Jak se mohlo naftovému Mercedes-Benzu C podařit zajet rekordní čas ve slavném závodě do vrchu Pikes Peak? Jednoduše, jednalo se totiž o vítězství ve třídě sériových dieselových vozidel.
OK, to beru. I přesto to však chtělo dodatek ve článku ...
1) ...vítězství ve třídě sériových dieselových vozidel prodávaných v USA.
2) ... což je nový rekord pro sériový produkční automobil s naftovým motorem prodávaný v USA.
Nezlobte se na mě, nejsem žádný hnidopich, ale v té formě, v jaké je článek prezentován, tak mi ta informace prostě nedává smysl. Např. i tabulka zúčastněných automobilů v téhle kategorii by vše vyřešila bez potřeby jakýchkoliv dodatků apod., ale chápete o co mi jde?
... přijde mi to nějaké pofidérní. Za celkového vítěze téhle kategorie se dá jen stěží jmenovat, jelikož taková 3er 335d s 230 kW by C250-ku zašlapala do země (a najde se plno dalších). Čili předpokládám "vítěz dosud zúčastněných sériových dieselů" ... ale zase tu není ani uveden seznam již zúčastněných vozidel této kategorie ... čili suma sumárum - tahle zpráva v mých očích naprosto postrádá smysl, sorry :no:
Ado, taky mi to nejde pod fousy, ale když to vezmeš kolem a kolem, báwo má motory od PSA - peugeot, šestiválcové diesely v Jagu jsou taky PSA, možná MB udělal tu chybu, že se k té spolupráci hlásí víc, než ostatní.
A co teprve s tebou udela takovato info:
Renault-Nissan Alliance took a 3.1% stake in Daimler.
Daimler took a 3.1% stake in Renault and a 3.1% stake in Nissan
Renault holds a 43.4% stake in Nissan. Nissan holds a 15% stake in Renault.