Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 15:26
krásavec sa už blíži :-)
Avatar - iudex
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 15:52
Nič iné ako pecka to ani byť nemôže, inak odíde ďalší predstaviteľ mainstreamovej strednej triedy do histórie.
Laguna je najstarším zástupcom v triede a vlak s konkurenciou ju už dávno odbehol, takže po dlhých rokoch bude mať Renault čo dobiehať. Z hľadiska dizajnu najnovšie počiny Renaultu (najmä vydarený Kadjar) vzbudzujú nádeje, menej už technika, kde je zrejmé, že bude obdobná ako u Espace, t.j. motory maximálne objemu 1,6 litra (s čím asi nebude môcť konkurovať Passatu a spol), len predný pohon atď.
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 16:22
myslím že technika bude v poriadku ;) a passat noo jediné čo podla mna ma navrh je možnosť 4x4.. ale renault má 4control... aspon zatial.. možno v buducne technicky by to nebol problem vdaka platforme dať system 4x4.. to sa uvidí a čo sa týka motorov.. veľký espace tahaju tak jak majú... nikto zatial sa nesťažoval že by nestačili tie motory... ale zachvilu prijde nová generacia 2,0 dCi aj s twin turbo technologiou a výkon má činiť 200-240 koní ;)
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 16:47
Vidím to podobně, bude to obyč auto bez ambicí technologicky soupeřit se špičkou mainstreamové střední (přesně jak říkáš, top nejspíš FWD 1.6dCi/TCe)... schopné porvat se s i40 a 508. Ve své třídě bude myslím větší pecka Megane.

PS: proč kurník mění jméno?
Avatar - MichalSVK
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 16:51
Pretože má ísť o nástupcu Laguny a Latituda súčasne... Tak isto ako Insignia.
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 17:06
Jo, tahle argumentace tu byla u 508, Insignie... a ve finále je to jen plácnutí do vody, obě zmíněná auta jsou dneska úplně normální (generačně narostlá) střední a s Talismanem to bude úplně stejné.
Avatar - pumpkin
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 17:08
a čo viac čakať?
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 18:16
No právě že nic... tak bych to normálně nazval Laguna a hotovo, myslím, že negativní efekt nového jména převáží.

Taková hypotéza na pobavení, o které sám nejsem přesvědčený: marketing u každého nového modelu tvrdí, jaká to bude pecka a že něco takového tu ještě nebylo. Občas se chce někdo zapsat do historie a přijde s nápadem model přejmenovat, protože přece Auris začne psát úplně novou kapitolu v dějinách značky. Dokud to tlačí do hlavy jen zákazníkům, je všechno v pořádku. Jakmile ty kecy ale začnou brát vážně v automobilce samotné, je zle a klidně zahodí tradici mnoha generací, aby představili umírněnou evoluci modelu.
Avatar - woody-alien
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 18:43
:yes: Teď ještě štěňátko a nějakýho sexy týpka. ;-)
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 18:47
Tak nějak. Pokud to nebude skutečně něco, co by šlo proti tradici, nevidím důvod vyhodit zavedené jméno z okna. A zrovna Talisman mi nepřijde jako terno. Zlatý Kadjar. Typicky mění jméno, když se chtějí zbavit špatné pověsti/ zápachu neúspěchu. Jinak si z něj naopak udělají dojnou krávu.
Avatar - woody-alien
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 18:56
Souhlas. Kadjar je oproti Talismanu ještě super název modelu. A navíc změna jména tě sice zbaví zápachu neúspěchu ale přináší zápach jiný. Zápach strachu z neúspěchu aneb po česku z předpos.ranosti. ;-)
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 19:35
Ano. Ani si nemyslím, že je tahle taktika účinná v odstraňování zmíněného zápachu. Je to nástupce od stejného výrobce a to nezatajíš. Ve výsledku to zasmrádne ještě více (přiznáš, žes pohořel a navrch máš v gatích :-) ). Akorát se dostaneš do situace, kdy si nemůžeš dovolit neúspěch (pohnojení dalšího jména dobrou vizitku neudělá).

Jsem konzervativní a netajím se tím, takže není divu, že nemám rád hrátky s jmény.
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 07:02
Všechny manželky byly Renaty... >:-[]
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 09:48
Zejména u těch provozovaných současně je to praktické :yes:
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 09:52
;-)
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 11:11
To má jednoduché řešení, prostě se vyhni používání jmen. ;-)
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 11:08
Manželky?
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 20:27
Název samotný mi neva, je to mezinárodně srozumitelné slovo, nic proti tomu. Ale přesně, změna názvu jen tak z plezíru má pachuť prohry.
Avatar - woody-alien
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 18:46
Přesně. Pokud to budem brát podle téhle argumentace, to už měli u Renaultu větší důvod přejmenovat Espace než Lagunu.
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 20:50
je vtipné ako sa tu rieši zmena mena... a hneď odcudzujete to auto a ani ste ho ešte nevideli... len tak pre zaujímavosť.. keď sa predstavil Captur... kolko z vás bolo spokojných s menom?? resp. koľko tu zúčastnených si myslelo že Captur bude mať taký úspech? podla mna tu boli podobné pesimistické názory... ano aj ja som velmi sklamaný že tak krasne meno ako LAGUNA už nebude pokračovať... kto vie... možno Lagunu ako meno vytiahne Renault v budúcnosti... ale TALISMAN je myslím tiež dostatočne pekné meno a vyjadruje niečo hodnotné.. niečo čo človeku má priniesť šťastie.. Ide o to že RENAULT si nemôže dovoliť sa pomýliť... teda ak to urobí tak asi pôjde z tejto kategorie preč.. a to by bola škoda.. chcem tým povedať že očividne boli nútený dať si zaležať jak na dizajne tak na technike a spolahlivosti... uvidíme o tyždeň...
Avatar - 3_diamanty
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 20:56
captur je uplne novy model..... nemal pred sebou 3 generacie a 20 uspesnych rokov pod inym menom.... takze jeho nazov je ok.... neviem ci si uvedomujes dosah zmeny mena na auto ( ale hlavne na zakaznikov ) ktore sa vyraba pod istym menom povedzme uz takych 20 rokov.... za tie desatrocia si uz meno laguna vybudovalo vo svete istu poziciu... a malo svoju vahu.... bolo istym pojmom v automobilovom svete

co sa tyka mojho nazoru.... v mene laguna som zasadny problem ani nejaku chybu nevidel.... znelo pekne.... bolo uz roky zname zauzivane a hadam aj medzi fandami nielen renaultu moc oblubene...... ale talisman? nazov talisman nepovazujem zrovna za kluc k uspechu noveho renaultu.... mozno prave naopak.... pride mi to ako nestastny a uplne nezmyselny krok.... ale tak uvidime... renault je vzdy plny prekvapeni a niekedy nie len tych prijemnych ... meno laguna ozaj nemalo chybu
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 21:16
Ano suhlasim že to meno malo dlhú historiu a je to škoda.. ale ked si všimneš predaje končiacej generacie.. je to smutné.. určite by to nemenili bezdôvodne... a ano Renault neni evolučný.. vždy sa snažil byť revolučný! a to si na tejto automobilke vážim že má "gule". presne jak napísal kolega... každá generacia vyzerá skoro uplne inak jak predchadzajúca.. ne jak napr. dnes predstavena Audina A4 čo vyzerá sice pekne uznavam ale je to len zas trošku hranatejšie trošku iné svetlá... aspon že ta technika je pokroková... skratka uvidíme o tyždeň.. :-) ;-) a čo sa týka nového Megana to ano.. to bude dalšia revolucia,.. tiež sa predstaví v frankfurte verejnosti tak ako Talisman...
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 21:20
Ono je rozdíl mít "gule" po prodejním propadáku a po prodejním trháku ;-)

Počkej, až se Renault chytne se stylem Clia a Capturu... podle mě jim to taky nějakou dobu vydrží.
Avatar - pumpkin
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 21:24
Veď to, že Laguna si vybudovala istú reputáciu, ktorá nebola podľa očakávaní. Sa tváriš ako keby išli zmeniť meno Golfu. Treba sa na to pozrieť z druhej strany. Viacerých práve môže prilákať nové meno. Tiež ale nejde len o lacný trik keďže Talisman už predstavuje klasickú trojpriestorovú koncepciu sedanov.
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 21:12
A co jiného by se tu mělo řešit, když v článku nic jiného není?

Nový model dostane nové jméno, jasně.
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 17:05
Menia meno hlavne kôli zlej skúsenosti ludí s druhou generaciou... tá pokazila dojem.. myslím že vtedy ta 1,9 dCi robila problemy.. a končiaca 3 generacia bola sebekvalitnejšia spolahlivá podla mna aj pekna okrem zadku lifbacku ten sa fakt nepodaril ale.. skratka ludia mali v podvedomí stále tu nespolahlivosť druhej generacie a na predajoch sa to ukazalo... verím že TALISMAN si získa mnoho motoristov.. ;)
Avatar - grifith
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 18:13
Řekl bych, že prvním a hlavním důvodem bylo se odprostit od jména, jehož prodeje zrovna netrhaly rekordy... že by to něčemu pomohlo si nemyslím.
Půjde-li však Talisman ve šlépějích dosud představených nových modelů značky, tak se o jeho úspěch nebojím.
Avatar - maros
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 18:16
Jenže změna jména jim stejně nepomůže. Pořád to budou stejné šmejdy. :-!
Avatar - grifith
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 18:34
Jasně, ale to ty poznáš tak za dvacet let v tvém oblíbeném áčkařském koutku s vraky >:-[]
Avatar - woody-alien
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 18:40
>:D :yes:
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 09:05
Chces rict, ze nova Laguna/Talisman nebude mit na spicku tridy v podobe Superbu nebo snad Passata, ktereho, zde na auto.cz/Svet motoru, Superb prevalcoval v porovnani >:-[] Kdyz se budou drzet kvality, designu jako u nedavno predstavenych novych modelu a cenu uplne nenafouknou, je o prodeje postarano. Kdyz nafouknou, je to prostor pro slevu a zakaznik ma dobry pocit ze usetril. ;-) Kolik se u nas proda Superbu se 176kW biturbem 4x4? >:D
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 09:43
Ano, přesně to chci říct.

Superbů se 176kW biturbem nula, Superb tenhle motor bohužel nemá. Passatů - nevím, myslím že u nás bude nejvíc 2.0TDI 110 a 140kW (tak 60:40, nějaké 4x4, Superb totéž), BiTDI bude pár procent... v Německu jich bude ale dost.

Superb II se celkem slušně prodával i s tou 3.6, čekám, že 2.0TSI 4x4 206kW nebude úplně marginální. Pokud bude top motorizací Talismanu 1.6TCe, tak to stačí tak tak na prostřední motorizaci Superbu (1.8TSI).
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 12:10
By me zajimal u Superbu pomer motorizaci a troufnu si tvrdit, ze 2,0TDI je jasne nejprodavanejsi. Takze tady bude Renault v pohode. Byla by chyba nenabidnout novy 2,0dCi. Pak uz nebude zadny problem. Pokud bereme Superb za spicku tridy, tak nemam zadne obavy, ze by mel Talisman nejaky problem s neuspechem.
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 12:35
Aby mohlo auto pomýšlet na špičku třídy, musí nabídnout nejen ty nejprodávanější motorizace, ale i ty špičkové, kterých se neprodá tolik. Píšu že nejvíc bude 2.0TDI 110 a 140, až (pokud) přijde 2.0dCi, bude ten základ v pořádku.

Pokud mluvíš o prodejním úspěchu a neúspěchu, tak to je zase jiný úhel pohledu. Klidně se s tebou vsadím, že na prodeje Superbu Talisman v této generaci nedosáhne (v Evropě). Top 5 ve složení Passat-Insignia-Mondeo-508-Superb se asi ještě zamíchá, ale pro ostatní bude těžké se mezi ně vklínit.
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 14:41
Ja mluvim o spicce v prodejich a technice, coz neni jen neprodejna TOP motorizace.
Na porovnani prodeju jsem zvedav. Kdyz ale vidim tu hruzu ve Skoda konfiguratoru, tak bych si na Superba moc nevsadil. Takova zbastlena OIII z toho proste strsne kouka.
[odkaz]
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 15:04
Špička v prodejích a špička v technice jsou prostě dvě různé věci.

Tak si vsaď proti Superbu, já do toho půjdu...
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 18:45
Podle tebe je silnější motor důkazem špičkové techniky? To by to bylo docela jednoduché.
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 22:42
Je to jeden z nejdůležitějších kousků skládačky.
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 18:48
Na 2.0TDI 110 a 140 bude v pohodě stačit 1.6 dCi. Spíš jde o to, jestli bude v Laguně něco jako 1.6 TDI. Myslím, že Superbů 1.6 TDI se prodá docela dost.
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 22:47
To si mysleli u Hyundai taky. Biturbo je fajn, proti základním dvoulitrům asi obstojí, proti těm plnotučným ne. 1.6TDI bude okrajová záležitost u nás i v Německu, možná Holandsko...

Bez 2.0dci nemá Talisman na top 5 šanci
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 09:38
s tou zmenou mena sklamali aj mna, ale ma to jasny dovod, zameriavaju sa s tymto modelom na Cinu, a tam je momentalne predavana limuzina strednej triedy s nazvom Talisman, teda u nas znamy Latitude. A treba priznat, ze Laguna ma zly image, 2.generacia (spolahlivost), 3.generacia (rozporuplny design)
Avatar - Emel
TO BUDE PECKA!
| 30. 6. 2015 09:46
Podle mě mohli klidně v Číně dál prodávat Talisman a tady Lagunu, neviděl bych v tom problém.

Laguna II - já nevím, mně se to auto líbilo a nemám pocit že by převažovaly negativní emoce. Laguna III toho bohužel přinesla jen málo a designově se většině netrefila do vkusu.
Avatar - Rysguf.
TO BUDE PECKA!
| 29. 6. 2015 23:32
No, aj C5 bol finalne predstaveny v 2007 a predaj zacal zaciatkom 2008. Tiez Accord tu je tusim od 2008. Laguna sice zacala predaj nejak zima 2007, ale tak mesiac hore dole :-)
Uvidime kto to potiahne najdlhsie :-)
Avatar - aproximus
nějaký talisman
| 29. 6. 2015 16:52
odklon od názvu laguna je ze strany rendlíků pěkná kravina... :no:
Avatar - pumpkin
nějaký talisman
| 29. 6. 2015 17:04
Ber to tak, že Laguna už nemá priameho nástupcu, tak ako ani 407-ka či Vectra. Podľa mňa je to lepšie ako dať autu o veľkosti SX4 názov Vitara...
Avatar - maros
nějaký talisman
| 29. 6. 2015 18:14
Tak Rendlík by se měl kompletně přejmenovat... a hlavně ten hrozný znak :-O
Avatar - Dylan McKay
nějaký talisman
| 29. 6. 2015 18:23
Chápu, že je ti ten znak odporný, božínku! >:-[]
Avatar - grifith
nějaký talisman
| 29. 6. 2015 18:37
maros raději toto [odkaz]
Avatar - white label
nějaký talisman
| 29. 6. 2015 21:41
Tak tenhle blábol by si zasloužil zapsat do análů... a začít by se s tím mělo logicky právě u tebe!
Avatar - white label
nějaký talisman
| 29. 6. 2015 21:42
Tak tenhle blábol by si zasloužil zapsat do análů... a začít by se s tím mělo logicky právě u tebe! :-O 8-s
Avatar - Ada je tady
nějaký talisman
| 29. 6. 2015 23:40
Chápu, že mít rendlík v análu by pro tebe mohlo být vzrušující :-)
Avatar - white label
nějaký talisman
| 30. 6. 2015 00:25
Takže máš opravdu velmi bohaté životní zkušenosti, se kterými jasně korespondují tvé příspěvky na tohle téma. ;-)
Avatar - grifith
nějaký talisman
| 30. 6. 2015 06:47
Sakryš, to se zase v domově důchodců dějí věci >:-[]
nějaký talisman
| 30. 6. 2015 12:06
Nevim jaky hrozny znak, je to diamant, to rozkrocene zenske nohy u VW jsou podstatne horsi.
Avatar - Dylan McKay
Možná podoba?
| 29. 6. 2015 17:14
[odkaz]
Ta jména!
| 29. 6. 2015 18:06
Renault blázní, nejdřív nám nadělí Kádára a následně Taliban... Laguna přitom zní tak malebně. Naprosto tyto kroky nechápu. ;-\
Avatar - maros
Ta jména!
| 29. 6. 2015 18:15
>:D
Avatar - pumpkin
Nový názov, no a?
| 29. 6. 2015 21:03
Prečo vidíte problém v novom pomenovaní? Podobný prípad sme tu mali v prvej polovici 90. rokov, pamätáte? V roku 1990 prišiel koncept športovej placky s menom Laguna a o pár rokov sa toto meno objavilo pri nástupcovi R21-ky. Tiež to bolo len o čosi väčšie auto a už prišiel nový názov.
Renault nestavia na evolúcii a skoro vôbec ani na tradícii svojich modelov. Každý z nich je nový, vzniká na čistom papieri bez prekresľovania predchodcov (dobre, výnimky sa nájdu, koncept Fiftie odkazoval na 4CV a nové Twingo bolo inšpirované R5-kou Turbo).
Laguna bolo pekné meno, to uznávam, ale jeho hodnota aj pošramotená reputácia modelu podľa mňa nedáva dôvod na nejaké smútenie. :-)
Inak chystaný Talisman sa testuje spoločne s verziou kombi a už aj novým Méganom.
Avatar - 3_diamanty
Nový názov, no a?
| 29. 6. 2015 21:16
otazkou ostava....... co nuti znacky menit dlhorocne zauzivane mena..... ktore vo svete uz nieco znamenaju..... zeby zase zvitazil lacny marketing nad tradiciou a istymi hodnotami?

ja som v mene laguna nevidel zasadny problem .... a paci sa mi viac ako nejaky talisman
Avatar - twistedTSD
Nový názov, no a?
| 29. 6. 2015 23:15
Bylo to tady zmíněno už x-krát - Laguna si zrovna vysokou reputaci nevybojovala. Minulý model zklamal spolehlivostí a současný už není žádný prodejní trhák. Myslím, že není důvod na tomto jménu lpět.
Nový názov, no a?
| 30. 6. 2015 00:43
Nebyla třeba první autem s pěti hvězdami v EuroNCAP ? ;-)
Avatar - pumpkin
Nový názov, no a?
| 30. 6. 2015 11:37
Bola, ale problémy so spoľahlivosťou toto prvenstvo zatienili.
Avatar - Emel
Nový názov, no a?
| 30. 6. 2015 08:35
Tehdy to bylo součástí celofiremní strategie - přechod z číselného systému na jména. No, systému... dodnes nechápu, proč nástupcem 14 byla 9/11 a nástupcem 9/11 zase 19. Fajn, dejme tomu, tehdy jsem to nezkoumal, možná ty jako fanoušek víš proč to tak bylo?
Avatar - pumpkin
Nový názov, no a?
| 30. 6. 2015 11:03
Bol to len príklad, ale ani Safrane či VelSatis nepokračovali.
Čo sa toho číslovania týka, to je tiež pre mňa záhadou. Je dosť možné, že to zo začiatku nikto neriešil a potom sa do toho sami zamotali. Po R14-ke mohla prísť len 13-ka a 19-ka, lebo ostatné "nástky" už boli obsadené. Samotná trinástka je považovaná za nešťastné číslo. Peugeot sa tiež vyhol 606-ke, ktorá mohla evokovať pekelnú 666-ku. Tí sa do toho tiež pekne zamotali, ale vydržalo im to skoro celé storočie. Teraz už všetky Peugeoty budú končiť 08-kou a lacné modely 01-kou. Hovorí sa, že písmenové alebo numerické označovania áut navodzujú dojem luxusu oproti tým menným, ale určite to nie je pravidlo.
Avatar - Emel
Nový názov, no a?
| 30. 6. 2015 11:16
No dobře, Vel Satis byl pokus o krok stranou, nikoli nástupce Safranu... ale nějaký hybrid. Neúspěšný, proto bez přímého nástupce. Pojmenovat ob generaci auto Safrane by jistě šlo, ale ta kontinuita už tam stejně není.

Pak asi vidíš, že pokračování v numerickém číslování bez nějaké udržitelné logiky bylo pro Renault celkem problematické.

Peugeot se vyhnul 606 možná i proto, že modelový cyklus u 605-607 je delší než u ostatních, 607 se pak vyráběla současně s dalšími ##7 a dokonce myslím i ##8.
Avatar - pumpkin
Nový názov, no a?
| 30. 6. 2015 11:34
Áno to s tou 607-kou by dávalo zmysel. :yes: Čo sa Laguny týka, za tým si stojím, že pre Renault nemalo zmysel zachraňovať tento názov aj keď znel akokoľvek dobre.
Uvidíme...
| 29. 6. 2015 21:39
Opuštění pěkného tradičního jména a zároveň opuštění půl století budované tradice praktických liftbacků (R16, R20/30, R25, Safrane, Laguna I, II, III) směrem k sedanu, no jdou na to hoši pěkně z ostra.... Přechod od praktických 5. dveří udělal u současné generace C5 i Citroën a nemyslím si, že by si tím nějak zvlášť pomohl....
Na techniku i design jsem opravdu moc zvědavý, protože nějaký moderní model střední třídy už Renault potřebuje opravdu jako sůl. Jen doufám, že nebude mít tak ubohou motorizaci jako nový Espace... A nad designem se taky vznáší mrak pochybností, protože to auto se prý vyvíjelo v Koreji a tedy primárně pro asijské trhy - přistižené prototypy působí dost těžkopádně...
No, ale nemalujme čerta na zeď, třeba to bude opravdu pecka - moc bych to Renaultu přál! :-) :yes:
Avatar - Ada je tady
Měl by se spíš jmenovat "Piercing"!
| 29. 6. 2015 23:37
Ke znaku toho vozu by to náramně pasovalo :-)
Technika spolocna s Nissanom?
| 30. 6. 2015 10:37
Teraz trosku spekulacii o technike. Renault je aliancnym partnerom Nissanu. Nissan nedavno v USA predstavil novy model strednej triedy s nazvom Maxima. Ten je koncepcne az velmi podobny s maskovanymi prototypmi noveho Talismanu, nie len exterier ale aj interier nezaprie ze maju spolocny technicky zaklad, nebojim sa teda, ze pojde o nieco s korejskym povodom co vzniklo v spolupraci so Samsungom. Myslim si skor, ze to bude podobne ako Gashqai a Kagjar. Dalej vobec by som sa nedivil, keby pri odhaleni nam Predstavitelia Renaultu vysvetlili, ze vlastne nejde o nastupcu Laguny ale novy svojbytny model. Situacia je podobna ako u Kadjaru, kde sa rok spekulovalo ze Renault chysta nastupcu Koleosa (brat x-trailu) a nakoniec sme sa dozvedeli, ze to tak nieje. Laguna je meno ktore mi bude chybat. Ale trh v EU ju odsudil na zanik. Skoda mena, tradicie, koncepcie liftback pri rozumnych rozmeroch, nepaci sa mi trend zbytocne prerastenych modelov strednej triedy, vid nova Octavia. U Superbu su tie proporcie namieste. Pri novom modeli sa Renault zameriava na Cinu, takze nebude ani tak zalezat ako sa bude predavat v EU ale prave tam. A prave tam uz renault predava v EU znamy model Latitude pod nazvom Talisman. Preto tento krok. V EU si myslim ze sa bude predavat z rydzo prestiznych dovodou, Renault chce mat zastupcu v tejto triede, ale zaroven si uvedomil, ze v strednej triede je to v EU zabyte, a proti koncernu nemoze bojovat rovankymi zbranami, je to velmi strategicky krok, a az cas ukaze ako nan zakaznici v EU zareaguju, ale na nich sa Renault ako vravim uz nespolieha... klucova bude Cina. Nakoniec bude zalezat na samotnom aute nie na jeho mene.
Avatar - KANKUNEN
Technika spolocna s Nissanom?
| 30. 6. 2015 10:59
Co je pro střední třídu v Evropě zabité? Je tady vyloženě volno pro pořádné a moderní evropské auto. Klasika je Pašík a Superb, ale alternativa se šmrncem MZD6 tu není.
Technika spolocna s Nissanom?
| 30. 6. 2015 11:22
I končící Laguna používala platformu (a techniku) Nissanu, ne? Předpokládám, že 4Control vychází ze systému Nissanu, kde má řízení obou náprav historii.
Avatar - pumpkin
Technika spolocna s Nissanom?
| 30. 6. 2015 11:22
:yes: Donedávna sa ešte dosť intenzívne špekulovalo nad názvom Atalans (nie Atlantis ako sa píše v článku). Ten mi prišiel o čosi vznešenejší ako Talisman.
Čo sa týka toho škrtnutia liftbacku... neviem či v tejto triede je to za potreby, hlavne keď je možnosť zvoliť si kombi. Možno mi tu nejaký majiteľ liftbacku objasní výhody, ale čo mám známeho s twindoorovým Superbom, tak to so sklom vyklopil asi dvakrát v živote. Pri menších modeloch ako Octavia a Rapid mi dáva liftback väčší zmysel.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku