Oni si to môžu dovoliť. Vzhľadom na počet predaných kusov koncernu v jednotkách milionov aut im emisné pokuty za predaj "pár kusov" Lamborghini nejako nemôže ublížiť ;-)
Samozrejme, že to rozhodnutie vítam, nakoľko Lamborghini jednoznačne patrí medzi moje srdcové značky.
Edit: Mimochodom, keby dali do cenníka povinnú príplatkovú položku "Ekoteroristický poplatok pre Brusel za atmosferický motor: 10 000 Eur (samozrejme , že tá výška poplatku za kus je blbosť) " - ten, kto na to má, tak by to neriešil...
Jakkoliv se mi jeví amtosférický motor s velkým obsahem jako nejlepší možná varianta, elektromotor ve spojení s atmosférou jde ještě dál a vylepšuje prakticky dokonalé. Krom toho, že snižuje emise, což je příjemný "vedlejší účinek", zrychluje reakce na plyn, nabízí daleko vyšší točivý moment, přidává výkon v nízkých otáčkách a ke všemu ještě šetří palivo. Když se to nepřežene se zátěží navíc v podobě baterií, je to podle mého jedno
z nejlepších možných řešení. Alespoň do příchodu elektrického kompresoru.
ono by se dalo i namitnout kde se uvadi "motory s atmosférickým plněním jsou stále nejlepší z hlediska zvuku a průběhu zrychlení" , ano zvuk je jasnej, ale to o prubehu zrychleni jste si mam dojem samy vyzkouseli v Tesle S, a jak by asi vypadalo takove spojeni elektromotoru jaky ma Tesla S s atmosferou a jejim zvukem jaky maj Lamborghini, tedy jeste lepsi pruhem a zatah zrychleni a zvuk te atmosfery :-)