Evropská divize General Motors a formule 1? Ne, nejedná se o žádnou spekulaci, ale britská odnož Vauxhall k ní má podstatně blíž, než by se mohlo na první pohled zdát.
Já jsem také zvolil Insignii Sports Tourer, a nemohou si jí vynachválit. Chová se předvídatelně, v zatáčkách jezdí i více, než 160 km/h, a hlavně je ohromě spolehlivá. Jenom ty gumy, teda ty gumy fakt žere .... :-)
A přečo by som sa mal hambiť? Nie je to všetko pravda?!
Vrátanie mých osobných zkúseností....
Wikinko, nie všetky PR správy sú stupidné! Niektoré aj hovorí o SKUTOČNE povedených autách....
To takhle jednoho dopoledne za panem Wilsonem prisel nejakej obchodak z Vauxhallu, a povida: Hele, pane Wilson, co takhle kdybychom vam dali par aut, vy nebudete muset investovat do aut, jen proste s nimi pojezdite, ja pak najmu novinarsky, aby jako napsali, ze kluci zefjednicek trenujou na vauxhallech, vy do toho reknete naky moudro, treba jako ze ta Insignia neni tezka nedotaciva mrcha, ale skorem formule, my budem mit reklamu, kary pak strelime jako zanovni, az budou mit nalitano kolem sesti tisic a fsicky budem spokojeny. Tak jak - jdem do toho?
No - a sli do toho a prostacci hykaj, jak maj doma Astru F1, Insignii F1 a jeste tu chybi Adam F1 a Vivaro F1, ktery bude taky litat do zatacek pres stosedesat, aby to bylo kompletni...
Sabine Schmitz vodila F430, Lamba a 911ky v obstarožním Mondeu ST220 po Nordschleife a taky musela čekat.
V Mostě Tě natrhnou v cupový Oktávce, takže proč ne Vauxhall?
"Obycejna" auta jsou dneska schopna dosahovat obdivuhodnych rychlosti. Jestli chteji vysvetlovat fyziku ve "zpomalenem rezimu", tak by jim nejaky supersport byl asi vazne k nicemu.
Chapu a souhlasim, no taky jsi nepochopil, o cem pisu - on si ty Oply (Vauxhally) nevybral kvuli jejich uzasne jakoformulovym jizdnim vlastnostem, ale je to proste reklama, stejne jako BMW na MFF KV, nebo Skoda na TdF.
Apriori bych rekl, ze vetou: "A v opravdu rychlém voze to nikoho nenaučím!" jim dal takovy lehci kop do kouli :-)
Ano, ale jestli souhlasis, ze bezna auta jsou pro trenink vhodna, tak jiste budes souhlasit i s tim, ze si na tom znacka, jejiz vozy se vybraly, bude chtit prihrat polivcicku. Nedelam si iluze, ze je insignie pomalejsi f1, naopak v praxi auta jezdi dost podobne, resp. limity maji pri podobnych rychlostech, takze uplne stejne se mohlo psat o fordu, vw, skodovce...
Nemyslim si, ze by F1 a obycejne auto jezdily v zatackach stejne rychle, z hlediska rozlozeni hmotnosti je F1 mnohem blize neco s motorem pred zadni napravou - treba Porsche Boxster, z hlediska naladeni je F1 uzpusobena konkretnim jezdcum, nekdo ladi nedotacive, nekdo pretacive, no bezne vozy jsou v 99,9% ladeny jen a pouze nedotacive, tedy podobnost chovani bezneho auta s koncepci vsechno vpredu a F1 je zminena spis jen jako reklamni oblbovak... Nicmene kdyby se to same psalo o Skode, Maruti, nebo Chevroletu, prislo by mi to stejne smesne.