Bezpečnost
proti tomu vypada vcerejsi i20 jako oáza bezpecnosti
Jelikož je i20 o třídu větší auto s delším čumákem, je na tom pochopitelně lépe při čelním nárazu. Naopak při bočním nebo v ochraně dětí je lepší panda. Ochrana chodců asi v provozu nezajímá nikoho.
Že je i20 větší, je jen část rovnice. Ona je i o něco lehčí.
Ale měla by. Je rozdílná sazba pokud chodci "jenom" zlomíš nohy nebo ho zabiješ. A pak ještě svědomí..
Měl jsem to štěstí, že jsem v životě byl u jediné nehody chodce a auta. Asi před 15 lety fabka z protisměru smetla ožralu (mimo přechod). Přežil, ani z něho nebyl mrzák. Takže dnešní auta, která chodce zohledňují, na tom budou ještě lépe. Pro mě je u jakéhokoliv auta daleko důležitější ochrana dětí. Svědomí mám čisté, nejezdím jako dobytek a dávám pozor. Strojvedoucí taky nemůže cítit vinu za magora, co mu skočí pod vlak.
Jo, má lepší nálepku... třeba je ten obrázek trojbarevnej.
😒
Prostě už je to úplně mimo běžný život - jako většina posledních vynálezů...
Normovaná spotřeba nevypovídá nic o tom, za kolik jezdí, počet hvězd už nevypovídá nic o tom, jak je to pevný auto...
Takže zpátky na stromy.
😒
Prostě už je to úplně mimo běžný život - jako většina posledních vynálezů...
Normovaná spotřeba nevypovídá nic o tom, za kolik jezdí, počet hvězd už nevypovídá nic o tom, jak je to pevný auto...
Takže zpátky na stromy.
Jedno z rieseni by mozno bolo prehodnotit starsie modeli na novy system, podla coho by mali taky pocet hviezd, ake by dosiahli podla novej metodiky. Na jednej strane chapem, ze k sprisnovaniu muselo prist, ved 5 hviezd uz mal kazdy, ale tento system je uvedeniu do chaosu!
Je to pak zajímavé, když se rozhodnou nějaký model přetestovat podle novějších pravidel. Něco by přepočíst šlo, ale řada změn by vyžadovala nový test a to stojí peníze.
Ci by sa na nejake aspekty potreboval vykonat novy test, nevylucujem, ale nenapada ma teraz nic. Z predoslych testov maju v NCAP predsa vypocitane a zaznamenane vsetko do detailu.
Jsou věci, které je snadné přepočítat jako posun hranic pro jednotlivé hvězdy nebo body za asistenční systémy. Šlo by i přepočítat body, když změní alokaci/ váhu. Obecně, pokud změna ovlivňuje jen zpracování dat, šlo by to (jak pracné by to bylo, záleží na tom, jak pracují). Ale všechno není tak jednoduché.