Novinky
mrazik
5
Me to prijde lepsi nez upatlana dotykova obrazovka, ktera se leskne na slunci a neni tam nic videt.
Přejít do diskuze
uff to vyzera hrozne... od fordu by som privital ford fiesta combi, takeho konkurenta pre fabiu combi
dizajnový ecošrot. Návod ako nepredávať v eú v triede, ktorá sa predáva sama. Som klikol na capture a ten je jak z iného sveta.
Ďalšia automobilka, ktorá zaspala boom malých crossoverov a teraz sa to snaží improvizovane dohnať cez brazílsky model. Sedel som v tom pred dvoma rokmi keď to bolo len v nejakej druhej finálnej verzii a s tou cenovkou to bol teda otras. Dvierka pred radiacou pákou mi ostali v ruke, paráda. Toto na fotkách už skôr vyzerá ako facelift a rozlúčková edícia v jednom.
Souhlas, nic tak hrozneho jako toto jsem dlouho nevidel. Design je priserny, predek s obr pontonem, zadek jak z mrte let sterho Suzuki a k tomu prtava kolecka. Tohle ja auto pro jizni ameriku, cinu, ale ne pro evropu
Vzpomínáte na tu nevzhlednou ale praktickou krabici? To měl ford postavit místo rádovy stylového čehosi
Opravdu by mě zajímalo, kdo si troufne se v něčem takovém ukázat >😁 Proti "Ecosportu" (to je ale opravdu zoufalý název, že?) je i Fusion velmi elegantní auto!
Forda mám rád, ale tohle je příšernost. Jen pro srovnání doporučuji kouknout na povedený, jednoduchý, čistý design nové Vitary, či Hyundai Creta ...
Prašť jako uhoď.
Keď sa budú otvárať naopak, tak ich vodič síce nebude obiehať, ale bude mať problém ich obísť s nákladom v rukách. Alebo všetko poukladá na zem, zabuchne a potom pohodlnne odkráča aj s nákupom.
Má to však tú výhodu, že ich môže zabuchnúť nohou, čo je pri japonských pántoch akosi komplikované. 😉
Keď sa budú otvárať naopak, tak ich vodič síce nebude obiehať, ale bude mať problém ich obísť s nákladom v rukách. Alebo všetko poukladá na zem, zabuchne a potom pohodlnne odkráča aj s nákupom.
Má to však tú výhodu, že ich môže zabuchnúť nohou, čo je pri japonských pántoch akosi komplikované. 😉
Ten název hezky karikuje trend dnešní doby, kdy všechna auta musí být ekologická a sportovní. 😄
Vsak tu nikde nikdo nepsal, ze by se to do dneska na trzich v EU nenabozelo, rec je o tom, ze se zacina nabizet modernizovane provedeni.
Je to hnus. Kdo tohle vypustil do světa a ten kdo to ještě schválil museli být dobře. >😁
Ford tenhle paskvil v Evropě víc než dva roky už prodává. Byl ohlášen v Paříži 2012 s "novým Mondeem". Na Mondeo se čekalo do letoška, EcoSport se ale na vybraných trzích v Evropě bohužel oproti Mondeu prodávat začal. V Německu je na to pořád nějaká akce, asi je to obrovský prodejní trhák >😁
Netuším, co je na téhle neaktuální neprodejné záležitosti dnes finálnějšího, než před oficiálním zahájením prodeje v Evropě. Drobný FL který má asi zlepšit prodeje z toho krámu trhák neudělá.
Netuším, co je na téhle neaktuální neprodejné záležitosti dnes finálnějšího, než před oficiálním zahájením prodeje v Evropě. Drobný FL který má asi zlepšit prodeje z toho krámu trhák neudělá.
Nechtel by jsem se v tom ukazaovat na verejnosti. Vypada, jako kdyz nedobrzdi kamiony a slisuji mezi sebou Fiestu ze vsech stran, i zboku az popraska palubovka jako pri zemetreseni v Indii
Už jen ten název, to má být jako EKOnomickýSPORT a nebo EKOlogickýSPORT? Obě dvě varianty jsou si vzájemným spojením protikladných slov uhozené...
ma neskutocne vysoky ponton karoserie.... a v konecnom dosledku ziadna vyhra.... lebo to ma malicky podvozok a kolesa akoby z miniauta.... ta vyska hmoty karoserie nad prednym kolesom je neskutocne masivna alebo ako to spravne nazvat... to bude aspon 45 cm toho plechu este nad prednym kolesom a to nema asi ziadne auto ..... suma sumarum ale podvozok to nema vysoky.... tak k comu taka hmota nad blatnikom .. aky ma v praxi efekt... ... vo mne budi dojem akoby to auto malo sendvicovu koncepciu aku pozname zo stareho mercedesu A a B ..... tie tvary kasne su rozhodne dost zvlastne a netypicke ... je vidiet ze podobne ako creta aj tu je priorita skor india ( brazilia ) ako europa
To je ten problém japonských aut, neboť řídí vlevo, proto když člověk když zastaví u chodníku a otevře kufr, tak ho musí obíhat. A z hlediska ušetření nákladů se na otevírání na druhou stranu zanevřelo.