Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini chce co nejdéle zůstat u atmosférických motorů

Přijde doba, kdy turbomotory a hybridní technika vytlačí klasické atmosférické velikány. U Lamborghini to ale jen tak nebude.
Zpět na článek
10. 7. 2015 11:08
10. 7. 2015 11:54
10. 7. 2015 13:04
10. 7. 2015 17:26
10. 7. 2015 18:18
10. 7. 2015 16:39
10. 7. 2015 17:05
Avatar - dewill
10. 7. 2015 11:08
Mimo EU
Teoreticky nic nebrání vyrábět atmosféry pro trhy mimo EU. :-(
Rozbalit vlákno
0
10. 7. 2015 11:54
atmosfera
atmosfera se nijak nevylucuje s hybridni technikou, ostatne Toyota a Lexus maji hybridy take s atmosferama
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Honza Mička
10. 7. 2015 12:28
Re: atmosfera
Dobrý den,

máte pravdu, ale už to zkrátka není ten poctivý motor, který dokáže skvěle pracovat bez jiné pomoci.
10. 7. 2015 13:04
Re: atmosfera
ono by se dalo i namitnout kde se uvadi "motory s atmosférickým plněním jsou stále nejlepší z hlediska zvuku a průběhu zrychlení" , ano zvuk je jasnej, ale to o prubehu zrychleni jste si mam dojem samy vyzkouseli v Tesle S, a jak by asi vypadalo takove spojeni elektromotoru jaky ma Tesla S s atmosferou a jejim zvukem jaky maj Lamborghini, tedy jeste lepsi pruhem a zatah zrychleni a zvuk te atmosfery :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
10. 7. 2015 15:10
Re: atmosfera
Tohle už umí dávno LaFerrari, s dvojnásobnou intenzitou. Navíc zachovává ryzost a analogovou odezvu a propojení s řidičem.
10. 7. 2015 17:26
Re: atmosfera
ale to máš jen načtené nebo najůtubované ;-)
10. 7. 2015 18:18
Re: atmosfera
Jakkoliv se mi jeví amtosférický motor s velkým obsahem jako nejlepší možná varianta, elektromotor ve spojení s atmosférou jde ještě dál a vylepšuje prakticky dokonalé. Krom toho, že snižuje emise, což je příjemný "vedlejší účinek", zrychluje reakce na plyn, nabízí daleko vyšší točivý moment, přidává výkon v nízkých otáčkách a ke všemu ještě šetří palivo. Když se to nepřežene se zátěží navíc v podobě baterií, je to podle mého jedno
z nejlepších možných řešení. Alespoň do příchodu elektrického kompresoru.
10. 7. 2015 16:39
Zajímavé...
že takový "puristický" přístup razí zrovan automobilka pod VW koncernem:)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - S8
10. 7. 2015 17:05
Re: Zajímavé...
Ale však se v názvu článku píše, že Lamborgini chce, ne že u toho může zůstat....
Avatar - HitmanPB
10. 7. 2015 23:39
Re: Zajímavé...
Oni si to môžu dovoliť. Vzhľadom na počet predaných kusov koncernu v jednotkách milionov aut im emisné pokuty za predaj "pár kusov" Lamborghini nejako nemôže ublížiť ;-)

Samozrejme, že to rozhodnutie vítam, nakoľko Lamborghini jednoznačne patrí medzi moje srdcové značky.

Edit: Mimochodom, keby dali do cenníka povinnú príplatkovú položku "Ekoteroristický poplatok pre Brusel za atmosferický motor: 10 000 Eur (samozrejme , že tá výška poplatku za kus je blbosť) " - ten, kto na to má, tak by to neriešil...