Ekonomika
V Rumunsku už je asi prodávaj, protože jsme jich tam potkal dost na silnici, jak 3dv tak 5dv. 3dv v realu vypada trochu jak ufo. 5dv celkem jde...auto pusobi dost mohutne.
Trosku slabsi krutiaci moment a vo vysokych otackach...uz v r. 1999 bol papierovo lepsi motor.
Cena je velmi slusna, vybava /za tie peniaze / vyborna, skoda len, ze zakladny motor nie je 1.2TCE ako to slubovali.
Cena je velmi slusna, vybava /za tie peniaze / vyborna, skoda len, ze zakladny motor nie je 1.2TCE ako to slubovali.
fajnové autíčko za rozumnou cenu a s kvalitní výbavou.Má i zadní stírač v ceně,u škody o2 jsem si za něj musel připlatit,jako skoro za vše.
... možná až "šok" to způsobí, ale německý tisk vskutku megane jako "pravého" soupeře pro golf 5 1/2 (známý pod reklamním názvem VI.) staví ... a navíc ZNAČNĚ "zaplatitelnějším" se jeví (mégane 😄, samozřejmě) ... :yes:
Taky to bude jediny golfobijec na trhu, ktery toho golfa v tomle nemasnem-neslanem a dle meho nazoru dost nepovedenem designu, jiz brzy zadupe do zeme a nepomuze mu ani masirka se "zazracnou" DSG. :yes: 😉
Já jsem ještě zvědavá na novou Mazda 3 :yes:
Ta minulá mi až VÝBORNÁ přišla a snad jako vůbec nejPODceňovanější auto bych jí viděla ... a verze s motůrkem 1.6 HDi (MZ-CD nebo jak se "pomazdovsky" jmenovala) takový "černý kůň" a můj "absolutní favorit třídy" byla ... 😄
Ta minulá mi až VÝBORNÁ přišla a snad jako vůbec nejPODceňovanější auto bych jí viděla ... a verze s motůrkem 1.6 HDi (MZ-CD nebo jak se "pomazdovsky" jmenovala) takový "černý kůň" a můj "absolutní favorit třídy" byla ... 😄
Nevim, nova Mazda 3 me trosku zklamala tim interierem, kde se ta vrchni cast jevi, jako kopie Civicu a neni az tak originalni. Sam mam vic aut a mam napr. i CX-7, na takove ty lehci tereny a delsi cesty, kterou si az na tu desne ubohou vybavu i v nejvyssi mozne konfiguraci jaka jde objednat, nemuzu vynachvalit. 😉 Bohuzel vybava je prubirskym kamenem vsech Mazd obecne, ze neumi udelat vybavu na odpovidajici evropske urovni aniz by ses s tim potom nemusela tady s prominutim s.r.a.t nekde po jejich servisech, kde ti to pry "odborne" dodelaji. 8-s Coz je zajimava logika, novej autak hned rozebirat, aby ti dodelali treba parkovaci senzory... :no: Ufff! Nova 6 jiz zda se, nastolila lepsi trend, tak doufejme, ze i jine Mazdy se snad casem dockaji. 😉
Čo blbnete, auto nižšej strednej za takú cenu, veď je jasné, že je to totálny šrot...
Škoda peňazí, to si radšej priplatím za Fabiu. Classic 1.6+ klíma za púhych 334.900,-Kč. A ešte má 6 kW navyše! 😄
Škoda peňazí, to si radšej priplatím za Fabiu. Classic 1.6+ klíma za púhych 334.900,-Kč. A ešte má 6 kW navyše! 😄
Ale veď ty si RENAULT miloval. Čo sa ti stalo?
Ses uplne v jinaci tride....😉 A fabia se opravdu chlubi vinikajicim designem...😜
Ty kokso, človek napíše iróniu, já ironicky napíšem že to nechápem a ono sa fakt nájde niekto, kto to bere vážne. 😲 >😁 >😁 :no:
Tentoraz si mimo ty, 507, PeeTeeR voľne a dvojzmyselne nadviazal na môj príspevok. Čítaj medzi riadkami...
Jak má chudák číst mezi řáky když je tam řádek jenom jeden >😁
Ešte si stále dávaš hlavu oholiť tak nakrátko alebo zase dlhé vlasy. >😁 >😁
Dovolím si citovat - "Nerozumiem tomu." >😁
>😁 :no:
No to jsem čekal že vysvětlení myšlenky s vlasama se nedočkám 😄
Ses špatně vyspal? Rádoby a jediný objektivní a najednou než nového Mégana radši Fabku II.
Poznáš význam slova irónia? A vieš čo znamená "čítať medzi riadkami"? Skús sa ozvať po tom, keď tieto dve veci pochopíš.
Mégane má síce dobrú cenu, ale to nie je všetko. Uznávam, že dizajn je fakt na úrovni, ale ani cena, ani dizajn predsa nemôžu odradiť niekoho od toho, aby si nekúpil to, čo je naozaj najlepšie. Teda GOLF a potom ešte Octavia. Veď ak mám možnosť vlastniť premianta triedy, tak prečo si kúpiť síce cenovo dobré, ale iba dobré auto. Myslím si, že každý dá prednosť pred tým čo je najlepšie. Tak to vždy bolo. Alebo sa snáď šejk ide najesť z fastfoodu?
Klídek, kamoš, pre teba je najlepší Golf, Octávka, pre niekoho zase úplne iné vozy. Keby všetci kupovali iba premiantov, tak ostatné značky môžu rovno zastaviť výrobu, nie? Skús hodiť trochu triezvy pohľad, nie s klapkami na očiach, a tiež sa nauč akceptovať a chápať názory iných - svedčí to o istej zrelosti. Ako už asi vieš, tiež mám Renaulta. V priestornosti, kultivovanosti motora, komforte pruženia ani v ovládaní mu Octavia nesiaha ani po členky. Aj keď ju ovažujem za dobré auto. Tichý a plavný Renault s mäkkými sedačkami, nízkou spotrebou a bezproblémovou prevádzkou mi plne vyhovuje. Tak prečo priplácať za nejakého "premianta"? Navyše treba povedať, že po facelifte, tak ako píše T613 predo mnou, vyzerá OII fakt hnusne... O vizáži Renaulta sa jej môže len snívať.
To uznávam, že facelift Octavie je nepodarený. Je tragický. Ale skús sa pozrieť aj na iné motory. Čo takto 1.4TSI? 1.8TSI? A s tým komfortom by som tiež brzdil. Áno, to je pravda, že Renault má lepší komfort. Dovolím si povedať, že Renault je jeden z najlepších v komforte pruženia. Ale zase je iná vec aký je Renault v zatáčke. Hoci uznávam, nikto nepôjde ani s Golfom rally.
P.S.: O tom, že máš Renault som zatiaľ nevedel. Už viem a vedel som len to, že fandíš Renaultu.
P.S.: O tom, že máš Renault som zatiaľ nevedel. Už viem a vedel som len to, že fandíš Renaultu.
Renault je v zátačke úplne v pohode. Sa mi tu páči jak všetci sú dosraný z nemeckých podvozkov. Predával som jednému auto, pretože zrušil na totálku Mondeo. V zákrute ho nezachránil "najlepší" podvozok v triede. Čím to asi bolo? Ani jedno z tých áut nie je stavané na športovú jazdu. To si myslia len frajeri na nejakom nemeckom aute a potom sú v správach prilepení na nejakom stĺpe. Renault sa na nič nehrá, má vyvážené jazdné vlastnosti, dá sa s ním jazdiť aj veľmi svižne, má najlepšiu bezpečnosť, skvelú výbavu a k tomu ešte aj dobrú cenu. S príchodom nových generácií je sľubovaná aj lepšia spoľahlivosť, to ukáže čas. Golf bude stále vnímaný ako kráľ triedy ale to neznamená, že iné značky nie sú rovnako dobré.
A neviem čo sa tu oháňaš TSIčkami, Renault má skvelý 1,2 TCE, 2,0 TCE, a chystá sa aj 1,4 TCE. V motoroch rozhodne Renault nezaostáva.
A neviem čo sa tu oháňaš TSIčkami, Renault má skvelý 1,2 TCE, 2,0 TCE, a chystá sa aj 1,4 TCE. V motoroch rozhodne Renault nezaostáva.
S príchodom nových generácií je sľubovaná aj lepšia spoľahlivosť, to ukáže čas, ano ukaze, akorad jinde mam uz ted jistotu. >😁
V zákrute ho nezachránil "najlepší" podvozok v triede. Čím to asi bolo? Ani jedno z tých áut nie je stavané na športovú jazdu.
To si myslia len frajeri na nejakom francouzkem aute, kteri neumeji sportovne ridit. >😁
V zákrute ho nezachránil "najlepší" podvozok v triede. Čím to asi bolo? Ani jedno z tých áut nie je stavané na športovú jazdu.
To si myslia len frajeri na nejakom francouzkem aute, kteri neumeji sportovne ridit. >😁
a teraz špeciálne pre deadlifta😒br />
FORDY SÚ NAJHORŠIE AUTÁ NA SVETE!!
😉
😉
Pod tohle se podepíšu už jen z principu! FUJ FORD! >😁 :yes:
Hodne levne a ubohe >😁
Že si rozumieš s geeldéčkom, to len svedčí o veku 09. >😁
Mas velky mindrak z Fordu, co ty nejlepsi Renaulte >😁 >😁 >😁
nejhorší je "slibovaná spolehlivost" nespolehlivýho auta. Tím nechci říct že bych Renaultu nevěřil, nebo že by měl být nespolehlivý. Ale rozhodně bych se držel pravidla počkat si na druhý třetí modelový rok. Renault se o pověst připravil sám. V rodině jsme jich měli několik, můj se sr.al (dCi) tatíkuv 1.6 byl v pohodě, ale ta "francouzskost" už nás štvala oba.
....já si koupil Mondeo a k Renaultu rozhodně zpět spěchat nebudu, to není svezení o který bych stál.
....já si koupil Mondeo a k Renaultu rozhodně zpět spěchat nebudu, to není svezení o který bych stál.
Tak nastava cas, kdy vsichni pochybujici musi uznat, ze v posledni dobe Renault zacal stavet vskutku zajimava vozidla, ktera se jiz diky bohu oprostuji od pochybne minulosti, ktera teto jedne z nejstarsich automobilek na svete, vskutku nesvedcila a srazela na kolena jeho tvurci potencial, ktery tady urcite je... Spojenim s Nissanem, ale hlavne diky ambicim schopneho vedeni, Renault ziskal kvalitu ve vyrobe, zpracovani a doufejme, ze i v dlouhodobe spolehlivosti a svymi novymi produkty jako je posledni Laguna nebo hlavne Laguna Coupe to jenom potvrzuje. Novy Megane je svym pojetim a kvalitou jako stika v rybnice, ktera vymete stojate vody evropskych rybniku, kde zatim ve vetsim mnozstvi a jiz leta zdanlive poklidne prezivaji nekteri nudni kapri, kteri se ve sve samolibosti mylne domnivaji, ze jsou absolutne nedotknutelni a dokonali a nic je nikdy nemuze ohrozit v jejich neomezene nenazranosti. 😄 Rasy ale casem v rybnice dojdou a pak nastupuje tahle masozrava stika... :yes: 😉
Já neviem pochopiť jedno. Čo tu všetci tak chválite Mégan? Ano ano ano. Je výborný. Ale Mégane ničím nevyniká, nie je nijaký premiant, v ničom nepostavil laťku. Je to proste-nástupca starého Mégane. Nič viac, nič menej.
kolko ze mas rokov? zarobil si uz niekedy aspon 1 euro? Vyberame si auta podla toho lebo v miulosti postavili latku?
Vyberáme si to najlepšie.
Vyberame si to najlepsie v danej cenovej hladine, nie v danej kategorii.
za to súhlas..keby sme si všetci vyberali to najlepšie tak by všetky automobilky okrem R-R do pol roka skrachovali
Počúvaj ma ty decko, já som to myslel tak, že všetci chceme to najlepšie... ale kupujem to na čo máme. A ak máme na Golf prečo Mégane len preto, že je lacnejší.
ten povýšenecký tón si od teba, psychopat, vyprosujem
používaj ho výlučne v tvojich hádkach cez veľkú prestávku keď spolužiakom vysvetluješ že oktávka je stredom vesmíru
v diskusii s dospelými ľudmi sa správaj slušne
používaj ho výlučne v tvojich hádkach cez veľkú prestávku keď spolužiakom vysvetluješ že oktávka je stredom vesmíru
v diskusii s dospelými ľudmi sa správaj slušne
Ja ho nechvalim, ja jenom konstatuji, ze je to svym ztvarnenim, kvalitou a hlavne cenou bezkonkurencni volba na trhu v dane tride. Sedni si do nove Laguny Coupe a projed se v tom... Pak si treba sedni do A5 a projed se taky. Garantuji ti, ze budes nadsen z posunu, jaky frantici udelali za par let. Samotnym skopcakum pada celist, kdyz to testuji a nevericne krouti hlavou. Za cenu jednoho vybavenejsiho Scirocca s 2.0 TFSI mas daleko vetsi autak s bezkonkurenci vybavou, neskutecnymi jizdnimi vlastnostmi a jednim z nejlepsich V6 dieselu nebo V6 benzinu na trhu vubec, to vse v kvalite A5. Upozornuji, ze prave ja tu A5 mam, takze muzu srovnavat, sice vykonove jsem nekde jinde, mam S5, ale i tak me ta Laguna Coupe mile prekvapila a to jsem ji mel moznost prohnat poradne v Nemecku, kde se jiz nabizi... 😉
Dúfam, že nechceš porovnávať A5 VERUSU LAGUNA. Tak to už vážne nie. Urobili pokrok, ale od A5 ich ešte delí hóóódne a hodne míľ.
Chváliš Renault a potom sa dozviem, že máš AUDI S5. Tak to vyrazí dych. >😁 >😁 :yes:
Chváliš Renault a potom sa dozviem, že máš AUDI S5. Tak to vyrazí dych. >😁 >😁 :yes:
Kterou míli máš na mysli? Tady kolega srovnával a jak se dočteš v místním testu A5, tak Laguna Coupe je opravdu zdařilé dílko. Pravdou je, že nemá na kapotě ty postříbřené kolečka od záclony.
Jo hochu, tak to ti verim, ze ti to "vyrazi dych" i me to vyrazilo dech, kdyz jsem se v tom projel, jakej pokrok frantici udelali za tu dobu... Kdybych uvazoval o A5 3.0 TDI bez quattra v podobne vybave jakou ma ve standardu Lagune Coupe 3.0 dci, tak by to byla velmi, velmi tezka volba, protoze obe kary jsou stejne premiove zpracovane a vypadaji suprove, ale cece musim rici, ze ta Laguna s tim 4 WD jede fantasticky. K memu uzasu jede lepe, nez A5 bez quattra. Kdyz to srovnavam, tak se to hodne blizi chovani ctyrkolky, kterou mam v S5. Smulou pro skopcaky je, ze frantici maji vse vcetne toho 4 WD ve standardu a u Audi za vse calujes nekrestansky prachy... ;-\ Proste v tehle vykonostni tride 3.0 TDI vs. 3.0 dci, bych ja osobne sel asi radeji do ty Laguny a to uz zdaleka ne jenom kvuli te cene, coz je z meho pohledu fantastickej vysledek pro Francouze! 😉
Tak to sa trošku mýliš. Zaprvé píšeme pod článkom o Mégane, takže by bolo asi blbé chváliť tu iný model. Za druhé označenie "premiant" je veľmi subjektívne - ukáže sa až za nejaký čas, aké auto naozaj nie, a či domnelých súčasných "premiantov" jednoducho nepotopí...
Je to pekné auto, podľa prvých ohlasov vy výbornej kvalite, a ako vidíme podľa článku, aj za super cenu. Niet čo chváliť? Rozhodne je tu na chválu viac dôvodov ako pri Octavii, ktorú tak vychvaľuješ snáď iba ty.
Je to pekné auto, podľa prvých ohlasov vy výbornej kvalite, a ako vidíme podľa článku, aj za super cenu. Niet čo chváliť? Rozhodne je tu na chválu viac dôvodov ako pri Octavii, ktorú tak vychvaľuješ snáď iba ty.
Popíráš vlastní slova (tvé příspěvky výše) 8-s
A ty máš pocit, že Otavia si nezaslúži chválu? Veď je to vynikajúce auto. Já fakt uznávam, že Mégan je dobré auto. Ale chcel som upozorniť na to, že to to isté, akoby si Auris, Leon... Mégane je veľmi dobré auto, ale zas nie auto, ktoré si zaslúži potlesk aký mu dávate.
Taky to nepochopim,ale uznavam Renault za nebojacnost v designu. Me sestre nikdy auta nezajimala, a bylo by ji uplne jedno cim jezdi, az do te doby kdy po vdavkach cele pribuzenstvo z druhe strany jezdi v Renaultech (starych i novych nebo sluzebnich).
A nyni by neakceptovala jinou znacku... ;-\
Ja nemam zkusenost s meganem, ale Renault Lagunu estate bych nechtel kvuli tuhemu rizeni.
A nyni by neakceptovala jinou znacku... ;-\
Ja nemam zkusenost s meganem, ale Renault Lagunu estate bych nechtel kvuli tuhemu rizeni.
V čom nastavil latku Golf?
Mozna to bylo mysleno jako meritko: kvality, zpracovani materialu ci jizdnich vlastnosti?
Zda ci to je pravda neni dulezite, vzdy by melo byt nejake meritko z ktereho se vychazi...(pomyslna latka) To ovsem neznamena, ze je v techto meritkach nejlepsi ci prevysuje ostatni.
Zda ci to je pravda neni dulezite, vzdy by melo byt nejake meritko z ktereho se vychazi...(pomyslna latka) To ovsem neznamena, ze je v techto meritkach nejlepsi ci prevysuje ostatni.
Začátkem roku 2004 jsem kupoval auto a řešil, zda koupit megana nebo golfa. Nakonec vyhrál Megane. Rozhodla hlavně uživatelská přívětivost nebo jak to nazvat.Maličkosti jako bezklíčkové ovládání a nádrž bez víčka jsou věci o které bych v novém autě nerad přišel. Při srovnatelném zpracování a jízdních vlastnostech ještě rozhodl motor. Proti 1.5 DCi neměl Golf co nabídnout. Cenově obě auta vycházely stejně.Podotýkám že nešlo o sedana z Turecka, který by snad měl dostat i jiné jméno, tak jako Thalia proti Cliu.Letos řeším to samé - Golf nebo Megane ?
Tak máš dilemu. Vynovené staré (a náď preto spoľahlivé), alebo celkom nové auto? Srdcom som za Mégane. Podľa rozumu ale radšej pozerám na nové autá na konci ich výrobného cyklu. Posledné série modelov majú už vychytané muchy, sú prepracované a spoľahlivé, aj keď to už nie je high-tech. 😉
Keby som mal teraz vyberať hatch nižšej strednej, asi by som najviac pozeral na C4, Astru, Focus, prípadne Golf. Prípadne v dopredají "starého" Mégana. Doplnil by to cee´d. Faktom ale je, že moje nové auto ťažko bude hatchback tejto veľkosti.
Keby som mal teraz vyberať hatch nižšej strednej, asi by som najviac pozeral na C4, Astru, Focus, prípadne Golf. Prípadne v dopredají "starého" Mégana. Doplnil by to cee´d. Faktom ale je, že moje nové auto ťažko bude hatchback tejto veľkosti.
Dnes vysíláme pokračování série "Prečo XY, keď možeš Octaviu/Golfa" 8-s
Protože ten nový Megane je snad nejlevnější ve třídě. No já vím že to nemá smysl vysvětlovat 😄
To nemá, lebo každý chce to najlepšie, nie najlacnejšie. To by sa potom šejk vozil v Logane a nie v ROLLS-ROYCE.
Náhodou jsem si půjčil v technické knihovně příručku Logika od A do Z. Vysvětlím ti to na příkladu. Máš doma akvárko?
P.S.: Znalí znají 😉
P.S.: Znalí znají 😉
Nemám... 😒
:yes😒br /> Idem radšej zaliezť pod koberec... 😢
:yes😒br /> Idem radšej zaliezť pod koberec... 😢
Pozri sa, ale ak máš na ten Golf, tak prečo Megane a nie GOLF?
Já se Tě ptal, jestli máš akvárko.
Nicméně, pokud mám tolik peněz, že nejsou rozhodující při nákupu, tak si nebudu kupovat kompakt. Nicméně vezmu-li v potaz tvou úvahu, tak je to jednoduchá odpověď. Že se tobě líbí Golf ještě neznamená, že se musí líbit všem. Ne každý upřednostňuje to, co mu G6 a jsou věci, které mu naopak chybí.
Nicméně, pokud mám tolik peněz, že nejsou rozhodující při nákupu, tak si nebudu kupovat kompakt. Nicméně vezmu-li v potaz tvou úvahu, tak je to jednoduchá odpověď. Že se tobě líbí Golf ještě neznamená, že se musí líbit všem. Ne každý upřednostňuje to, co mu G6 a jsou věci, které mu naopak chybí.
Když máš tolik peněz že nejsou rozhodující, tak si SAMOZŘEJME koupíš kompakt, protože pro manželky/milenky/chůvy je X5ka příliš velká. A nekoupíš si druhý velký :-! Takže vezmeš prcka typu Megane nebo Golf.
...na druhou stranu koupíš toho Megana, protože půjdeš po bezpečnosti, a francouzký jízdní vlastnosti jsou ti u zadku, protože na cestě ze školky přes nákup je to stejně fuk.
...ale rozmyslíš si tu pověst, protože když bude Megoš stát v servisu, budeš vozit děcka sám, a to je opruz
...na druhou stranu koupíš toho Megana, protože půjdeš po bezpečnosti, a francouzký jízdní vlastnosti jsou ti u zadku, protože na cestě ze školky přes nákup je to stejně fuk.
...ale rozmyslíš si tu pověst, protože když bude Megoš stát v servisu, budeš vozit děcka sám, a to je opruz
[odkaz]
To, že se Megane III stal plnohodnotným členem špičky nižší střední třídy Evropy, nikdo nepochybuje - povedený design, nádherný a kvalitně zpracovaný interier, solidní kufr, hvěznatá bezpečnost, příjde (konečně) konkurence pro DSG, už před lety zavrhnul klíč a měl kontrolu tlaku v pneumatichách, příjde 1,2TCE, 1,4 TCE, špičkový 2,0 dCi a již teď máme 1,5 dCi (o malooobjemovém dieselu zatím G6 i O2 jen mluví). Teď dodává konkurenceschopnou cenu.
Poděkujme však odcházejícímu Meganu II. Design hatchbacku dokázal rozpoutat diskuzi, polarizovat, zaujmout a mnoho lidí uchvátit. Kombi je i po letech stále jedno z nejkrásnějších na trhu. Merci et au revoir monsieur Megane II :yes:
Poděkujme však odcházejícímu Meganu II. Design hatchbacku dokázal rozpoutat diskuzi, polarizovat, zaujmout a mnoho lidí uchvátit. Kombi je i po letech stále jedno z nejkrásnějších na trhu. Merci et au revoir monsieur Megane II :yes:
hm problém, že dneska neni auto, co by se do tehle špičky nepočítalo😊 Hmm elektroniku uměli vžycky francouzi do aut nacpat...jen občas pak nefunguje, že :no:
Každopadně cena je agresivní a může tak donutit i konkurenci jít s cenou dolu. A je pro nás jen dobře. Ale když se podívám na Kia Ceed, Ford Focus a dalsi...nelze rict, že by Megane nějak extra převyšoval ať už v ceně, či něčem jíném...
Každopadně cena je agresivní a může tak donutit i konkurenci jít s cenou dolu. A je pro nás jen dobře. Ale když se podívám na Kia Ceed, Ford Focus a dalsi...nelze rict, že by Megane nějak extra převyšoval ať už v ceně, či něčem jíném...
Rozhodně Focusův interiér pokulhává, nejen za Meganem. Bezpečnost taky není nejvýše a základní motorizace 1,4 59kW ve srovnání s Ceedem je taky pěkně pozadu. Nemluvě o z mého pohledu zmeršeném faceliftu. Všude se najdou klady a zápory.
samo každé auto ma své pro a proti. To, co tvrdím je jen osobní názor😊 Taky bych si nikdy nekoupil Focus 1,4. minimalně 1,6. jinak Fordu chybí lepší motory to určitě a to se změní až 2011 s novou generaci a přeplňovanejma motorama. Interier focusu je podle mě strohý ale neurazí. Ceed kvalitou interieru nijak taky nenadchne. Nicméně zakladni 1,4 je dostačující. Celkově ceed považuju za dobré auto..A facelift Focuse se podle mě velmi povedl😊 světla v současném designu upravená maska. A focus pro sporttovnějí založené nabízí skvěli podvozek, řizení, brzdy...
Mne sa interiér Focusu páči. Je príjemný a elegantný. Vyžaruje z neho čaro detailu, žiadne veľké jednoliate plochy. Elipsa ako motív je skutočne pekná. Nechápem tú zášť voči Focusovmu inteiéru, ako tu, tak aj v rôznych testoch. Podľa mňa je úplne vpohode, aj keď má starší základ.
Zvonka vyzerá to auto tiež slušne. Počítam ho za akúsi "polgeneráciu" podobne ako Golf VI. Sympatické a dobré auto.
Zvonka vyzerá to auto tiež slušne. Počítam ho za akúsi "polgeneráciu" podobne ako Golf VI. Sympatické a dobré auto.
Čo to všetci meliete o poruchovej elektronike, s ičím takým som ešte nemal problém, a že jej je v Scénicu napchatej dosť... 😄
A má vůbec ten RENAULT s něčím problém?😊 podle tebe...
To, že ty jsi měl to štěstí a problemy se ti vyhíbaj neznamená, že nejsou. viz dole...
Každé auto ma obecně silné/slabé stránky. A každy vybíra dle osobních preferencí. Když chci spolehlivost asi spíš Toyota než Renault - neznaméná to, že Toyota poruchy nemá...ale...
[odkaz]
[odkaz]
To, že ty jsi měl to štěstí a problemy se ti vyhíbaj neznamená, že nejsou. viz dole...
Každé auto ma obecně silné/slabé stránky. A každy vybíra dle osobních preferencí. Když chci spolehlivost asi spíš Toyota než Renault - neznaméná to, že Toyota poruchy nemá...ale...
[odkaz]
[odkaz]
Ale áno, ja som nenapísal, že nemám žiadny problém. Praskajúce plastové súčiastky v mechanizme otvárania okien a zámkov dverí. Vadná manžeta prednej poloosi, poškodený homokinetický kĺb. Vadné ložisko pravdepodobne napínacej kladky klinového remeňa, hučí, musím ho dať spraviť... 😉 Ale elektronika fakt nie.
Ono je tohle jedno z for, najde se takové o Octavii či o čemkoliv jiném. V místním foru tady vedou Forďáci a jejich problémy, což samozřejmě to nesvědčí o ničem, protože to tady třeba taky mají rádi a Ford je jedna z nejprodávanějších (letos 1.místo) značek posledních 10 let.
Přesně tak.Ať si každý přečte fora své oblíbené značky,nebo přímo daného vozu.Uvidí,že má náhodou štěstí na výborný kus,tak někteří to štěstí nemají.Ono i u nejspolehlivějšího Porsche (nijak to nezpochybňuji,spolehlivé je) se najdou občas závady.Záleží také na tom,zda se každý se závadou svěří.U služební Octavie se nepotřebuji nikoho na nic ptát a diskutovat o závadě,když servis osobně neplatim,tak proč bych to řešil.
Jsou problemy a problemy >😁 Otazka je jak dobre se daji resit. Viz na mistnim foru tady vedou Fordaci ano ale ve vsem. I poctem ojetych Fordu v CR ze 😉 Nebo levnymi dily Fordu.
No jo, na ojetiny to jsou oni machři >😁 A levné díly je asi spása >😁
I na nove vozy kterych Ford proda vice nez Renault 😉 Ano levne dily, to se ti hodi u vsech aut 😉 kor kdyz te nekdo nabori >😁 >😁 >😁
Pokud se ti to drive mozna nerozpadne jako Renault >😁
Pokud se ti to drive mozna nerozpadne jako Renault >😁
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je až neuvěřitelné, jaké estetické lopingy musel fanoušek absolvovat v posledních třech generacích ranaulťáckých kompaktů. To naivní vajíčko, vystřídané až nepochopitelnou gotikou, a dnes... designová abeeska v akci. Jo, Renault velmi silně zbrzdil ve svých vizuálních výbojích. Tohle ocenit však bude možné až spatříme Megane 4... nebo, že by smyslem života byl postoj - od zdi ke zdi?
Nový Megane má krásné detaily uvnitř, bohužel to není vnitřek, který v tobě má vyvolávat dravčí, sportovní emoce nýbrž pocit luxusu. Já nevím jestli je to dobře nebo špatně, každopadně přijmem-li tuhle hru na luxus, pak je to od Renaulta hra povedená.
Nezbývá tedy než doufat, že se Renaultu podaří zbavit se letité nálepky poruchových aut. Své jsme si zde již na toto téma přečetli, každý z nás ty hrůzostrašné historky o lagunách jistě i zaslechl, pokud sám neprožil.
Pokud na mne vnitřek nepůsobí živočišně přitažlivě, pak k vnějšku mám o řád přiznivější přístup. Ano, Megane je ko-neč-ně auto z něhož vyzařuje sebejistota a jistý oceněníhodný až nefrancouzsky doladěný styl. Chválím v tomto kontextu pozici zpětných zrcátek. Vystrašený pan vajíčko a krkolomný don Quichote jsou naštěstí v historické dáli. Na špičku segmentu to jistě není, ovšem, cee´d, i 30, Bravo a hlavně třistasedmička se určitě zapotí.
Nový Megane má krásné detaily uvnitř, bohužel to není vnitřek, který v tobě má vyvolávat dravčí, sportovní emoce nýbrž pocit luxusu. Já nevím jestli je to dobře nebo špatně, každopadně přijmem-li tuhle hru na luxus, pak je to od Renaulta hra povedená.
Nezbývá tedy než doufat, že se Renaultu podaří zbavit se letité nálepky poruchových aut. Své jsme si zde již na toto téma přečetli, každý z nás ty hrůzostrašné historky o lagunách jistě i zaslechl, pokud sám neprožil.
Pokud na mne vnitřek nepůsobí živočišně přitažlivě, pak k vnějšku mám o řád přiznivější přístup. Ano, Megane je ko-neč-ně auto z něhož vyzařuje sebejistota a jistý oceněníhodný až nefrancouzsky doladěný styl. Chválím v tomto kontextu pozici zpětných zrcátek. Vystrašený pan vajíčko a krkolomný don Quichote jsou naštěstí v historické dáli. Na špičku segmentu to jistě není, ovšem, cee´d, i 30, Bravo a hlavně třistasedmička se určitě zapotí.
Jedna vec ma napadla keď so si prečítal ten nefrancúzky doladený štýl. Je trošku škoda, že práve Francúzi ten štýl nejak tak zabudli doladiť. Okrem svetiel, ktorý vyzerá ako žabie oči a kapoty s tým čudným matadorským prelisom sa mi Mégane fakt páči. Ak by z Golfu nesrčala tá technokratosť, tak si dovolím povedať, že Megane je dizajnovo najlepšie auto v segmente. Octavia, predtým bohyňa dizajnu je dizajnovo zničená, takže nej sa už (bohužiaľ 😢 ) nemusí báť konkurencia. Samozrejme, len v tom dizajne.
A k Bravu, nechcem byť blbý, ale ako to je vôbec s predajmi Brava? Mám pocit, že to auto stretávam menej a menej. To sa skôr upotí ešte skôr, než Renault vyjde na cety. A to nehovorím o Golfe.
P.S.: Nezdá sa ti tá Astra podobná Meganu? Musím povedať, že má náskok, kedže má omnoho lepší predok. Síce sme už videli SPY-PHOTOS a ak si sa lepšie pozrel, mohol si vidieť tvar svetiel, ale aj tak, veď keď ju vidíme bez maskovania. Až je to ona. Myslím si, že to bude oriešok pre Golf nielen v dizajne. Až teda nesklame tak ako Isignia. A Ford s tým jeho nenadčasovým dizajnom...
A k Bravu, nechcem byť blbý, ale ako to je vôbec s predajmi Brava? Mám pocit, že to auto stretávam menej a menej. To sa skôr upotí ešte skôr, než Renault vyjde na cety. A to nehovorím o Golfe.
P.S.: Nezdá sa ti tá Astra podobná Meganu? Musím povedať, že má náskok, kedže má omnoho lepší predok. Síce sme už videli SPY-PHOTOS a ak si sa lepšie pozrel, mohol si vidieť tvar svetiel, ale aj tak, veď keď ju vidíme bez maskovania. Až je to ona. Myslím si, že to bude oriešok pre Golf nielen v dizajne. Až teda nesklame tak ako Isignia. A Ford s tým jeho nenadčasovým dizajnom...
Jenomze, ten predek ala "zabi oci" (mne osobne se to libi) je trend, ktery prebiraji i jini a to uz o necem svedci, viz prvni neoficialni fotografie pripravovaneho Porsche Cayenne... 😉
Preháňaš, ako obyčajne. Svet, výnimkou Teba (a možno Ády a 507) stavia nový Mégane práve vedľa Golfa, Astry, Focusa aj 308 (už nie 307, zaspal si dobu?).Už nie sú dobrí a zlí, iba dobrí.
Ale možno s Tebou len súhlasiť, že Mégane je sebaisté, dobre vyzerajúce auto. Ale koniec-koncov, to bolo vždy. Tú istotu Renaultom upierali poväčšine tí, čo nikdy nezažili trápenie s poruchami a servisom "prémiových" značiek. Ani Laguna nebola nijak tragická, aj keď určite nie bezproblémová. Nálepky poruchových áut sa Renault už zbavil, opäť si nejak pozadu. Kvalitou je vyrovnaným súperom celému spektru európskych značiek, podobne ako sa dotiahli napríklad Kórejci. Na automobilovom trhu outsideri už prakticky nejestvujú, ak teda nepočítam Číňanov a podobne exotické značky. To, čo stále opisuješ,je iba závan minulosti.
A ak vezmem do úvahy, že odpisujem Tebe, ako tradičnému fanúšikovi značky VW, tak musím pripomenúť, že Volkswagen urobil Golfom VI v celkovom kontexte dobrý krok. Úplne nový Golf má prísť v roku 2012 - teda opäť tradične "posledný", povedané po našom, prakticky v strede cyklu svojich konkurentov. V čase, keď už ostatní budú predávať "staré" modely, Golf bude novinka. Keď trochu zostarne, možno zase spravia "polovičnú" generáciu, aby dobehli novinky ostatných... 😄
Ale možno s Tebou len súhlasiť, že Mégane je sebaisté, dobre vyzerajúce auto. Ale koniec-koncov, to bolo vždy. Tú istotu Renaultom upierali poväčšine tí, čo nikdy nezažili trápenie s poruchami a servisom "prémiových" značiek. Ani Laguna nebola nijak tragická, aj keď určite nie bezproblémová. Nálepky poruchových áut sa Renault už zbavil, opäť si nejak pozadu. Kvalitou je vyrovnaným súperom celému spektru európskych značiek, podobne ako sa dotiahli napríklad Kórejci. Na automobilovom trhu outsideri už prakticky nejestvujú, ak teda nepočítam Číňanov a podobne exotické značky. To, čo stále opisuješ,je iba závan minulosti.
A ak vezmem do úvahy, že odpisujem Tebe, ako tradičnému fanúšikovi značky VW, tak musím pripomenúť, že Volkswagen urobil Golfom VI v celkovom kontexte dobrý krok. Úplne nový Golf má prísť v roku 2012 - teda opäť tradične "posledný", povedané po našom, prakticky v strede cyklu svojich konkurentov. V čase, keď už ostatní budú predávať "staré" modely, Golf bude novinka. Keď trochu zostarne, možno zase spravia "polovičnú" generáciu, aby dobehli novinky ostatných... 😄
Klaudius, ty žiješ niekde inde. Už nie sú zlí a dobrí, ani len dobrí. Sú už iba dobrí, ale aj vynikajúci. Mégan, Cee´d, Auris, 308, Octavia to sú fakt dobré autá. Ale GOLF, ten je o úroveň vyššie. Ten zosadil Octaviu z role vynikajúcej. Alebo, žeby bol PERFEKTNÝ?
A len tak na okraj. GOLF V bol tak dobrý, že mohol terajším konkurentov konkurovať po faceilfte, ale kedže sa VW bál, že by si niektorí zákazníci mysleli, že je to iba facelift, tak ho uviedol ako novú generáciu. A GOLF, je proste najlepší. Pochop to.
A len tak na okraj. GOLF V bol tak dobrý, že mohol terajším konkurentov konkurovať po faceilfte, ale kedže sa VW bál, že by si niektorí zákazníci mysleli, že je to iba facelift, tak ho uviedol ako novú generáciu. A GOLF, je proste najlepší. Pochop to.
Ty si proste rypák. V jednom nemeckom časáku bol test nižšej strednej triedy samozrejme skoro so všetkymi zastupcami. Nadpis znel: Nový Megane lepší než Golf? Golf vyhral celý test s prehľadom. Lenže komentár k nemu znel skvelý ale drahý. Bol od Meganu o 7000 € drahší a s cenou 30000 € tam absolútne kraľoval. Aj keď to bola dá sa povedať full výbava ale 1,4 TSI so 120k a 30000 € je trošku chorá cena. Za to mám Lagunu Grandtour GT s motorom 2,0 T 205k.
"Čo blbnete, auto nižšej strednej za takú cenu, veď je jasné, že je to totálny šrot...
Škoda peňazí, to si radšej priplatím za Fabiu. Classic 1.6+ klíma za púhych 334.900,-Kč. A ešte má 6 kW navyše!"
tvůj příspěvěk ve 12:21. Plácáš voloviny ode zdi ke zdi.
Škoda peňazí, to si radšej priplatím za Fabiu. Classic 1.6+ klíma za púhych 334.900,-Kč. A ešte má 6 kW navyše!"
tvůj příspěvěk ve 12:21. Plácáš voloviny ode zdi ke zdi.
Mňa tieto tupé maličké detičky, ktoré nedokážu pochopiť iróniu tak rozčuľujú. Ach. ;-\ :no: Daj si aspoň toho chlapa preč z karty ty tupec dvanásťročný. :no: :no: :no:
Pročetl jsem si podrobně všechny příspěvky v diskuzi a pouze na tenhle jediný mám nutkání reagovat. Takže zaprvé je ROK2009 (čas probudit se)!!! a někteří
jedinci by konečně mohli přehodnotit svůj postoj k nálepce Renaultu založené na L.II(2001-2004) a na diskutabilních statistikách "spolehlivosti" od němců..
Zadruhé je na čase přehodnotit svůj postoj k důvodům vedoucím ke koupi auta. Ne každý, odvažuji se tvrdit, že většina lidí, se nesnaží koupit si co nejsportovnější NESPORTOVNÍ! auto, které při každém usednutí vyvolá nějaké emoce. Kolikrát usedám za volant rozlazen nebo naopak veselý a mé myšlenky jsou v té chvíli někde uplně jinde, než abych se zas a znova rozplýval nad přístrojovou deskou. Auto je prostředek ne modla!
Zatřetí postav vedle sebe golfy třeba od třetí generace do šesté a srovnej je z různých pohledů a srovnej siluety. Potom totéž udělej se třemi generacemi meganu a zjistíš KDE proběhl nějaký PROGRESS.
Uhlazený design vozů VW (vyjma scirocco), uznávám, je svým způsobem elegantní, ale rozhodně bych ho nepasoval do role TOP třídy. A už vůbec bych v designu na vedlejší kolej neodsouval bravo! Mluvit o emocích u vozů VW je opravdu pošetilé. Nový megane má rozhodně co nabídnout lidem, kteří nekupují své auto pro to, aby z něj měli nejsportovnější NESPORŤÁK. V tom bych viděl jeho největší devizu a největší hrozbu pro golf, jelikož tento segment trhu je dle mého soudu nejobsáhlejší.
Podotýkám, že osobně vlastním lagunu II rv.2001 "fdechtuSturbýnou" a jako na prostředek sloužící k přesunu z bodu A do bodu B si na ni nemůžu stěžovat.
Nicméně nejsem zarytý fanda renaultu a o hodně věcech bych debatoval radši než nad tím kdo je TOP emoce nebo desing (třeba nad tím, že francouzi nemají žádnou smysluplnou automatickou převodovku a o dvojspojkové nemluvě). Tímto chci jen uvést věci na správnou míru.
Pokud se někdo ohání tím, že je golf nebo focus "sportovnější" není to tím, že je lepší, ale že nabízí jiné vlastnosti (za obvykle jiné peníze např oproti ceed'u). Tyto vlastnosti na druhé straně chybějící vyvažuje zas něco jiného co golfu popř. focusu chybí.😊 Nemluvě o subjektivním pohledu každého jedince na jednotlivé faktory.
A pokud někdo hodlá svůj rodinný hatchback (nedej bože fDÝZLU) honit po okreskách a chlubit se tím že líp sedí a rychlejc projel zatáčku "u mostku za potokem" je pro mně člověkem patřícím do blázince. Na zábavu a SPORT se dělají jiná auta! Ale na ty bohužel většina z nás může zapomenout, mně nevyjímaje.
Z tohoto důvodu mi příjdou tyto žabomyší války více než směšné 😄
jedinci by konečně mohli přehodnotit svůj postoj k nálepce Renaultu založené na L.II(2001-2004) a na diskutabilních statistikách "spolehlivosti" od němců..
Zadruhé je na čase přehodnotit svůj postoj k důvodům vedoucím ke koupi auta. Ne každý, odvažuji se tvrdit, že většina lidí, se nesnaží koupit si co nejsportovnější NESPORTOVNÍ! auto, které při každém usednutí vyvolá nějaké emoce. Kolikrát usedám za volant rozlazen nebo naopak veselý a mé myšlenky jsou v té chvíli někde uplně jinde, než abych se zas a znova rozplýval nad přístrojovou deskou. Auto je prostředek ne modla!
Zatřetí postav vedle sebe golfy třeba od třetí generace do šesté a srovnej je z různých pohledů a srovnej siluety. Potom totéž udělej se třemi generacemi meganu a zjistíš KDE proběhl nějaký PROGRESS.
Uhlazený design vozů VW (vyjma scirocco), uznávám, je svým způsobem elegantní, ale rozhodně bych ho nepasoval do role TOP třídy. A už vůbec bych v designu na vedlejší kolej neodsouval bravo! Mluvit o emocích u vozů VW je opravdu pošetilé. Nový megane má rozhodně co nabídnout lidem, kteří nekupují své auto pro to, aby z něj měli nejsportovnější NESPORŤÁK. V tom bych viděl jeho největší devizu a největší hrozbu pro golf, jelikož tento segment trhu je dle mého soudu nejobsáhlejší.
Podotýkám, že osobně vlastním lagunu II rv.2001 "fdechtuSturbýnou" a jako na prostředek sloužící k přesunu z bodu A do bodu B si na ni nemůžu stěžovat.
Nicméně nejsem zarytý fanda renaultu a o hodně věcech bych debatoval radši než nad tím kdo je TOP emoce nebo desing (třeba nad tím, že francouzi nemají žádnou smysluplnou automatickou převodovku a o dvojspojkové nemluvě). Tímto chci jen uvést věci na správnou míru.
Pokud se někdo ohání tím, že je golf nebo focus "sportovnější" není to tím, že je lepší, ale že nabízí jiné vlastnosti (za obvykle jiné peníze např oproti ceed'u). Tyto vlastnosti na druhé straně chybějící vyvažuje zas něco jiného co golfu popř. focusu chybí.😊 Nemluvě o subjektivním pohledu každého jedince na jednotlivé faktory.
A pokud někdo hodlá svůj rodinný hatchback (nedej bože fDÝZLU) honit po okreskách a chlubit se tím že líp sedí a rychlejc projel zatáčku "u mostku za potokem" je pro mně člověkem patřícím do blázince. Na zábavu a SPORT se dělají jiná auta! Ale na ty bohužel většina z nás může zapomenout, mně nevyjímaje.
Z tohoto důvodu mi příjdou tyto žabomyší války více než směšné 😄
S tím akcentem na sportovní notu nic nezmůžeš. Většina (pánské) populace prostě chce v autě vidět "dělo". Jistě sis povšiml, že ve svém příspěvku ten sportakcent stavím do subjektivní roviny, dokonce, že ten tah na luxus považuji v Meganu za povedený. V tomhle to holt umí nejlíp BMW - nabídne ti luxusní káru se sportovními geny, to myslím je ideální kombinace pro největší část zájemců o auta.
Co se týká té jisté nespolehlivosti, to je samozřejmě vořech, neb těžce získáváš důvěru a lehce ji ztrácíš... v tomhle vidím snahu Renaulta jako běh na velmi dlouhou trať. Přičemž nepřecenuji, ovšem jsem na stráži.
Když to tedy pod Meganem shrnu, pak jsem probuzen, nikoliv nabuzen 😄 😉
Co se týká té jisté nespolehlivosti, to je samozřejmě vořech, neb těžce získáváš důvěru a lehce ji ztrácíš... v tomhle vidím snahu Renaulta jako běh na velmi dlouhou trať. Přičemž nepřecenuji, ovšem jsem na stráži.
Když to tedy pod Meganem shrnu, pak jsem probuzen, nikoliv nabuzen 😄 😉
Ceny vypadají moc pěkně, tušíte kdy bude kombík???
Cena jednašestky v základní, ale přesto dostačující výbavě, mi přijde jako úžasná. Porovnejte třeba se srovnatelně vybavenou o třídu menší Fabií a bude v šoku nad neomaleností Škodovky.
no škodovka prodáva za ty ceny, protože je pořád dost firem/lidí kupuje😊 až nebude taky půjdou s cenou dolu😊(už jdou...)
vše to je o trhu. taky bych si osobně škodovku za ty ceny nekoupil. Ale je skvěle, že za chvilku bude za 320-350t možne běžně kupovat auta, který ještě nedavno se sotva vešli pod pul milionu...A i bych řekl, že, kdo ten trend odstartoval byla kie, která tenkrá nabídla slušné auto za 340t.
vše to je o trhu. taky bych si osobně škodovku za ty ceny nekoupil. Ale je skvěle, že za chvilku bude za 320-350t možne běžně kupovat auta, který ještě nedavno se sotva vešli pod pul milionu...A i bych řekl, že, kdo ten trend odstartoval byla kie, která tenkrá nabídla slušné auto za 340t.
Padajici ceny odpovidaji kvalite. U cinskeho stanku taky nestoji tenisky 2000. Ale jestli levneho rendlika, tak radeji kvalitou srovnatelneho cinana. O tom kupujici alespon nema zadne iluze.
Měl jsem možnost se do číňana posadit na výstavě v Lipsku a příště si vezmu plynovou masku. Ten smrad s plastů je hrozný. Asi nevíš o čem píšeš.
Jinak bravo Renault. Asi první rencek o kterým bych byl ochoten uvažovat.
Jinak bravo Renault. Asi první rencek o kterým bych byl ochoten uvažovat.
Tomu říkám value for money... Za 300 klacků v základu je to rozumný... Myslim, že tenhle rok bude pře-Meganováno... Ikdyž to už tady nějakej ten pátek je.
...je tu zase diskuse, která stojí za to!
Dneska, když byl nakoupit, jsem šel kolem Renaultu a co nevidím, nový MÉGANE! A musím říct, že mu to sluší! O kvalitě materiálů a zpracování nepochybuji, stejně tak ako o prvotřídní bezpečnosti, motorech a komfortu. Sice se zbavil individualistického roucha, za které jsem předchozí generaci miloval, ale budíž. I nyní mu to sluší... :yes😒br />
Nepochybuji o kvalitách tisíckrát omýlaného Golfu, ale pochybuji, ža je závratně lepší, než Mégane. Prosím, pro někoho má jistý prémiový odér, pro někoho je precoznější, ale u tak vyrovnaných kandidátů rozhoduje především srdce a náklonost ke značce.
Když jsem u vyrovnanosti, VW bude mít co dělat, aby svého Golfa GTI postavil tak sportovně, jako Mégane Sport. Aspoň z části tak dobře... 😄
Dneska, když byl nakoupit, jsem šel kolem Renaultu a co nevidím, nový MÉGANE! A musím říct, že mu to sluší! O kvalitě materiálů a zpracování nepochybuji, stejně tak ako o prvotřídní bezpečnosti, motorech a komfortu. Sice se zbavil individualistického roucha, za které jsem předchozí generaci miloval, ale budíž. I nyní mu to sluší... :yes😒br />
Nepochybuji o kvalitách tisíckrát omýlaného Golfu, ale pochybuji, ža je závratně lepší, než Mégane. Prosím, pro někoho má jistý prémiový odér, pro někoho je precoznější, ale u tak vyrovnaných kandidátů rozhoduje především srdce a náklonost ke značce.
Když jsem u vyrovnanosti, VW bude mít co dělat, aby svého Golfa GTI postavil tak sportovně, jako Mégane Sport. Aspoň z části tak dobře... 😄
Megane jako takový jsme už poznali a většinou náležitě ocenili. Nyní jde o cenu a výbavu... a to je další bomba. Bezpečnost (ESP a 5😉, komfort (klima), použitelný motor, kvalitní interiér a hezký design, to vše zabaleno za 300k... ok, není tam rádio ani litá kola, ale jako základ podle mě perfektní nabídka.
Příplatky za lepší motory jsou už ovšem spíše standardní... 70k za výkonově srovnatelné 1,5dCi je na zvážení. A totéž platí i pro vyšší stupně výbavy, ne že by to bylo drahé, ale levné také ne.
Příplatky za lepší motory jsou už ovšem spíše standardní... 70k za výkonově srovnatelné 1,5dCi je na zvážení. A totéž platí i pro vyšší stupně výbavy, ne že by to bylo drahé, ale levné také ne.
V čom nastavil latku Golf?
Golf nastavil laťku ve všem, Petto. Takhle to dělá už přes třicet let. Je to obecně známou věcí, respektuje to celý autosvět a protestují zde proti tomu jen ti, kdo si koupili cee´da a nyní si potřebují tu koupi nějak odůvodnit...
Tedy, abych tě uklidnil - od předního náhonu, přes tvar karoserie, přes měkčené plasty, přes šestiválec, přes čtyřkolku, přes dvojspojku, přes implantaci nafty, přes dvojité přeplňování, přes nejlepší benzínový dvoulitr na světě třikrát po sobě, přes variabilní podvozek, přes, přes, přes... není prostě v mainstreamu lepší vůz, a důslednější inovátor, než je Golf. Zajímej se o techniku, zajímej se o "filosofii" aut, zajímej se o kvalitu, uvidíš, že pokud půjdeš na dřeň (a nebudeš muset posledních padesát tisíc dožebrat na hlavním nádraží) skončíš u VW. Mé doporučení je v tomto segmentu - GOLF GTI na dvojspojce, musíš ovšem vydržet do léta.
Tedy, abych tě uklidnil - od předního náhonu, přes tvar karoserie, přes měkčené plasty, přes šestiválec, přes čtyřkolku, přes dvojspojku, přes implantaci nafty, přes dvojité přeplňování, přes nejlepší benzínový dvoulitr na světě třikrát po sobě, přes variabilní podvozek, přes, přes, přes... není prostě v mainstreamu lepší vůz, a důslednější inovátor, než je Golf. Zajímej se o techniku, zajímej se o "filosofii" aut, zajímej se o kvalitu, uvidíš, že pokud půjdeš na dřeň (a nebudeš muset posledních padesát tisíc dožebrat na hlavním nádraží) skončíš u VW. Mé doporučení je v tomto segmentu - GOLF GTI na dvojspojce, musíš ovšem vydržet do léta.
O technice nevíš nic a proto jsi vyhrál ZLATÝHO JOUDU. Přední náhon? CITRÖEN. Tvar karoserie? RENAULT. Šestiválec? Chceš, aby se ti všichni vysmáli? Jseš zas vedle.
'Zajímej se o techniku, zajímej se o "filosofii" aut, zajímej se o kvalitu¨ ..... začni u sebe ZLATEJ JOUDO.
'Zajímej se o techniku, zajímej se o "filosofii" aut, zajímej se o kvalitu¨ ..... začni u sebe ZLATEJ JOUDO.
Koukám že se smráklo a už se nedá sáňkovat, viď. Jestli se nudíš, popros tatínka ať ti namísto o Rychlých šípech dnes před spaním vypráví o historii kompaktů za posledních třicet pět let. Ale odtušuji, že tvůj otec bude ve věku G1... no, tak tu poctivě čti mně, alespoň se něco dozvíš. A pozdravuj Rychlonožku >😁
Ty máš fakt osobní problém. :no: Toto sem opravdu nepatří.
Je dětinsky trapné, jak se tady snažíš (neúspěšně) protlačit nějaké své ocenění. Jsi k smíchu. Hlavně ty. >😁
Je dětinsky trapné, jak se tady snažíš (neúspěšně) protlačit nějaké své ocenění. Jsi k smíchu. Hlavně ty. >😁
Zmíněná Francie se v historii automobilismu postarala o nemalou revoluci - první MPV (vyšší a komkaktní třídy), design, bezesporu motory a i obecné technické inovace. Jmenujme například DS, který předběhl dobu o dobrých dvacet let. Nebo nadpozemský futurista SM...
A kdyby tady byla diskuse na téma Golf: otec karoserie hatchback, i zde má Francie své reservé - otce hatchů je totiž fenomenální Renault 16... 😄
No a Avantime - světová ikona designu.
A kdyby tady byla diskuse na téma Golf: otec karoserie hatchback, i zde má Francie své reservé - otce hatchů je totiž fenomenální Renault 16... 😄
No a Avantime - světová ikona designu.
Z pohledu technické statistiky byl R16 opravdu prvním hatchbackem. Vůz roku z r. 1965 vyráběný až do roku 1979 by však díky krátkému bočnímu oknu až za úrovní druhé řady sedadel, měl spadat spíše pod karoserie typu combi, pro něž je tento prvek typický. O největší oblibu této karoserie, v podobě jakou ji známe dnes, se postupně v Evropě od 70ých let až do dnešní doby postaral spíše model R5 a především dodnes vráběný VW Golf.
GTI s DSG? Pekná pitchovina. Megane RS to istí. Golf si získal priaznivcov hlavne s prvými generáciami, keď to bolo ozaj ľudové vozidlo, podporený nemeckým patriotizmom sa z neho stal kult a ostatní, čo si chceli niečo alebo niekomu dokázať si ho kúpili tiež. Nič proti Golfu, dnes som na ňom jazdil, ozaj výborné vozidlo ale jazdil som aj s novým Meganom a každé z aut má v niečom trochu naviac. A pre tunajšie trhy je dosť dôležitým aspektom aj cena, kde Megane jednoznačne kraľuje.
Řeknu vám, chvilku jsem to rozdejchával. Za necelé tři stovky dostnete moderní evropský hatchback s nezaměnitelným a na 99,9% i prvotřídním interiérem, klimatizací, čtyřmi airbagy, ESP... atd. atd. atd... Stokoňová jednašestka je z pohledu základní motorizace v nižší střední spíš evropský sen..
Kdo jiný to (krom AAA :-! ) dokáže? Odpověď: Nehledejte, nikdo.
Renault se doslova pochlapil.. Takže co tu kdo řeší? 😄
Jen slepejš v tom nevidí skutečnou potenci, takže svůj test nižší střední neuzavřu, dokud nezkusím i Megana. Samo i Golfa.. ale Megane mi zatím (!) připadá jako zajímavější volba.
Takže nahlas říkám, že přichází Bod zlomu: Y€$ :yes: :yes: :yes:
Kdo jiný to (krom AAA :-! ) dokáže? Odpověď: Nehledejte, nikdo.
Renault se doslova pochlapil.. Takže co tu kdo řeší? 😄
Jen slepejš v tom nevidí skutečnou potenci, takže svůj test nižší střední neuzavřu, dokud nezkusím i Megana. Samo i Golfa.. ale Megane mi zatím (!) připadá jako zajímavější volba.
Takže nahlas říkám, že přichází Bod zlomu: Y€$ :yes: :yes: :yes:
Naprosto souhlasím pár vozů jsem skusil a vždy jsem se rád vrátil k Rencku.Takže už se nemohu dočkat až se dotknu Megana III.
Klkid, klid, klid... 😄 Nové, třídně zlomové prvky vnesl na kompaktní světlo silnic G6 - komplexní (prémiová) variabilita podvozku, odezvy plynu a volantu, taktéž prémiová dvojspojka a dvojité přeplňování maloobjemových motorů. Když k tomu připočteš haldex, není co řešit. Osobně bych v tomto segmentu volil bez váhání Golfa a vzal bych ho na haldexu. Pokud člověk nemá dvě až tři děti, jiné (větší) auto dnes vlastně nepotřebuje.
Tuším, že jsem někde zahlédl ceny Golfů a ty jsou velmi velmi poměřitelné.
Tuším, že jsem někde zahlédl ceny Golfů a ty jsou velmi velmi poměřitelné.
Hele, já s tebou souhlasím, ovšem s jedním gargatuovským ALE. Vem si variabilní podvozek, vem DSG, přidej přeplňovaný benzín a haldex... Dostaneš sice ultimátní nižší střední, co z pohledu čistě technicistního "strčí do kapsy" lecjakou střední, ALE! ... ...
Neříkej, že tam ten rozpor nevidíš 😄 Neříkej, že nezáleží na tom, kolik si za to řeknou? Komu by bylo jedno, že za Golfa zacvaká víc, než za kvalitně nabroušenou střední třídu... No, řekněme... nějaké to promile dobře situovaných ortodoxních fandů by se našlo 😉
Tady se mluví o nejlepší výbavě pohodlně do půl milionu. Ok, zatím bez ekvivalentu DSG, ok, bez specialitky v podobě variabilního podvozku... No a? Z pohledu gammy je to o kusech.. spíše tedy o image, než o skutečně masovém prodeji. Hm.
Zatím bez osobní zkušenosti, přesto věřím, že kvalitou jsou si oba velmi podobní. Tedy mluvím o kvalitě pocitů, užitné hodnotě a celkové použitelnosti. Materiály a milimetry ne palubní desce pravděpodobně své srovnání snesou taktéž.
TCE vs. TSI... tipuji na plichtu s lehkým výkonovým náskokem TSI.. DCI vs. TDI... no comment :-! No a samozřejmě to nejdůležitější z hlediska čísel.. tedy prozatím.. základní motorizace 😄
Podvozek? Velká otázka... vkusu a citu každého z nás. Drtivá většina lidí nerozezná podstatný rozdíl.. na to dám krk.
Takže zůstávají velmi individuální preference a... cena. JO, cena.
Neříkej, že tam ten rozpor nevidíš 😄 Neříkej, že nezáleží na tom, kolik si za to řeknou? Komu by bylo jedno, že za Golfa zacvaká víc, než za kvalitně nabroušenou střední třídu... No, řekněme... nějaké to promile dobře situovaných ortodoxních fandů by se našlo 😉
Tady se mluví o nejlepší výbavě pohodlně do půl milionu. Ok, zatím bez ekvivalentu DSG, ok, bez specialitky v podobě variabilního podvozku... No a? Z pohledu gammy je to o kusech.. spíše tedy o image, než o skutečně masovém prodeji. Hm.
Zatím bez osobní zkušenosti, přesto věřím, že kvalitou jsou si oba velmi podobní. Tedy mluvím o kvalitě pocitů, užitné hodnotě a celkové použitelnosti. Materiály a milimetry ne palubní desce pravděpodobně své srovnání snesou taktéž.
TCE vs. TSI... tipuji na plichtu s lehkým výkonovým náskokem TSI.. DCI vs. TDI... no comment :-! No a samozřejmě to nejdůležitější z hlediska čísel.. tedy prozatím.. základní motorizace 😄
Podvozek? Velká otázka... vkusu a citu každého z nás. Drtivá většina lidí nerozezná podstatný rozdíl.. na to dám krk.
Takže zůstávají velmi individuální preference a... cena. JO, cena.
Jistě, navíc Megane bude v jizdě velmi přívětivý, dokonce možná, že neznalý jezdec bude po první jízdě více očarován Meganem, zde ovšem pro jistou "luxusnější" plavnost.
Perune, k té ceně, no, dnes je už vlastně i subkompaktní třída natolik bohatě dimenzovaná uvnitř, že člověka vlastně neomezuje v pohodlí, dovozuji tedy z toho, že když se někdo rozhodne pro kompakt, těch pár desítek tisíc rozdílu na ceně ho nerozhází. V tomto bych tedy rozhodně upřednostnil výběr před diktátem ceny. I když chápu, že DSG a porvozek atd nebude tím co dělá golgu čísla. Ale ta možnost tam je, a o to (i o to) přece jde.
Perune, k té ceně, no, dnes je už vlastně i subkompaktní třída natolik bohatě dimenzovaná uvnitř, že člověka vlastně neomezuje v pohodlí, dovozuji tedy z toho, že když se někdo rozhodne pro kompakt, těch pár desítek tisíc rozdílu na ceně ho nerozhází. V tomto bych tedy rozhodně upřednostnil výběr před diktátem ceny. I když chápu, že DSG a porvozek atd nebude tím co dělá golgu čísla. Ale ta možnost tam je, a o to (i o to) přece jde.
Neznalý jezdec.. to by zasloužilo bližší vysvětlení 😉 Ono to s tou plavností už mimo hydractive u většiny "francouzů" zdaleka tak neplatí, jako dříve.. a naopak jejich východní konkurence na tvrdosti trochu ubírá (a já tomu fandím, tedy oběma směrům)..
Je jednoznačně pravda, že už subkompakt je na tom mnohdy tak dobře, že volba docela klidně může probíhat i na pomezí dvou tříd.. ovšem jen vepředu, vzadu je to stále ještě bída, vzadu se dá důstojně cestovat až v kompaktech.. a výjimku jsem zatím nikde neobjevil.
Právě tu Možnost dovybavení špičkovou technikou si u Golfu velmi cením, to je totiž bez diskuze.. v reálu to ale bude velké většině zákazníků jaksi... šumák. To je právě to, co Golf staví nad jeho konkurenci a dává mu nahlížet dál, než kam dohlédnou jiní z jeho třídy. Ovšem všechno má svou cenu..
Takže se vracíme ke kořenům.. ke zcela srovnatelnému a porovnávatelnému.. a minimálně k několika desítkám tisíc rozdílu v cenách.. Sakra, těch sedmdesát tisíc, to je prostě strašně moc.. za to už je kopec výbavy, nebo parádní motor.
Od jisté ceny se pak odehrává dálší bod zlomu - tentokrát ve prospěch Golfa, což je myslím bez diskuze.. ale tou jistou cenou už myslím opravdu pořádnej balík.. A to pak beru tu střední bez mrknutí oka.
Je jednoznačně pravda, že už subkompakt je na tom mnohdy tak dobře, že volba docela klidně může probíhat i na pomezí dvou tříd.. ovšem jen vepředu, vzadu je to stále ještě bída, vzadu se dá důstojně cestovat až v kompaktech.. a výjimku jsem zatím nikde neobjevil.
Právě tu Možnost dovybavení špičkovou technikou si u Golfu velmi cením, to je totiž bez diskuze.. v reálu to ale bude velké většině zákazníků jaksi... šumák. To je právě to, co Golf staví nad jeho konkurenci a dává mu nahlížet dál, než kam dohlédnou jiní z jeho třídy. Ovšem všechno má svou cenu..
Takže se vracíme ke kořenům.. ke zcela srovnatelnému a porovnávatelnému.. a minimálně k několika desítkám tisíc rozdílu v cenách.. Sakra, těch sedmdesát tisíc, to je prostě strašně moc.. za to už je kopec výbavy, nebo parádní motor.
Od jisté ceny se pak odehrává dálší bod zlomu - tentokrát ve prospěch Golfa, což je myslím bez diskuze.. ale tou jistou cenou už myslím opravdu pořádnej balík.. A to pak beru tu střední bez mrknutí oka.
Sedmistupňová dvouspojková automatická převodovka má do Meganu dorazit již (konečně) letos. 😉 😄
😄 Myslíš jako na Vánoce?.. 😄 😉 Jo, přejme mu ji.
No i v novým Megane najdeš klasický Renaultoviny. Interier je bezchyby, jestli ti nevaděj malý čudliky. Megane bude před příchodem Astry největsím rivalem Golfa. Pro ty, co maj rádi lepší pohodlí a kultivovanější motory, si vyberou Megane. Ti, kteří koukaj víc na znak na kapotě je tady Golf.
Golf působí stabilnějším autem, působí taky jako těžký auto. Megane je pro pohodáře. Dobrý sedačky, příjemnšjší atmosféra v interiéru. Největší rozdíl je v nafťákách. DCI je o třídu lepší než TDI.
Golf působí stabilnějším autem, působí taky jako těžký auto. Megane je pro pohodáře. Dobrý sedačky, příjemnšjší atmosféra v interiéru. Největší rozdíl je v nafťákách. DCI je o třídu lepší než TDI.
Kouzkám, žes přešel z angličáků na burago, jo souhlas, větší kastle, větší kobercovej ajfr, ty náš rozumbrado... >😁 :no:
koukám, že tady dáváš všem hezký kartáč >😁 :yes:
Přemek by potřeboval i vyprášit... trencle >😁 :yes:
UUUU, už se bojím. Ale pozor, s tím tvým vyžraným umaštěným bachorem jseš moc snadnej terč. 😉
>😁 Tak nám všem ZLATEJ JOUDO hezky napiš, kolik máš v novým Megane najeto?
Tyhle tvý technický neznalosti volaj do nebe. Ale piš dál, aspoň se mam čenu smát >😁 a komu vysmívat. >😒]
Tyhle tvý technický neznalosti volaj do nebe. Ale piš dál, aspoň se mam čenu smát >😁 a komu vysmívat. >😒]
Tys tu někde četl že snad píši o tom, že jsem v novém meganu už jel? Příliš básníš Přemku. Pokud se tu vysmíváš, pak než sám sobě. Navíc veřejně, což je vlastně už i možná na mokrej hadr. Ale omlouvá tě v mých očích jediné - tvá malost a nedospělost. Máš vzhledem ke svému mládí právo na hloupost, tu výsadu tu respektujeme všichni.
To neni fer, kdyz jen mladi maji pravo na hloupost!
Ne, to byla TAMIYA prece to musel postavit!
>😁 jasně, se šroubovákem to Přemek válí... >😁
Ale ne, jen lepidlem u TAMIYE! >😁
Koukám, že má od toho lepidla ještě upatlané prsty... >😁
To je znamka kazdeho zacatecnika 😒, muj tatik by mu par rad dal jak nato. Me to bohuzel nikdy nechytlo!
Já se nechal nachytat na pořízení 911 od Tamyia... Začali jsme u kastle, pak začali přihazovat na pult serva, pistoli na ovládání, nabíječku, rychlonabíječku, sady baterií, barvy... celkem mě to vyšlo na dvacet tisíc. Pravda je, že to tedy fantasticky jezdí. Ale nestavěl jsem to, nechal jsem si to za tři tisíce postavit, neměl bych na to nervy. Dětem jsem koupil takové teréňáky od Lego,kluci si to sami postavili. Moc daleko ale nedosáhne signál, ale do terénu to sedí. S tím poršákem jsme udělali jednou parádičku na silnici, pustili jsme ho (jako Clint v tom bijáku) do provozu, ovládali ho z auta a jeli za ním, pelášil snad padesátkou 😄
To se mas, to Ja byl cely mladi obklopen vecma jes se postavej a nesmi se na ne sahat, jen koukat pres sklo.(aby se nic nepolamalo)
To je jako by neci zena milovala vareni, dala ti cichnout(zeptala se jak se ti to libi), a pote to odnesla vse sousedum.
To je jako by neci zena milovala vareni, dala ti cichnout(zeptala se jak se ti to libi), a pote to odnesla vse sousedum.
😄 Jestli se táta věnuje modelařině, zvedám palec, to jsou kofři. Já si tím poršákem splnil sen z komunistického lágru. Bohužel až jako dospělej, až jako velmi dospělej... ale udělat jsem to musel, vždyť za komančů tu nebylo nikdy nic. jen v tuzexu si mohl člověk občas koupit plastikovou stavebnici auta. Ovšem bez lepidla a bez barev...
To on se venuje modelarine, bohuzel ne auta, ale Tanky Druha svetove jen nemecke, protoze jsou pry technicky daleko zajimavejsi! Jen to nekdy vypada, ze je to jeho vlastni svet utek pred okolim. A pote narika, nad profesionalnima casakama, ze nemuze udelat to ci ono jelikoz nema modelarsky sousdruh, to ci ono! Konicky jsou fajn, ale vse ma nekdy sve hranice. Vys jak to myslim.
Tata mel (korespondencniho) kamarada z kanady....takze to byla jedina sance jak ziskat baliky s nemeckou technikou, jez byla tvrde zakazana. Prectav si kamarad ze zapadu ti posila nemecke modely tanky Tiger I a II. To nezni dost dobre >😁 Casto baliky pry byly vybrane!
Mno... Neviděl bych to tak růžově...
Je jasný, že kdo chce holátko za 300 k, tak toho asi nikdo nepřesvědčí, aby si Megane nekoupil.
ALE!
Stačí si postavit obě auta vedle sebe, sednout si do nich a projet se. Tak jak jsem to udělal tenhle čtvrtek. A výsledek?
1) Megane zvelku obří auto je vevnitř neskutečně stísněný, až si člověk říká, jak je to možný!? Vzadu je to za trest. Doslova.
2) Kvalita zpracování je zvláštní - půlcentimetrové spáry u kufru jsou opravdu Made by Renault, stejně tak jako tvrdé plasty v interiéru. Zcela nepochopitelné je pak spouštění tempomatu vedle ruční brzdy a kombinace digitálního rychloměru a analagových ostatních měřáků.
3) Jízdní projev je vcelku dobrý, ale motor 1,6 prostě nestací. Auto bylo dýchavičné a vůbec se mu nechtělo... Je fakt, že mělo najeto jen 600 km a že se to možná zlepší, ale 1,4 Golf jede s 20 koňovým deficitem pocitově mnohem hbitěji. A ten hluk! Vevnitř v Meganu je to opravdu jako na horský dráze, všechno hučí, vzadu není slyšet řidiče...
Když to srovnám s novým Golfem, tak musím konstatovat, že i když udělal Renault bezpochyby krok kupředu, tak Golfa pořád pouze těžce dotahuje, a to z nezměněné vzdálenosti za jeho zádí. Prodejní cena "od 299 900" je jediný argument proč auto koupit. Zajímá-li mě i kvalita, funkčnost a ergonomie, rád si připlatím 60 000 za Golfa.
Je jasný, že kdo chce holátko za 300 k, tak toho asi nikdo nepřesvědčí, aby si Megane nekoupil.
ALE!
Stačí si postavit obě auta vedle sebe, sednout si do nich a projet se. Tak jak jsem to udělal tenhle čtvrtek. A výsledek?
1) Megane zvelku obří auto je vevnitř neskutečně stísněný, až si člověk říká, jak je to možný!? Vzadu je to za trest. Doslova.
2) Kvalita zpracování je zvláštní - půlcentimetrové spáry u kufru jsou opravdu Made by Renault, stejně tak jako tvrdé plasty v interiéru. Zcela nepochopitelné je pak spouštění tempomatu vedle ruční brzdy a kombinace digitálního rychloměru a analagových ostatních měřáků.
3) Jízdní projev je vcelku dobrý, ale motor 1,6 prostě nestací. Auto bylo dýchavičné a vůbec se mu nechtělo... Je fakt, že mělo najeto jen 600 km a že se to možná zlepší, ale 1,4 Golf jede s 20 koňovým deficitem pocitově mnohem hbitěji. A ten hluk! Vevnitř v Meganu je to opravdu jako na horský dráze, všechno hučí, vzadu není slyšet řidiče...
Když to srovnám s novým Golfem, tak musím konstatovat, že i když udělal Renault bezpochyby krok kupředu, tak Golfa pořád pouze těžce dotahuje, a to z nezměněné vzdálenosti za jeho zádí. Prodejní cena "od 299 900" je jediný argument proč auto koupit. Zajímá-li mě i kvalita, funkčnost a ergonomie, rád si připlatím 60 000 za Golfa.
auto.cz😒/a> "...hodnotně působící materiály na palubní desce v současnosti mají sobě rovné snad pouze v Audi A3"
"Co se akustického komfortu týče, nejvíce do kabiny proniká aerodynamický svist, ten se ale projevuje asi právě proto, že ostatní části vozu jsou odtlumeny prostě ještě lépe. "
Nevím, ještě jsem Megane neřídil a možná se pletou redaktoři auto.cz a ne ty... zatím ale vycházím z toho, že sis to celé vymyslel 😄.
"Co se akustického komfortu týče, nejvíce do kabiny proniká aerodynamický svist, ten se ale projevuje asi právě proto, že ostatní části vozu jsou odtlumeny prostě ještě lépe. "
Nevím, ještě jsem Megane neřídil a možná se pletou redaktoři auto.cz a ne ty... zatím ale vycházím z toho, že sis to celé vymyslel 😄.
Ja verim, ze pro tebe ci mne 60 klacku neni nic, ale je dost zakazniku, kteri chteji auto teto tridy a proste jen tak tak daji dohromady 300.
Moje znama kupovala auto, a chtela neco maleho pred rokem s radiem a klimatizaci okolo 250 na nakupy, v Toyote se ji prodejce vysmal do oci, ze za ty penize rozhodne nic u Toyoty neporidi jelikoz chtela ctyrdverak, a ve Skode ji ani radio nechteli dat za 250. Tak sla do Citrouse jako Mati.
Mnozi pujdou do korejce ci Francouze pokud dostanou radio a klimosku za 300 s uverem. Jelikoz extra 35-45 60 klasku proste nemaji.
Moje znama kupovala auto, a chtela neco maleho pred rokem s radiem a klimatizaci okolo 250 na nakupy, v Toyote se ji prodejce vysmal do oci, ze za ty penize rozhodne nic u Toyoty neporidi jelikoz chtela ctyrdverak, a ve Skode ji ani radio nechteli dat za 250. Tak sla do Citrouse jako Mati.
Mnozi pujdou do korejce ci Francouze pokud dostanou radio a klimosku za 300 s uverem. Jelikoz extra 35-45 60 klasku proste nemaji.
60k z 300, to je 20%... celkem citelný peníz. Nemluvě o tom, že ten základ je poměrně solidně vybavený. Jak už jsem říkal, právě ten základ je u Megane asi nejzajímavější, ceny u 1,9dCi už se blíží... nu, třeba i Laguně.
První příspěvek Lukáška pod články na Auto.cz a hned takovej blábol 😉
Nevidel by som to s Meganom až tak tragicky. Neviem koľko meriaš, ale si málo nie, že. 😄 A vôbec nejde o holátko. Veď sa len pozri na tú výbavu v základe. :yes😒br />
Já proste hovorím jedno. Je to výborné auto, ale netreba ho chváliť do neba.
Sakra, nemysli už aj ty len na tú cenu. Golf je lepší, tak čo ťa po cene. Hoci viem, že u teba ide iba o dobrý argument. Ty by si totiž zbožňoval Mégane aj keby bol drahší než Golf. >😁 😉
Zkusili jste si do toho Meganu už sednout? Nejsem zas tak velkej, ale když jsem si nastavil přední sedadlo a sednul si dozadu, měl jsem kolena těsně u předního sedadla a hlavu ve stropě. Opravdu mě to překvapilo a říkám si kde se stala chyba. Nebo je ten stísněnej prostor daň designu? Třeba pro srovnání v mnohem lacinější Dacii Logan je vzadu místa o kus víc... ;-\
Prave sa chystam kupit auto. Porovnava sa tu Megan s O2 a Golfom. Tie O2 a Golf su myslene zo zakladnym motorom 1,4 , 1,6 , alebo 1,4 TSI. Auta by sa mali porovnavat podla ceny. Teda 300 000 auto s 300 000 autom.Kolko stoji ten dvujspojkovy golf? Nekupim za tie peniaze Lagunu?Ak niekomu nezalezi na nejakych 100-200 tisic je to jeho problem.
Zabúdaš na jednu vec. Veľmi zabúdaš na jednu vec. Brzdi. Možno, že za Golf si kúpiť aj Lagunu. Ale, už som to spomínal mnohokrát, chceš to najlepšie. Každý chce mať to najlepšie. A a ak máš na GOLF VI, aktuálne jednoznačne najlepší automobil SEGMENTU C, tak určite by som si ho kúpil. Jasné, môžeš mať Lagunu, dobré auto, ale môžeš mať špičku svojej triedy, GOLF.
Golf je lepší a hezčí. :-! :yes:
A drazsi.
Kolko stoji ten Golf?
BMV je tiez lepsie a krajsie ako golf.
Kolko stoji ten Golf?
BMV je tiez lepsie a krajsie ako golf.
Golf má lepší výbavu. 😉 A design je subjektivní.
V základu s lepší výbavou stojí 359 900 Kč, ale alespoň se ti jako Renault nerozsype po dvou letech provozu. S tím máme v rodině osobní zkušenosti. :no: :no:
V základu s lepší výbavou stojí 359 900 Kč, ale alespoň se ti jako Renault nerozsype po dvou letech provozu. S tím máme v rodině osobní zkušenosti. :no: :no:
pozri sa😒br />
Bud som autonadsenec a mam nejaku srdcemilu znacku - povedzme VW a tak kupujem podla srdca, v ramci moznosti /pokial na to mam/ /a ked nie, kupim si ojazdenku, hlavne nech je to moja SRDCEMILA... 507, chapem to.
Alebo chcem proste mat DOBRE auto. A kazdy ma nejake priority, ze. Napriklad cena, image, bezpecnost, spotreba, spolahlivost, jazdne vlastnosti atd. A samozrejme ich kombinacie. V tom pripade rady nejakeho adolescenta - konkretne 507, ma proste vytacaju. Tu uz neobstoji - je to nadsenec, budme tolerantni.
K Meganu: ano, podla testov a obrazkov vyzera dobre. Aj ked najlepsi obraz si clovek urobi v predajni /no, predajci vedia robit niekedy divy 😄 teda, este lepsie ak si ho moze niekde vyskusat "len tak". Keby som teraz kupoval nove auto, urcite by na zozname kandidatov bol.
Alebo chcem proste mat DOBRE auto. A kazdy ma nejake priority, ze. Napriklad cena, image, bezpecnost, spotreba, spolahlivost, jazdne vlastnosti atd. A samozrejme ich kombinacie. V tom pripade rady nejakeho adolescenta - konkretne 507, ma proste vytacaju. Tu uz neobstoji - je to nadsenec, budme tolerantni.
K Meganu: ano, podla testov a obrazkov vyzera dobre. Aj ked najlepsi obraz si clovek urobi v predajni /no, predajci vedia robit niekedy divy 😄 teda, este lepsie ak si ho moze niekde vyskusat "len tak". Keby som teraz kupoval nove auto, urcite by na zozname kandidatov bol.
Neviem čím to je, ale dnes sa tak dobre bavím. >😁 :yes:
V tom pripade rady nejakeho adolescenta - konkretne 507, ma proste vytacaju. Tu uz neobstoji - je to nadsenec, budme tolerantni.
Palčeky, niečo ti poviem. VW nie je moja SRDCEMILA. To ju automobilka vzdialená od VW svetelné roky. No uznávam VW ako automobilku, ktorá v danej cenovej kategórii vyrába najlepšie autá. Automobilky s tradíciou. Automobilky, kde na samom počiatku stál Ferdinand Porsche. Značku, kde dodnes stojí na čele vnuk Ferdinda Porsche. Jednoducho, ak nemáš na Aston Martin, ale zároveň si môžem aspoň do tej Veľkej Británie vyraziť, tak VW vnímam ako najlepšiu voľbu. Mne nejde o to mať nutne VW. Ver mi, ak by som mal len tých 300 000Kč, nepoznám nič iné ako Mégane. Ale ak máš na GOLF, GOLF ako GURU S 35 ročnou tradíciou, poznáš inú voľbu. Značka VW, to je znak kvality. :yes:
V tom pripade rady nejakeho adolescenta - konkretne 507, ma proste vytacaju. Tu uz neobstoji - je to nadsenec, budme tolerantni.
Palčeky, niečo ti poviem. VW nie je moja SRDCEMILA. To ju automobilka vzdialená od VW svetelné roky. No uznávam VW ako automobilku, ktorá v danej cenovej kategórii vyrába najlepšie autá. Automobilky s tradíciou. Automobilky, kde na samom počiatku stál Ferdinand Porsche. Značku, kde dodnes stojí na čele vnuk Ferdinda Porsche. Jednoducho, ak nemáš na Aston Martin, ale zároveň si môžem aspoň do tej Veľkej Británie vyraziť, tak VW vnímam ako najlepšiu voľbu. Mne nejde o to mať nutne VW. Ver mi, ak by som mal len tých 300 000Kč, nepoznám nič iné ako Mégane. Ale ak máš na GOLF, GOLF ako GURU S 35 ročnou tradíciou, poznáš inú voľbu. Značka VW, to je znak kvality. :yes:
Vrch ceny je as 450000Kc.Ale naco dat navyse 150000 ked nemusim.Nie som priaznivcom ziadnej znacky.Potrebujem auto pre rodinu.Co ma Golf navyse za 150000. 1,4(maly vykon) a 1,6(ak sa nemilim len 8ventil a velka spotreba).1,4 TSI v solidnej vybave sa tam moc nezmesti.Co ma Golf lepsie oproti Meganu.
Dobre, ako som povedal, ak máš strop, kam sa Golf nezmestí, tak tam voľ Mégane.
Preto tvrdim porovnavat by sa mali auta v rovnakej CENOVEJ kategorii a nie o 50% drahsie. Teda ak je ta cena spravna. Na Slovensku este nevedia ani cenu novej octavky.
Ale ak máš na Golf, prečo Megane a nie GOLF?
A preco Golf?
Inak moj favorit je momentalne nova Toyota Yaris 1.33 (100 koni),spotreba v meste 6,2. Ale este som v nej nesedel( ani v Golfe VI).
V com je Golf lepsi ?
Inak moj favorit je momentalne nova Toyota Yaris 1.33 (100 koni),spotreba v meste 6,2. Ale este som v nej nesedel( ani v Golfe VI).
V com je Golf lepsi ?
Máš vskutku zajímavého favorita... 😉
Otazka je, ci sa donho (Yaris) zmestim.
Malokto by povedal,ze Honda Jazz ma vacsi vnutorny(vnitrni) priestor ako Mazda 3 a skoro rovnaky ako Focus.
Malokto by povedal,ze Honda Jazz ma vacsi vnutorny(vnitrni) priestor ako Mazda 3 a skoro rovnaky ako Focus.
Jeho favorit je Yaris, ale ešte sa neviezol v Golfe VI. To sa skutočne nevidí často.
Co je na tom cudne.Zhanam auto do 450000. To ale neznamena ze auto musi stat 450000 a nemoze byt lacnejsie. Potom uz radsej Mercedes ako Golf.Kazde auto ma nejake nevyhody.Otazka je ktore ich ma najmenej vzhladom k cene. Nekupim o 10% lepsie auto za 50% navysenie ceny.
Vyskusat pojdem aj Golfa,octavkuTSI,Yaris,Auris aj Megana. Potom sa uvidi ktore auto co ponuka za ake peniaze.
Vyskusat pojdem aj Golfa,octavkuTSI,Yaris,Auris aj Megana. Potom sa uvidi ktore auto co ponuka za ake peniaze.
A vyhrá to... samozrejme ŠKODA OCTAVIA :yes:
vyhrá to jej kufor 😄 ale je pravdou, že ak má človek rodinu a presne definované potreby, tak musí rozmýšľať v zmysle cena/úžitok, o tom to pre väčšinu ľudí je.
Octavia a Golf to asi nebudu. Pre motory 1.4slaby 1,6 spotreba v meste 9,7l-trocha moc(podobne 8-8,5)1,4TSI-uz drahe.Teraz zlacnel Ceed(+navacsi priestor, -slbsie crash testy , rovnake ako octavka)
Toyota(-nema ESP v akciach, drahsi lizing).
Octavia(na Slovensku ju este nepredavaju,asi maju moc objednavok a v Boleslavi nestihaju vyrabat.Ha Ha Ha.Nebudem kupovat stary typ za vacsiu cenu)
Kazde ma svoje nevyhody. Zalezi na pomere cena / hodnota. Treba skusit vsetky moznosti a potom si vybrat
Toyota(-nema ESP v akciach, drahsi lizing).
Octavia(na Slovensku ju este nepredavaju,asi maju moc objednavok a v Boleslavi nestihaju vyrabat.Ha Ha Ha.Nebudem kupovat stary typ za vacsiu cenu)
Kazde ma svoje nevyhody. Zalezi na pomere cena / hodnota. Treba skusit vsetky moznosti a potom si vybrat
Ověřoval tu cenu někdo? Já jen že ve Francii začíná nejlevnější benzín na 18400 Euro a nafta 19600 v Německu 16900 vs 19350 a to rozhodně není nikde poblíž 300k Korun. Spíš tak 440 že jo? A že bysme měli najednou levnější auta? HAHA.
V prípade Renaultu asi aj áno. Vo východnej Európe je dosť lacný. Stačí sa pozrieť na Lagunu.
no nechci předbíhat, ale za 300 IMHO nebude. buď tam chybí DPH, a je to o 60víc, což je reálný, a nebo je to ceník stávajícího hatchbacku, který se teď za těch 300 fakt prodával. Ale vždycky stával "normální" Mégane přes 500, a myslím že to tomu víc odpovídá....
Môže byť. Ale spomínam si, že keď u nás aj u vás upravili cenník Laguny a najlacnejší model (2.0i) vyšiel zhruba na 20000 EUR, na západe bol oficiálne o pätinu drahší.
Me2😱 pozri si ceny v polsku, cenu Laguny a mozno zistis, ze je este drahy. Pri Lagune este nieco odpocitaj za motor 2.0, ktory bol vzdy drahsi o cca 2.200,- eur, alebo tu cenu pripocitaj k Megosovy s 1.6, kedze verzia 2.0 amosfera nebude.
ja len som zvedavy, kto kupi Megana II, kedz nepridaju este zlavu 1000 eur 😄
ja len som zvedavy, kto kupi Megana II, kedz nepridaju este zlavu 1000 eur 😄
V Polsku je za 51800 Zlotych = 344tis CZK, takže o 15% dražší...
...co se týče "starého" Megana, ceny jsou velkej mazec!
...co se týče "starého" Megana, ceny jsou velkej mazec!
..německý konfigurátor: vyhřívání předních sedaček +250 Euro POUZE S KŮŽÍ +1040 Euro... to bude fint.
Tedy pánové, tak kompletní výbava za 300 klacků ... klobouk dolů.
U mě má Renault body hlavně za ESP v sérii a za jednašestku tam, kde takzvaná elita nasazuje jednačtyřku. Trochu ale ztrácí absencí autorádia. Myslel jsem, že tahle položka chybí snad jen v základu Octavie 😉
Vůbec nezávidím těm, kteří si dnes vybírají nový kompakt a kteří zároveň musí rozhodovat s jednou rukou na srdci a druhou na peněžence. Rozhodování to musí být těžké a sám si nejsem jistý, jak bych se rozhodl. Před dvěma lety to bylo mnohem jednodušší. Ceny kompaktů šly tak dolů, že se mi o tom ani nesnilo. Proto bych se zde moc přimlouval za nějaký redakční srovnávací test, asi něco takového jako předvádí Perun na svém blogu (Perune klobouk dolů před Tvým počinem, ale mám-li být hnidopich, tak bych napsal Ježíškovi o více testovacích jezdců a více testovacích kilometrů).
Těším se na test nového Megana. Pro začátek sem snad mohu dát odkaz na srovnávací test časopisu Autotip/Autobild publikovaný na stránkách českého importéra automobilky KIA Motors - viz [odkaz] Pro ty, kterým odkaz z nějakého důvodu nebude fungovat, uvádím pořadí - 1. Golf 1.4 TSI, 2. Leon 1.4 TSI, 3. Ceed 1.6 CVVT a Auris 1.6 VVT-i, 4. Megane 1.6, 5. Bravo 1.4 T-Jet. Zajímavé pořadí, nemyslíte?
U mě má Renault body hlavně za ESP v sérii a za jednašestku tam, kde takzvaná elita nasazuje jednačtyřku. Trochu ale ztrácí absencí autorádia. Myslel jsem, že tahle položka chybí snad jen v základu Octavie 😉
Vůbec nezávidím těm, kteří si dnes vybírají nový kompakt a kteří zároveň musí rozhodovat s jednou rukou na srdci a druhou na peněžence. Rozhodování to musí být těžké a sám si nejsem jistý, jak bych se rozhodl. Před dvěma lety to bylo mnohem jednodušší. Ceny kompaktů šly tak dolů, že se mi o tom ani nesnilo. Proto bych se zde moc přimlouval za nějaký redakční srovnávací test, asi něco takového jako předvádí Perun na svém blogu (Perune klobouk dolů před Tvým počinem, ale mám-li být hnidopich, tak bych napsal Ježíškovi o více testovacích jezdců a více testovacích kilometrů).
Těším se na test nového Megana. Pro začátek sem snad mohu dát odkaz na srovnávací test časopisu Autotip/Autobild publikovaný na stránkách českého importéra automobilky KIA Motors - viz [odkaz] Pro ty, kterým odkaz z nějakého důvodu nebude fungovat, uvádím pořadí - 1. Golf 1.4 TSI, 2. Leon 1.4 TSI, 3. Ceed 1.6 CVVT a Auris 1.6 VVT-i, 4. Megane 1.6, 5. Bravo 1.4 T-Jet. Zajímavé pořadí, nemyslíte?
Test jsem četl, překvapilo mě umístění cee´du. Umístění Megana věrně odráží postavení produkce renaultu ve světě aut. Popravdě ovšem je nutno napsat, že cee´d získal body především za cenu. Poslední je BRAVO, BRAVO 😄
Ahoj GTI, umístění Ceeda mě také překvapilo. Cena v něm jistě hrála roli. Ale v případě Golfa jakoby cenu ani nebrali v potaz, nemyslíš? Těch sto tisíc navrch oproti Ceedovi asi pro německé patrioty tak moc neznamená ;-\
Já se spíše nemohu zbavit dojmu, že ten test srovnává hrušky s jablky - přece jen turbodopované jednačtyřky a atmosfériské jednašestky by se srovnávat neměly, zvlášť když Volkswagen i Seat v portfoliu atmosférickou jednašestku mají. U Fiatu bych snad na zařazením T-Jetu do testu oko přimhouřil, jeho cena je poněkud lidovější a jednašestka k dispozici není. Holt kdyby měli testovat Golfa a Leona na starém dobrém MPIčku, tak bychom tu měli tři druhá místa a jednička Golfa by nebyla tak přesvědčivá.
Já se spíše nemohu zbavit dojmu, že ten test srovnává hrušky s jablky - přece jen turbodopované jednačtyřky a atmosfériské jednašestky by se srovnávat neměly, zvlášť když Volkswagen i Seat v portfoliu atmosférickou jednašestku mají. U Fiatu bych snad na zařazením T-Jetu do testu oko přimhouřil, jeho cena je poněkud lidovější a jednašestka k dispozici není. Holt kdyby měli testovat Golfa a Leona na starém dobrém MPIčku, tak bychom tu měli tři druhá místa a jednička Golfa by nebyla tak přesvědčivá.
To srovnání je o srovnání aktuálních motorizací té ktéré automobilky. Jasně, člověk musí umět "číst". Každopádně je to stále stejné - Golf je jednička, Bravo na konci, žádné překvapení. Jen ten cee´d... hergot 😄
Dokonalé. Kia si váži Cee´d na treťom mieste natoľko, že to uverejnila aj u seba. :yes: :yes:
udělám si radost a vložím zde malou statistiku..
počty příspěvků v diskuzích pod jednotlivými články😒br />
Megane: 295 příspěvků k 11.1.2009 00:02
Golf([odkaz]
208 k 07.01.2009 22:15
Je víc než jasné, že megane je daleko více diskutovaným vozem, tím nechci říct lepším!! Ale o něčem to přece jen svědčí.. A z čistě marketingového hlediska, čím víc se o věci mluví mezi lidma tím lepší má předpoklady prodejnosti..
Tudíž přejme nové generaci meganu co nejvíc prodejů, aby byl golf poražen 😉 :yes😒br />
a teď do mně) >😁
počty příspěvků v diskuzích pod jednotlivými články😒br />
Megane: 295 příspěvků k 11.1.2009 00:02
Golf([odkaz]
208 k 07.01.2009 22:15
Je víc než jasné, že megane je daleko více diskutovaným vozem, tím nechci říct lepším!! Ale o něčem to přece jen svědčí.. A z čistě marketingového hlediska, čím víc se o věci mluví mezi lidma tím lepší má předpoklady prodejnosti..
Tudíž přejme nové generaci meganu co nejvíc prodejů, aby byl golf poražen 😉 :yes😒br />
a teď do mně) >😁
se podle prvních testů velmi přiblížil! kvalitě Focusu a Golfu viz. AUTOCAR. Jisté je, že co se týče Golfu, Renault se mu marně přibližuje už od jeho první generace, stejně jako ostatní konkurence, pod nesčetnými jmény a podobami. Jak je možné, že je auto v podstatě se stále stejným stylem, designem (pro mnoho lidí,i zde,tak nudným!), názvem, tvarem atd. stále téměř nepřetržitě nejprodávanějším autem v Evropě. Podle toho co tady čtu, cenou to určitě nebude, právě naopak. Těch důvodů je příliš mnoho na jeden příspěvek na to nestačí a proto bych vynechal výčet technických prvků které Golf potažmo VW přivedl do sériové výroby právě v kompaktní třídě. Mimochodem to už výše a docela výstižně udělal "GTI", bohužel některým lidem pokud dojdou argumenty, pokouší se protivníka (tak jej vnímají) zesměšnit nějakou osobní urážkou, v nejubožejším případě se sexuálním podtextem. Ale vraťme se do sedmdesátých let kdy vznikla první generace Golfu, nástupce legendárního brouka. Ve své třídě byl tehdy velmi populární Fiat 128 držitel titulu vůz roku, který Golf získal až za svou III. generaci. Golf měl na tehdejší dobu stejně "revoluční" koncepci "vše vpředu" jako Fiat 128 a na ni postupně přešla v podstatě celá konkurence (až na vyjímky např. BMW 1) Čím tedy Golf nakonec přílakal tolik kupujících. Hlavní důvod nebyl např v kvalitě interiéru, ten byl tehdy i u Fiatu velmi dobrý a snad i designově povednější. Vtip byl v tom, že u Fiatu (stejně jako u další konkurence), pomineme li coupé, si člověk vybiral mezi standartním čtyřdv. sedanem s kratší zádí (berlina), později sportovnějším dvoudveřovým typem (rally) a praktičtějším kombi. Kdo však potřeboval větší dveře od lépe vužitelného, přístupného a vyššího "kufru", musel se vzdát velké dávky určité elegance, nebo sportovního stylu. Golf dokázal tento velmi praktický prvek karoserie nabídnout bez nutnosti takových kompromisů. Geniální věci jsou přece většinou jednoduché. To Golf udělal z karoserie hatchback dodnes nejprodávanější typ karoserie v Evropě a od I. generace až dodnes jsou stále pokusy o jeho kopírování konkurencí ve všech možných podobách. Např. u zmíněného Fiatu to byl právě nástupce povedené 128ičky model Ritmo, který byl dík mizerné kvalitě nakonec propadákem. A když se někomu podaří s něčím úspěšně prorazit a dělá to navíc dobře a kvalitně pak je to právem označováno za jakýsi "etalon". Diví se snad někdo z vás, že stále tolik lidí říká vysavačům LUX bez ohledu na jeho pravého výrobce. Nebo jak je možné, že se na světě ze všech limonád prodává nejvíc právě Coca-Cola, přesto že existují miliony jejich kopií za podstatně nižší cenu. Vždy neplatí nižší cena = lepší cena. VW prostě prostřednictvím Brouku a později Golfu přiblížil auta evropanům podobně, i když z pohledu historie zdaleka ne tak zásadně a "revolučně", jako Ford američanům.
Je velmi zábavné jak tu někteří zpochybňují např Golf GTI jako "etalon" třídy, jen proto že momentálně existuje verze Meganu - R26, která je o něco výkonější, rychlejší. Výkonějších, rychlejších, líbivějších atd. aut než je Golf GTI mohlo být je a bude ještě spousta (R26 např. brzy "sesadí" Focus RS atd...), ale Golf GTI bude dál ten kdo třídu hothatch dostal relativně masově mezi lidi a kdo jí dal druhý název GTI. A i spojení těhle tří písmem bylo úspěšně kopírováno alespoň Peugeotem díky dočasně nedokonálé právní ochraně tohoto označení mimo Německo. Navíc přece kvalitu žádného auta nemůžeme měřit jedním, nebo dvěma parametry. Filosofie Golfu GTI přece nebyla a není v tom aby zajížděl co nejlepší časy "na kolo". Jeho "kouzlo přece spočívá v kombinaci jeho zdánlivě protikladných skvělých vlastností a v jakémsi jejich optimálním poměru bez u konkurence nutných kompromisů. Princip vlastně podobný jako s tou karoserií prvního Golfu. Kdo četl pozorně velký srovnávací test hothatchů v Autocaru s Golfem GTI V. generace, mohl se dočíst, že naprostá většina testovacích jezdců jezdila nejraději právě s tímto vozem přesto, že nebyl ze všech nejrychlejší, ale zdaleka ani nejdražší.. A závěrečné hodnocení: "Není nejrychlejší, ale nejlepší do garáže" vše jen potvrzuje. Žádný technický "etalon" totiž nemůže mít dlouho všechny parametry nejlepší. Musí je ale mít velmi dobré a vyvážené, to znamená ne jednu, významně na úkor jiné.
Je velmi zábavné jak tu někteří zpochybňují např Golf GTI jako "etalon" třídy, jen proto že momentálně existuje verze Meganu - R26, která je o něco výkonější, rychlejší. Výkonějších, rychlejších, líbivějších atd. aut než je Golf GTI mohlo být je a bude ještě spousta (R26 např. brzy "sesadí" Focus RS atd...), ale Golf GTI bude dál ten kdo třídu hothatch dostal relativně masově mezi lidi a kdo jí dal druhý název GTI. A i spojení těhle tří písmem bylo úspěšně kopírováno alespoň Peugeotem díky dočasně nedokonálé právní ochraně tohoto označení mimo Německo. Navíc přece kvalitu žádného auta nemůžeme měřit jedním, nebo dvěma parametry. Filosofie Golfu GTI přece nebyla a není v tom aby zajížděl co nejlepší časy "na kolo". Jeho "kouzlo přece spočívá v kombinaci jeho zdánlivě protikladných skvělých vlastností a v jakémsi jejich optimálním poměru bez u konkurence nutných kompromisů. Princip vlastně podobný jako s tou karoserií prvního Golfu. Kdo četl pozorně velký srovnávací test hothatchů v Autocaru s Golfem GTI V. generace, mohl se dočíst, že naprostá většina testovacích jezdců jezdila nejraději právě s tímto vozem přesto, že nebyl ze všech nejrychlejší, ale zdaleka ani nejdražší.. A závěrečné hodnocení: "Není nejrychlejší, ale nejlepší do garáže" vše jen potvrzuje. Žádný technický "etalon" totiž nemůže mít dlouho všechny parametry nejlepší. Musí je ale mít velmi dobré a vyvážené, to znamená ne jednu, významně na úkor jiné.
Tady prý dlouhé sofistikované znalé s přehledem a nadsázkou psané příspěvky NEjsou vítány (jak mi bylo opakovaně sděleno), ale mně se "líbí" a "oceňuji" je(j - zrovna právě tenhle váš 😉 )
Dobre napsano. :yes:
V dnesni dobe je konkurence natolik vyrovnana, ze "kdo byl v cem prvni" hraje pouze malou a nedulezitou roli. Nabidka je natolik siroka, ze at si koupi kdo chce co chce. Nejake zbytecne vynaseni jednoho modelu nad ostatni neni namiste. Spatneho vyberu zde neni.
V dnesni dobe je konkurence natolik vyrovnana, ze "kdo byl v cem prvni" hraje pouze malou a nedulezitou roli. Nabidka je natolik siroka, ze at si koupi kdo chce co chce. Nejake zbytecne vynaseni jednoho modelu nad ostatni neni namiste. Spatneho vyberu zde neni.
Je pravda, že být v něčem první (z pohledu času) někdy nestačí. Ani Golf nebyl prvním hatchbackem, ale dokázal s tímto typem karoserie udělat dlouhodobě "první" (z pohledu prodejní úspěšnosti) auto Evropy a celkovým počtem kusů jednoho typu i Světa! :yes:
Vyborne, objektivne. Ano, to je pravda. Golf bol skutocne tvorcom triedy. Robi to stale dobre. Napriklad ten design - kupuju ho 50-siatnici a zarovej je cool aj pre mladu generaciu. A stale sa vyborne predava. A VW si moze dovolit aj vyssiu cenu a ludia to akceptuju.
Sila Golfa je vo vyvazenosti. Proste ziadny parameter neustreluje v nicom zasadnejsie do minusu
Konkurencia - co sa tyka vyvazenia vsetkych parametrov /aj pocitovych, nie len fyzikalnych/, na zaklade ktorych sa nakoniec rozhodneme kupit auto - stale blizsie a iste, su aj body kde konkurencia je oproti Golfu zasadne lepsia.
Ano je chyba, ked niekto povie ze Golf je zla kupa. Tiez je chyba ked niekto omiela /a ty to samozrejme nie si/ ze Golf je jedina mozna dobra kupa a jediny pochopitelny argument je pre tychto ludi to "ze kupili nieco ine - asi preto ze na Golf nemali"
Sila Golfa je vo vyvazenosti. Proste ziadny parameter neustreluje v nicom zasadnejsie do minusu
Konkurencia - co sa tyka vyvazenia vsetkych parametrov /aj pocitovych, nie len fyzikalnych/, na zaklade ktorych sa nakoniec rozhodneme kupit auto - stale blizsie a iste, su aj body kde konkurencia je oproti Golfu zasadne lepsia.
Ano je chyba, ked niekto povie ze Golf je zla kupa. Tiez je chyba ked niekto omiela /a ty to samozrejme nie si/ ze Golf je jedina mozna dobra kupa a jediny pochopitelny argument je pre tychto ludi to "ze kupili nieco ine - asi preto ze na Golf nemali"
Mno, záleží, na jakou historickou etapu se právě díváš. Pokud mluvíš o revoluční koncepci hatchback a jejím prosazení, využití obestavěného prostoru a podobně... tak se mrkni třeba na Renault 16. To bylo revoluční auto, první s dvouprostorovou karoserií a mnoha dalšími prvky. I R16 byl prodejně velmi úspěšný. Je pravda, že od té doby vyrábí VW prodejně úspěšnější kompakt, ale s těmi inovacemi bych byl opatrný.
Pokud chceš důsledně pátrat po historické zakotvenosti automobilky, je nutné se podívat na její založení. Tam znějí velká jména: Henry Ford, Louis Renault, Ferdinand Porsche, Karl Benz, Adam Opel, Gottlieb Daimler... Adolf Hitler 😉.
Pokud chceš důsledně pátrat po historické zakotvenosti automobilky, je nutné se podívat na její založení. Tam znějí velká jména: Henry Ford, Louis Renault, Ferdinand Porsche, Karl Benz, Adam Opel, Gottlieb Daimler... Adolf Hitler 😉.
Co se týče srovnávacího testu Autocaru, nějak jsi zapomněl uvést, že Golf GTI nevyhrál, ba ani se neumístil na stupních vítězů. Tam byly, pokud si dobře pamatuji, dva Renaulty a Audi S3. Jinak hezky napsáno, všechno je to pravda, akorát vážně netuším, co takováto pěkná studie o historii Golfu dělá pod článkem o Méganu.
Podobných testů bylo v Autocaru mnoho, ten z kterého vycházím je o něco starší a rozsáhlejší a GTI v něm rozhodně mimo bednu nebylo.
Reakce byla na příspěvky zpochybňujicí Golf jako etalon třídy - já tu o Golfu rozhodně psát nezačal...
To, že se každá novinka ve třídě srovnává právě s ním také o něčem svědčí...
Reakce byla na příspěvky zpochybňujicí Golf jako etalon třídy - já tu o Golfu rozhodně psát nezačal...
To, že se každá novinka ve třídě srovnává právě s ním také o něčem svědčí...
Sice zajímavé čtení již tisíckrát omýlaných vět, ale co to vše dokazuje ve srovnání Megane/Golf. Možná ještě lépe řečeno, co to dělá pod tímto článkem?
Nicméně je to velmi příjemné, že se Megane srovnává s Golfem a ne například... teĎ mě aktuálně kromě výběhových modelů nižší střední žádný propadák nenapadá, čím to asi bude? Každopádně tolik příspěvku se nenajde pod novou P308 nebo Astrou.
Nicméně je to velmi příjemné, že se Megane srovnává s Golfem a ne například... teĎ mě aktuálně kromě výběhových modelů nižší střední žádný propadák nenapadá, čím to asi bude? Každopádně tolik příspěvku se nenajde pod novou P308 nebo Astrou.
Na Slovensku zacina cena na 13,290EUR co je asi 352tis CZK. Na Cechach 299tis CZK, tak to klobuk dolu pred distributorom :yes:
Myslim ze Vam pomohla aj nasa Kia ked predava holeho Ceeda za 270tis CZK u nas ide stale od 14tis EUR (370tis CZK) Mam pocit ze Cechy sa pomaly stavaju krajinou s najnizsimi cenami automobilov v Europe.(donedavna opak - hlavne Skodovka) Kolko mate DPH na auta,ze by som k Vam skocil po toho Megana? 😉
Myslim ze Vam pomohla aj nasa Kia ked predava holeho Ceeda za 270tis CZK u nas ide stale od 14tis EUR (370tis CZK) Mam pocit ze Cechy sa pomaly stavaju krajinou s najnizsimi cenami automobilov v Europe.(donedavna opak - hlavne Skodovka) Kolko mate DPH na auta,ze by som k Vam skocil po toho Megana? 😉
Já mám na mysli ten největší test, co Autocar dělal. Srovnávalo se 16 hot hatchů (Golf GTI, Focus ST, Astra OPC, Civic Type-R...), první byl Mégane R26, druhé Audi S3 a třetí Clio Sport :yes: Tady je link: [odkaz]
Vzhledem k tomu, kolik se na našich silnicích každý den pohybuje id!otů, kteří ročně nenajezdí víc jak 12 tisíc km, obávám se, že někteří z nich si tuhle kreaturu koupí. Kdo chce kam, pomožme mu tam. Alespoň je od normalních řidičů na silnici poznáme.
A za těch 350 už si Mégana zas můžeš postavit lepšího, žejo.
Dale sportovni je povazovan treba Lotus 7 s cca 100 PS jako ta 1,6 Fordu.
Tak ze si nech ty levne ody z EVO na "SUPER" R26, pred ni mel davno Ford RS hochu. Tak si neplet ST s RS. >😁
Historie sportovních vozu a hatchu Fordu je daleko delsi a kvalitnejsi nez Renaultu 😉
I já si ale pod pojmem sportovní auto představuji něco jako Lotus 7, nebo aspoň mazdu MX5 a ne rodiný hatch.
Tady jde ale o běžná auta, a jak Megane tak i Focus jsou určitě dobrá auta. Při výběru záleží spíše na osobních preferencích, na financích, na osobních skušenostech z danou značkou, atd. Osobně si myslím, že pro většinu zákazníků není rozhodujícím faktorem při výběru rodinného hatche citlivost řízení a schopnosti podvozku, tady se nebavíme o sportovních vozech, kupujeme přeci rodiný hatchback, který vás bude vozit do práce, na nákup, na dovču a ne vymetat apexy.
Přemýšlím, jestli vůbec autům rozumíš. 8-s
Ano za spotřební mat. mužeš považovat vše😊 protože se, to s počtem ujetých km opotřebovává😊
btw: možná, kdyby si to tak nežral pochopil by jsi, že můj přispěvěk byl myšlen s nadsázkou😊
Dle TUV a Dekry nebo ADACu. Vsude je a bude Megan za Focusem.
[odkaz]
[odkaz]
Netahej do toho rok 2002, kdy dojížděl starý megane.
Jinak to pořadí tam asi něco znamená, a počítej si to jak chceš
😉
nechápu to, přece ADAC a TUV a.... >😒]
Mimochodom, ako si na tom s tým GT? 😉 Prípadne sa ozvi cez SZ, môžeme to prebrať.
2.) Dovod preco nekupit Megane a Octaviu? No teraz po f/l Octavie asi vzhlad, Megane je naozaj pekny. Inak nie, Octavia je podla mna velmi dobre auto a dal by som jej pred Meganom prednost. Ale ja som tiez nevravel, ze by som si Megana hned siel kupit, len som vravel, ze to auto je za tu cenu velmi pekna ponuka. A ked uz sa o tom bavime, tak v mainstreame nizsej strednej by som si siel skor vyberat k VW, Golf VI je moj aktualny favorit.
Nevedel som to. Píšeš českým jazykom.