Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Zelda86
Pokud se tohle bude vyrábět, tak bude svádět nelítostný souboj s Fiatem Multipla o nejhnusnější auto >😁
Barry Lyndon
Takový obyčejný Superb je docela hezký, ale Cx jeho karoserie je 0,282, tedy na liftback z roku 2015 zoufale špatná hodnota.
Tipuju, že až je Prius možná ošklivý, tak bude aerodynamicky vychytaný...
Tipuju, že až je Prius možná ošklivý, tak bude aerodynamicky vychytaný...
Ted
To by bylo osklivy, verim v evolucni zmenu ale spravnym smerem. Tohle je out. Navic si priznejme, ze rychlosti v jakych se prius bezne pohybuje desetina v cx neni tak podstatna...
setina možná ne, ale dvě, tři, čtyři nebo dokonce 5 setin ano. O desetině nemluvě. Desetina to je rozdíl mezi Octávkou (ne tou ze 60tých let) a žigulíkem.
_Karel_
"Čtvrtá generace Toyoty Prius bude chtít svým vzhledem zaujmout více zákazníků než předchůdci" - tak to se jí určitě povede. Jedno se Toyotě musí nechat- její auta dnes pozná skoro každý, klidně i bez znaku na kapotě. Jak napsal- Mariachi?- designová kotva. Tu tedy mají.
"Čtvrtá generace Toyoty Prius bude chtít svým vzhledem zaujmout více zákazníků než předchůdci" - tohle je vážně sranda, toto v Evropě nemá moc šanci.
Proč auta jako hybridy a elektromobily musí vypadat vždycky divně? Myslím ty, které byly rovnou postaveni jako nová řada, ne ty co jsou jen jinou verzí sériového auta.
Viz tato fotka Priusu, Leaf, iON, i-Miev, i3 atd, vše s hrozným designem, jediný co vypadá k světu je Tesla a i8 😉
Proč auta jako hybridy a elektromobily musí vypadat vždycky divně? Myslím ty, které byly rovnou postaveni jako nová řada, ne ty co jsou jen jinou verzí sériového auta.
Viz tato fotka Priusu, Leaf, iON, i-Miev, i3 atd, vše s hrozným designem, jediný co vypadá k světu je Tesla a i8 😉
hedvin
Toyotu nechápu, asi následky Fukušimy. Jinak si nedokážu vysvětlit ošklivý mirai, fl land cruiseru a hiluxu
Ne všichni to vidí jako ty. Jak jinak by mohla být Toyota nejprodávanější značkou světa? :-!
Protože nedělá auta co jsou láska na první pohled. Třeba takoví italové by mohli vyprávět 😉
Demmy
Na prvních obrázcích je design značně rozporuplný, ale to auto se kupuje kvůli technice. Toyota má hybridní ústrojí vychytané, to umí :yes: Navíc věřím, že Prius se z části prodává i jen kvůli jménu, stejně jako Golf 😉
MGRR
Kdo kupuje Prius, neřeší první dojem.
V Německu všechny přelomové Priusy II., i po jedenácti letech jezdí bez závady a nestojí zbytečnou korunu. Jen málo benzínu do nádrže, o to u Priusu jde... žádné rozvody, žádné závady, zbytečný servis, vše prostě funguje...
Jen někteří mají komplex, co by řekli sousedi...
--------------------------------------… />Dnes jsem stál v koloně na dálnici u Chemnitz, každé 5-7 auto novější Audi s led, různě zakřivené proužky.... jaký typ to byl prostě nevím (to jsem byl audi fanda, míval jsem A8 V8, a jednu vzácnou A6 C4 TDI Quattro ještě mám). Mercedes nové typy vůbec neregistruji, zapadnou mezi ostatní... Skodu tady mají fin. slabší na nulové splátky, ani obchoďáci to nechtějí.
Když tady jede takový Avantime, Thesis, DS5, nový Espace, Prius. I Němci kteří se po autech vůbec neohlíží, se ohlédnou a zasní..., ale nemají odvahu je pořídit.
Běžná auta tady nikoho nezajímají, a kdo kupuje velké a žravé vozy... netiká mu to správně, se tady pomyslí.
Přijeli sem k obchodnímu centru s Toyotou Mirai a lidi na parkovištích zapomínali proč k tomu obchodnímu centru přijeli..., zastavil se tady život a přitom je to tak podivné auto... právě proto, je jiné.
V Německu všechny přelomové Priusy II., i po jedenácti letech jezdí bez závady a nestojí zbytečnou korunu. Jen málo benzínu do nádrže, o to u Priusu jde... žádné rozvody, žádné závady, zbytečný servis, vše prostě funguje...
Jen někteří mají komplex, co by řekli sousedi...
--------------------------------------… />Dnes jsem stál v koloně na dálnici u Chemnitz, každé 5-7 auto novější Audi s led, různě zakřivené proužky.... jaký typ to byl prostě nevím (to jsem byl audi fanda, míval jsem A8 V8, a jednu vzácnou A6 C4 TDI Quattro ještě mám). Mercedes nové typy vůbec neregistruji, zapadnou mezi ostatní... Skodu tady mají fin. slabší na nulové splátky, ani obchoďáci to nechtějí.
Když tady jede takový Avantime, Thesis, DS5, nový Espace, Prius. I Němci kteří se po autech vůbec neohlíží, se ohlédnou a zasní..., ale nemají odvahu je pořídit.
Běžná auta tady nikoho nezajímají, a kdo kupuje velké a žravé vozy... netiká mu to správně, se tady pomyslí.
Přijeli sem k obchodnímu centru s Toyotou Mirai a lidi na parkovištích zapomínali proč k tomu obchodnímu centru přijeli..., zastavil se tady život a přitom je to tak podivné auto... právě proto, je jiné.
N6600
"Nový Prius s interním označením 690A bude tak jako současný dostupný se dvěma druhy pohonu – mild hybrid doplní plug-in hybrid."
Mild hybrid? Odkedy je Prius mild hybrid?!
Mild hybrid? Odkedy je Prius mild hybrid?!
meddem
Nektere detaily jsou spravne, ale celkove je ten render proste poskladany z informaci / obrazku od dodavatelu a podobnych zdroju. Proporce jsou uplne spatne, auto vypada ve skutecnosti velice dobre (narozdil od Miraie, ale tam je to proste krec s jedinym ucelem - vypadat jinak) a bude to opet uspesny model.
Design Toyoty, a zvlaste modelu pro jine trhy nez Evropa (Prius, LC200, Hilux, ..) je v nasich ocich 'zvlastni', ale to je tak vsechno co muzeme rict. Hlavni je jak se ty modely prodavaji na pro ne dulezitych trzich, a tomu je i ten design uzpusobeny (a nejenom design).
Design Toyoty, a zvlaste modelu pro jine trhy nez Evropa (Prius, LC200, Hilux, ..) je v nasich ocich 'zvlastni', ale to je tak vsechno co muzeme rict. Hlavni je jak se ty modely prodavaji na pro ne dulezitych trzich, a tomu je i ten design uzpusobeny (a nejenom design).
-kozene sedacky ktore niesu vobec perforovane a sedis vlastne ako na igelitke, pohodlne hlavne v lete 😲
-chybajuce izolacne materialy v kabine (uspora hmotnosti dotiahnuta do extremu) a s toho vyplyvajuci neznesitelny hluk motora pod zatazou na dialnici (je to take pohodlne ze ta zacne z toho az hlava po case boliet
-polomer otacania asi ako Tatra 815 + strmost riadenia (proste tocis volantom a tocis...)
-tachometer ktory pridava az 15 Km/h (pri maximalke 165 Km/h)
-neustale pipanie pri zaradenej spiatocke po celu dobu cuvania,
-pipanie ktore sa stupnuje az do zblaznenia ak si niekto (aj vzadu) odopne pas skor ako upnle zastavis
-pri dost slabom vyhlade dozadu absencia parkovacich senzorov (mas tam sice kameru ale ta je ti na 4 veci, senzori dopredu a dozadu sa vraj ani nedaju objednat)
a mnoho inych veci ktore sa mi tu uz fakt nechce rozpisovat, to auto je urcene na to aby setrilo benzin hlavne v meste, a to robi velmi dobre, ale stavat ho do pozicie vsestraneho a univerzalneho rodineho auta (aj na dlhe trasy) je blbost. Toyota take hybridne auta uz ma, ale nieje to Prius. Napriek tomu ti prajem s Priusom vela statnych Km, ze Ta necha niekde na dialnici v stichu o to sa bat nemusis 😉
Toyota nedemonstruuje Priusem, ani jinym typem. Prius je jen moznost, krok jinym smerem, vyvoj a technologie.
Jejich moralka nic takoveho nepripousti.
Nekdo proste nikdy nepochopi...