Tak Fordu přeci jen asi ten facelift focusu a "nové" mondeo pomohli. Otázkou je na jak dlouho. Losí test u focusu facelift je velké faux pas. A Hjondé tak tam je to o tom kdy to centrála pochopí a vyrazí s Vošickým dveře. No a citroen? Ten čeká na novou C4 jako na smilování. Ale i tak krom užitkových verzí nemá co nabídnout.
Fordu se vždycky velmi dařilo u firem, takže předpokládám, že většina aut míří tam (stejně jako u Škody). Kupovat s fleetovou slevou a odečíst DPH dělá úplně jinou cenu, než je ta v ceníku. U Hudlaje bych viděl trochu problém s jejich snahou prodávat za poněkud vyšší ceny, než jsme dosud byli zvyklí vídat v jejich cenících. Nedávno jsem viděl test Genesisu a jedna věta se mi tam moc líbila : "What a world where a Hyundai costs as much as a Maserati." Soukromníci, kteří dosud kupovali u Korejců se asi poohlížejí u Oplu, Nissanu a dalších, včetně mého oblíbeného Mitsubishi ...
zda sa ze mitsubishi vstava z popola .. predalo sa u vas 32 lancerov v juni ... v maji to bolo tusim az 40.... a vyse 150 kusov ASX za mesiac jun...... takisto outlander predava viac ako v minulosti... a to nie je len trend CZ a SK .... ASX prudko rastie v celej europe.. outlander takisto ... tieto jednoduche solidne a robustne auta za prijemne ceny sa konecne ludia uz neboja kupovat.... a nahodou su podla mna aj pekne.... aj ked niektore su uz starsie kusky...... dizajn maju stale slusny... elegantny... cisty...
ASX je velmi oblubene aj u nas a z celku nenapadneho auta sa stava na sklonku zivota bestseller.... uz sa neviem dockat noveho ASX.... vraj to bude supa ( a mozno bude aj EVO verzia ) .... uz len vydrzat....
hyundai uz nie je lowend.... mnoho ludi si mysli ze ano a preto ich cenam nechape... ale uprimne... genesis dnes uz vyzera lepsie ako bmw 5... ma technologie luxusneho auta..... ma vizaz a imidz luxusneho vozu... charizmu prezidentsekj limuziny .... a pritom je stale lacnejsie ako mnohokrat horsie vybavene porovnatelne vykonne premovky kde viac platis za vrtulky a kruzky ako to co ozaj ocenis.... videl som genesis a je vskusku velkolepy ... to auto ocari... zaujme... ludia sa za nim otoacia... co o audi A6 asi povedat nemozem... ale kolko ludi tolko chuti.... samozrejme nemam nic proti bmw ani audi.... svoju poziciu si zasluzia..... ale konkurencia nespi a dnes je hyundai uz tam kde mnohi necakali .... preto ja jeho ceny nie su uz moc ruzove ....
urcite si si tiez vsimol ze mitsubishi akoby vstalo z popola... akoby tuto znacku pokropil niekto zivou vodou... modely nejak moc nove nema no napriek tomu pocty aut s tromi diamantami v eu rastu prudko hore... ci uz voci roku 2014 .... ale aj v roku 2014 isli uz pekne hore voci roku 2013.... predaj misakov sa voci roku 2013 moze tento rok defakto zdvojnasobit a to misak nema fakticky ziaden novy trhak v ponuke uz par rokov ( lebo ASX lancer aj outlander tu boli uz v r 2013 ) ... ok nejake tie cisla spravi aj maly spacestar..... tusim okolo 22 tisic kusov predal v eu za rok 2014..... ale tahakom je ASX s outlanderom..... je velka skoda ze zmizol colt.. a ze lancer je uz dnes vybehovka.. misak mohol predavat totiz v europe kludne na urovni suzuki mazdy... ale mozno sa raz toho dockame... ;-) ... vzhladom k tomu ake vozy ma mitsuboshi v ponuke.. ( zvacsa SUV ) a aj to nie uz vekovo najmladsie.... je pre man skutocnym prekvapenim ako tato znacka..... vstala z mrtvych ... v case ked som skutocne cakal ... ze uz pojde smerom dole.... uz nech je tu nove ASX aj pajero sport.... a faceliftovany outalander v predaji ( neviem sa ho dockat ) ... tato znacka ma velku buyducnost.... ma na com stavat.... treba novy lacner novy colt.... pamatam aj na male pajero pinin ....alebo mozno by to chcelo ozivit aj nieco sportove ako 3000GT ... ktoru som prvykrat videl este v blave v 93-tom ;-) ( europa mohla len zavidiet ).... uzasne auto..... na tu dobu bolo neprekonatelne
misaka sledujem... pozorne.. a fandim mu nakolkoho jedneho 4 rocneho tiez mame doma.... novy faceliftovany outlander je krasny.... vzhladom na rozsah zmien ide akoby o uplne nove auto... bude uzasny... uz len nech konecne ho nakopnu do predaja :yes: ( na jutube uz ma testy z Ruska/azie )
O ASX jsem kdysi uvažoval. To auto se mi velmi líbilo velikostně tak akorát a cenově to nebylo špatně. Ale zazdil to prkenný podvozek a příšerně pištící turbo u té vychvalované 1,8 D. Teď se ale asi nejvíc prodávají benzínové verze. Tam může být i ten podvozek pohodlnější.
auto.cz a i diskuze pod články sleduji již velmi dlouho, ale vždy jsem si říkal: "nepiš tam nic, stejně to nemá smysl..."
Ale na tento tvůj komentář již reagovat musím ;-) Přesněji na jeho část o Genesisu.
Troufnu si tvrdit, že jsem jeden z mála, kdo má aktuální zkušenosti jak s Genesisem, tak s BMW 5. Jedno jsem prodával ještě před pár měsíci a druhé prodávám teď :-) (Na Hjondé bylo certifikováno pouze 16 prodejců z celé ČR-jsem jedním z nich, nebo spíš byl jsem)
Ano, Genesis je opravdu dobré auto, i v porovnání s evropskou konkurencí. Ale na úrovni BMW řady 5 prostě není. Je to velmi kultivovaný vůz, velmi dobře odhlučněný, motor má silné střední pásmo, ale gradace výkonu se moc nekoná. Zpracování je dobré, materiály nejsou na úrovni prémie. Techniky na palubě má opravdu spoustu, ale žádná není na úrovni BMW.
Převodovka: 8-kvalt, na Korejce velmi dobrá, ale proti 8-kvaltu ZF se softwarem BMW nená jedinou šanci.
4x4: Genesis má sofistikovaný systém, ale proti xDrivu nemá opět šanci...
Motor: výkonostní parametry podobné s 535xi, někdo by ocenil atmosféru u Hjondé, ale za charakterní motor bych ho neoznačil a zvukově bohužel hodně ztrácí...
Podvozek: Nejsem žádný testovací jezdec, ale Genesis hodně stabilní i ve vysokých rychlostech (však má také delší rozvor, než 5er), ale zatáčky mu nevoní. Na úžasný mix komfortu, stability a hravosti 5er nemá odpověď.
Těchto bodů by mohla být spousta, ale kde Genesis ztrácí opravdu nejvíc? V individualizaci!!! Zákazník v této cenové hladině si chce vůz postavit přesně podle svého. Ať už jde o celý hnací řetězec, infotainment, kola, karoserii, technologie na palubě, příslušenství až po to, zda strop bude látkový nebo z alcantary. A Genesis? Vyber si barvu interiéru a exteriéru. KONEC
V Americe je to úplně jiná písnička, tam Genesise milují (minulá generace tam získala spoustu ocenění) a ta nová určitě nějaká přidá, je tam aspoň nějaký výběr z motorů- i když stále omezený. Ale v Evropě... Kdo zná někoho, kdo by byl ochoten utratit 1,6M za Hjondé, tak prosím like, uvidíme kolik Vás bude.
Takže prosím, Genesis je dobré auto, je to velký skok kupředu pro Hjondé, ale ke galaxii BMW mu stále ještě pár světelných let zbýva. Maldak
Hm, hm.. neco mi rika, ze ted prodavas to BMW:)
Hezkej prispevek, dik. Jinak to asi ani bejt nemuze - to by museli bejt u Hyundai uplny kouzelnici. Rad bych do toho aspon sednul..
To asi nebude problém ... u nás (v prťavém Brandýse) ho u Kouta mají a v bazaru mají předchozí typ - rv 2013, najeto 16 tis po nějakém panáčkovi z Hudlaj CZ za 689 tis. ...
Tak něco z toho lehce taky, ale jde i o to, že nová I20 je prostě značně lepší a taky dražší.Nejsou tak velké slevy jako kdysi.Propad 10 %, ale věřil bych že ve finále vidělali více.
Reexport nereexport, me by spis zajimalo kolik konkretne automobilky dodaly vozu fyzickym osobam (obycejnym lidem chcete-li).
Citroen me dlouhodobe nezaujal jedinym modelem, prekvapil spis seat (celoevropsky se mu dost dari, hlavne diky leonu), ktery je dle meho trosku moc drahy v porovnani s golfem a octou.
kolik kupují fyz.osoby máš uvedeno v článku...mrských 25procent. Tabulku kolik u jaké automobilky si řekni redakci, když je líná to dát sem. Já to sem už dávat nebudu.
Seat...no za poslední dva měsíce v Evropě...duben -0,5%, květen -3,4%...s jedním modelem budou dále klesat.
Jenže ti "obyčejní lidé" často mají živnosťák, takže svoje "soukromé" auto si prostě koupí "na firmu", protože tam místo běžné slevy 9-10% klidně dostanou 20 a k tomu ještě uplatní odpočty DPH a vykáží odpočitatelné provozní náklady v rámci optimalizace nákladů. A větší firmy ví, že když levně nakoupí auta, tak je po 3-5 letech výhodně prodají do soukromých rukou. Takže spousta fyzických osob (obyčejných lidí) kupuje auta tímto způsobem, Já jsem třeba takto koupil tři z pěti mých aut, za naprosto směšné ceny.
Si pamatuji, že po odečtení reexportů vypadal žebříček vždy úplně jinak - klesal hlavně Ford a nahoru šla Dacia. Hyundai se snaží parazitovat "single frame" čumáky na Audi a má nechutně agresivní reklamu, už z toho důvodu bych o ní ani neuvažoval. K tomu se chová k zaměstnancům skoro hůř než se chovali němci v lágrech k zajatcům a platy tam stojí úplně za prd. Jinak řečeno - postavili tady montovnu, protože dostali zadarmo pozemky a daňové prázdniny k tomu. Až daňové prázdniny skončí, montovnu převezou jinam, pozemky výhodně prodají a zmizí. Je paradoxní, že mají ve srovnání s jinými výrobci mnohem výhodnější podmínky a přesto mají hodně drahá auta.
Proč neuvažovat o Hyundai? Při osobním jednání jdou ceny oproti ceníku hladce dolů.
Nevím kde jsi vzal, že půjdou jinam? Spíše probleskly informace o rozšíření výroby.