Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Příští Honda CR-V bude soupeřit s luxusními SUV, dorazí v roce 2017

Současná generace Hondy CR-V sice nedávno prošla modernizací, živě se však už hovoří o nástupci. Ukáže se za dva roky a chtěl by konkurovat luxusním modelům.
Zpět na článek
8. 7. 2015 08:17
Tak hlavne aby to nejak vypadalo
CR-V je jiste kvalitni auto, ale posledni dve generace me svym vzhledem odrazuji od pripadne koupe. Za dva az tri roky budu kupovat neco noveho, momentalne jsem rozhodnuty pro M-B GLC.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 09:39
Re: Tak hlavne aby to nejak vypadalo
Zdá se, že Honda konečně začíná razit jednotný designérský styl, takže očekávám něco ve stylu [odkaz] , popřípadě [odkaz] .
8. 7. 2015 09:06
Hezky to koulí
drahé automobilky. Své modely, které drive začínaly kolem 700k označí za "konkurenci a postup do luxusniho segmentu" a lupnou to k 900k , v podstatě za stejné "železo", jen s nálepkou "Top class". Nižší modely, v tomto případě nejspíš HR-V, pak nacpou na jejich misto. Včetně pozice ceny. Inu... za chvili se marketingově utopime v luxusu, ale budeme jezdit v normálních autech...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 09:52
Re: Hezky to koulí
To není tak jednoduché, na to, abys dosáhl určitého statusu, musíš mít odpovídající standard, ze stejného auta zdražením "top efektu" nedocílíš, docílíš jen toho, že ti klesne prodej.

Musíš mít jistou úroveň techniky, provedení interiéru, odpovídající vlastnosti a v případě nováčka od všeho více, než ostatní, aby byl důvod přeskočit. A současně nesmíš dramatickými skoky odradit stávající klientelu.

Popravdě na základě dosavadních zkušeností se snahami o prémiovost značky Honda, protože evidentně nemá jít jen o CR-V [odkaz] , si nemyslím, že na to má Honda marketingově. Ale i kdyby to znamenalo prostě jen to, že její auta budou ještě lepší, než jsou v rámci jednotlivých segmentů teď, dávám :yes:
Avatar - Ozzman
8. 7. 2015 11:18
Re: Hezky to koulí
Ještě by ta auta mohla taky nějak vypadat, pak by se mohla Honda třeba i za nějaký "supermainstream" považovat, stejně jako VW ;)
8. 7. 2015 11:47
Re: Hezky to koulí
no stačilo by, kdyby dali funkční 4x4, aby to něco vyjelo a nezůstalo marně stát ;-)
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 12:30
Re: Hezky to koulí
Kecičky. ;-)
Avatar - Ozzman
8. 7. 2015 12:31
Re: Hezky to koulí
Jo, ja zapoměl... není to chyba, ale vlastnost....... :-)
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 12:40
Re: Hezky to koulí
Co jsi nevyjel?
Avatar - Ozzman
8. 7. 2015 12:48
Re: Hezky to koulí
Já všechno i s předokolkou >:D Ale viděl sem takový krásný test :-) Promin, nechci ti šahat na modlu.... Jo a ty napínáky na TSI... to je taky jen vlastnost >:D
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 13:02
Re: Hezky to koulí
A na Večerníčka - koukáš? :-)
Avatar - Ozzman
8. 7. 2015 13:04
Re: Hezky to koulí
Jo, takže to byl jen fake? Ahá, promin, to sem nevedel..... Promin svatá krásná Hondo :-)
8. 7. 2015 15:28
Re: Hezky to koulí
Třeba tady páni redaktoři nevyjeli tohle: [odkaz]
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 17:40
Re: Hezky to koulí
Fakt? :-) Počítám, že tím diskuzní komunita bude žít ještě tak 15 let. >:D A prosímtě - co přesně to o autě říká? Nevšiml jsem si, že by silnice byly plné válců, na kterých se musí zastavit. :-!
8. 7. 2015 18:15
Re: Hezky to koulí
To vypovídá o tom, že na povrchu s rozdilnou trakci, kde přední naprava prokluzuje, se dal nepohnes. Silnice také nejsou plné Losů a lidi toho nadelaj kvuli nejakymu prevraceni...
Bereš to zbytečně moc konfrontacne. Je to o systému AWD. Nikdo tu netvrdí, že Honda je jako auto na nic...
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 18:45
Re: Hezky to koulí
Jsou prostě situace, které předokolky s připojitelným zadkem nevládnou, tak to je. Rozdíl oproti losovi je, že náhle se vyhnout se na silnici můžeš potřebovat, zatímco povrch s téměř nulovou adhezí najdeš jen těžko. I curlingové hřiště má větší trakci, než kluzné válce. >:D
Avatar - white label
8. 7. 2015 18:55
Re: Hezky to koulí
4x4 která neumí při ("úplném") prokluzu přední nápravy "připojit" nápravu zadní je na "HONDO". ;-)
9. 7. 2015 12:31
Re: Hezky to koulí
Jde o extrémní případ, nicméně zaváhání na takhle "banálním" zadání je trochu úsměvné. Ale abys neměl pocit, že mi (nebo snad nám všem) jde jenom o hanění Hondy, tady je celé defilé 4kolek (i velice věhlasných), které s různými koly v luftu selhávají jedna za druhou. [odkaz]
9. 7. 2015 12:10
Re: Hezky to koulí
Co to o autě říká? Říká to o něm přesně to, co je vidět na videu. A sice to, že při ztrátě adheze na kolech přední nápravy se nehneš z místa. Výtečný systém pohonu všech kol :yes:
8. 7. 2015 12:54
Re: Hezky to koulí
fakt? no tak to používej zdrobnělinky - deminutivečka - až uvidíš něco z testů jejich čtyřkolky..... pak mi napiš, jak sofistikovaný systém to je - CRV nepoužívá S-AWD jako Legend.... kecko...
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 12:58
Re: Hezky to koulí
Já tak nějak testuju AWD v CR-V v reálném čase. :-!
8. 7. 2015 13:08
Re: Hezky to koulí
ale to ti neberu. Vlastnictví nějaké věci by nemělo vést k bezkritickému blahořečení. Taky netvrdím, že Subaru vyjede všechno. Ale neschopnost rozjet se v některých situacích považuji za zápor - testováno též osobně. Nikoliv vlastnictvím, ale ježděním.
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 17:35
Re: Hezky to koulí
O čem to proboha mluvíš? Jsem prostě jen alergický na dementní soudy lidí, kteří to auto nikdy neřídili, natož pak za horších adhezních podmínek, na základě jednoho videa z válcové zkušebny. Nejezdím s tím Dakar, ale vyjedu vše, co potřebuju, přičemž jsem si už ověřil, že toho projede dokonce víc, než potřebuju...

Problém jsem měl jen kdysi s půjčeným 3G, když jsem uhýbal pluhu a dostala se mi vnější kola za vyvýšenou krajnici. Jenže to by bylo neřešitelné pro více 4x4.
8. 7. 2015 18:25
Re: Hezky to koulí
Takže dementně Ti napíšu, že nastaveni systemu v CRVéčku ma problém s přesunem sily skrze systém pri rozdílné trakci obou naprav. Tento problém překvapivě nema S-Awd v Legendu. Nevim, kde udelali inženýři chybu, ale prostě to tam tak je. To je doposud, dokud system neprenastavi, objektivní fakt. Každý posuzuje vozidla dle svych kriterii. U me dementní osoby je to zkratka pohled skrz funkčnost 4x4. Ma preference. Od toho tu máme mototrack, kde si občas některá auta projedem. Včetně CRV. Da 80pct. Což povazuji za dobrý vysledek. Ale v mistech, kde to zacne klouzat do kopce, je to prostě limitujici, kde se auto prostě nepohne.
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 18:55
Re: Hezky to koulí
Ozawo, to myslíš opravdu vážně? Máš alespoň rámcově představu o rozdílech v systémech Real-Time All Wheel Drive a Super-Handling All Wheel Drive [odkaz] ? TVL prý "překvapivě" >:D

Jak už píšu o kus výš - připojitelný zadek má své limity, o tom žádná. Už to, že na mototracku podá systém, dělaný na to, abys projel polňačku i po dešti, "dobrý výsledek", něco znamená. Naproti tomu fail na zkušebních válcích neříká vůbec nic. Ostatně už jsem tu několikrát kopíroval informace o pozadí tohoto testu, z něhož plyne, že tento problém, tedy nulový přenos točáku dozadu při téměř nulové adhezi předních kol, už je dva roky odstraněn. Z čehož plyne, že pokud někdo považuje takový test za důležitý, není problém mu de facto na počkání upravit SW. >:-[]
Avatar - white label
8. 7. 2015 19:00
Re: Hezky to koulí
Takže oni odstranili něco, co by vůbec nikomu nemohlo vadit, nebýt podobných testů na zkušebních válcích, které neříkají vůbec nic. Pak to odstranění bylo vlastně úplně zbytečné... :-)
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 19:26
Re: Hezky to koulí
Konečně jsi na to kápnul. Problém byl hlavně v tom, že to vůbec, ale vůbec nevadilo haterům, kteří se přímo tetelili blahem (že?). :-)
8. 7. 2015 19:45
Re: Hezky to koulí
A ty? Asi to máš ve své Svaté výpravě trochu pomotané. Výš píšu, že Crv nepouziva tento system z Legendu. Ze by to tedy byly systémy dva? To by tedy bylo překvapení. Nebo mi tim chceš tvrdit, že ty systemy jsou identické? Nebo tedy co. Odkaz na Audi a bmw ma osvetlit co z fungovani Hondy? Modelovy rok 2014 je dva roky starý? Asi mne už selhava znalost angličtiny. Zkus mi tedy přeložit, co se tam v titulcich píše. Jsem zastancem jakehokoliv systému awd, který zvýší aktivni bezpečnost. Ale tve zbytečné vypady jsou trochu k pousmání.
Avatar - Stewee
8. 7. 2015 09:35
CRV do luxusu...
Honda ma naozaj skvele motory, ci sa je to benzin alebo nafta. Ak chce CRV zamierit do tried Land Roveru s tym musi byt spojeny nie len priestor pre viac cestujucich ale aj silnejsi motor resp. skala motorov. Ist do luxusnej triedy s 1,6 dizlom je absolutne scestne, aj ked proti tomuto motoru nemam najmensiu vyhradu, ale s luxusnym vozenim by som tento motor nespajal, patri skor do HRV aj to v biturbe a so stvorkolkovym nahonom. Take ako CVR uz by malo byt automaticky v stvorkolkovom nahone v zaklade. Tak si predstavujem CRV. Tento model je naozaj velmi uspesny a tak by bol asi este uspesnejsi.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 09:44
Re: CRV do luxusu...
To byl bohužel problém, na který Honda narážela už posledně, když se snažila stát se alternativou prémie - absence imageových top specifikací se slušným výkonem. Nesouhlasím, že 1.6 biturbo je motorizace do HR-V, zvlášť ne ve chvíli, kdy nám po světě jezdí bavoráky s tříválci, ale chybí ten TOP, v benzinech i dieslech. Netvrdím, že by CR-V mělo mít 300 koní, ale aspoň 200 určitě.
8. 7. 2015 13:42
Re: CRV do luxusu...
Přesně tak, Takové auto musí mít 200koní.
8. 7. 2015 14:05
Re: CRV do luxusu...
Problém je, že BMW ti nabídne v modelový řadě R3, ale taky R6 a vrcholí na +300HP.
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 18:40
Re: CRV do luxusu...
JJ, třeba v X1 :-)
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2015 09:57
Re: CRV do luxusu...
a este k tomu vznikne akasi fuga alebo lepse povedane okno ( prazdny priestor ) medzi HRV- a CRV .... lebo HRV je technicky aj zameranim produkt vychadzajuci z maleho auta ( honda jazz ) a ked CRV bude hrat uz viac na luxus ( a to aj cenou a pojde rozmerovo hore ) ..... vnikne tak v portfoliu hondy volny priestor ktory dnes zaplna prave sucasna CRV.... nemam nic proti vacsej luxusnejsej honde.... ale nie na ukor sucasneho CRV ktore je velmi uspesne a dokaze svojimi sikovnymi rozmermi a cenou podchytit sirokou skalu a roznorodu klientelu zakaznikov ..... tito zakaznici mozu v buducnosti honde hodne chybat.... lebo nie kazdy z nich automaticky presedla zo sucasnej "dostupnej a kompaktnej CRV" na novy vacsi a superluxusny model.... ktory bude uz inde nielen rozmermi ale aj cenou... octavia sa tiez neda nahradit superbom... takze by to chcelo ponechat CRV na sucasnej urovni ( velkostne aj cenou ) a spravit este nieco dalsie a vacsie..... kia to takto ma ( sportage - sorento ) samozrejme aj vw aj dalsi ( tiguan - touareg, ASX - outlander, tucson - santa fe ... a podobne ) .. tymito dvoma modelmi dokazu znacky uspokojit roznu klientelu.... aj tu ktorej staci mensie SUV ale aj tu ktora chce nieco vacsie a reprezentativnejsie ...
Avatar - TeeJay
8. 7. 2015 12:30
Re: CRV do luxusu...
Zase to tak nedramatizuj, četl vůbec ten článek? Chce konkurovat XC60 a Disco Sport, takže pokud se zvětší, tak o kousek a přidanou hodnotou by bylo v první řadě to luxusno.

Co jsem četl články v UK časopisech, HR-V se v rámci své kategorie také chová dost prémiově, má dobrou kvalitu jízdy a hodnotný interiér. Stejně tak chválí prostornost na úrovni QQ, takže si ta dvě auta jsou hodně blízká a menší odskok nebude na škodu.

Současně máš ale pravdu, že by se v nabídce hodilo z různých důvodů i něco jako Touareg, něco mezi CR-V a Pilotem. Bez ohledu na to, jestli CR-V zluxusní nebo ne. :yes:
8. 7. 2015 16:13
CR-V a premia?
To snad nie, dopadnu ako s accordom v EU...

K premii ma z mainstreamovych japoncov najblizsie mazda6 a cx5, na skok do premie to chce ovela viac ako tlacove vyhlasenia: sportove jazdne vlastnosti, dizajn, premiovy interier, tradiciu, "exotickost" CR-V je na kazdom rohu, to je asi ako robit premiu z fabie...
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2015 16:45
a kde je motor
To jako že bude HONDA soupeřit s SUV luxusních značek archaickou 4 kolkou a přeturbeným motůrkem o obsahu 1,6 ???
Když ten motůrek srovnám s plochým 6 válcem 1 8000 ccm co dávají do motorky, nevím jestli se smát,nebo řvát...

Celé to jde do kopru...
Rozbalit vlákno
0