Testy
hedvin
2
Nevím proč, ale u té dražší verze mi připadají budíky takové nečitělné. Méně někdy znamená více.
Anonym
3
No protože Škodovka chtěla za každou cenu udělat změnu a dala tam "tuzingové" číselníky s horší čitelností (bílé číslice na šedém podkladu místo bílých číslic na černém pozadí u standardního provedení). Nejhůře čitelné budíky v historii celé Škody dostala Octavia RS první generace.
hedvin
4
No nebylo by lepší dát tam display jako má passat? Alespoň u nejdražší výbavy jako takovu třešničku místo tuzeřiny.
solaris1
2
presne tak , digital display sa tam hodi... analog je out 😄
Určite zajimave srovnání. Celkem bych ale uvítal proti Tsi nasadit i nejlevnější verzi vcetne nejlevnejsi výbavy. Zajímalo by mne jak se liší i interiéry a podobě 😄 námět na další test 😄
Ford Mondeo 2.0EB 176kW / 240k AT 4x2😒br />
0-100km/h - test autoweb.cz 7.64s (papierovo 7.9s)
Tomas Dusil: Měli dojem, že by vůz mohl zrychlovat ještě o něco lépe.
Skoda Superb 2.0TSI 206kW / 280k DSG 4x4
0-100km/h - test auto.cz 6.8s (papierovo 5.8s)
Svet motoru: Za plynem letí jako chrt, předjíždět se mu chce na každé rovince a německá dálnice bez rychlostního omezení je pro něj tím pravým hřištěm.
--------------------------------------… />
Pre tych, ktori potrebuju vysvetlit o co ide - to strasne tazke Mondeo, s obycajnym automatom a pohonom prednej napravy je o 0.8s pomalsie ako ultralahky Superb s vykonom o 40k vyssim, DSG a pohonom 4x4. A hlavne, je ten Superb o sekundu(!) pomalsi, ako udava vyrobca.
Takze az sa tu bude zase niekto v diskusii odbavovat nad parametrami koncernovych "sportiakov" rad vam pripomeniem, ze papier znesie vsetko...
0-100km/h - test autoweb.cz 7.64s (papierovo 7.9s)
Tomas Dusil: Měli dojem, že by vůz mohl zrychlovat ještě o něco lépe.
Skoda Superb 2.0TSI 206kW / 280k DSG 4x4
0-100km/h - test auto.cz 6.8s (papierovo 5.8s)
Svet motoru: Za plynem letí jako chrt, předjíždět se mu chce na každé rovince a německá dálnice bez rychlostního omezení je pro něj tím pravým hřištěm.
--------------------------------------… />
Pre tych, ktori potrebuju vysvetlit o co ide - to strasne tazke Mondeo, s obycajnym automatom a pohonom prednej napravy je o 0.8s pomalsie ako ultralahky Superb s vykonom o 40k vyssim, DSG a pohonom 4x4. A hlavne, je ten Superb o sekundu(!) pomalsi, ako udava vyrobca.
Takze az sa tu bude zase niekto v diskusii odbavovat nad parametrami koncernovych "sportiakov" rad vam pripomeniem, ze papier znesie vsetko...
Asi tak, papír snese všechno!!! Věřím, že bych s tím Mondeem i Superbem byl schopný zrychlit z 0-100km/h i třeba za 30 sekund... 😉
Nevím, co tady jako porovnáváš?! 😄 Dva řidiči, dva úplně jiné vozy a testovány v úplně jiném prostředí...
Kdyby se řidiči prohodili, taky mohli naměřit u Mondea 8,5s a u Superbu 5,3s... 😉
Nevím, co tady jako porovnáváš?! 😄 Dva řidiči, dva úplně jiné vozy a testovány v úplně jiném prostředí...
Kdyby se řidiči prohodili, taky mohli naměřit u Mondea 8,5s a u Superbu 5,3s... 😉
Clovek by od nekoho, kto ma takmer 2500 prispevkov pod clankami ocakaval, ze vie, ze zrychlenie v pripade automatov je v 99% situacii konzistentne. Prehodenie vodicov na to nema absolutne ziaden vplyv...
Clovek by od nekoho, kdo ma 1600 prispevku ocekaval, ze vi, jakou vypovidaci hodnotu maji zdejsi testy zrychleni a spotreby 😉
Za předpokladu, že řidič umí to auto správně nastavit. Což bohužel není samozřejmé. A přímočarý postup (zašlápnout akcelerátor do podlahy a nechat elektroniku, ať se s tím popere) také nemusí nutně vést k nejlepšímu výsledku. Ještě jsem se nesetkal s kombinací Haldex + DSG, která by byla takhle mimo.
V zemích, jako ČR, ve kterých se daňově zvýhodňuje nafta, bych klidně šel do základní naftové motorizace. Jinde bych volil úmírněnější benzinovou. 206kw bych nechal stát u dealera.
Článek jsem nečetl, neboť po ránu by mi to neudělalo dvakrát dobře jak znám SM. Ale v galerii mě zaujaly dvě věci.
1. Modelky ze SM si nikdy nedopustí u testu aut nějaké ty pózy. >😁 Proč proboha se Jirka namáhal kleknout, roztáhnout ruce a nasadit poker face. Je tohle pózování napsáno někde na zdi v redakci? [odkaz]
2. 2011 vs. 2015. Názorná ukázka evoluce v automobilovém průmyslu. [odkaz] & [odkaz]
1. Modelky ze SM si nikdy nedopustí u testu aut nějaké ty pózy. >😁 Proč proboha se Jirka namáhal kleknout, roztáhnout ruce a nasadit poker face. Je tohle pózování napsáno někde na zdi v redakci? [odkaz]
2. 2011 vs. 2015. Názorná ukázka evoluce v automobilovém průmyslu. [odkaz] & [odkaz]
Mě by třebas zajímalo srovnání nejsilnější nafty 140kW (škoda že superb nedostal tu bi-turbo verzi 176kW co passat pač tam by to bylo ještě víc na místě) a nejsilnějšího benzínu 206kW (Hádam že Passat bude taky odladěnej na víc - aspoň 220 jako golf R) s haldexem a automatem.
Pryč jsou doby atmosferickejch benzínů. Turbo trůní ve všech motorech, teď by to srovnání teda nebylo tak od věci. I když pro zapikolovaný fanatiky jednoho nebo druhýho tábora by to neměnilo nic, tak normální člověk by si rád početl.
Pryč jsou doby atmosferickejch benzínů. Turbo trůní ve všech motorech, teď by to srovnání teda nebylo tak od věci. I když pro zapikolovaný fanatiky jednoho nebo druhýho tábora by to neměnilo nic, tak normální člověk by si rád početl.
Jasně lepší je benzín o tom snad žádná. Testů Passatu bi-tdi je dost a dost a ve většině se aspoň v náznaku dočteš že stačí slabší verze. A to platí i pro technicky nevyjímečnej Sup. 206 kW je jasně lepší verze než by bylo bi-tdi ale i ta je zbytečná
stačí a zbytečná - asi jak komu a jak pro koho. To je v tom článku právě popsaný dobře takže to nemá smysl dál rozebírat.
Mě spíš zajímalo srovnání techniky protože notorický naftomilové vždycky zapomínali že tam maj turbo když se bili v hrud jak to spráská benzínový atmosféry na prvních metrech >😁
Mě spíš zajímalo srovnání techniky protože notorický naftomilové vždycky zapomínali že tam maj turbo když se bili v hrud jak to spráská benzínový atmosféry na prvních metrech >😁
Exhibiční utkání mají za cíl přivést pozornost, pomoct dobré věci. Komu ale slouží tenhle test? Jaký je vůbec smysl takovéhoto srovnání? A o čem výsledek vypovídá?
Podle mě vůbec o ničem. Výsledek je dán předem ještě dříve, než vůbec zapnete motor tlačítkem ergonomicky skvěle umístěným na sloupku řízení...
Chtělo by se zajásta alespoň z důvodu, že testované Superby ukazují dno a strop nabídky. Jenže ouha, nejslabší motor opět v druhé nejvyšší výbavě s novinářskou porcí povinných příplatkových položek i tuto naději zabíjí ihned v počátcích.
Každopádně víkendový článek o Škodě je uveřejněný, norma splněna, diskuse běží. Mise splněna >😒]
Podle mě vůbec o ničem. Výsledek je dán předem ještě dříve, než vůbec zapnete motor tlačítkem ergonomicky skvěle umístěným na sloupku řízení...
Chtělo by se zajásta alespoň z důvodu, že testované Superby ukazují dno a strop nabídky. Jenže ouha, nejslabší motor opět v druhé nejvyšší výbavě s novinářskou porcí povinných příplatkových položek i tuto naději zabíjí ihned v počátcích.
Každopádně víkendový článek o Škodě je uveřejněný, norma splněna, diskuse běží. Mise splněna >😒]
Nemyslím si, že je ve srovnávaných autech až takový rozdíl (Kozojídky- Sparta). Najel jsem 110 tis km v jenom z nejdražších pasátů, který byl v ČR kdy prodán (viz moje auto 3,2 FSI) a následně jsem nafasoval pasát kombi žebrák, který byl cca o 1 mil Kč levnější a jezdilo se s ním velmi podobně a ještě byl neuvěřitelně úsporný .....
Proč tu hejtuješ? Díky tomuto testu jsem se dozvěděl, že 1,6TDI nestačí dynamicky na 2,0TSI, ale zase má lepší spotřebu. A navíc, že adaptivní podvozek líp tlumí nerovnosti.
Dost jsem váhal mezi těmito dvěma verzemi a teď vím jedno- vynikající jsou obě!!
😉
Dost jsem váhal mezi těmito dvěma verzemi a teď vím jedno- vynikající jsou obě!!
😉
Navíc se dozvíš, že na rozdíl od 1.6 dCi, která už od 130 nejede, můžeš s 1.6 TDI lítat 200 km/h po dálnici.
Možná by si měl MB rozmyslet, od koho si bude brát malou naftu.
Docela by me zajimal rozdil mezi obycejnym a adaptivnim podvozkem. Tady se to preslo jednou vetou, ze obycejny vic boucha. Adaptivni taky docela boucha, kdyz se s nim vymete dira. Nemel nekdo moznost jezdit dele s obycejnym podvozkem?
Jinak jestli vidim dobre, tak oba vozy stoji na 18' kolech.
Jinak jestli vidim dobre, tak oba vozy stoji na 18' kolech.
obyč podvozek neni žádnej sporták, snaží se filtrovat vše a tomu odpovídají i náklony, vzhledem k určení vozu mi je toto řešení než žebřinák sympatičtější 😄 s adaptivním sem nejel. Ale podle mě to pude podobné jen s tím rozdílem, že dokáže v zatáčce přituhnout a dovolí tak "sportovnější" jízdu.
ted ale mimo téma.. já bych si to auto nekoupil, je neuvěřitelně obrovský že snad ani nemá význam >😁 možná opravdu pro manažery nebo jako služebák
ted ale mimo téma.. já bych si to auto nekoupil, je neuvěřitelně obrovský že snad ani nemá význam >😁 možná opravdu pro manažery nebo jako služebák
Článek jsem přečetl, a vopravdu jsem se dozvěděl úžasný věci... Děkuji redakci, kdo by to byl čekal...
Příště bych prosil srovnání stejných motorů v odlišné výbavě. Třeba holátko oproti full výbavě. By mě zajímalo, jestli se líp jezdí dle navigace, nebo podle mapy. Např... Redakce bude mít článek, my se dozvíme nějaký bombastický resumé, a všichni budou spokojení...
Příště bych prosil srovnání stejných motorů v odlišné výbavě. Třeba holátko oproti full výbavě. By mě zajímalo, jestli se líp jezdí dle navigace, nebo podle mapy. Např... Redakce bude mít článek, my se dozvíme nějaký bombastický resumé, a všichni budou spokojení...
A co teprve srovnani stejnych aut v ruznych barvach? V modre metalize jsme se citili vyborne, auto melo pocitove lepsi zrychleni... priplatek za metalizu proto vrele doporucujeme >😁
Prosím Tě, ty vůbec nechápeš smysl toho testu. Jde o to, že Čech si musí zjistit o kolik bude lepší sousedův olítaný Superb se silným motorem proti jeho naftě až se oba dostanou do bazarů...
no to zrovna ne, protože čip od cimbu přidá tak 300% poctivýho dýzlovýho výkonu, takže jednašesta bude hotový dělo na 4 kolech. A další přidá poctivý vyvaření DPF. A nově na Euro-Sechs budou koně přibývat s tuningem "dé-montažé" močoviny >😒] 😉
Superb III bude zkrátka hotová bazarová "fau-cvaj" >😒]
Superb III bude zkrátka hotová bazarová "fau-cvaj" >😒]
Pevně věřim, že kdyby se testoval Sup 1,6 s jinou značkou - s dvoulitrem, tak by určitě nevyhrál dvoulitr, ale samozřejmě Sup. Naši redaktoři umí opravdu divy. Kdo nevěří, ať si přečte tuhle ***inu. [odkaz]
Tyhj!
Tak to by me nenapadlo srovnavat okruhovou bestialni pilu s rozhoupanym dalnicnim kluzakem! 😄
Tak to by me nenapadlo srovnavat okruhovou bestialni pilu s rozhoupanym dalnicnim kluzakem! 😄
To jako že Superb má bejt okruhová bestiální pila? >😁 Taky dobrý. Mám dojem, že na okruhu by to s tímhle autem moc velká zábava nebyla. A ten dálniční kluzák. Nevím, spíš bych to nazval práškovacím čmelákem.
Ale zasmál jsem se. 😄
Ale zasmál jsem se. 😄
Ja jsem si rikal, jak to asi Skodovka udela s tim, aby recenze utahany 1.6 TDI ve velkym aute nevyznela jakoze "nebudte blazni, aspon na to 2.0 TDI by vam vyjit mohlo"...
A ono staci to spojit s recenzi te nejsilnejsi benzinove varianty v plne palbe.
Udelat porovnani dvou verzi, mezi kterymi se nikdy zadny zakaznik na svete rozhodovat nebude.
Hmm.
A ono staci to spojit s recenzi te nejsilnejsi benzinove varianty v plne palbe.
Udelat porovnani dvou verzi, mezi kterymi se nikdy zadny zakaznik na svete rozhodovat nebude.
Hmm.
Zběžně jsem si spočítal poměr testů vozů VW Group a ostatních značek. Během pár posledních týdnů je stav cca 50/50.
Ona je to jedna obrovská nuda, víte?...vážená redakce? Nevyváženost přináší nezáživnost, jedna a ta samá auta testovaná neustále dokola (to se nebavím o "jízdních dojmech", tam by byl poměr snad ještě horší) v různých modifikacích se zajídají a stávají se nezajímavými.
Otázka zní: Redakci se tento stav líbí a je to poměr, který chce udržovat?
Budou čtenáři trpělivě (a útrpně) číst o každý drobný modifikaci obdivná literární díla neustále dokola a doufat, že se něco změní?
Přiznám se, že mě to přestává bavit, občas se dá příjemně pobavit a počíst v diskuzích, ale články jsou zvláště jedním směrem velmi nevyrovnané. Nestojí za čtení...
Ona je to jedna obrovská nuda, víte?...vážená redakce? Nevyváženost přináší nezáživnost, jedna a ta samá auta testovaná neustále dokola (to se nebavím o "jízdních dojmech", tam by byl poměr snad ještě horší) v různých modifikacích se zajídají a stávají se nezajímavými.
Otázka zní: Redakci se tento stav líbí a je to poměr, který chce udržovat?
Budou čtenáři trpělivě (a útrpně) číst o každý drobný modifikaci obdivná literární díla neustále dokola a doufat, že se něco změní?
Přiznám se, že mě to přestává bavit, občas se dá příjemně pobavit a počíst v diskuzích, ale články jsou zvláště jedním směrem velmi nevyrovnané. Nestojí za čtení...
auťák za milion a k tomu vysloužilý šestistupňový automat. Rád bych touto cestou připomněl, že už se píše rok 2015 a dokonce i korejská konkurence dává do svých "prestižních" limuzín osmistupňovou převodovku. No hlavně, že schade nezapomněla na deštník ve dveřích.