Novinky
Jakkoliv se mi jeví amtosférický motor s velkým obsahem jako nejlepší možná varianta, elektromotor ve spojení s atmosférou jde ještě dál a vylepšuje prakticky dokonalé. Krom toho, že snižuje emise, což je příjemný "vedlejší účinek", zrychluje reakce na plyn, nabízí daleko vyšší točivý moment, přidává výkon v nízkých otáčkách a ke všemu ještě šetří palivo. Když se to nepřežene se zátěží navíc v podobě baterií, je to podle mého jedno
z nejlepších možných řešení. Alespoň do příchodu elektrického kompresoru.
z nejlepších možných řešení. Alespoň do příchodu elektrického kompresoru.
Tohle už umí dávno LaFerrari, s dvojnásobnou intenzitou. Navíc zachovává ryzost a analogovou odezvu a propojení s řidičem.
ono by se dalo i namitnout kde se uvadi "motory s atmosférickým plněním jsou stále nejlepší z hlediska zvuku a průběhu zrychlení" , ano zvuk je jasnej, ale to o prubehu zrychleni jste si mam dojem samy vyzkouseli v Tesle S, a jak by asi vypadalo takove spojeni elektromotoru jaky ma Tesla S s atmosferou a jejim zvukem jaky maj Lamborghini, tedy jeste lepsi pruhem a zatah zrychleni a zvuk te atmosfery 😄
Dobrý den,
máte pravdu, ale už to zkrátka není ten poctivý motor, který dokáže skvěle pracovat bez jiné pomoci.
máte pravdu, ale už to zkrátka není ten poctivý motor, který dokáže skvěle pracovat bez jiné pomoci.
atmosfera se nijak nevylucuje s hybridni technikou, ostatne Toyota a Lexus maji hybridy take s atmosferama
Samozrejme, že to rozhodnutie vítam, nakoľko Lamborghini jednoznačne patrí medzi moje srdcové značky.
Edit: Mimochodom, keby dali do cenníka povinnú príplatkovú položku "Ekoteroristický poplatok pre Brusel za atmosferický motor: 10 000 Eur (samozrejme , že tá výška poplatku za kus je blbosť) " - ten, kto na to má, tak by to neriešil...