Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Avensis: S benzinovým 1.6 Valvematic (97 kW) za 614.900 Kč

Hlavní novinkou modernizovaného Avensisu jsou vedle přepracovaného vzhledu nové turbodiesely z dílny BMW.
Zpět na článek
29. 6. 2015 11:28
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
na diskusiach sa kazdy dusuje o slabych motoroch, ale ked pride na sukromnu kupu tak nikto by si nic silnejsie ako 1.8 aj tak nekupil... a ak ano aj tak by chcel automat a vtedy moze nad 2.0 uvazovat
obdobne preto stiahli 1.8 z aurisu, pretoze to nikto nekupoval...
tych par kusov sa neoplati riesit...
a toyota auta nie su standardne fleet vozidla, kazdy chce skodu, vw ci audi a tam si vyberie diesel... honda ci mazda je na tom obdobne ako toyota
29. 6. 2015 11:19
Re: Toyota
je to spolupraca a to najlepsie sa z oboch automobiliek zobralo
vstrekovanie ma toyotacke napr.
Avatar - bystron
27. 6. 2015 16:38
Re: za tu s 1.8 Valvematic dobrá cena
jj mi je to auto dlohodobě sympatické :yes:
Avatar - JDM
27. 6. 2015 15:44
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
aby nebylo pozdě ale , jestli se spíš dřív neprosadí japonci na čínským trhu a na evropu se už vykašlou úplně
Avatar - JDM
27. 6. 2015 15:43
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
bohužel jsi evropan je to tak , je potřeba si uvědomit kvůli čemu a komu to je tady takový jaký je , zato si zase můžeš koupit VW takovej jakej ani v US nekoupíš >:-[] trochu útěcha by byla odstěhovat se do UK a nechat si něco dovést přímo z jp ;-)
Avatar - Atlis
27. 6. 2015 14:34
Re: Toyota
Pokiaľ by bol v Avensise motor z GT86 (2.0, 147kW, 205Nm), tak je nad čím sa rozplývať, to sú na atmosféru, ktorá má aj niečo vydržať, veľmi slušné parametre. 112kW v dnešnej dobe na nikom dojem nespraví.

Samotný facelift T27 kvitujem, ale cena toho auta je prestrelená. Avensis bol kedysi hrdým zástupcom strednej triedy (T25 hlavne), teraz im ušiel vlak a spolu s Lagunou sú to v podstate trhové mŕtvoly.

Pokiaľ Toyota neplánuje zmeniť v Európe svoj prístup, tak to môžu rovno zabaliť.
27. 6. 2015 07:51
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Že je Toyota světová jednička se nijak nevylučuje s tím, že na našem světadílu drží druhé místo...
27. 6. 2015 03:52
Re: za tu s 1.8 Valvematic dobrá cena
1.8 s CVT je jasna volba. Vypada (podle me) dobre. Toyota je stale zarukou kvality proti ktere Evropa nema co postavit.
JEn to modre podsviceni. Vadilo mi uz u Golfa IV a tady je to to same.
27. 6. 2015 03:44
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
v 80. a 90. letech byl evropsky trh zajimavy. Ve 21. stol. uz neni. Toyota to, myslim, dela chytre. Zde zijeme v bubline dowsizingu a nafty. Tahle bublina brzo splaskne a evropsky trh bude zase o neco zajimavejsi.
26. 6. 2015 23:25
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Jinak co se face týče, tak se mi taky líbí :yes: Vypadá líp než na Aurisu, možná z některých pohledů je předek divný, ale žádné auto není krasavec ze všech úhlů. Pohled z boku ukazuje vyváženost, možná to chce jinou barvu, za mne po Corolle druhá nejhezčí Toyota.
26. 6. 2015 23:18
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
No Mazda6 až takový prodejní trhák není...11161ks vs 9320ks Avensisu za 4měsíce není takový rozdíl jak bychom čekali že? ;-)
Ono i těch 16587 Superbu není žádné terno...
Passat pak dlouho nic, pak Insignia a Mondeo a pak drobky...
Avatar - Blue Sun
26. 6. 2015 21:59
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Už konečně pochop, že EVWropa je mrtvá.
Avatar - euro89
26. 6. 2015 21:09
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
To samozřejmě je, ale já žiji v Evropě, takže fakt, že si japonec může koupit krásnou Mark X, je mi vcelku na houby. V 80. a 90. letech měla Toyota zajímavou a z mého pohledu atraktivní nabídku modelů i na starém kontinentu, ale už několik let je to těžká bída.
Avatar - euro89
26. 6. 2015 21:03
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Většinu tvého příspěvku ani nemá cenu komentovat, ale co se týče posledního řádku, tak se pleteš. Kdyby Toyota udělala dostatečně zajímavé auto, tak ho klidně koupím. Ještě před pěti lety by mě nenapadlo, že budu chtít jezdit Mazdou a dnes? Těším se na CX-3.
Avatar - euro89
26. 6. 2015 20:59
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Že má Toyota mnohem více modelů, než dováží do Evropy, samozřejmě vím. Ale Mark X ani Century tady nekoupím. Hodnotím to, co mi jako evropskému zákazníkovi nabídnou. Speciálně japonské značky měli vždycky nejzajímavější nabídku na domácím trhu, ale to je mi jaksi na h.... 8-s
Avatar - Verny_2013
26. 6. 2015 20:50
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Zcela určitě nejsem fanoušek tohoto japonského koncernu. Toyota pro mě byla a je synonymem pro beztvará nudná bezpohlavní auta pro všední den. Ale co se týká designu u faceliftu si dovolím nesouhlasit. Rozhodně avensisu velmi prospěl a musím říct že se mi i líbí. Nejen exteriér ale i interiér. Působí na mě mnohem věrohodněji než nové mondeo. To ale nic nemění na tom že prodejní trhák to určitě nebude. Důvodů je mnoho ale hlavní je děsivá konkurence zejména německá a mazda6 a Superb které v Evropě avensis válcuje.
26. 6. 2015 19:20
Re: za tu s 1.8 Valvematic dobrá cena
to jo, ten diesel asi jo, ale psal jsi o 1.4TSI, a to já zase nechci. Mě by ale Toyota vyhovovala více, než Superb. Mám asi Japonskej automobilovej syndrom, protože od revoluce jezdím jen v Japoncích (nepočítám-li přidělený fleet). A když říkám, že jezdím v Japoncích, tak to myslím i tak, že v nich zkrátka jenom jezdím...(samozřejmě nějaký spotřební materiál měním). :-) Nicméně chápu tvé připomínky a respektuji je.
EDIT...no, měl jsem i Mondeo...dobrý s 1.8 ZETECEM
26. 6. 2015 19:13
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Toyota má daleko víc modelů, než se u nás prodává, Toyota má daleko víc motorizací, než které nabízí v EU. Proč ostuda? Spolupráce je vzájemná a oboustranně výhodná.
Už se těším na Supru s N55. To bude další zajímavé auto.
Avatar - Emel
26. 6. 2015 19:04
Re: Toyota
Jasně, ale těch pár automobilek co dnes v Evropě dělá atmosféry je na tom +- podobně jako Toyota, prostě ty výkony nejsou nic zvláštního... vlastně je problém najít dnes slabší atmosféru, ne?
Avatar - Emel
26. 6. 2015 19:03
Re: za tu s 1.8 Valvematic dobrá cena
Proč maloobjemový? Já bych Superb bral jako 1.8TSI MT nebo 2.0TSI AT... a v naftě samozřejmě 2.0TDI - to nejsou vyloženě maloobjemové motory.

A pokud se během 300tkm něco pokazí, tak se to prostě spraví... není to pro mě tak fatální, abych kvůli tomu volil auto, které mi jinak vyhovuje méně.
26. 6. 2015 18:54
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Ja ked sa pozriem v Londyne (zijem tu) na auta, tak z japoncov vidim samu toyotu a nielen hybridne motory. Mazdu nevidiet skoro vobec a som z toho ja sam prekvapeny, pretoze aj pre mna Mazda je krajsia lepsia
Avatar - miromen
26. 6. 2015 18:29
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Souhlas. To co Toyota předvadi posledni roky je ubohe a ostudne. Pro mě jako by tato značka ani neexistovala.
Avatar - Blue Sun
26. 6. 2015 18:15
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Samozřejmě, že je. A tam taky padá těžiště všech prodejů. Nakonec, i u zavedených euroznaček dělá stále více prodejů neevropský trh.
Avatar - Blue Sun
26. 6. 2015 18:14
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Co je komu do zaostalé Evropy? Proč by pro ten pseudokontinent, který ani neví, čím chce být, vyvíjeli okrajový motor?
Mercedes bere dodávky od VW a Renaultu, je kvůli tomu méně Mercedesem? BMW má motory z Peugeotu, je kvůli tomu méně BMW?
Stejně bys Toyotu nekoupil, kdyby nabízela cokoli jiného... prostě budeš jen hloupě kopat a kousat.
Avatar - praděda7
26. 6. 2015 18:01
Re: Toyota
Jasný. Ale víme přeci, že Mazda pracuje s vysokou kompresí a Honda na to, že se koncentrovala na výkonné čtyřválce celou svou historii tak nic moc a Hyundai kW jsou jak známo spíš dekawaty. Jo já měl také DC2 Integru VTiR 1.8l se 125kW a DC2 Integru Type R 1.8l se 147kW, ale to bylo kolem roku 2000, to nebyly emise ještě tak přísné.
Avatar - 3_diamanty
26. 6. 2015 17:51
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
suhlasim... a pisal som to presne pri nedavnom clanku o facelifte avensisu.... ze tento typ face-u vyzera na mensom aurise fajn... ale velkemu avensisu nepasuje a neposobi to dostojne ... na aute strednej triedy to chce ine predne partie... a serioznu masku ....

motory su ok.. chvalabohu este klasicke atmosfery... uz len prekusnut dizajn... ale kto chce spolahlivost a netuctovost ( lebo nove passaty budu coskoro uz vsade ) tak nie je co riesit.... avensis je stale moc dobre a zaujimave ( sice nie krasne ) auto :yes:
26. 6. 2015 17:44
Re: za tu s 1.8 Valvematic dobrá cena
Z hlediska výbavy souhlasím. Mazda je Mazda. Nemám žádných výhrad, ač jakožto městský užívám "pouze" trojku ve výbavě nejvyšší možné. Z hlediska užitné hodnoty a konstrukce se mi Toyota pořád jeví jako méně smrtelná, než tebou uvedený Superb (ačkoliv ten se mi po delší úvaze také zalíbil, nicméně moje skepse k životnosti turbomotorů potrvá, dokud neuvidím na vlastní oči a neuslyším na vlastní uši současný maloobjemový benzínový turbomotor po najetých 300k km bez nějakého fatálního zádrhele). Uvažuji jako člověk, který auto neprodává po pěti letech, nýbrž vždy ekologicky zlikviduje - jinými slovy kupuji si nové auto na deset let.
Avatar - JDM
26. 6. 2015 17:41
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
A neni nabidka mimo evropu nekde jinde? Nevim nehledal jsem ale myslim si , vzdycky tomu tak bylo ze v jp a usa se prodavalo uplne neco jinyho nez v eu.
26. 6. 2015 17:35
Re: Tohle prodejní šlágr nebude...
Naprostý a bezvýhradný souhlas! :yes:
Avatar - euro89
26. 6. 2015 17:26
Tohle prodejní šlágr nebude...
Design, který je už u menšího Aurise hodně diskutabilní, vypadá na větším Avensisu hrozně. A nabídka motorů je ještě větší ostuda. Největší automobilka světa musí brát diesel od konkurence? A co benzín? Atmosférický dvoulitr je fajn, ale ne jako strop a už vůbec ne výhradně s CVT. 8-s Značka, kterou mám ve svých očích dodnes zažitou jako největšího soupeře Lancii v rally a nad jejímiž sportovními modely (Celica, MR2, Supra, Soarer) jsem jako malej kluk slintal, si už několik let "úspěšně" buduje pověst aut pro důchodce. A na prodejích to je vidět, řekl bych. Neznám přesná prodejní čísla z německého trhu, ale čistě pohledem na ulici vidím, že Mazda pomalu přebírá roli nejprodávanější japonské značky na největším evropském trhu. Kromě segmentu B ve všech třídách, kde mají zástupce obě značky, vídám častěji z nových modelů Mazdy.
Avatar - Emel
26. 6. 2015 16:40
Re: Toyota
Mazda má z dvoulitru 121kW a 211Nm. To co má Toyota je podle mě spíš standard, třeba Civic má z 1.8 +- totéž, 99kW a 164Nm má Hyundai z 1.6GDI, 2.0GDI má 121kW a 204Nm...
Avatar - praděda7
26. 6. 2015 16:36
Toyota
Pro ty, co by chtěli o 3S Toyota motorech vědět víc..[odkaz]
26. 6. 2015 16:31
nepovedena fotomontaz
ve stylu Kim Cong Un-a
[odkaz]
Tlacitka navigace delal taky on
Avatar - praděda7
26. 6. 2015 16:31
Toyota
Výkon těch motorů v Avensis splňující EURO 6 bez turba je opravdu dobrý. Kdysi (1986 - 1990) jsem měl SX Celicu ST161 s 3SGE 2.0l motorem a dávala na tu dobu solidní výkon 102 kW a 170 Nm na bezolovnatý benzin a s EGR a katalyzátorem. Jen si tak říkám, co do těch nových motorů muselo jít nové technologie, že i s těmi stupidními emisními restrikcemi dokázali z 1.8 vykutat 108 kW a 180Nm a s dvoulitru dokonce 112kW a 196 Nm. Klobouk dolů Toyota... :-! :yes:
Avatar - Emel
26. 6. 2015 15:13
Re: za tu s 1.8 Valvematic dobrá cena
Neřekl bych. Výbava Active není žádná hitparáda, na 16" s halogenama... a za 685 je to podle mě drahé.

Mazda 6 Attraction s xenonama je za 699... takže pokud chceš třeba kombík, tak máš za méně peněz auto s větším motorem a lepší výbavou. A samozřejmě za ty peníze můžeš mít i Superb Ambition 1.4TSI třeba.