Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Na kvalitu Renaultu Talisman dohlíží Daimler

Uvedení nové vlajkové lodi je pro každou automobilku velká věc. U Renaultu byli tak důslední, že nechali prověřit kvalitu výroby modelu Talisman od Daimleru.
Zpět na článek
7. 7. 2015 12:07
7. 7. 2015 15:33
7. 7. 2015 15:34
7. 7. 2015 12:24
7. 7. 2015 13:12
7. 7. 2015 13:27
7. 7. 2015 13:41
7. 7. 2015 13:49
7. 7. 2015 13:56
7. 7. 2015 15:26
7. 7. 2015 16:42
7. 7. 2015 19:42
7. 7. 2015 15:33
7. 7. 2015 20:51
7. 7. 2015 21:14
7. 7. 2015 23:51
7. 7. 2015 22:00
7. 7. 2015 23:45
7. 7. 2015 23:49
Avatar - maros
7. 7. 2015 12:07
Konečně !
Nějaká hmatatelná snaha o zlepšení kvality. Vždyť to byla doteď hrůza, která se nedala přehlédnout. Chválím Renóó.

Ještě změnit ten hrozný znak a může se jednat o docela zajímavou lowcost automobilku.
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Ada je zase tady
7. 7. 2015 12:27
Re: Konečně !
Máš přirozeně pravdu, ale nemělo by se přehlédnout, že designové prvky tohoto vozu jsou kreaturní, servisní síť bídná, cena bude vysoká a společenská pověst značky i nadále mizerná :yes:

Zajímavé také je, jak MB o spolupráci s rendlíkem mlčí. Už možná pochopili, jak velice jim to ubližuje >:D

Pokud by to na našem trhu prodávali pod značkou Dacia, prodalo by se toho určitě víc!
7. 7. 2015 12:33
Re: Konečně !
mlčí? majú pod kapotou motory renaultu už min. v 4 modeloch.. sa spamätajte a začnite žiť v realite ktorá sa vám chapem že nepači >:-[] ale to je už váš problem.. máte strach že predaje VW klesnú? máte pravdu.. klesnú! ale nebojte nie až o tolko aby ste sa opúšťali ;-) Renault Talisman sice nebude predajovo 1 aj ked by som mu to prial lebo si to zasluži! dobre uznavam 4x4 by si to zaslužilo.. ale 2,0 dCi min. dojdu časom.. snad už čoskoro.. RENAULT LEN TAK DALEJ!
Avatar - wakantanka
7. 7. 2015 13:13
Re: Konečně !
Väčší benzín ako fúkaná 1,6 podľa mňa dorazí tiež. Vedľa v článku o Alpine sa predstavuje 1,8 TCE. V nejakej osekanej verzii ho vidím pod kapotou aj iných modelov aliancie.
7. 7. 2015 13:17
Re: Konečně !
inak dobrý postreh! ta 1,8 Tce by nebola zla do talismanu :-) tak ked ešte teraz megane gt 220 ma tych 220 koní! tak talisman by som si vedel predstaviť vo vybave initiale paris s 1,8 250 k verziou..
Avatar - grifith
7. 7. 2015 12:39
Re: Konečně !
Copak Adolf, že tys prodával ten vrak v áčkách marosovi ty? >:-[]
Avatar - WinDiesel
7. 7. 2015 12:46
Re: Konečně !
Jojo, Mercedesu tato spolupráce silně ublížila, tak jdou jejich prodeje nepřetržitě nahoru ............
Ádo, kdy už zklidníš hormon?
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2015 13:02
Re: Konečně !
no v jednom pravdu máš - nalepit na to znak Škody, tak to nestíhají pro ČR vyrábět >:-[] Ale s logem Renault to bude mít Talisman mnohem těžší. Ale není se čemu divit, český automobilista se teprv začíná v bazarech dostávat za rok 2005 >:-[] :-!
Avatar - maros
7. 7. 2015 15:33
Re: Konečně !
Samozřejmě máš pravdu. I tak oceňuji tyto první, nesmělé krůčky ke kvalitě. Musíš to brát tak, že pro Renault je to úplně nová oblast. Design, je samozřejmě strašný, ale lidi jsou divní a někomu se to snad i dokonce líbí 8-s Navíc, když je to rodinný typ a svůj autorizovaný servis bere jako součást rodiny, s kterou tráví mnovem více času. Pak je pro něj Renóó přirozený výběr.
Avatar - grifith
7. 7. 2015 16:40
Re: Konečně !
Hele, oni už v áčkách k těm starým vrakům dávají i manuál pro kupce nových aut? Jenom nepovídej...
7. 7. 2015 18:53
Re: Konečně !
Kreatura mluví o kreatuře, zajímavé :-!
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2015 12:55
Re: Konečně !
jistě, a proto má Renault v pořadí značek 4. nejspolehlivější motory >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[]

Jen dodám, že třeba VW je na krásném 31. místě >:D >:-[]
[odkaz]
[odkaz]

Jo a Mercedes je první, takže asi tak hloupí ve výběru svého partnera ve Stuttgartu nebudou...
7. 7. 2015 13:56
Re: Konečně !
Jsi normální ?!?!?!?! Prosím redakci o vymazání předchozího příspěvku, zbytečně tady špiní naše autoskoda.cz, autovw.cz
Avatar - Hittman
7. 7. 2015 14:43
Re: Konečně !
Co to je za žebříček, kde jsou tři automobilky se shodnými motory na tak rozdílných místech (VW, Seat, Škoda)??
Takový žebříčky mám strašně rád, nic neříkající cucanec z prstu.
Avatar - miromen
7. 7. 2015 14:46
Re: Konečně !
Tabulkovych kovboju je tu vice. A jinak co chceš po "ospalcovi".
Avatar - _Karel_
7. 7. 2015 15:30
Re: Konečně !
To jsou rozdíly, co? Škoda 22.místo, Seat 23.místo, VW 31.místo. Poruchovost 16,20%, 16,23%, 18,49%.
Dvakrát měř, jednou řež.
Škoda a Seat dopadly zcela identicky, VW o kousek hůř, což klidně mohlo způsobit jiné rozvrstvení motorů (např. větší procento prodaných 1,4TSI).
Avatar - miromen
7. 7. 2015 18:16
Re: Konečně !
Když už tak je fer dat sem spravnou tabulku a ne tu ktera se hodi do kramu. Ale to by neodpovidalo bulvarnimu projevu mistra ospalce.
Avatar - _Karel_
7. 7. 2015 21:00
Re: Konečně !
A která je ta správná?
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2015 22:15
Re: Konečně !
ta která se hodí miromenovi ... ;-) klasika, no. Všechno co napíšu je špatně. Všechno co napíšou jiní a uvedu tu je taky špatně >:D >:D
Avatar - _Karel_
7. 7. 2015 22:24
Re: Konečně !
Mě v té tabulce překvapují spíš ty čelní místa a hlavně umístění Hondy. Ale to je jedno. Je to jen přibližné vodítko, ne exaktní pořadí.
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2015 22:51
Re: Konečně !
Proč? Vnímáš to jako propadák?

Mě trochu zarazil Citroen x Peugeot. 13.36 vs. 16.52 je docela rozdíl. Ale Peugeot docela tlačí THP a je pravda, že BMW je těsně za Peugeotem... ;-) Jestli ale Peugeot vykazuje opravdu vyšší podíl prodaných (nespolehlivých) benzinů v porovnání s diesely než Citroen, nevím.
Avatar - miromen
8. 7. 2015 06:57
Re: Konečně !
Jsou to druhe uvedene tabulky ktere berou v potaz najete kilometry. A už jsem to tu psal jednou ale vzhledem k tomu že koncernove vozy maji zřejmě nejvyšši podil turbomotoru tak to vubec neni špatny vysledek. Samozřejmě ty druhe tabulky jsou pro koncern přiznivějši. Procentualni rozdily jsou navic poměrně male. Mazda na urovni koncernu a dalši čtyři japonci až za....no hltači tabulek maji nad čim špekulovat.

Jinak je zajimave co nam timto Renault řika o kvalitě svych součastnych modelu když u Talismanu pořebuji dohled od němcu. I tak to totiž lze chapat a tohle je přesně myšlenkovy pochod ospalce a nejen jeho. Takže v připadě že by to byl članek o koncernu...panečku to by tu bylo nakydano.
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2015 10:11
Re: Konečně !
Prosím tě raději už se tu neztrapňuj. Ty druhé tabulky se v pořadí nijak zásadně neliší, Renault je 6., zatímco VW 26. a Škoda 21. ...

Stejně tak nájezd. Renault má 78 tis. , Škoda 81,5 tis.. A asi tu nechceš tvrdit, že na 80 000 km nájezdu se láme spolehlivost nových vozů, že >:-[] >:-[] 8-s

Renault má zkrátka měřitelně a prokazatelně spolehlivější motory než VAG. To je celé. Žádný zásadní rozdíl mezi malými turbomotory v rozšíření modelových řad není. Renault dávno přišel s 1.4 TCe, následoval 1.2 TCe, má i 0.9 TCe. Jediný rozdíl mezi TCe a TSI je, že zatímco TSI se ukázaly jako vyloženě problémové, tak TCe nikdy žádný přešlap neměly a ukázaly se naopak jako naprosto bezproblémové.

Poslední odstavec pak dokonale završuje tvoji trpanost, psát o tom, co si myslíš že by druzí napsali, kdyby... Jo, to máš asi z TV NOHA >:-[] >:-[] :no:
Avatar - miromen
8. 7. 2015 12:25
Re: Konečně !
Tabulkově si se tu ztrapnil předevšim ty a jak jinak než na ukor koncernu. Prostě tva klasicka zoufalost. A na zakladě teto tabulky posuzovat spolehlivost motoru je opravdu k smichu. Nalhavat si tu že udajně ma bulvarnost vzhledem k poslednimu odstavci je z tve strany čiste pokrytectvi. Takže si tu dal hrej s čisly o pul procenta dolu , o jedno pořadi nahoru , o 100km vic či miň ale na tve demagogii to nic nezměni. :-!
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2015 13:52
Re: Konečně !
plácale, došly argumenty, co?
8. 7. 2015 11:06
Re: Konečně !
Potřebovali pomoc s vnímanou kvalitou (tedy pozlátkem). Máš pravdu, že s tím pozlátkem VW problém nemá. Na rozdíl od Renaultu šetří tam, kde to není na první pohled vidět. třeba na těch motorech. I proto pravidelně vyhrává Zlatou mrkev Autobildu za auta s největšími problémy. I zde Renault patří mezi nejlepší - TOP3 (nejméně problémů). Podobné je to i v jiných statistikách. Namátkou si vzpomínám na chválu Pola za dobré plasty a zpracování. Problémy s motory, elektroinstalací, převodovkami,... ho však poslaly na poslední místo ve své třídě. To je ten rozdíl mezi vnímanou a skutečnou kvalitou. Jen doufám, že se Renault kvůli vnímané kvalitě nevykašle na kvalitu skutečnou.
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2015 11:52
Re: Konečně !
Renault si na přelomu tisíciletí uřízl se spolehlivostí ostudu. Z vlastních chyb se poučil. Prohlásil, že bude patřit mezi nejspolehlivější značky. A tak se taky stalo. Renault dodržel co slíbil.

Aktuálně TCe i dCi patří k tomu naprosto nejlepšímu v daných objemových třídách a Renault v podstatě nemá nepovedený motor. Problém chybějící 2.0 dCi nepochybně vyřeší čas, když i ostatní přejdou z objemu 2.0 do 1.6 a morální problém menšího objemu u Renaultu zmizí.
Avatar - miromen
8. 7. 2015 12:32
Re: Konečně !
Ja už to tu psal. Ale vy propagatoři až fanatici značky Renaultu jste zde na Auto.cz zvlaštni sorta. A tve už dřivějši prohlašeni že přehnaně Renaul uvnitř fuj ale ve spolehlivosti huj mi dodnes hlava nebere.
8. 7. 2015 12:44
Re: Konečně !
V čem jsme podle tebe fanatici? Vymýšlíme si snad? Podle mě je fanatik spíš ten, který pro svou zaslepenost není schopen vidět realitu. Někdo jako ty. Já nemám problém uznat, že Renault mohl mít lepší plasty, lepší volbu materiálu, dokončovací práce. nechal si poradit a výsledek se snad dostaví. U Espace je to OK a věřm, že i Talisman budo v pohodě. Ty si však problémy koncernu nechceš připustit.
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2015 13:19
Re: Konečně !
jasně, my jsme fanatici. Obliba Renaultu v Evropě je čistě náhodná, vysokou spolehlivost vykazje protože jsem si ty čísla vymysleli, motory má Renault absolutně za ZENitem, protože na rozdíl od koncernu má i v kategorii pod 1 l turbomotor a turbomotory montuje už i do Dacií, a dvakrát přeplňovaný má i diesel v objemu 1.6 ... Mercedes je asi úplně tumpachový když do svých modelů montuje motory Renault a když své logo lepí na Kangoo coby Citan... >:D >:-[]

Každopádně miromen je skvělým exemplárním případem, který ukazuje, proč tady Renault v ČR má problémy s prodejem. Ale není to chybou Renaultu. Jak zkrátka chcete vysvětlit kvalitativní vzestup Renaultu za posledních 10 let někomu jako jsou miromeni...?
Avatar - miromen
8. 7. 2015 13:34
Re: Konečně !
Hele ja narozdil od tebe netrpim postiženim studovat tabulky a na zakladě těch vybirat auto. Pro tvou informovanost při vyběru auta jsem navštivil salon Renaultu. Jednoduše řečeno vybral jsem lepši konkurenčni vuz. A opět ta tva užasna propaganda na začatku mě opravdu dojima.
8. 7. 2015 13:43
Re: Konečně !
Já jsem taky vždycky zašel k VW. Lepší však byl v té době Clio II, Mégane II A Scénic III. U Twinga jsem nikam nechodil. Nikdo nic podobného neměl.
Avatar - miromen
8. 7. 2015 13:56
Re: Konečně !
No upřimně čekal bys sam od sebe jiny vysledek ? Vybirat auto a zrovna mezi VW a Renaultem. Už to mi zavani nějakou levarnou. A to že samozřejmě "byl" Renault jasna volba tak to by ani jinak dopadnout nemohlo.
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2015 13:50
Re: Konečně !
Ty hlavně naprosto nechápeš, že individuální výběr, sympatie či antypatie, nemají nic společného s tím, jestli daná automobilka vyrábí dobrá auta a zda vykazuje objektivně zjistitelnou a měřitelnou vyšší míru spolehlivosti 8-s :no:

Já přeci nikdy nikde neřekl, nenaznačil ani nenapsal, že si máš vybrat spolehlivější model jako tu SPRÁVNOU volbu. Plně chápu, že jako olizovače plastu tě Renault nedokáže naplnit uspokojením :-!
Avatar - miromen
8. 7. 2015 13:52
Re: Konečně !
"olizovač plastu"
No vidim že tva ubohost a mylne představy neberou konce.
Avatar - rohYpnol
8. 7. 2015 13:54
Re: Konečně !
tak se klidně definuj líp, já tě opravdu neznám (díky bohu) >:-[]
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2015 22:16
Re: Konečně !
přesně tak. Zvláštní, že někdo zkrátka umí ten mozek použít a jiný samá marnost...
7. 7. 2015 16:05
Re: Konečně !
Umístění je podobné Seat vs. Škoda, VW má asi jiné složení prodejů.
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2015 22:22
Re: Konečně !
a Audi 21,05% na 36. místě... >:-[] Jednoduše větší a složitější motry VAG budou zkrátka poruchovější, což je i oslím mozkem pochopitelné...
8. 7. 2015 08:21
Re: Konečně !
Hyundai 5, a Kia s identickými motory 26.
9. 7. 2015 06:19
Re: Konečně !
nie je motor ako motor, aj ten isty motor ak zle umiestnis, tak bude ma tinu spolahlivost, napriklad staci horsie chaldenie, alebo nestastne umiestneny kablovy zvazok pod EGr ventil, ako bol v lagune 2.....
Alebo staci pouzit vinou managementu nespravny olej, ako ford do 1,6tdci a potom sa motor karbonuje, odchadzaju turba, atd... Hlavne ze sa to potom zvaluje na francuzov, pricom tento motor si ako psa tak aj ford objednavaju diely a montuju zvlast, spolocny bol len vyvoj.
7. 7. 2015 13:01
Re: Konečně !
Tenhle Talisman bude nejlepší auto na trhu :yes: Doufám že i cena bude začínat na 750000,-za takto skvělé auto s nejhezčím designem :yes:
7. 7. 2015 13:04
Re: Konečně !
Nejlepší auto z jakýho pohledu? Garantuju, že pokud výkonnější a vším nezbytným vybavená silnější naftová verze nebude reálně do 650k, bude mít Talisman problém.
Avatar - _Karel_
7. 7. 2015 13:08
Re: Konečně !
Fanoušci (nejen Renaultu) ví už při takovémto představení, jak to bude jezdit, brzdit, řadit,infotainmentovat....
Někteří zdejší (bez ohledu na značku) naprosto postrádají soudnost.
Avatar - Ozzman
7. 7. 2015 13:08
Re: Konečně !
750 000? Za základ? To se budou v ČR prodávat Superby, Passati a Mondea jak horky rohlíky na krámě :D:D
Avatar - rohYpnol
7. 7. 2015 13:30
Re: Konečně !
Neboj, při Renault Finance rovnou budou dávat Clio zdarma jako bonus. A při objednávce nad 3 ks dostaneš rovnou čtvrtý Talisman jako exrta bonus :*)
Avatar - wakantanka
7. 7. 2015 13:11
Re: Konečně !
Dlho ste sa Ádou hľadali a konečne ste sa našli ... no nie je to krásne ? >:D >:D >:D
Mi to pripomína tých dvoch z filmu Blbý a Blbší, len sa už vy dvaja dohodnite ktorý ste ktorý. >:D
9. 7. 2015 06:26
Re: Konečně !
nahodou, su to pekny parik, maros ma uz aj zavoj
Avatar - Ghostyx
7. 7. 2015 12:24
Nepochybuji
že po kvalitativní stránce to bude špička ve třídě... :yes: Vypadá úžasně z venku i zevnitř a až dorazí avizované nové dvoulitry, kombi, později prý i 4x4, tak to bude velmi silný hráč na trhu... :-! ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
7. 7. 2015 12:29
Re: Nepochybuji
Bude to silný hráč na trhu... hned mezi Ladou a Fiatem ;-)

"zvenku" se píše dohromady :-)
7. 7. 2015 12:49
Re: Nepochybuji
"...hned mezi Ladou a Fiatem.." :yes: :-! >:D Vypada sice lip nez ta Flatulance, ci vlastne Fluence, ale kdyby to stalo 10 tisic (v Recku tistenych EUR), pak by to byl urcite trhak! Trhu, ne asfaltu, of course. Hlavne at to ma velky kufr. :-!
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2015 13:12
kadjar
je sice bracek kaskaja napriek tomu na nom vidim viac genetiky renaultu a viac spriaznenej identity k znacke renault ako na tomto velkom talismane.... ktory mi vazne pride trosku zvlastny.... taky akoby inkognito.... ano ma to obrovske logo.... takze niet pochyb hlavne teda spredu ( alebo jedine spredu ) o aku znacku sa jedna.... ale ako celok... z pohladu kriviek celej karoserie je to uz tazsie identifikovatelne.... keby to malo vpredu logo protonu alebo taty .... ono by to asi tiez fungovalo... akasi vlastna genetika tomu chyba... ale to je problem aj velkej novej alfy .. ktora je tiez mix vsetkeho mozneho len alfu tam nenajdeme
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
7. 7. 2015 13:27
Re: kadjar
Náhodou je to velmi elegantní počin jak v interiéru tak i z venku. Nemusí to přeci hned vypadat jako každý Renault. Talisman třeba razí novou éru. Tomu vozu to opravdu sluší a třeba i40tka se na něj nechytá, ani jiný Korejec (Optima). Od nich se liší právě detaily a vyvážeností. Mnozí si stěžují na to, že je málo extravaganntí, ale neni to právě to, co bylo Renaultu vyčítáno u některých podivných modelů?

Začíná být pěkně našlápnuto ve střední třídě

Manažer Passat ve skvěle padnoucím obleku, vážný na každou stranu
Elegán Superb, který k německé strohosti přidává trochu jiskry, hlavně v provedení liftback
Americké "naštvané Mondeo", s rysy namakaného svalovce, ze kterého dýchá trocha klasiky USA (interiér)
A pak je tu Talisman, Francouz, elegantní, ale přeci né tak vážný.

No, bude to těžké, sám mam tyto 4 favority >:D
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2015 13:41
Re: kadjar
interier uz ma novu genetiku znacky... je to podobne tomu co v espace a tak nejak ok ,... pasuje to tejto znacke.... vizualne je interier ok... motoricky ta 1,6 tce moze byt ideal..... a pozdava sa mi...... pre toto auto to bude taky zlaty stred.... nic silnejsie vlastne ani moc netreba uz .... s turbom to pojde urcite pekne ... takze v pohode....

zo stvorice ktoru spominas je passat pre mna najpodarenejsi .... a nahodou uz nevyzera nudne... je zaujimavy ..... konecne... :yes:
Avatar - Ozzman
7. 7. 2015 13:49
Re: kadjar
No ja si to z promofotek o Passatu taky myslel, ale obyčejnější kusy vypadají chladně, nicméně rozhodně né špatně.

Motorizace nehodnotím jako negativy modelu zatím, protože se chystají silnější. Pokud nebudeš srovnávat jen ty vrcholné motorizace, urcite bude konkurenseschopný. Kdyz neprijde dvoulitr v naftě, nebo něco většího, pak to průser bude.
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2015 13:56
Re: kadjar
tak ale hadam pride aj nieco vacsie nie? 118kw nemoze byt naftovy strop pre auto ktore chce zrovna v strednej triede v eu aj nieco seriozne predavat.... takych 130kw by to chcelo a aspon 2.0 objem.....

ale benzinova motorizacia je ok... turbo 1,6tka je u mna vitaz.... a nic silnejsie tu asi uz netreba... :yes:

tie mrozie kly vpredu na svetlach si ale mohli konstrukteri odpustit ... a aj logo mohlo byt na maske mensie.... ale to uz je asi jedno
Avatar - maros
7. 7. 2015 15:26
Re: kadjar
To logo by mělo být tak maximálně 1x1 cm. Když je to diamant, tak by to mělo mít i jeho velikost ne? >:D ... to je vtip, stejně všichni víme, co to je a proč je to tak velké :-!
Avatar - grifith
7. 7. 2015 16:42
Re: kadjar
Klidně nás s tím seznam, ať se přiučíme.
7. 7. 2015 19:02
Re: kadjar
Ten ani neví, kde to má ve skutečnosti hledat, proto se v každým článku o Renaultu zmiňuje o jeho znaku, protože nic jinýho nezná. >:-[]
7. 7. 2015 19:42
Re: kadjar
No to je přesný, pokud nebude motor 2.0l dCi kolem 140kW, bude to průser. Je hezké, že má 1.6 dCi 118kw, jenže to je málo a navíc má 2 turba, což je 2násobná šance, že se něco po... Jako střed nabídky dobrý, ale jako strop ani omylem ;-\

A to nejen u Kadjara, X-Trail, ale hlavně pro Talisman ;-)
7. 7. 2015 15:33
dobre urobili
je čím ďalej jasnejšie, že urobili dobre, keď zmenili meno. Pri vyslovení mena laguna mi hneď naskakuje nevydarená 2. a divná 3. generácia. V pravý čas prehodili meno. Renku sa teraz darí, má vydarené modely, ľudia môžu uveriť, že aj talisman je skutočne nová éra rnó.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ada je zase tady
7. 7. 2015 16:43
Re: dobre urobili
:yes: :-) >:D >:-[]

Jenže lidé nejsou blbí. Pokud se někdo domnívá, že je to auto, mýlí se. Je to zase jen hloupý rendlík. :no:
Avatar - grifith
7. 7. 2015 16:48
Re: dobre urobili
Pokud si myslíš, že máš nějakou inteligenci, jsi jen hloupý Adolf.
Avatar - grifith
7. 7. 2015 16:49
Re: dobre urobili
Jméno dokáže opravdu dost a změna je na místě. Několik posledních modelů ukázalo, že Renault je znovu plnohodnotným tvůrcem aut a pokud Talisman půjde v zavedných kolejích, má Renault našlápnuto k pěkně velkému kusu prodejního koláče v Evropě.
7. 7. 2015 16:35
nezahazoval bych Renault
Já měl kdysi Megana. na to že nebyl novej, koupen v áčkách tak jezdí doteď. r.v. 97. za tu dobu od roku 2005 najel sice jen 100 000km ale co si pamatuju tak se měnili akorát tlumiče, rozvody a prkotiny. Do oprav tak max 20000 za deset let. Pojud bude tenhle Talisman takovej talisman tak si ho klidně v těch áčkách zase ojetej kopupím. 750k pokud bude stát bych za něj nedal ani kdyby se mi chtělo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
7. 7. 2015 16:40
má jí obrovskou a vyšpulenou
Jméno Laguna by bylo příhodnější - třetí generace přece nebyla špatná. Talisman mi zní neevropsky - jako by to měli vyrábět v Indonésii nebo tam někde ...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ada je zase tady
7. 7. 2015 16:45
Re: má jí obrovskou a vyšpulenou
vždyť je to Samsung Talisman :-)
7. 7. 2015 16:49
Re: má jí obrovskou a vyšpulenou
To je podobné jako insignia - talisman..chcou udělat nějakou změnu no..
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2015 19:28
Re: má jí obrovskou a vyšpulenou
ja tomu tiez nerozumiem .... 20 rokov si clovek zvyka na lagunu ... mali sme tu tri generacie.... meno laguna si uz ziskalo u zakaznikov istu vahu... istu poularitu a vaznost ( a to aj napriek neuspesnosti poslednej generacie ) a zrazu bum...... zmenia to.... 20 rokov budovania mena renaultu v strednej triede je s nadhladom povedane v pr.deli... zacinaju odznova.... ak si niekto mysli ze talisman ziska poularitu mena laguna za 2 ci 3 roky je na velkom omyle.... potrva dalsiu celu dekadu a mozno aj viac kym sa talisman vobec v eu stane aspon trosku znamym pojmom a ostrielanym autom ... je to skoda ..... som toho nazoru ze meno laguna nemalo chybu... pisal som to uz a pisem to znova.... zmena mena nebola nutna a moze predajom viac uskodit ako pomoct .. ale tak pockajme a uvidime....

bez ohladu na meno ( ktore aj tak nie je najpodstatnejsie ) .... najvacsi problem stejne vidim v dizajne exterieru..... ktory je hodne pomixovany mix kadecoho len ziadnu doterajsiu lagunu v tom nevidim.... trosku inspirovat sa historiu nemusi byt od veci... tazi z toho viacero uspesnych automobiliek tak preco vymyslat nieco bezpohlavne nove a inkognito.. preco?.... passat sa dnes uz ani nemusi snazit... jeho europski superi sa dnes uz porazia aj sami ....

ale musim priznat ze z alfy som sklamany viacej... talisman az take prekvapko v tomto smere nie je....
Avatar - grifith
7. 7. 2015 19:54
Re: má jí obrovskou a vyšpulenou
Obzvláště v našich oblastech, kde si o Renault každý druhý Franta v hospodě neopře ani kolo, je jméno vcelku podstatné. A jelikož se se jménem Laguna nepojí zrovna ukázková historie a tak v tom osobně nevidím až takový problém .... ve výsledku je jedno, jaké jméno model má, ale podstatné je, jaký daný model reálně je.
A v tomto si nemyslím, že by bylo něco špatně. Jsou modely, které si inovace a nové designové kreace dovolit nemohou a jsou ty, kde je to přesně naopak. Jelikož ve mě první fotky udělali velmi pozitivní dojem, tak jsem zvědavý, jak bude model jezdit.
Avatar - pumpkin
7. 7. 2015 20:26
Re: má jí obrovskou a vyšpulenou
Ach Bože... Nevidíš v tom žiadnu Lagunu, lebo to NIE JE Laguna. Logické, nie?

Sám van den Acker sa vyjadril, že Talisman NEMÁ byť len náhradou za Lagunu. Bol to pekný názov, ale paradoxne by bol asi na škodu a nerozumiem prečo máš problém to pochopiť. Tu ide o to, aby si fleetový trh všimol nový model. Aby firma v prípade výberu služobných áut nemávla rukou, že Laguna je pre nich príliš malá alebo málo reprezentatívna.

V diskusiách tu máš dosť veľa dobrých a racionálnych názorov, ale napriek tomu stále opakuješ zadubene to svoje.
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2015 21:44
Re: má jí obrovskou a vyšpulenou
Už jsem to jednou psal, ale tak znovu, i když ty reakce stejně nečteš...Kde jsi byl posledních 10 let? Na jméno Laguna jsme zvyklí a tím to taky asi tak hasne. Prý popularita, vážnost...vždyť předchozí generace byla pěkný průšvih co do spolehlivosti a současná, jak dobře víš, na trhu jen živoří. Získat její "popularitu" bude pro Talisman hračka. Začít s čistým štítem a oprostit se od minulosti je podle mě rozumný krok.
Avatar - wakantanka
8. 7. 2015 08:14
Re: má jí obrovskou a vyšpulenou
20 rokov si človek zvykal na Lagunu? Čo nepovieš? A že pred menami u Renaultu používali čísla a to takmer po celú dobu existencie nevadí? Myslíš, že prvá Laguna zožala úspech kvôli svojmu menu, alebo kvôli tomu že ponúkla na svoju dobu zaujímavý mix vlastností a designu? Resp. ak by sa prvá Laguna nevolala Laguna ale trebárs Renault 21,22, či 23 bol by jej úspech iný? Zase len trepeš od boka bez hlbšej úvahy.
7. 7. 2015 16:47
Za 450k Mercedes CLS 2008500, 387koní,AMG
[odkaz]

Nebo Talismana? Nevím nevím :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - grifith
7. 7. 2015 16:50
Re: Za 450k Mercedes CLS 2008500, 387koní,AMG
Jako vtip povedené >:D
7. 7. 2015 17:34
Re: Za 450k Mercedes CLS 2008500, 387koní,AMG
Ojetou plečku rozhodně nebrat! ;-)
7. 7. 2015 18:06
Re: Za 450k Mercedes CLS 2008500, 387koní,AMG
No já bych věděl. Utahané AMG bude jen kasička na peníze a to taková, že když budeš chtít najezdit třeba 150 tkm, tak do něj vrazíš minimálně stejné prachy za které ho koupíš a to budeš muset mít sakra štěstí na kus, spíš to bude ještě daleko víc. S novým autem těch 150 tkm dáš s prstem v nose a ještě bez starostí. Když CLS, tak maximálně od někoho z rodiny, kde je jasná historie, nájezd, závady, opravy a s nějakým normálním motorem (350d, 400) AMG je finanční sebevražda.
7. 7. 2015 19:57
Re: Za 450k Mercedes CLS 2008500, 387koní,AMG
Ale jeden tlumic stoji i s montazi heco kolem 40k ... :-)
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2015 21:45
Re: Za 450k Mercedes CLS 2008500, 387koní,AMG
Medvěd z Áček. To bude tedy určitě výhra.
7. 7. 2015 22:57
Re: Za 450k Mercedes CLS 2008500, 387koní,AMG
tak tohle moc nevyšlo >:D
9. 7. 2015 06:33
Re: Za 450k Mercedes CLS 2008500, 387koní,AMG
ano urcite ma to auto najazdene 90 000km. Kazdy majitel, ci uz firma, alebo sukromnik urcite caka na ten obchod svojho zivota, ked si kupi auto za minimalne 60 000eur, najazdi na nom 90 000km tj 13000km rocne(viac najazdia ludia na fabiach) a potom ho streli do Aciek za par supov.
Utekaj si to rychlo kupit, to je tak vyborny deal, ze sa divim, ze to vobec prezentujes na internete.
7. 7. 2015 19:53
:-) Co jim na to rekli?
To by me zajimalo, co jim na to asi tak rekli ti kluci od Mergla... Ale s tim se nam uz nepochlubili, jen ze tam byli...
Ale jinak vazne - Francouzi umi zajimavy design, to se musi nechat, me se to libi!
Vetsinou to podelaji ty levne verze, tak snad tentokrat ne
Rozbalit vlákno
4
7. 7. 2015 19:59
Re: :-) Co jim na to rekli?
Hele zmínka o Mercedesu v případě Renaultu je dobrý marketingový tah ;-) Tohle propojení má jasného vítěze a MB to není ...
7. 7. 2015 22:09
Re: :-) Co jim na to rekli?
Nemuzeme tusit ktery mercedesacky patenty v tom renaultu jsou, vis ... :-)
Ono totiz s nemcema se to ma tak, ze je to nakonec vzdycky vyhodnejsi pro ne...
Avatar - Otrava
7. 7. 2015 22:23
Re: :-) Co jim na to rekli?
Jak to myslíš s těmi levnými verzemi? Mě přijde, že třeba takové nejlevnější Megany (vyráběné v Turecku v nejhorší výbavě) patří k nejspolehlivějším a není tam tolik toho, co by se mohlo pokazit.
Vlastně takové Dacie jsou poměrně slušné držáky (až na občasnou korozi). No, je fakt, že kdovíjaký sexapeal nemají, ale...
8. 7. 2015 12:15
Re: :-) Co jim na to rekli?
myslim to tak, ze levne renaulty jsou hnusne a ty stejne ale drazsi a vybavenejsi renaulty jsou pekne
7. 7. 2015 20:51
Co tím...
chtějí diamantéři sdělit? Nedokážeme si kvalitu ohlídat sami? Nebo.. Podivejte, jsme v top class, "controlled by MB"?
Prostě jen další píár vějička. Sice můžete zauditovat vyrobu, jak chcete, ale vyroba jede dle zadani a parametrů konstrukce. Takže sebelepší vyroba může vyrobit dil, který Vam v autě kiksne. I když bude mit štempl... "top q".
Stejně tak tvrzeni, že v tom vehicule nebude nic z MB. Ok... Tak jo... Asi jako v MB není nic z Renaultu...
A pro diamantéros... Vůbec nepredikuji, že tohle bude špatné auto... Jen bych krotil očekávání, aby to pak moc nebolelo.
Rozbalit vlákno
7
7. 7. 2015 21:14
Re: Co tím...
Tak to sedí ;-)
7. 7. 2015 23:51
Re: Co tím...
Sedět to nemůže. Jde o komentář k článku na Auto.cz, který toho s realitou nemá moc společného.
Avatar - S8
7. 7. 2015 22:00
Re: Co tím...
No, já bych pro jistotu neglorifikoval ani to logo na diamant, ale to jen tak pro pořádek :-)

Měl jsem Lagunu II a málem mě zabila a přístup Renaultu mě vyléčil navždy (reklamace zjevné závady trvala 3,5 roku)

Co se jim musí nechat je, že design opravdu umí!!! Bohužel, konstrukce a kvalita produkce to pohřbí.

Přeju jim hodně spokojených zákazníků ale já se jím už nikdy nestanu...
7. 7. 2015 22:05
Re: Co tím...
To nejní glorifikace. Tak to je prostě. Je to diamant. To, že nám to připomíná něco jineho, je naším hormonalnim nastavenim.
O tom, že design umí. O tom není pochyb. A až dopiluji kvalitu, která v průměru neni zase až tak tragická, bude jim hej.
Ad reklamace... To je nejen Renault. Viz. mistni Subaru a reklamace dieselu bj 08 a spojek na dieselech, který byly oholený jak dětská sedina už po pár tisicich km...
7. 7. 2015 23:45
Re: Co tím...
Chápu, že už nemáš k Renaultu žádnou důvěru. Od Laguny II však uběhlo hodně let a všemožné statistiky ukazují, že Renault dnes patří mezi absolutní špičku ve spolehlivosti. Pokud však statistikám nevěříš, tak tě nepřesvědčí ani osobní zkušenost. Renault to u tebe prohrál a dobře mu tak.
7. 7. 2015 23:49
Re: Co tím...
Diamantéři chtěli sdělit trochu něco jiného. Dle jejich vyjádření (stejně jako u Espace) Daimler pomáhal s vnímanou kvalitou. Renault moc dobře ví, že má s vnímanou kvalitou problém, tak si nechal poradit. S nějakým auditem výroby a pod. to nemá nic společného.
8. 7. 2015 09:11
Re: Co tím...
To jsem si asi špatně vyložil to souvětí, jak je pozvali do fabriky na zhodnocení výroby. Oni tam jen jukli, dali štemplík, pojedli pár ústřic a šupky dupky zpět do Daimlerova.