Novinky
plzenaak
7
Není to náhodou stará 911 pro US trh? Jeremy měl pravdu, všechny 911 jsou stejný 😉 .
Přejít do diskuze
No tak to posunutí výfuků směrem do středu auta i svislé žebrování na kapotě to auto opticky výrazně zužuje a zvyšuje, takže to určitě není designová změna k lepšímu... ;-\
Souhlas...navíc 2,7 T za 4 mega mi přijde docela brutální. A klasika u Porsche navíc - záruka jen dva roky....
911 mam fakt rad ale tenhle zadek a světla sou do stylu F-Type. Uvidíme jak to bude vypadat na dalších fotkách
Souhlasím. Opticky to auto je velmi zúžené. Přemýšlím, nakolik tomu dojmu napomáhá i ta Americká RZ... 😄
To co popisuješ, jsou právě jedny z mála poruch, proto si je každý pamatuje. Ale prakticky ve všech nezávislých žebříčcích se Porsche umisťuje na velmi slušných stupních, co by za to VW dal. Dejme tomu, že spolehlivostí jsou současná Porsche a US muscles nastejno, ale Němci umí provětrat kapsu řádně.
Ofiko nebo dovoz v případě lidí, kteří to fakt chtějí koupit nehraje roli. Rozhodně bych mu dal přednost před Mustangem, kvůli motoru.
Není náhodou Chevyho ohv lehčí než Fordova moderní V8? 😄
Ofiko nebo dovoz v případě lidí, kteří to fakt chtějí koupit nehraje roli. Rozhodně bych mu dal přednost před Mustangem, kvůli motoru.
Není náhodou Chevyho ohv lehčí než Fordova moderní V8? 😄
Zatím Porsche větší problémy se spolehlivostí nemělo a nemyslím si, že by si měli nějak výrazně pohoršit. Ale jsou 2 otázky:
1. Nebude mi vadit při koupi auta dávat automaticky 300-400t za 2 turba?
2. Nebo při použití turb s obtokáči - nebude mi vadit ztráta briskních reakcí na plyn?
Ať to je varianta 1 nebo 2, ten kdo ví o co jde, spokojený nebude.
Kdybych teď vybíral káru, můj tajný tip je nové Camaro Convertible V8 ohv. Skvostný int. i ext., spolehlivost určitě výborná (a když se něco pokazí, díly z USA za babku), bublání krajinou v 60 - 70 km/h, automat, prostě bomba. :yes: Takový auto by se ani nemělo prodávat, jen dědit.
1. Nebude mi vadit při koupi auta dávat automaticky 300-400t za 2 turba?
2. Nebo při použití turb s obtokáči - nebude mi vadit ztráta briskních reakcí na plyn?
Ať to je varianta 1 nebo 2, ten kdo ví o co jde, spokojený nebude.
Kdybych teď vybíral káru, můj tajný tip je nové Camaro Convertible V8 ohv. Skvostný int. i ext., spolehlivost určitě výborná (a když se něco pokazí, díly z USA za babku), bublání krajinou v 60 - 70 km/h, automat, prostě bomba. :yes: Takový auto by se ani nemělo prodávat, jen dědit.
Zdá se, že zadní převis bude kratší, než u současné 911, takže určité přiblížení F-Typu tu je.
300 kW z 2,7............nevim nevim, buď to budou VGT turba, která stojí cca 0,5 mega dohromady (tedy ty v Turbu jsou takhle drahé, pokud vím z doslechu, keramika něco stojí brácho >😁 ) a nebo klasika s ventilem, která dostatečně rychlé reakce nezaručí. Tak jako 911 Turbo ze 70s je klenot, tak o současných posledních atmosférických 911 nepochybuji, za 20 - 30 let to bude největší klasik ze současné produkce.
300 kW z 2,7............nevim nevim, buď to budou VGT turba, která stojí cca 0,5 mega dohromady (tedy ty v Turbu jsou takhle drahé, pokud vím z doslechu, keramika něco stojí brácho >😁 ) a nebo klasika s ventilem, která dostatečně rychlé reakce nezaručí. Tak jako 911 Turbo ze 70s je klenot, tak o současných posledních atmosférických 911 nepochybuji, za 20 - 30 let to bude největší klasik ze současné produkce.
Jj, minulé Camaro mi přišlo zvenku moc hrubé, ale toto je pecka. Maximum požitku za málo peněz, i do budoucna.
Před Lexem smekám, ale dlouhodobá spolehlivost a hlavně provozuschopnost (bez servisu rozvodů apod.) asi určitě nové Camaro nepřekoná.
Před Lexem smekám, ale dlouhodobá spolehlivost a hlavně provozuschopnost (bez servisu rozvodů apod.) asi určitě nové Camaro nepřekoná.
Docela mě bere i poslední verze V85.0 v Lexus RC-F ale co sem čet o novym Camaru tak to vypadá na hodně auta za docela málo peněz. K tomu motoru není co dodat :yes: 😄
Jenže jsem se nebavil pouze o motorech, ale spolehlivosti auta jako celku. A pokud bych se měl zaměřit na motor, tak tu 6,2 V8 těžko něco překoná 😉 .
Tohle je to prvni, co me na te fotce vylozene zarazilo. Ze se z te krasne placky stala krabice. Ale ve skutecnosti to nemusi byt zdaleka takova hruza- svoje muze delat zkresleni nekvalitni optikou, vypada to na nejaky hodne nekvalitni mobil.
Přesně, to svislé žebrování je možná kvůli lepšímu přístupu vzduchu k mezichladiči, pokud nebudou průduchy v blatnících nebo nebudou vodní.
Nio problémy mělo - např. s GT3, které občas hořely, neplnili termíny dodání, měnili motory atd. A ty problémy neskončily....
[odkaz]
ad 1 + 2 jsou dost pádné. Souhlas. S Camarem souhlasím ,ale bude se u nás nové ofiko prodávat? Nebo jen dovoz?
[odkaz]
ad 1 + 2 jsou dost pádné. Souhlas. S Camarem souhlasím ,ale bude se u nás nové ofiko prodávat? Nebo jen dovoz?