klidně mohla být BMW, Jaguar nebo Lexus... :'-(:-O8-s
Menej športová verzia sa mi viac páči, ale neubránil som sa povzdychu, že... nič nové. Bočný profil kabíny je až príliš klasický a ozaj sa podobá na BMW, ktoré Hofmeistrovu slučku degradovalo na ťažký mainstream. Asi som si to len vsugeroval, ale neviem sa zbaviť pocitu, že odkedy slávne štúdia ako Giugiaro, Bertone a Pininfarina už nie sú v kurze, ide dizajn niektorých značiek dolu vodou.
Už aj na Netcarshow nahodili galériu. Teraz najzávažnejšia otázka: Kam vpredu umiestniť registračnú značku? >:D Dole vľavo to vyzerá na nejaký snímač...