Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Já vám nevim..
| 26. 6. 2015 09:51
Jako někam do víkendový přílohy regionálního deníku dobrý, ale fakt vám todle přijde jako test hodnej údajný český webový auto jedničky? Dyk tam neni skoro ani slovo o tom jak to jezdí, nic o interiéru, akorát obecný letákový info..
Přitom takový zajímavý auto.
Avatar - J@...
Já vám nevim..
| 26. 6. 2015 10:39
Taky mi to přijde trochu divné, auto které celkem slušně vládne ve třídě na přelomu luxus suv a off-roady, v americe doposud naprostá jednička, a tady se to odbude pár řádky a třemi hvězdami, takže to vypadá na chvostové auto. ;-\
Avatar - Bubáq
Já vám nevim..
| 26. 6. 2015 10:52
Naprostý souhlas!
A díky Topperovi za poskytnutý odkaz na předchozí test naftové verze.
Topper vlastně zastoupil redakci...
Další, co chci autorovi vytknout, je přihlouplé sdělení "K tomu pomáhá celá plejáda podpůrných systémů, přičemž za zmínku stojí dva". To fakt čtenáři nestojí za to, aby byla "celá plejáda" specifikována? Proč by měly za zmínku stát jen dva pomocníci? Tento přístup odpovídá, jak uvedeno výše, víkendové příloze regionálního deníku!
Tak vynikající auto si zasluhuje mimořádnou pozornost při každém testu.
Avatar - boost.
Já vám nevim..
| 26. 6. 2015 21:49
:yes:
Avatar - habanero1
Já vám nevim..
| 30. 6. 2015 12:33
Souhlas, tohle je je test asi jako v ONA DNES...
Avatar - 3_diamanty
na papieri
| 26. 6. 2015 10:11
to emisie plni..... ved to bol aj jediny ucel tejto hybridnej verzie.. ze tym domrvili inak vyborne auto .. ktore s klasickym pohonom nema konkurenciu..... je uz asi vedlajsie....

test ziadna slava... ale ved ani nie je nad cim jasat....

toto je uz podstatne ine auto [odkaz] :yes:
Avatar - J@...
na papieri
| 26. 6. 2015 11:34
Když porovnáš závěry obou testů - HSE :
-velmi dobré jízdní vlastnosti, rychle řadící převodovka, terénní schopnosti
- TDV sport:
- snadná ovladatelnost, kultivovaný motor, nízká spotřeba, komfortní odpružení
tak z toho jednoznačně vyplývá, že HSE jen zdokonalilo to, co přinášelo chválené TDV sport. Má stejnou kulturu jízdy /možná o malinko tvrdší/, ale lepší zrychlení, lepší méně podstatná maximálka, a ještě lepší spotřeba. Korunou je kritika ceny, která je přitom u konkrétních testovaných modelů vyšší o půl mega u TDV sport. Rozdíl bude jen v tom, že TDV se nabízí i oholené v základu, kdežto HSE už v základu počítá s bohatší výbavou. Proč je tedy rozdíl v počtu hvězd tak markantní, a jednou je to skvělé auto, jednou je to nic moc?
na papieri
| 26. 6. 2015 15:59
HSE je stupeň výbavy. ;-)
Avatar - J@...
na papieri
| 27. 6. 2015 23:05
Ok, vypadlo mi všude za HSE slovíčko hybrid. :-!
na papieri
| 27. 6. 2015 10:27
Viz níže...
Avatar - rimow11
range rover
| 26. 6. 2015 11:33
slabý test :no:
test?
| 26. 6. 2015 12:28
to je test? , me osobne to prijde jako kdyby si nekdo byl auto projet na predvadeci jizde u dealera a po tech 10 najetych km napsal par radku ktere vpodstate mohl zkopirovat z pdfka k danemu autu 8-s
Důvod 3 hvězd
| 27. 6. 2015 10:27
To, že je test velmi povrchní je v zásadě jedno. Neočekává se, že by u některých produktů redakce hýřila slovy. Možná by však stálo za to osvětlit proč "jen" 3*...

Ani já bych hybridu RRS nedal víc. Reálně jakousi úsporu pomocí elektromotůrku rozpouští v navýšené hmotnosti a s běžnou variantou nebudete jezdit o nic dráž.
Tudíž hybrid v tomto stylu a bez daňových úlev nedává vůbec žádný smysl.

Takto si kupujete za výrazně víc peněz jen spoustu váhy navíc s veškerými negativy, které přítěž znamená, navíc bez jakéhokoliv bonusu.

Jako auto ve třídě je na minimáně 4*...takto je o jednu míň zcela odpovídající, ne-li ještě zbytečně moc. Až bude RRS opravdu slušný hybrid, pak smysl mít může. V současnosti tomu tak není.
Důvod 3 hvězd
| 27. 6. 2015 14:12
Asi ti dost podstatným způsobem uniká, s kterým modelem bys to měl srovnávat.
Má to výkon srovnatelný s SDV8 jak teoretický, tak v praxi; váží to o 26 kg MÍŇ než SDV8, žere to srovnatelně nebo lehce míň než SDV6 a stojí to o cca 60-70 tisíc víc než SDV8, to mi nepřijde jako totální propadák. A to platí pro český trh, který na žádné zvýhodňování nehraje...

Navíc baterky to má v podstatě na úrovni světlé výšky vozu přesně mezi nápravami, vůbec bych se nedivil, kdyby právě tato varianta měla nejnižší těžiště a nejvhodnější rozložení hmotnosti mezi nápravami z modelové řady. Navíc je to možná jediný hybrid s možností redukční převodovky a nepřijdeš ani o plnohodnotnou rezervu...

Ale vůbec to nedává žádný smysl, ani nejmenší. Jak by sis to představoval, aby to dávalo smysl Tobě, prosím tě ? ;-)
Důvod 3 hvězd
| 27. 6. 2015 14:40
Uniklo? Tobě uniká nutnost skutečnýho, ne papírový hosrovnání.V reálu nežere míň vyjma pár chvilek když máš nabito ve městě, nejezdí ani líp než SDV8 a v žádným případě se neřídí líp, nemá lepší jízdní vlastnosti.
To píšu na základě osobních zkušeností. Je to nejhorší model v aktuální nabídce RRS.
Důvod 3 hvězd
| 27. 6. 2015 15:11
Nežere míň, než který ?
Znám jen SDV6; 8 ani hybrid jsem neřídil, ale těžko se mi věří, že tam cítíš vyšší hmotnost, když tam prostě není. Nebo v čem má být o tolik horší ?
Důvod 3 hvězd
| 27. 6. 2015 18:04
Nežere míň než TDV/SDV6. Je pocitově těžkopádnější než V8.

Jednoduše za evidentně málo vývojových investic špatnej hybrid v jinak výborným autě.
Avatar - J@...
Důvod 3 hvězd
| 27. 6. 2015 23:07
Tak se detailně podívej na výstupy obou testů. I kdyby reálně žrali stejně, tak hybrid je malinko rychlejší, a to věřím, že určitým stylem jízdy bude i úspornější.
Důvod 3 hvězd
| 28. 6. 2015 06:52
OK, nicméně elektromotor tam vyjma pár set metrů k semaforům nepoznáš, líp nijak nejede, spíš naopak...jen píšu proč 3*. Neberu to jen mezi RRS (kde by dostal snad ještě míň, ale mezi konkurenčními hybridními SUV. To, že je test napsán jako do časopisu Paní domu je jiná, ale u značek vyjma určitý spektrum to musí být pro nás akceptovatelný.
Důvod 3 hvězd
| 28. 6. 2015 09:39
Ad ta posledni veta.. To mi teda rekni proc? U webu kterej se prezentuje jako ceska automobilova jednicka.. Dyk je to ostuda jako prase. Pokud se chtej soustredit na urcity spektrum znacek, at nic jinyho netestujou a odpustej si tyhle cancy. Mi to prijde jako skoda, pac par testu posledni dobou se mi libilo. Pak to naredej touhle.. veci. Nechapu, ze to panu Kovarikovi asi neva.
Důvod 3 hvězd
| 28. 6. 2015 11:45
Už to neřeším, redaktoři se musí evidentně radši věnovat škodovkám apod ve všech možných variacích. To je zřejmě ta pravá zábava... ;-) Minimálně pro majitele webu.

A tak nás podobně odfláknutých testů může čekat víc.
Důvod 3 hvězd
| 28. 6. 2015 15:47
Přesně tak, tato značka není na seznamu preferovaných.Takže to funguje asi tak. Redaktor :,,No měli by jsme napsat něco o RR, aby jsme zachovali jakousi pestrost webu (a na oko nestrannost )" Šéfredaktor :,,No dobře, něco napiš, ale ať ti to dlouho netrvá! Vždyť výš kdo nás živí co tak napsat něco supu v kombi" ;-\
Třeba se pletu, ale vše nasvědčuje, že ani ne.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku