Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Sporťák od Alpine dostane nový motor 1.8 TCe a dvouspojkovou převodovku

15 komentářů

Avatar - TeeJay
TeeJay
Nemůžu si pomoct, ale na to, jak dlouho to připravovali, je ten design nějaký anonynmí a "bez koulí". Zepředu je to boxsterovaté, zezadu audiidní, zajímavou manýrou je snad jen ten vzad klesající ponton karoserie, ale nevím, jestli to zachrání. 😲
Avatar - Covenant
Covenant
No holt to není Honda, tak se ti to přeci nemůže líbit ...kdyby byla, píšeš tu ódy na skvělý funkční design >😒]
Avatar - Emel
Emel
Ale ne, má pravdu předsedo... ve srovnání s tímhle...

[odkaz]
[odkaz]

PS: jako ne že by to bylo špatné, ale taková pecka to zase není. Asi mě ruší ta oranžová světla.
Avatar - iudex
iudex
Presne, tie Tvoje odkazy sú iná liga, toto je také neurčité, bezpohlavné.
Avatar - Czerwik
Czerwik
inšpirácia je myslím 100% jasná... [odkaz] [odkaz]

a žiadne dietka VW sa tam isto nevotreli 😉

za mňa :yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
iudex
Otázka je, či práve retrošportiak je to pravé orechové. Skutočne vydarené retro je pomerne vzácne, dajú sa zrátať na prstoch jednej ruky, napr. Mini a medzi športiakmi mi napadá len Ford GT minulej generácie. Toto možno retro je, vydarené však ani zďaleka.
Avatar - iudex
iudex
Výnimočne musím súhlasiť, je to také bezpohlavné, bez výrazu, hlavne ten guľatučký predok. Do série to bude potrebovať hodne priostriť, lebo toto ani nemusia dať na trh, to kúpi len veľký fanúšik značky.
Avatar - TeeJay
TeeJay
Žasnu. 😉 Jo, možná i to je část problému - je to moc kulaté v době, kdy jsou v kurzu hrany. Ale hlavní problém je ta absence nějakého výrazu.
Davislee
to neni porsche.. proste ten dizajn je retro.. to schvalne ma mať odkaz na svojho starého predchodcu.. to je originalny ALPINE dizajn.. ja verím že hotové auto bude topka. a už asi mam aj odpoved čo pôjde pod kapotu do noveho meganu r.s. 😄 vdaka aspon za tu 1,8! >😁
Avatar - iudex
iudex
No neviem, či by ma tešilo, keby namiesto dvojlitra bola v RS jednaosmička vyhnaná na 300 koní. Downsizing je trend, ja viem, ale zrovna tu asi netreba byť trendsetterom. Kľudne by stačilo dať tomu dvojlitru priamy vstrek, to samé by dosť znížilo papierovú spotrebu a eurovlk by bol nažraný. 😉
Avatar - TeeJay
TeeJay
Nemyslím, že design je retro. Je to přešlapování na hranici retra a moderny, u něhož nějak nedošlo k tomu rozhodujícímu kroku. Tohle spíš ten originální Alpine design zabilo.
Avatar - Thomasino
Thomasino
Proti staršímu konceptu jsem také čekal odvážnější design, ale stále je to jen koncept, takže teprve uvidíme. Ale retro odkaz na A110 je jasný. Důležitější je však jak to bude jezdit a co to bude stát. Prý se má vejít základní verze s výkonem kolem 250-260 koní pod milion, což by bylo super! Hlavně aby udrželi váhu pod 1100-1150 kg jak slibují a najednou se to o 100 kilo nevyhouplo nahoru, což byl třeba problém GT86/BRZ.
Lepší a reálnější fotky, bez těch oranžových světel, pak zde z Goodwoodu😒br /> [odkaz]
Avatar - iudex
iudex
Hm, tak nie. Je to rovnako zlé ako tie štúdiové rendery.
Avatar - Bully_
Bully_
Mam trochu obavy, ze s dvouspojkou a tak vyraznym zacilenim na AR 4C bude cena pod milion Kc asi utopii ;-\
Avatar - Emel
Emel
Jak říkáš - hlavní je jak to bude fungovat. Ono MRS taky není vyloženě krásné auto a je potřeba si na něj spíš zvyknout.

Fotky z Goodwoodu - bez oranžové lepší. Ze všech stran je to hezké auto a proporce to naživo určitě podrží, jen ten čumák zepředu je takový nijaký...