Novinky
Hittman
2
patřím do starého železa, ale ......"Osoby za volantem přece chtějí používat i levou, emoční část svého mozku... Což je fakt, o kterém není sporu." :yes: :yes:
_MT_
0
Vždyť je to takové pózování. Troufám si říct, že o "pokročilé tempomaty" bude ze strany zákazníků značný zájem. Uškodili by jen sami sobě.
Citace: Obě britské automobilky sdružené pod křídly indické Tatry...
Nemá tam být "indické Taty" ?
😉
Nemá tam být "indické Taty" ?
😉
Tatra je dobrá :yes: >😁
Tatra nezná bratra... >😁
Na přechodu pro chodce
drtí Tatra důchodce
důchodce se v krvi válí
ale Tatra nezahálí
drtí, drtí, drtí
důchodce se vrtí
vrtí, vrtí, vrtí
uvrtí se k smrti
malý mozek, velký mozek
už se lepí na podvozek
tenké střevo, tlusté střevo
jedno vpravo, druhé vlevo
černé brýle, bílá hůl
byl to frajer, neuhnul
Na přechodu pro chodce
drtí Tatra důchodce
důchodce se v krvi válí
ale Tatra nezahálí
drtí, drtí, drtí
důchodce se vrtí
vrtí, vrtí, vrtí
uvrtí se k smrti
malý mozek, velký mozek
už se lepí na podvozek
tenké střevo, tlusté střevo
jedno vpravo, druhé vlevo
černé brýle, bílá hůl
byl to frajer, neuhnul
...JLR k instalaci autonomního řízení časem dotlačí. Už teď u XJ nabízí poloautonomní verzi, takže jen takový lehký PR plácnutí.
Ať se nám to líbí nebo ne, autonomní řízení je budoucnost, ale bude přicházet postupně. Největší benefit autonomního řízení je u kamionů a nákladní přepravy vůbec - i jen ta hloupá jízda po dálnici.
Vůbec by mi nevadilo, kdyby za mne auto odřídilo dalníční tahy a já zasáhl jen v pár okamžicích (hranice, úseky s opravami, mýtné brány, čůrpauzy). Popojiždějí v zácpě taky asi nikoho nebaví.
Legislativně to nemusí být takový problém. Chyba auta = chyba techniky, následky se platí z povinného ručení* viníka (jako např. defekt), ale nikdo za to není trestán. Bude muset být černá skříňka, aby se vědělo, jestli řídil stroj nebo člověk nebo jestli stroj neříkal člověku, ať řídí. Jen to musí projít.
Land Rover že to mít nebude ... pche ... stačí se podívat, kdo to řídí. Ti to zavedou jak jen to bude možné, nebo nebudou mít proti konkurenci šanci.
*Jak se pojišťovny zachovají ohledně bonusu/malusu těžko říct, ale dost možná auta s autonomním řízením budou mít nižší pojistné.
Vůbec by mi nevadilo, kdyby za mne auto odřídilo dalníční tahy a já zasáhl jen v pár okamžicích (hranice, úseky s opravami, mýtné brány, čůrpauzy). Popojiždějí v zácpě taky asi nikoho nebaví.
Legislativně to nemusí být takový problém. Chyba auta = chyba techniky, následky se platí z povinného ručení* viníka (jako např. defekt), ale nikdo za to není trestán. Bude muset být černá skříňka, aby se vědělo, jestli řídil stroj nebo člověk nebo jestli stroj neříkal člověku, ať řídí. Jen to musí projít.
Land Rover že to mít nebude ... pche ... stačí se podívat, kdo to řídí. Ti to zavedou jak jen to bude možné, nebo nebudou mít proti konkurenci šanci.
*Jak se pojišťovny zachovají ohledně bonusu/malusu těžko říct, ale dost možná auta s autonomním řízením budou mít nižší pojistné.
To jsi na správným webu, když tě nebaví řídit :yes: 😉
Abych pravdu rekl, kolikrat kdyz vidim ty dementy na silnici, taky me to obcas nebavi a nejradi bych tu cetu prospal. 😄 Je to otazka budoucnosti, jako vsechno tady na zemi a tak se to musi brat, at se nam to libi nebo ne. Auta na alternativni pohon jednou budou potreba, pokud nas neznici nabozenstvi...stejne tak jak vidime ve filmech litaci auta, uz dnes se vyrabi a snazi se delat pokroky. My uz tyto veci treba nezazijem, ale nase deti ci vnoucata asi ano. Kde je automobilovy prumysl a technologie dnes a kde byl vcera.... 😄 ovsem me zarazi logika EU, kdy povinnost aut mit nejruznejsi systemy a nyni i na tlak vzduchu v pneu, tak nechapu proc u autobusu a kamionu, kteri maji na bedrech zodpovednost, je automaticky zastavovaci system, ktery sam zastavi, kdyz se ridici udela spatne ci usne, pouze jako doplnkovej.