Tak Ferrari je ale italsky auto od obskurni firmy, jejiz nejrychlejsi model je hybrid, v podstate rychlejsi Prius. Tam tak nejak ocekavam, ze jejich politika vybav a priplatku bude na palici. A nekoupit si Ferrari jsem stejnak mel v planu, pote, co je prestizni gay magazin "Moto Buzi" vyhlasil jako nejvic homosexualni vozy.
Todle je ale furt Audi, zejo.
pravdepodobne to bolo myslene v kontexte nie tych najexkluzivnejsich znaciek... ;-)
Ano, 911 kupis dokonca lacnejsie, ale s mensim vykonom, u ostatnych si uz ale slusne priplacas, plus mas znacku, ktoru ti budu niektori zavidiet, a co ak ty chces mat znacku, ktorou nechces byt niekomu trnom v oku ? Proste "obycajne Audi supersport" s atmosferickym motorom. Nieco, na co MB a BMW nema a nebude mat odpoved. ;-)
Věž že soused ti bude závidět jakokouliv placku a ten schopěnšjí si umí vygolglit, kolik daný mdoel stojí. Takže s "Náskokem kvůli panice, kterej řídí opice" si faakt nepomůžeš >:-[]
Jasně, ti také, ale to jsou auta trochu mimo - myslím cenově. Kusovky. Snad jim to ještě chvíli vydrží, i když Ferarri už tež turbuje. Porsche má bohužel přejít na turba příští rok....co jsme četl 911 budou 2,7 turbo.... malý motor za 4 mega síla ;;; a jestli se naplní, že caymany budou 4válce turbo, tak to už úplně přestává být zajímavá značka.
Ferrari a Atmosféra , to už dávno neplatí, do Astonu se začnou montovat AMG atmosféry, dřív než řekneš nevím co, a i na Lamborghini a Porsche co nevidět bohužel dojde
F12 je nejlepší super GT na planetě a LaFerrari je hybrid, kterému totálně dominuje 800 koňový atmosférický V12, přičemž elektromotor zde jen slouží jako výkonová výplň pro nižší spektrum otáček. LaF je z konkurenčních hybridů nejvíce založen na poctivém spalovacím motoru, který je čistě náhodou nejlepším motorem v sériově vyráběném výkonném autě všech dob.
Přesně jak píše pája, LaFerrari, 458 Speciale, F12 a FF ti jaksi unikly. A jak dávno?? V nabídce Ferrari stále drtivě převažují atmosférické modely. Ferrari bude mít oturbenou jen osmiválcovou řadu, V12 budou i nadále krásně atmosférické. Aston Martin na nějakou spolupráci s AMG (naštěstí) zatím zvysoka kašle, veškerá produkce jsou atmosféry V12 nebo V8 vlastní výroby. Pokud by v budoucnu jejich motory nasadili, bude se to týkat opět jen V8, V12 bude dýchat volně. Lamborghini jede atmosféry s podobnou tradicí jako dvě předchozí zmiňované značky. Jestli tam přijde turbo, bude to v Urusu. Porsche turbí tradičně a pravidelně, ale puristické 911, Caymany, Boxstery i superauta byly vždycky stranou, teď mají přijít foukané čtyřválce do některých 911 apod. ale pochybuju, že atmosféry značka pustí.
Tak, teď se koukni na Audi a jejich produkci - samé oturbené, dopované a tlumené jednotky, jeden model opravdu jaro nedělá...takhle vyvádět kvůli jednomu modelu, který stejně během faceliftu dostane buď poloviční počet válců nebo oturbený čtyřválec...
Souhlas, ve třídě supersportů R8/Huracan těch atmosférických konkurentů Audi moc nezbylo, a ti co zbyli, tak urychleně přechází na turba. Škoda jenom, že nepřežila i V8.
Tomu, že R8 a podobné sporťáky se již nevyrábí s M/T už rozumím. Chce to ale nejdřív zestárnout. Ono totiž ti, co si takový vůz můžou koupit, už nemůžou díky artróze kvedlat s řadičkou, natož sešlápnout spojku. No a ten zbytek jsou z Generace Z frajírci, kteří jsou jednak líní a nějaká řadička nebo spojkový pedál je pro ně retro. :-!
Když je někdo takový lempl, že neumí šlapat na spojku a řadit, což mimochodem svědčí o poruše koordinace, tak takto psychicky postižený člověk nemá za volantem co dělat, protože je nebezpečím pro ostatní řidiče... :-!
Nebezpecenstvom pre ostatnych vodicov je ten,co si do takto vykonneho sportoveho auta da manual...a potom jazdi neustale s jednou rukou na volante...ale hlavne,ze moze radit,ze? ;-)
To si zrovna ten normální chlap ve středních létech může sednout na horskou dráhu, protože ta je ještě rychlejší a nemusí už dělat vůbec nic, jen se držet držátka. A praktičtější v provozu je městská doprava, když ti vadí řazení kamarád fajka... :-! A být rychlejší na okruhu díky automatu je jak udělat doktorát s koupenou diplomkou... :-!
Myslis s diplomkou o pravnich aspektech vecnyho bremena v nemecky mluvicich statech?:D
No tak jo, mas recht. A jakozto kolega troll ti musim vyseknout poklonu, hehe.
Původní R8 vzniklo jako alternativa ke klasické 911 v době, kdy ještě Porche nepatřilo pod VAG. A tuto roli plnilo výborně, kabina mnohem pohodlnější, použitelné na běžné ježdění a relativně vysoká spolehlivost v rámci supersportů, ale hlavně konkurence schopná cena. Základ s V8 a manuálem ( tahle kombinace mi v aktuální generaci chybí, kor když v té minulé byla na ježdění V8 mnohem zábavnější a čitelnější než V10) stál kolem 2,5 mil. To je skoro o 2 mil než dnes. Ano, již je tam automat a V10, ale cenově je to už blíž Lambu a přiznej me si, pokud už mám 4,5mega na Audi, tak ten jeden milion najdu a raději připlatím za to Lambo.
Bohužel R8 opustila původní klientelu a míří výš, ale nejsem si jist, jestli je to dobře.
Opustila zakazniky, pro nez bylo v poslednich letech vyroby vyhrazeno jen neco malo pres 20 % produkce, coz s ohledem na fakt, ze vyrobni kapacity u R8 jsou silne omezene, nedava prozatim zadny duvod pro to, aby automobilka nabidla levnejsi model a tim si tak snizila zisk.
Nevím, kde čísla berete, ale například z těch od automobilky je jasně vidět, že prodeje V8 byly v rámci produkce výrazně vyšší než prodeje V10. Chápu ten manuál, ten se opravdu v posledních letech prodával cca kolem 20 %, ale tu menší a LEVNĚJŠÍ V8 nechápu.
Ke konci prodejů minulý rok stála R8 s V8 a DSG cca 2,8 mil, to je docela velký rozdíl proti aktuální základní ceně.